Na 3? Czyli zakładając, że mam załóżmy Soul Brakera to najpierw muszę zrobić sube Zerka, Albrestera, a dopiero Inspectora? Kurcze ile roboty przede mną :P
U mnie na hr podstawą party jest BD,EE,Nielot (inspector),Necro lub SH osobiście dodalabym jeszcze SWSa z powodu jego ja to nazywam Song of Clarity (chodzi mi o Champion i ta drugą ;p zapomnialam jak ona sie nazywa ;) ) I zmiejsza Resuse skilli
Inscpetor jest raczej bufferem/debufferem - skille ofensywne (prócz debuffów) ma... eee.... ma jeden: "Triple Thurst" ale wspaniałe buffy no i debuffy świetnie to rekompensują.
No w sumie, ale ja mam pytanko do retailowców, bo na everlascie x30 ktoś mi gadał, że te instynkty nie pokrywają się z buffami innymi(tzn. chodzi mi, że nie usuwa on podobnych buffów). Jak powinno być w rzeczywistości?
A co do mojego posta - ma też ataki jescze dwa Shining Edge i Spread Wing (moja pomyłka :P). a co do instynktów z tego co wiem traktowane jest to jak całkowicie oddzielny buff jedynie Vampiric Instinct (coś takiego) jest identycznym buffem jak vamp rage, co sprawia że i tego i tego mieć nie można :)
Tytuł: Odp: Inspector / Judicator - Subclass
Wiadomość wysłana przez: Zarean w Kwiecień 12, 2008, 10:21:32 am
Hmm... czyli ogółem jazda :D Teraz to to będzie już masakra, bo skoro się nie pokrywają to znaczy, że staty wzrosną, czyli pvp 1 vs 1 na full buffie i end-game będzie trwało ok. 5 sekund :|
Tytuł: Odp: Inspector / Judicator - Subclass
Wiadomość wysłana przez: Ilcia w Kwiecień 12, 2008, 11:01:11 am
moze 4 ^^ nie przesadzaj One są baardzo silne ale nie tak zeby pvp trwało 5 sek ;p
Teraz mag na full buffie potrafi zabić delikwenta w 2sec... Nie przyglądałem się dokładniej ich buffom, ale jeśli jest jeszcze coś dodatkowego dla maga to walki będą śmieszne wręcz.
Buffki maga: Pow,Acu,Emp,Cov albo magnus,Wild Magic,Magic Instintc,Song of Renewal i Song of Meditation,Dance of Siren i Dance of Concetration i dance ten jeszcze jeden ale go zapomnialam ^_^
Ehh... gram na everlascie i się zaczynam zastanawiać czy graveland na serio jest tym samym co everlast, bo twoja wiedza odnośnie tej gry mnie trochę irytuje, ale dobra.
I Clarity jeszcze się przyda...
Tytuł: Odp: Inspector / Judicator - Subclass
Wiadomość wysłana przez: Ilcia w Kwiecień 13, 2008, 11:23:10 am
A no zapomniałam ^^ cova z powem sie dac nie da ;p Zarean wiesz u nas jest troszke inaczej i myśle ze lepiej xD GL nie jest tym samym co Everlast ;p GL dla mnie lepszy ^^.
Tytuł: Odp: Inspector / Judicator - Subclass
Wiadomość wysłana przez: Zarean w Kwiecień 13, 2008, 11:42:51 am
A dla mnie nie, bo słyszałem o nim, bo klan w którym jestem pochodzi z GL. Poza większą ilością ludzi nie ma żadnych plusów :) Na everku może płacisz za wszystko antyczną, ale powoli dobiega temu kres.
hmmm?Nie ma adenki tylko AA?;p Dziwne troszke xD Ale moze nie robmy z tego tematu smietnika tak jak to sie stało w Najciekawszej klasie ;) to jest temat o inspectorze a nie Everlast VS Graveland ^^.
