Mógłby ktoś podać ciekawe pomysły na skuteczne party do pvp? Team 3-4 osobowy. Z góry thx.
bd/sws/wc/archer
bez jaj, pytam sie poważnie xD
4?
1. PP / WC
2. BD
3. PR
4. PR
1. WC / ee / blah xD
2. DESTRO
3. DESTRO
4. DESTRO
Cytat: bula w Luty 09, 2008, 05:30:38 PM
bd/sws/wc/archer
Cytat: Gekobez jaj, pytam sie poważnie xD
Sądzę, że on poważnie odpowiadał. Może PP lepszy byłby zamiast WC.
4 osoby ? To znaczy małe pvp, a jak małe to archerzy wg mnie odpadają.
Najlepiej to np:
1. Necro
2. SPS
3. BD
4. OL
albo
1. Dagger
2. Dagger
3. BD
4. WC/PP
albo
1. Glad
2. Glad
3. SWS
4. PP
A jeśli to serwer pvp, gdzie buffy są od NPC, to zamiast bufferów bierz EE/Bishopa.
buff od pp (który właśnie wyszedł z pt) i :
1. EE/bish
2. tyr/glad
3. tyr/glad
4. tyr/glad
^^
Imo bez tańczącego śpiewaka pvp szybko zostanie poskromione przez inne, lepsze pt :P
server low rate nie wiecej niż 6x CT1, prosiłbym o uzasadnienia, co, jak, dlaczego tak myślicie ^^ i czy nie lepiej zamiast buffera wkopać bisza? znacznie zwiększy żywotność party, a może całkowicie ich sobie podarować? (buffy można brać od klan memberów lub ch)
Cytat: PeBe w Luty 09, 2008, 06:47:44 PM
buff od pp (który właśnie wyszedł z pt) i :
1. EE/bish
2. tyr/glad
3. tyr/glad
4. tyr/glad
^^
Ale Tyr tylko jeden! ja :P
Cytat: Geko w Luty 09, 2008, 06:53:51 PM
server low rate nie wiecej niż 6x CT1, prosiłbym o uzasadnienia, co, jak, dlaczego tak myślicie ^^ i czy nie lepiej zamiast buffera wkopać bisza? znacznie zwiększy żywotność party, a może całkowicie ich sobie podarować? (buffy można brać od klan memberów lub ch)
Musisz mieć bufa i dd, o hp bez pvp to nie trudno... Chyba, że lecicie na aoe cata o.o
Cytat: Tyr w Luty 09, 2008, 06:58:26 PM
Cytat: PeBe w Luty 09, 2008, 06:47:44 PM
buff od pp (który właśnie wyszedł z pt) i :
1. EE/bish
2. tyr/glad
3. tyr/glad
4. tyr/glad
^^
Ale Tyr tylko jeden! ja :P
Hmmm... ale gdyby Cie sklonować, mógłby być niezły ownage :D
A tak btw. to dałbym tam jeszcze BD.
hm ... jezeli wedlug pytajacego to co napisalem wczesniej nie bylo powazne to ...
1. SK
2. TK
3. DA
4. Pal
Cytat: bula w Luty 09, 2008, 07:48:45 PM
hm ... jezeli wedlug pytajacego to co napisalem wczesniej nie bylo powazne to ...
1. SK
2. TK
3. DA
4. Pal
To jest tak poważne :P By ciągle moba agrowali i nikt by nie bił :P
1.bd
2.sws
3.wc
4.bish
bd, sws i wc bija z lukow na CoVie, bish healuje
1)Ja
2-6)Moje klony
7)Healer
8)SWS
9)BD
to ma być party pvp a nie pve tak przynajmniej z nazwy tematu wynika bufy można wziąć od kogoś przed pvp wiec bufer tez za bardzo nie potrzebny jak dla mnie najlepsze to
bd
bish/ee(ze wskazaniem na ee w tak małym party bardziej się przyda tranc, mana burn i recharge)
AW
TH
Bd tańczy rotuje i debufuje ewentualnie z łuku
EE leczy rzuca trnace i mana burny ewentualnie mane odnawia
Aw i th bija(th bo ma sporo detargetów i się przyda to a aw bije lepiej temu nie dwóch th)
A tak btw.