W pojedynkę przedłuża ci to życie o jakieś 1-2 minuty max, a na mass gdzieś ok. 0,01 do 1 sekundy. Jaki z tego morał? Buffy obronne można do 1vs1 w sumie, a na mass się raczej nie opłaca.
Tytuł: Odp: Inspector / Judicator - Subclass
Wiadomość wysłana przez: TruTherion w Kwiecień 19, 2008, 11:36:01 am
No z tymi buffami obronnymi to raczej żart był, ale fak faktem lepiej dodać dodatkowy buff do ataku, niż 2 obronne...
Ile trwają buffy inspectora?
Tytuł: Odp: Inspector / Judicator - Subclass
Wiadomość wysłana przez: myha w Kwiecień 24, 2008, 08:55:19 am
jest dokładnie odwrotnie niż piszecie nikt nie daje gm na pvp tylko gs bo każdy woli def niż atack, nikt nie bierze zerka a skill jest traktowany wręcz jako debuf(patrz możliwość rzucenia go tylko na swoje party)bo odejmuje defensywę, w party z sws i bd rezygnuje się często z dance of warior a earth/wearding zawsze idzie
Dobra, wiem, że ogółem ludzie biorą GS, a z zerka się już nawet podczas koksu nie korzysta zbyt często, ale i tak jest to bardziej ustawione na ofensywę(patrz jak rzuca się dance/songi jak mamy swsa i bd w pt[2-3 od swsa, reszta od bd]), poza tym przy wyborze np. u łucznika: jeden slot, shield czy focus, oczywiście, że weźmie focusa, bo więcej z tym zdziała, bo i tak jak wpadnie w target to długo nie postoi.
buffki inspectora sa przegiete, Protection Instinct lvl 1 daje jakies 1200defa i 900m.def, ale trwaja one tylko 10 sekund a reuse to 5 minut :shock: zrobilem berserka dla tej klasy ale chyba czas na reroll
odświeżę trochę temat bo te informacje co tu są już są raczej stare i w sumie pewnie złe każdy coś innego pisał a tak naprawdę wtedy jeszcze nikt nie wiedział jak to działa bo na retku chyba jeszcze nikt nie miał tej postaci wiec mam pytanie ile dają(najlepiej dokładnie w % czy tam w wartości) jaki resue i jaki czas działania maja buffy inspectora, interesuje mnie tylko informacja z retail
odświeżę trochę temat bo te informacje co tu są już są raczej stare i w sumie pewnie złe każdy coś innego pisał a tak naprawdę wtedy jeszcze nikt nie wiedział jak to działa bo na retku chyba jeszcze nikt nie miał tej postaci wiec mam pytanie ile dają(najlepiej dokładnie w % czy tam w wartości) jaki resue i jaki czas działania maja buffy inspectora, interesuje mnie tylko informacja z retail
Jak skoksam jeszcze jedna sube, to powiem. Be patient!:D NC Soft ze swoimi zasranymi pomyslami ssie pale.
2 rodzaje mocnego party reachergu, 1 ultima dla party, 1 uber buff na m. atack, cast speed i m. crit rate co sprawia, że nukerzy mogą na te kilkanaście sekund po prostu masakrować. Śmiem twierdzić, że w melee PT już takiego potencjału dużego nie ma, ale też na bank się przyda, jak jest ogarnięty, a brakuje kogoś w ten 4 slot dla DD/SE/Locka.
Piszę to na podstawie gry w party z judaszem podczas bicia kilku raid bossów, bo kumpel miał go akurat na 78 wykoksanego.
Do solowania słabiutki raczej, więc stricte pod party.
uhm, to trwało jakoś około 15 sekund, a re use miało około +5 min jakoś, albo dłużej trochę... a może 10 minutek. nie pamiętam dokładnie, ale może ktoś inny się wypowie...
Vampiric Impulse (52/64/72) - For 15 seconds, stirs up the bloodsucking urge and gives all party members the ability to recover as HP 80% of the standard short-range physical damage inflicted on the enemy.
Soul Harmony (70) - Empathizes with the souls of party members for 15 seconds to recover 200 MP per second, decrease P. Def. by 90%, and become unable to act. Consumes 20 Souls.
Magic Impulse (55/62/68) - Stirs up the magic urge to increase M. Atk. by 95%, Casting Spd. by 15%, and the rate of Prominent Damage occurring with damage magic by 300% for 15 seconds.
Appetite for Destruction (40/49/58) - For 15 seconds, awakens a party member's destructive instincts and increases P. Atk., critical attack rate and critical damage by 50%.
Protection Instinct (46/60) - Stirs up the defense instinct to increase P. Def. by 1800 and M. Def. by 1350 for 15 seconds.
Tak piszecie o tych buffach, a może ktoś coś wie o debuffach ? Na tej stronce można czytnąć http://lineage.pmfun.com/list/skill/c135/kamael-male-inspector.html ale nawet po angielsku czasem trudno załapać o co chodzi :?
Tytuł: Odp: Inspector / Judicator - Subclass
Wiadomość wysłana przez: Kamal w Październik 05, 2009, 10:44:09 pm
Sry, L2J info, może komuś się przyda. Przy wszystkich skillach wymagane jest aby cel na który rzucamy klątwy dostawał na bieżąco dmg fizyczny Weak Constitution- Na 1 min co jakiś czas cel dostaje stuna (resist na stun ma znaczenie). Obilivion- Coś w deseń trick/mirage. Na 1 min co jakiś czas cel traci target (ciężko resistuje). Thin Skin- Całkiem miły debuff, przez 1 min, jeżeli skill się będzie aktywował, enemy będzie tracił 100+HP/2s. Enervation/Mental Emproverish/Spite.... niby można było rzucić, ale... efektu nie udało mi się uzyskać.
Tytuł: Odp: Inspector / Judicator - Subclass
Wiadomość wysłana przez: bartek302 w Październik 24, 2009, 10:57:00 am
Jest tak: Spite to coś jak crt wound u daggerów, działa przez 1 min i zwiększa crt dmg jaki otrzymuje przeciwnik Mental Emproverish przez 1 min kiedy wróg otrzymuje dmg traci manę Enervation przez 1 min zmniejsza cast speed,speed i atk speed kiedy przeciwnik otrzyma obrażenia I wcale nie jest powiedziane ,że tylko dmg fizyczny, rzuciłem na moba Weak Constitution ,a kolega bił go prominence - efekt był taki ,że mob stał w miejscu na stunie i czekał aż padnie :P
Info z priva, niestety nie mam jak sprawdzić tego na offie...A chciałbym dowiedzieć się jak tam wygląda reuse jego skilli bo na serwie na którym gram raczej coś poprzestawiali
no kolega z serwera zadął pyt które ja miałem zadać :D. oraz mam kolejne pytanko: rozumiem że te buffki są bardzo dobre ale to 15 sek to nadal zbyt mało by cokolwiek zrobić (2 mobki gora 3 po rzuceniu takiego buffa i po buffku) a z tego co widze to reuse tych buffow to 15 min. Do czego ta klasa się nadaje? Bo skilli do ataków nie ma zbyt dużo (więcej już debuffów) a w pt jedynie co może robić to regenerować hp i w krytycznych sytacjach ratować tyłek (czyli za wiele do roboty nie ma)
Tytuł: Odp: Inspector / Judicator - Subclass
Wiadomość wysłana przez: AndyBishop w Październik 27, 2009, 11:20:54 am
w party ona jest imba :) party invo <333333 buff na c rate i power <3333 vr <3333 ud <3333
15s to tak naprawde szybki gang ale odpowiednio ich uzywajac to naprawde niezly kop na inne akcje. inna sprawa to sciezki enchantu :P
Tytuł: Odp: Inspector / Judicator - Subclass
Wiadomość wysłana przez: Solar w Grudzień 30, 2009, 01:03:55 am
Mam takie pytanie czy ktoś na offie próbował zmienić główną klasę na judasza czy to w ogóle da się zrobić:P?