Można zrobić np. tak jak na filmiku Breaking The Habit :
pvp party bez bd/sws - poprostu support buffuje/tanczy/spiewa i /leave - dzięki temu można by dać 4*DD i było by nieźle - przez 2 min ;)
to już nie podchodzi pod pytanie autora raczej :P
1. nuker
2. evas saint (78 dla powa)
3. dominator(78 do empa i ladowania cp)
4. sd(tez 78 co by tance dla maga wsyzstkie byly)
to party zadaje najwiekszy dmg :p
btw. co to za pvp pt 3-4 osoby? lol
Cytat: DIO w Luty 10, 2008, 10:42:57 AM
1. nuker
2. evas saint (78 dla powa)
3. dominator(78 do empa i ladowania cp)
4. sd(tez 78 co by tance dla maga wsyzstkie byly)
to party zadaje najwiekszy dmg :p
Punkt 3 nie przejdzie jak nie są w jednym klanie (od ct1 podobno OLowe czary miały nawet na ally nie działać)
Ja bym postawił na:
1.bd
2.he
3.he
4.dc
albo
1. necro
2. sps
3. ee/se (3rd profka)
3. bd
bufer to do takiego party nie jest zbyt przydany chyba nikt nie zamierza sie bic 20 minut 4 osobami w party
Tyr :takie party 3-5 osób jest jak najbardziej odpowiedznie na gank
bufer w high lvl gank party jest neizbedny. w ch nie masz greater might/shield, nie masz cova, nie masz pow,pof,pow, nie masz wild magic,
tyr male pvp party jest najweselsze :D bo mozna sie poganiac troche z wrogiem, pouciekac, pobawic sie a siege sa nudne ..... albo zerg z jednej albo z drugiej :D nuda
DIO: ale nie trzeba z tym buferem biegac podczas samego pvp wystarczy że te bufy sie weźmie w mieście
Bd
Sws
PR
PR
PP buffs wcześniej ta?
myha widze ze na high rate z bufami u npc grasz :D
bez aktywnego bufera w party to na pvp sobie mozna pojsc z CH w rune do forest of dead sprawdzic czy jakis wacek nie expi tam przypadkiem, dla niewtajemniczonych male info ze buferzy maja nie tylko bufki bo potrafia troche wiecej i normalnie np prophecy of fire (jak i cala reszta) trwa tylko 5 minut
Glad
SWS
PP
jakis Dagger
ewentualnie
EE
Necro
Sps/SH/Sorc
BD
im wyzszy lvl tym takie party lepiej sie spisuja.
DIO:party 4 osobowe raczej nie idzie na jakieś długie pvp tylko właśnie żeby wpaść na expowisko sprawdzić zabic enemy i wrócić 20 minut to nie potrwa bez pof(itp.) w takim party można się obejść(tym bardziej w takim jak napisałem gdzie jest 2 dagerów jako dd) a zamiast bufera lepiej wziąć inna postać do takiego party żeby było optymalne
a to ze bufera nie ma w party nie znaczy ze na pvp nie będzie sie miało bufów od niego
a innej całej reszty trwajacej 5 minut nie ma bo można wziąć tylko 1 tego rodzaju buff
dlatego na 4 osobowy gank to lubie tak jak byly forumowicz napisal, 2 nukerow+ee+bd, bierze sie buffki typu emp, acu, ee jest dobrym healerem+daje powa, no i tance bd. Nukerzy maja wszystkie buffy dodajace do dmg, no i healera na plecach, IMO miodzio :)
myha o to chodiz ze 90% buferow (poza pp i wc) potrafi cos wiecej niz tylko bufnac i cisza dlatego warto ich nawet na male pvp brac
Cytat: DIO w Luty 12, 2008, 06:45:04 PM
myha o to chodiz ze 90% buferow (poza pp i wc) potrafi cos wiecej niz tylko bufnac i cisza dlatego warto ich nawet na male pvp brac
PP też potrafi... Mana Burn, Block Shield, Block Wind Walk, Erase, Root. Za to WC może naparzać z łuku aż miło (zobacz sobie frapsy np LordaChowdera :P).
ee ma trance, mana burn, block ww i może leczyć ja w 4 osobowym party pvp jakoś miejsca dla wc/pp nie widzę se już szybciej by przeszedł, oczywiście pp i wc może być w takim party na cos się z pewnością przydadzą ale chyba autorowi chodziło o optymalne party 4 osobowe pvp
To może rozwiniemy się teraz do pełnego party?
warlock
dc
sws
bd
pr(ewentualnie he)
pr
pr
pr
bish
gf
ewentualnie
ee
ol
bd
sh
sh
sh
sh
sh
sh
gf
wielkiego wyboru nie ma XD
Nie lepiej jeszcze gdzieś tanka wrzucić?
Cytatwarlock
dc
sws
bd
pr(ewentualnie he)
pr
pr
pr
bish
gf
ewentualnie
ee
ol
bd
sh
sh
sh
sh
sh
sh
gf
wielkiego wyboru nie ma XD
Mam andzieje ze nie napisales tego an powaznie bo oba partyy sa bardzo slabe.
CytatNie lepiej jeszcze gdzieś tanka wrzucić?
??????????
4 osoby imo
sh/sorc/sps/necr
sh/sps/sorc/necr(tylko nie 2 takich samych magow w party)
ee
sws(songi na kazda okazje imo bardziej przydatny niz bd w takim wypadku)
na buffie prp+se afc
Cytat: RycezSzilen12PL w Luty 19, 2008, 03:48:50 PM
4 osoby imo
sh/sorc/sps/necr
sh/sps/sorc/necr(tylko nie 2 takich samych magow w party)
ee
sws(songi na kazda okazje imo bardziej przydatny niz bd w takim wypadku)
na buffie prp+se afc
przeciez to to samo tylko inna kolejność :o
(a gdzie bishop?)
bez bd party magów to lipa
kazdy ktory twierdzi ze pp w malym party czy tez w ogole w party pvp nie nadaje sie na gank, gowno widzial i nie ma pojecia o l2, widac ze nigdy nie dostales w ryj block ww czy block shield
RycerzuShilen, slabe party? a ty bys co poskladal :D, chyba nie widziales co 5+ nukerow z pow,dance of siren i wild magic potrafi zrobic (nawet bez augmentu wild magic) jak nie widziales to pora wyexpic ee na lvl odpowiedni i pojsc przetestowac :P
pierwsze party to typowy stary dobry (z czasow c5) glass canon party czyli 1 strzal 1 trup :D
Cytat: DIO w Luty 21, 2008, 12:55:47 PM
RycerzuShilen, slabe party? a ty bys co poskladal :D, chyba nie widziales co 5+ nukerow z pow,dance of siren i wild magic potrafi zrobic (nawet bez augmentu wild magic) jak nie widziales to pora wyexpic ee na lvl odpowiedni i pojsc przetestowac :P
pierwsze party to typowy stary dobry (z czasow c5) glass canon party czyli 1 strzal 1 trup :D
W party nukerow zamiast 1 nukera powinien byc sword muse. A magow to bym dal sh,sh,necro,sps.
Mam optymalne.
BD
WC
he/pr/sr
he/pr/sr
Kładziemy wszystko + nie musimy latać. Wc też czasem jakiegoś nuka czy sleepa da bd jakiegoś arresta da hexa i jest wypas.
Cytat: Hermit w Luty 21, 2008, 02:34:41 PM
Mam optymalne.
BD
WC
he/pr/sr
he/pr/sr
Kładziemy wszystko + nie musimy latać. Wc też czasem jakiegoś nuka czy sleepa da bd jakiegoś arresta da hexa i jest wypas.
nie ma sws bishopa warlocka wiec max co kladziesz to cegly na budowie
Sugerujesz, że lepsze było by party magów?