Tytuł: Odp: Inspector / Judicator - Subclass
Wiadomość wysłana przez: Zaharias w Styczeń 08, 2010, 10:30:42 am
Ja dodam tak buffy od inspectora trwaja 15 sekund reuse 5 min i kazdy buff sie nie naklada bo z tego co widzialem ktos napisal ze vamp od inspectora naklada sie z innym od wc otoz nie buff ten jest oddzielnie i jest dosc dobry 70 czy tam 80% zadawanego dmg ci oddaje do hp takze z vampem od BD i z vr masz 100% prawie zwracania hp ;)
Tytuł: Odp: Inspector / Judicator - Subclass
Wiadomość wysłana przez: Kamal w Styczeń 14, 2010, 09:14:36 pm
Mam takie pytanie czy ktoś na offie próbował zmienić główną klasę na judasza czy to w ogóle da się zrobić:P?
inspector może być tylko sub classa i nie można go mieć na mainie.
A próbowałeś albo znasz kogoś kto próbował:P?
masz jeszcze inne głupie pytania?
Tytuł: Odp: Inspector / Judicator - Subclass
Wiadomość wysłana przez: Krigan w Marzec 04, 2010, 12:44:22 am
Ciężko enchantować sh1t u profesji która jest subą, osobiscie wbiłem appetite na +4 albo + 5 i dodał chyba z 2 sekundy. Ale wbić to dalej gdzie max osiagalny lvl 80 hmm. Ktoś może sprawdzał enchant na re-use? Soul harmony na reuse byłoby również wskazane :)
Tytuł: Odp: Inspector / Judicator - Subclass
Wiadomość wysłana przez: Reina w Marzec 18, 2010, 12:37:48 am
80lv skill; Lightning Barrier - Spreads lightning's defensive barrier for 20 minutes. Paralyzes the target that attacked you.
jaka szansa?
Tytuł: Odp: Inspector / Judicator - Subclass
Wiadomość wysłana przez: Khais w Maj 15, 2010, 10:30:18 am
na lol privach wchodzi calkiem dobrze ;)
I: Jak to mówią - lepiej późno niż wcale ;p
Tytuł: Odp: Inspector / Judicator - Subclass
Wiadomość wysłana przez: Alarion w Maj 15, 2010, 12:28:08 pm
każdy inspector ma skille z female czyli warp i UE @Arimas buffy tak cooldown 5 min debuffy nie, mają krótki cooldown (kilka sekund?), słyszałem że nie najlepszy landrate. no data available
Tytuł: Odp: Inspector / Judicator - Subclass
Wiadomość wysłana przez: Kamal w Wrzesień 17, 2010, 08:52:53 am
Mnie słuchy doszły, że ok. 40% :)
Tytuł: Odp: Inspector / Judicator - Subclass
Wiadomość wysłana przez: Arimas w Wrzesień 19, 2010, 11:51:32 am
@Delios ja to wiem od gościa który ma inspectora ;D chyba, że nagle to zmienili w co wątpię 8)
No ja swoją wersję też wiem od gościa który gra inspektorem na RU-OFFIE i mówi że debuffy mają krótki cooldown, stosunkowo długi cast, no ale low lvlem jeszcze jest.
Buffy - 5 minut reuse (soul harmony 10minut). Trzeba wkręcić +10 time żeby przedłużyć efekt do 20 sekund. Wtedy już jest bardzo przyjemnie na dobrze zorganizowanych rajdach. Debuffy maja praktycznie natychmiastowy reuse. Cast jest wolny bazowo. Ale wystarczy +4 wit, broń z acu i już jest nieźle. Land rate jest wysoki. Problem pojawia się z celami na wyższym lvlu. Obsyfienie za różnicę lvl jest na tyle duże, że postać ta traci na atrakcyjności szczególnie w pvp. Ale w osoby na podobnym lvlu wszystko siada bardzo przyzwoicie. Jak już debuff siądzie to przeciwnik ma spory problem. Jak wbiłem weak constitution w tytana mającego na sobie cały green to już nic nie mógł zrobić, tylko stał na stunie i powoli umierał. W pve inspector spisuje się świetnie. Spite wchodzi w bossy i bardzo przespiesza sprawę. Inne debuffy tylko w zwykłe moby (czyli marne zastosowanie). W pvp jest stworzony do walk zaczepnych. Wysoki run speed, warp, szybki i niezły heal, całkiem przyzwoita obsługa kuszy. Gdyby suby możnabyło expić powyżej 80lvlu to byłaby to najmocniejsza klasa w grze. Niestety na razie jest to fajna postać do pve i zadań specjalnych.
ja myślałem o insekcie ale expienie "altów" żeby zacząć expić maina mnie odstraszył, już nawet nie ten max lvl 80 bo kiedyś to zwiększą, ale fak nielubię expić x postaci no i zostałem z SlH :P Kamael powah
Obecnie cisne solo, jak dobije chociaz te 76 i kupie s grade to pomysle nad pt.
Tytuł: Odp: Inspector / Judicator - Subclass
Wiadomość wysłana przez: Draves w Luty 26, 2011, 08:01:45 am
Moim zdaniem to ta postać jest głównie tylko do pt, nie do PvP ;]. Ma świetny regen mp, magic impulse to jest cud miód dla magów. Posiada on też dość mocny heal. W krytycznej sytuacji jak rzuci Swojego vampira to za 1 hitem ma się prawie full hp :D. Jest to bardziej postać do Party Exp niż pvp, więc jak ma się możliwość wzięcia Inspectora do party to lepiej się nie zastanawiać :P.
Tytuł: Odp: Inspector / Judicator - Subclass
Wiadomość wysłana przez: Draghar w Luty 26, 2011, 09:23:20 am
Jego buffy stanowią bardziej pod właśnie party PvP. Szybki boost, jednak malutko czasu trwa. W dodatku bardzo silne debuffy no i wspomniany heal.
Może i do 1 vs 1 nie jest przeznaczony...ale z postaciami na podobnym sobie lvl daje rade :) wejdzie ten "stun" i każdy nie licząc może tanka ...pada : P
To jest Cadmus, morał jest taki, że ruski to barany, bo dodają go do party dostając Soul Harmony (co to daje to sobie sprawdźcie :P). Wtedy gościu ich zabija robiąc z nich przy okazji mega lamy. Szkoda, że nie ma żadnego 'normalnego' frapsa tej klasy.
bo w 90% rola tej klasy sprowadza się do bycia w nuker party i dania impulsa tak, żeby przez te +15 sec (można lekko podenchantować na time) ci nukerzy rozmietli wszystko. W melee party już nie daje takiego kopa, nie licząc ew PvE (np. zabijanie bossów na czas itd.)
Bo był z nimi w party. W innych przypadkach wychodził z party i wtedy zabijał.