Czy może to, że lepiej wsadzić warlocka , wc , bd , swsa i ? no właśnie co.. 1 archerem też za bardzo nie posiekasz. Jak na ch buffkach to zamiast wc sws... ew bish..
Mamy full pt i gdy chcemy z tego pół zrobić to przecież nie możemy zabrać supportu, bo nie będą wymiatać no nie? Ale zaraz pół pt to support.
Ja bym (t1+) dał
EE(3rd bo PoW)
BD(3rd)
Nuker(najlepiej sps)
-||-
M.Crit rate będzie (bez rb jevsów) ok. 31.29%, z valakasem ok.62.59% więc dmg będzie 'ciekawy'
EE nadaje się do szybkiego resania + sleepa + manaburna + heala
Hermit plz...
BD i WC to wystarczający support ale do expa dla małego party (1-2 dd)
A archer party wygląda tak właśnie jak Fenomen napisał
Cytat: PeBe w Luty 21, 2008, 04:59:18 PM
Ja bym (t1+) dał
EE(3rd bo PoW)
BD(3rd)
Nuker(najlepiej sps)
-||-
M.Crit rate będzie (bez rb jevsów) ok. 31.29%, z valakasem ok.62.59% więc dmg będzie 'ciekawy'
EE nadaje się do szybkiego resania + sleepa + manaburna + heala
ee daje powa przedewszystkim, brakuje wc z magnusem, es to marzenie :>
CytatRycerzuShilen, slabe party? a ty bys co poskladal , chyba nie widziales co 5+ nukerow z pow,dance of siren i wild magic potrafi zrobic (nawet bez augmentu wild magic) jak nie widziales to pora wyexpic ee na lvl odpowiedni i pojsc przetestowac
pierwsze party to typowy stary dobry (z czasow c5) glass canon party czyli 1 strzal 1 trup
ok
Cytatwarlock
dc
sws
bd
pr(ewentualnie he)
pr
pr
pr
bish
gf
9 man party z 1 healerem nie moze byc dobre(chyba ze gra sie na dex i "owni" party typu se bd 7 nukerow a potem tym chwali sie na forach, hi ifc;>)poza tym arcana lord w end game party jest veri njas zwlaszcza jak dochodzi do walk z mage party(<3 mage bane) lub glupimi lucznikami/dd(co nie uzywaja ww/haste potkow po bane)
Cytat
ewentualnie
ee
ol
bd
sh
sh
sh
sh
sh
sh
gf
wielkiego wyboru nie ma XD
hi 700 p def! do tego 1 healer;)
i do ct1 dmg robione przez takie party jest zalosne
storm guard+ep+resist wind+cov+wrading+etc = 300 dmg z nuka;)
kurde no to niehc sie ludzie zdecyduja :D
jedni pisza ze od ct1 nuki wymiataja bo zadaja wiekszy dmg niz wczesniej teraz ktos pisze ze zadaja mniejszy :D, dobra kij w oko
wc
bd
bish
duelist
duelist
duelist
duelist
duelist
duelist
i walka na monster derby :D kto podskoczy?
No to ułóż mi lepsze mini archer pt z archerów. Nie mów mi, że chodzi się w 9, bo na zwiady zwykłego expowiska nikt nie da 9 osób. I nie mów, że tu nukerzy > archerzy, bo nie złoże pt nuków w atcher klanie.
Cytat: DIO w Luty 22, 2008, 04:39:43 PM
kurde no to niehc sie ludzie zdecyduja :D
jedni pisza ze od ct1 nuki wymiataja bo zadaja wiekszy dmg niz wczesniej teraz ktos pisze ze zadaja mniejszy :D, dobra kij w oko
wc
bd
bish
duelist
duelist
duelist
duelist
duelist
duelist
i walka na monster derby :D kto podskoczy?
jak juz to swm nie bd..
czemu nie bd? fury i warior sie przydadza a co da swm? earth,warding .....no fakt reneval/champion nie zaszkodzi :D ale bez bd wyjsc z miasta to wstyd :p
no ale w tym wypadku chyba reuse>p.atk+atk speed :D
Może po prostu jeszcze SWSa, zamiast jednego Glada dać?