Tytuł: Odp: Inspector / Judicator - Subclass
Wiadomość wysłana przez: MortenSM w Marzec 15, 2011, 12:03:07 am
Aż założyłem konto zeby napisac jedna rzecz na temat inspectora, ktorej nikt nie wzial pod uwage. Jego party UD/frenzy/vampir pozwalaja na robienie mega trainow przez warlordow ;] i jesli warlord robi odpowiednio duzego traina to na kazdego kolejnego jest juz gotow jeden z buffkow. najlepsze jest padanie traina w 15 sekund trwania apetite for destruction :D
Tytuł: Odp: Inspector / Judicator - Subclass
Wiadomość wysłana przez: QuaN w Marzec 15, 2011, 07:55:40 pm
Inspectora można wziąć na sube dopiero po wyexpieniu dwóch pierwszych do 75. Example Main: Berserk Sub 1: Arba Sub 2: SB Sub 3: Inspector
(Kolejność dwóch pierwszych przypadkowa ;p )
Tytuł: Odp: Inspector / Judicator - Subclass
Wiadomość wysłana przez: orlok w Maj 08, 2011, 10:27:42 am
W h5 nastąpiły pewne zmiany. Po wstępnych testach stwierdzam, że judicator to mocny a nawet bardzo mocny toon do pvp. Krótka porada: 1. Przygotujcie dla swojego judicatora set dynasty II enchanter z dobrym resistem. 15% bonus do c.speed pozwoli skutecznie castować debuffy i heale. 2. Przygotujcie dobrą broń. Tym toonem się nie zabija. Dlatego jako broń polecam dynasty rapier z health. Jakiś dmg można tym dorzucić ale to nie jest priorytet. Dodatkowo w h5 dynasty rapier łatwo zrobić mw. I uzyskujemy bardzo poważny sumaryczny boost hp, który pozwala zredukować "delikatnosć" tej klasy ze względu na niższy lvl od przeciwników. 3. Zadbajcie o reuse skilli - frint/valakas, reneval, ponny buff etc. W pvp mamy trzy podstawowe zadania: 1. defensywa - wspieramy party swoim ud, staramy się leczyć toony z dużą ilością hp. Heal judicatora potrafi zwrócić po kilka tysięcy hp klasom takim jak destro/tyrant/ludziom na transformacjach/sobie. 2. dmg boost - odpalaj impulsa gdy wiadomo, że warto. Na początku starcia przeciwnicy mają zazwyczaj ud. Twój impuls nie pomoże. Ale jak starcie się przedłuża i skille już poszły, wtedy impuls przełamuje błyskawicznie walkę. 3. debuff - debuffy mają nieco ponad 10% szans wejścia. Wystarczy je spamować po kilka razy na wybrany cel i w końcu wejdą. w mniejszym pvp spamujemy asystując na naszych dd, jako że tylko oni mogą te debuffy aktywować. W większym pvp szukamy wszelkich przydatnych celów. Co warto debuffować?: 1. tank/bd/sws - jakikolwiek debuff na tych klasach utrudnia lub wrecz uniemożliwia im pracę. BD który zgarnie mentala nie może praktycznie robić hate. Bo gdy ściągnie na siebie ogień to straci całkowicie mp w ułamku sekund. Weak constitution, spite też są bardzo groźne. Gdy w walce nie ma programów debuff cancelujący target też odgrywa dużą rolę. 2. healers - podstawą jest weak costitution/mental/oblivion - niesamowicie przeszkadzają. Gdy wejdą w healera który jest pod ogniem to nie wyjdzie już ze stuna, nic nie ztargetuje, straci szybko mp. Oczywiście ma cleanse, ale ciężko go użyć. Ważne jest, żeby był "pod ogniem".
Ostatnio byłem na pvp na judicatorze. Starcie było duże: nasze 3 party vs 5 party przeciwników. Wspaniały wybor celi. Wystarczyło wypatrzec kto jest w danej chwili hitowany przez kogoś i spamować debuff. Po chwili cel stawał nieruchomo do śmierci. Gdy pojawił się w moim zasięgu wzroku jakiś bd/sws i tank, też mu dawałem debuffy i natychmiast skuteczność assysty naszych party wzrastała. Po około minucie walki odpaliłem impulsa. I 3 archerów z mojego party błyskawicznie skosiło połowę przeciwników i walka była przesądzona. Także judicator na polu walki to poważny czynnik, którego rola może być śmiało porównywalna z olem.
Tytuł: Odp: Inspector / Judicator - Subclass
Wiadomość wysłana przez: Quentim w Maj 08, 2011, 11:45:41 am
Orlok robiles moze testy czy i jak m atak wplywa na wchodzenie debufow?
Tytuł: Odp: Inspector / Judicator - Subclass
Wiadomość wysłana przez: orlok w Maj 08, 2011, 12:37:15 pm
Te debuffy sa specjalne. Maja swój własny typ i epiki ani im nie pomagają ani nie przeszkadzają. Generalnie w pve m.attack ma duzy wpływ. Dlatego w bossy wbijam spite używając vesper bustera, nawet jeżeli łączy się to z grade penalty. I ląduje na frincie i zakenie bez problemu. W pvp natomiast bazujemy na 10% szansy i raczej tego nie przeskoczymy. Ale debuffy mają niemal instant reuse. Więc w ciągu 10 sekund mając dobry c.speed jestem w stanie w cel spróbować wbić każdy debuff około 10x (zazwyczaj koncentruję się na 2 debuffach na cel, w zależności kto to i czy jest aktualnie hitowany). Więc prawie zawsze wchodzi. Jako że nie ma resist na te debuffy, czas trwania jest zawsze taki jak w opisie. Nigdy nie jest skrócony jak to ma miejsce np. przy stunach.
Tytuł: Odp: Inspector / Judicator - Subclass
Wiadomość wysłana przez: Quentim w Maj 08, 2011, 11:16:05 pm
A bizuteria dajaca bonus do mental ataków wpływa na siadanie tych debufow?
Tytuł: Odp: Inspector / Judicator - Subclass
Wiadomość wysłana przez: orlok w Maj 09, 2011, 06:22:49 am
To o co pytasz jest zawarte w sekcji "trait". W tym wypadku trait = {trait_none}, czyli nic nie wpływa poza m.attack, m.deff,con,men enchant skilla. Jakby mental resist/land rate miał wpływ to byłoby trait={mental}
basic_property = con - tu zaś widzimy, że osoby z niedużym con będą podatnym celem.
Na Insectora być może możesz, ale Inspectora już nie.
wiem co mowie zrobilem sube kradzieja (soul breakera) potem wzialem abraster ale sie rozmyslilem i chcialem wziąć drugiego kradzieja (moge dwoch bo gram berserkerem) a tam patrze male soel breaker , Inspector no to wzialem Inspectorawiadomo ;d
Na Insectora być może możesz, ale Inspectora już nie.
wiem co mowie zrobilem sube kradzieja (soul breakera) potem wzialem abraster ale sie rozmyslilem i chcialem wziąć drugiego kradzieja (moge dwoch bo gram berserkerem) a tam patrze male soel breaker , Inspector no to wzialem Inspectorawiadomo ;d
Na Insectora być może możesz, ale Inspectora już nie.
wiem co mowie zrobilem sube kradzieja (soul breakera) potem wzialem abraster ale sie rozmyslilem i chcialem wziąć drugiego kradzieja (moge dwoch bo gram berserkerem) a tam patrze male soel breaker , Inspector no to wzialem Inspectorawiadomo ;d
Przy kasowaniu drugiej subki jest dostępny Inspector. Typowy błąd l2j. Błędnie nalicza ilość sub i pozwala wymienić 2 subę na inspectora.
Tytuł: Odp: Inspector / Judicator - Subclass
Wiadomość wysłana przez: Shen w Luty 23, 2012, 12:40:54 am
Cholernia przyjemna w grze klasa. Buffki przy aoe expie daja niezlego kopa. W pvp jak wejdzie weak constitution i do tego dodamy lightning barrier to przeciwnik może stać na perma stunie. Żal mi go przebudzać, na nc sofcie jest koleś co ma inspectora na 87 i skille na +15, z tego co pisał w moby praktycznie 100% landrate debuffów. Niestety nic o pvp nie pisał, ale pewnie w przebudzonych nie będą wchodzić, musze to jeszcze sprawdzic.