Cytat: RycezSzilen12PL w Luty 22, 2008, 03:31:47 PM
Cytat
ewentualnie
ee
ol
bd
sh
sh
sh
sh
sh
sh
gf
wielkiego wyboru nie ma XD
hi 700 p def! do tego 1 healer;)
i do ct1 dmg robione przez takie party jest zalosne
storm guard+ep+resist wind+cov+wrading+etc = 300 dmg z nuka;)
No bo wszyscy nagle będą biegali na pełnych buffach ochronnych przeciw Wind i Darc Attack na raz... No na same resisty 7 buff slotów...
Cytatkurde no to niehc sie ludzie zdecyduja Very Happy
jedni pisza ze od ct1 nuki wymiataja bo zadaja wiekszy dmg niz wczesniej teraz ktos pisze ze zadaja mniejszy Very Happy, dobra kij w oko
wc
bd
bish
duelist
duelist
duelist
duelist
duelist
duelist
i walka na monster derby Very Happy kto podskoczy?
ty naprawdę taki głupi jesteś czy udajesz tylko?
hehe a jesli chodzi o 3rd profeske to zestawik
1.bd/sws/wc/prophet/se/ee (w sumie malo rzutuje :P )
2. warlock
3. warlock
4. ps
5. es
ta ekipka vs mage party ( zakladam ze chlopaki maja wsparcie buffow i bd):
-nuki probuja wykrzesac jakis dmg (moze nawet kogos uda im sie zdjac, dodam ze grubas ps'a moze agrowac i leczyc skutecznie)
-summonerzy wrzucaja mage bane, ewentualne cubiki sie aktywuja, summony dopadaja 3 nukow "invalid target"
vs archer party (tez zakladam ze chlopaki maja wsparcie wc i bd albo sws)
-archerzy mysla i targetuja jeden cel (jakby targetowali byle kogo to nic by z nich nie zostalo kompletnie) byc moze uda im sie zdjac kogos
-leca warriar bane i ws
-summony dopadaja wrogow: gf
moze byc roznie, a to magical critic, a to bane nie wszedl, a to stun ale generalnie to jak pojda ws i bane'y na maske to gracze lapia takie zdzifko http://youtube.com/watch?v=hkqqMPPg2VI
przypominam ze tp zasysa 50% dmg, a summonerzy maja to do siebie ze lubia nosic lighta + weapon health, no i z tylu moze leczyc nightshade z jakims bufferem
zdaje mi sie tez ze warriar bane zdejmuje CoV, uuuu to juz kompletne kalectwo ^^
Cytat: exquel w Luty 26, 2008, 12:18:22 AM
hehe a jesli chodzi o 3rd profeske to zestawik
1.bd/sws/wc/prophet/se/ee (w sumie malo rzutuje :P )
2. warlock
3. warlock
4. ps
5. es
eee imo to by wygladalo wtedy tak (vs pt nuków, endgame, 3rd):
dajmy na to ze pt w stylu ee+bd+necro+sps :
ee - unsummon jakiegos summona (zwykle za ~2-3 razem wchodzi)
necro(biega bez summona) - gloom na jakiegos summona , sps - surrender i vortex - i sps ma bardzo duuuzy dmg = summon pada bardzo szybko (przed tym można sprobować walnać feara kilku sumonom/silence na summonera)
Ale ogolnie takie porownania sa bezsensu - moze wygrac jakiekolwiek pt i zadne nie jest pr0
Magowie w t1 są mniejwiecej = innym klasą.
Bo co z tego ze sh osiaga ponoć 10k+ matk jak jest na tss+dss od glada, wiec 'to co ma lać to leje' ogólnie nie ma takiego syfu jak w c4(sleep), takiego jak w c5+(ressisty)... ja chce na offa :/
CytatBo co z tego ze sh osiaga ponoć 10k+ matk jak jest na tss+dss od glada,
10k m attack=fullbuffed char a jak o full buffie mowa to glad nie ma szans przebic sie przez spam cp zbuffowanego robe usera
Cytat1.bd/sws/wc/prophet/se/ee (w sumie malo rzutuje )
2. warlock
3. warlock
4. ps
5. es
jak dla mnie to 5 1 shootow
Cytat: RycezSzilen12PL w Luty 26, 2008, 03:19:25 PM
CytatBo co z tego ze sh osiaga ponoć 10k+ matk jak jest na tss+dss od glada,
10k m attack=fullbuffed char a jak o full buffie mowa to glad nie ma szans przebic sie przez spam cp zbuffowanego robe usera
glad sie nie przebije przez robe usera ? jakby walil regularami bez buffow
Na full buffie może mieć spory problem. Bo im więcej buffów tym glad/tyrek słabszy w stosunku do innych postaci.
Cytat: exquel w Luty 26, 2008, 08:35:40 PM
Cytat: RycezSzilen12PL w Luty 26, 2008, 03:19:25 PM
CytatBo co z tego ze sh osiaga ponoć 10k+ matk jak jest na tss+dss od glada,
10k m attack=fullbuffed char a jak o full buffie mowa to glad nie ma szans przebic sie przez spam cp zbuffowanego robe usera
glad sie nie przebije przez robe usera ? jakby walil regularami bez buffow
jak gladem zrobisz >1k dmg na sekunde to sie przebijesz
Cytat: bula w Luty 27, 2008, 04:53:02 PM
Cytat: exquel w Luty 26, 2008, 08:35:40 PM
Cytat: RycezSzilen12PL w Luty 26, 2008, 03:19:25 PM
CytatBo co z tego ze sh osiaga ponoć 10k+ matk jak jest na tss+dss od glada,
10k m attack=fullbuffed char a jak o full buffie mowa to glad nie ma szans przebic sie przez spam cp zbuffowanego robe usera
glad sie nie przebije przez robe usera ? jakby walil regularami bez buffow
jak gladem zrobisz >1k dmg na sekunde to sie przebijesz
Czyli się przebijesz i to dość łatwo.
Z drugiej strony glada i tak łatwo zabić nukerem.
Bo te jego odleglosciówki maja ładny dmg, ale długi reuse. On nam walnie combo blaster+buster za np.5k a my mu kilka nuków na vorcie i surrenderze za (o SH mowie teraz) ~3.5k(coś koło tego może bedzie). Jedyne czego się można bać to TSS+DSS (ostatnio TSS+DSS+Sonic cośtam i moj soultaker na tp zrobil to village).
Ale na TSS/DSS wystarczy slow, a te odleglosciowki sa slabe.
edit:
Cytat: TruTherion w Luty 26, 2008, 09:45:10 PM
Na full buffie może mieć spory problem. Bo im więcej buffów tym glad/tyrek słabszy w stosunku do innych postaci.
Tu sie NIE zgodzę.
IMHO tyrek bez buffa = skille.
Tyrek na buffie = bison (nawet bez zealota jest omgwtfpwnz imho)
Pebe raz piszesz, że odległościówki mają dobry DMG, później, że są słabe... Zdecyduj się...
A na full buffie z TSS'a mag dostanie góra za 1,2k DMG, później ładowanie po ok 150-200 DMG, DSS za jakieś 900 DMG, znów ładowanie, banan jakieś 750, obszarówki koło 350-400. Na songach odnowa TSS'a powinna zająć koło 4-5 sec...
PS> Dane są przybliżone trochę na podstawie obliczeń Diega, ale on pisał na ligh usera (Tyranta) na self buffie, czy PP buffie. Dokładnych danych nie pamiętam poza tym, ale dużych róznic nie powinno być, a jak są to raczej na korzyść robe usera.
Sorki, że pisze post pod postem, poprawie to jak kolejna odpowiedz się pojawi.
Mam pytanie, bo się z kolegą sprzeczam, a nie mamy w chwili obecnej jak to sprawdzić.
Kto wygra: 8 łuczników na CH buff, czy SE + BD + 2 nukerów też CH buff. CP potki, herby i inne pomysły dozwolone bez scrolli i boss jewelery.
Ja uważam, że mimo wszystko magowie, bo zanim jeden mag padnie łucznicy będą musieli strzelać z 2x. Bo potki + heal ich podratuje. W tym czasie zginie 1 - 2 łuczników i później może być już z górki. Przypuszczam, że zanim 1 mag padnie już z 3 łuczników zginie, to w tedy szybki ress od SE (hmm nie pamiętam, czy on ma ressoruction), i zanim sytuacja się powtórzy to z 5 łuczników już będzie leżeć na ziemi (jeszcze BD debuffuje, agruje i co tam może robić). 3 Łuki vs SE, nuker i BD to raczej nie tak strasznie, a jeśli SE ma masowe wskrzeszenie jeszcze też powinno być łatwo.
Jeśli jednak się myle to napiszcie kogo by jeszcze minimalnie byłoby trzeba aby magowie wygrali.
Nie mogę usunąć tej wiadomości...
imho zerg > all czyli raczej lucznicy wygraja ... trzeba by jeszcze minimum 2ch nukerow
heh mi się wydawało, że bez songów i tańców to łucznicy będą mieli stosunkowo słaby DPS i da się to zaspamować :P.
Jak mają zgranie to nic się nie zrobi, bo 8 to 8, a 2 to 2. Siła ciosu jest widoczna. SE leci pierwszy na 1 serię. Potem jest już koniec, bo nukerzy max. 1 łucznika zabiliby. :P
Jak łucznicy by się chcieli rzucić SE to popełniliby samobójstwo, bo przebiec ok 600 range to 3 - 4 Łuczników leży martwych.
Jeden łucznik pada na 4-5 nuków (w sumie jakieś 1,5-2sec castowania), więc może jest nadzieja, jak łucznikom crytyki wchodzić nie będą :p.
A jakbym dorzucił nukerom jeszcze SWSa? Boost do HP, p. defa, speeda (aby się cofnąć), odnowy skill, zwłaszcza u BD (duuużo PB), powinno dość znacząco ich wzmocnić. W takiej sytuacji łucznicy nikogo raczej nie mają prawa ściągnąć na pojedynczą salwę, więc leczenie bedzie wydajniejsze, no i szybsze dzięki songom, a BD i SWS mogą fajnie debuffować.
IMHO: zamiast SE dać EE na 3rd i wtedy można wygrać (szybki heal/ress , powater itd)
A tak - od szczęścia zależy imo bo np Sr'em mój rekord na selfach to combo 6*crit ^^ więc na ch buffie magowie dostali by conajmniej 3 crity czyli po 2 seryjkach 1 mógłby paść, SE by go resnął i w sumie nie wiadomo - imo magowie 56% łucznicy 44%.
A jeśli chodzi o blastery to chodziło mi o to że dmg ze skilla jest niezły, ale i tak na fullbuffie mało się nimi zrobi.
Łucznicy maja też skile jak by ktoś zapomniał, magowie nie maja szans na takim bufie łucznicy walili by ze skili po jednej salwie SE nie ma szans ustac na nogach
SE by stał raczej poza zasięgiem łuczników.
A jak by mieli jeszcze SWSa to raczej po jednej salwie by nie padli.
a co to za problem podbiec kawalek?
Żaden... Ach EE albo SE mają song na speed, może być problem (dodałem jeszcze w którymś tam poście SWSa)... No i może zaboleć utrata może nawet 2 łuczników i podejście blisko BD i SWSa na tych buffach.
z sws jeszcze by cos mogli powalczyc, bez to sa bez żadnych szans ale nawet z sws chyba jednak łucznicy mieli by wieksze szanse 9osób>5 osób
Podejrzewam, że to kwestia szczęścia będzie w takiej walce.
Bo łucznicy to dobry DMG zadają raczej tylko ze skilli, a spamować non stop nie będą, bo nie nadążą się skille odnawiać... Jeśli nie będą w stanie zabić maga na jedną serię, a jest taka możliwość, to magowie powinni dać radę.
To zalezy jacy lucznicy i jakie maja eq, lvl etc :)
Jak bedzie party HE to ciezko bedzie ich zabic chodzby dlatego ze maja duzo hp/cp i moga nosic b.duzo cp potek ^^
Zgrane party lucznikow moze to wygrac...dash ->> podbiegaja do se , 1 salwa (na 8 lucznikow przynajmniej 2-3 walnie cryta) i se down...leca dalej zeby odbiec od nukerow, odnawiaja cp i wracaja zeby ubic reszte :) na 1 ogien leca nukerzy, assist na jeda osobe ...bd i sws na koncu :) ja bym to tak rozegral :)
Jezeli sie myle to mnie poprawcie :P
Czarno widzę użycie CP potków przez łuczników... Z takimi buffami nie mają szans zbytnio zaspamować obrażeń, a jak ktoś zacznie używać, to nie bije...
IMHO pt SR by miało większe szanse niż pt HE.
Ale i tak licząc skille z t1... mag(wm+dance of costam) walnie np. surrender, vort,nuke, crusher i po łuku(może wejść crit przecież). A to na dobrym buffku trwa b. krótko.
Ale imho najlepiej było by to sprawdzić, bo taka teoria jest do d*py .
Bez vorta, bo za długi cast speed.
vort musi byc, szczegolnie jak masz bd i ee.
znajdzmy jakis server pvp i mozna to sprwadzic ^^
Bierzemy buffki od pp/wc i taki skład
BD
TH
TH
TH
każdy obiera jeden cel i detargety+blowy^^ oczyiwiscie mówie tu jak wjezdzamy innemu party na expa kiedy sa moby obok i zamieszanie w innym wypadku
BD
SwS
Th/aw/pw
th/aw/pw
bd luk/cancel stick
sws to samo+rooty a daggerzy bija dużo od lucka zależy z blowami ale przynajmniej cos ciekawego sie dzieje a nie f1 f2 f1 f2 nukes...
powiedz mi tylko, po co 3 detargety w jeden cel...
pomysl fajny, ale nieco bym zmienil:
WC/PP
BD
TH
AW
dowolny dagger
th z racji duzej ilosci detargetow biega w kolko i rozrzuca je zgodnie z przekonaniami, kto byl grzeczny i zasluzyl
aw jako MA (targeter) rzuca hex i wraz z trzecim daggerem (tu juz bez jakichs konkretnych klas) zabija jednego wroga po drugim, najlepiej w ustalonej z gory kolejnosci,ale to nie konieczne, od tego jest assist
Teraz male pytanie jakie postacie do pt pvp (na arenie) w pt po 3 osoby na selfbufach?
OL,EE,SPS bardzo fajne 3 man party na event.
chodziło mi o to że każdy idzie na osobnego wroga:P
No dobra a 3 osobowe pt ale z swsem? :D Myslalem o bd+sws+wc ale w takim wypadku bufy beda ale gorzej z dmg.
ja wiem czy taki dmg zly ... wszyscy luki w rece i jazda ;D
Sux;P lepiej buffy wczesniej wziąć i zamiast wc bish/ee ewentualnie jakis DD
To jest na event, więc bez dodatkowych Bufferów.
BD+SE+Necro+necro
4=3?
Wiec jakie proponujecie wykorzystanie swsa (bez 3 profy) w 3 (nie 4 :P) osobowym pt? I kto po za nim by sie nadawal do tego pt (pvp oczywscie).
WC + SWS + HE
PP + SWS + Glad
I będzie Cienight mode, tylko lepiej :P
lol niedoczytalem. se necro necro. ewentualnie se bd necro
Uwaga: W tym wątku nie pisano od 120 dni.
Jeżeli nie masz pewności, że chcesz tu odpowiedzieć, rozważ rozpoczęcie nowego wątku.
HE+SD+DC