Proszę o pisanie konkretnych porad czy taktyki walki. Oczywiście dyskusja na temat mile widziana :-)
Wszelkie posty nie związane z tematem będą zgłaszane do moderacji.
Hmmmm nic trudnego :]
Dash, jak dobiegamy do range 600 to switch biegniemy dlaej na HE. Jezeli nas stargetowal i probuje stun shot to dajemy trick podbiegamy bluff :
1. Jesli wszedl stun > BackStab > LEthal Blow> Deadly Blow Powinno byc po walce
2. Jesli nie wszedl stun> Backstab >Detarget > Critical Blow > Lethal blow , pewnie juz ma nas na targecie wiec
1. Zaczyna stun shotem albo od razu pruje wiec >> Detarget obejscie Blow ... pewnie sie bluff odrodzil jesli tak to pakujemy (co do bluffa to to samo co wyzej) wtedy GF
2. wrzuca dash i zaczyna spierd*** i to ostro ... szansa jest ze mu wpakujemy przy jego probie ucieczki blowa na plery jesli nie uda sie nam to dash UE lecimy za nim (jak probuje stun to my detarget) oczywiscie jak caly czas biegnie to blowami go zlozymy jak sie zatrzyma to bluff i GF
Tak po krotce wyglada walka z HE
Oczywiscie odpowiednio te same buffy i ten sam sprzet u obu postaci
Odświeżę ciutke. Naprawdę tak cienko HE wypada?
Akcja w stylu odpalić toogle na acc + vict. stance, a dalej np. stun>snipe>doubleshot/stun itd nie przejdzie? oczywiście modlić się, że TH podczas biegu sie złoży, albo padnie, zanim zdąży wykonać ciut więcej niebezpiecznych blowów, no i grunt, że wejdzie stun, jeśli TH będzie miał majestica to dzida.
~To jedynie teoria (temat mnie zainteresował, bo stoję przed dylematem, czy wysłać rouga w ślady TH, czy HE ;)
raczej taktyka sie nie sprawdzi :> jedyna szansa to wrzucic hamstringa, a odpalanie v.stance to pomylka :D
Do 75 lvl prawie zawsze wygrywa HE, po 75 lvl prawie zawsze wygrywa TH.
lol a po 75 HE nie dostaje przypadkiem HsS :> ?
to zalezy od buffow, imo na fullbufie/end game buffie th niema najmniejszych szans, pojdzie na 2-3 cryty.. (archer na fullbufie - cos wspanialego ^^)
a na takich powiedzmy buffkach z ch.. nie znam sie dobrze ale imo zalezy duzo od szczescia - jak bede blowy wchodzily daggerowi, a jak cryty archerowi...
Cytat: Ern w Maj 27, 2008, 06:55:49 PM
Do 75 lvl prawie zawsze wygrywa HE, po 75 lvl prawie zawsze wygrywa TH.
raczej nie wierze ze moze istniej pvp 1 vs 1 na 70+ lvlach, chyba ze na arenie :D na takim lvlu to raczej nie biega sie samemu, ale juz zalozmy ze jest walka he vs th (obydwaj maja support w party, ale sa np zajeci walka z kims innym), wtedy, jak juz powiedzialem, th pojdzie na pare crytow ;)
a sprawa na oly to juz zupelnie co innego, nie mialem nigdy okazji walczyc he/th na oly wiec nie bede sie wypowiadal na ten temat ;)
Ta ultimate evasion2 + sandbomb + bieg +agility i strzelaj w daggera :>
Evasion +25 evasion -10 eva+4 eva +4
Cytat: SknerusKK w Maj 27, 2008, 08:41:33 PM
to zalezy od buffow, imo na fullbufie/end game buffie th niema najmniejszych szans, pojdzie na 2-3 cryty.. (archer na fullbufie - cos wspanialego ^^)
tylko problem w tym ze musisz najpierw trafic TH zeby weszly te crity :> UE2+sand bomb>>acc HE :>
acha prawda, zapomnialem o tych durnych skillach :P w kazdym razie jakos na hawkeyu moze uda mu sie jakos trafic :D
Cytat: SknerusKK w Maj 27, 2008, 09:17:20 PM
acha prawda, zapomnialem o tych durnych skillach :P w kazdym razie jakos na hawkeyu moze uda mu sie jakos trafic :D
no tylko ze dagger wtedy bedzie ci wiecej dmg robil wiec nie wiem czy sie oplaca
powiedzialem tylko ze moze uda sie trafic, sam bym nigdy hawkeye nie uzywal ;)
Hawkeye = -10% pdef ta?
jesli tak to EWENTUALNIE można go użyć imo, bo mamy do wyboru nie trafiać i umrzeć lub trafiać i umrzeć, (można spamować skillami i czasem wygrać imo, ale do tego qr w luku potrzebny)
Z drugiej strony na 3rd mamy już sporo skilli do skillspamu, ale TH ma +1blow i bluffa wiec nie jest jakoś świetnie imo.
(taki ćwierć offtopic)
Ma ktoś jakiś film, gdzie kamerujący to jakis HE, albo cokolwiek long range/bishop etc, a na filmiku widać gdzieś w tle ganiających się daggerów ? lub wlasnie jakieś akcje na mass pvp daggerem, gdzie jakiś inny dagger targetuje tego pierwszego i sie ganiają i próbują zabić :> lubie takie sytuacje.
Cytat: PeBe w Maj 27, 2008, 09:53:44 PM
Hawkeye = -10% pdef ta?
jesli tak to EWENTUALNIE można go użyć imo, bo mamy do wyboru nie trafiać i umrzeć lub trafiać i umrzeć, (można spamować skillami i czasem wygrać imo, ale do tego qr w luku potrzebny)
Z drugiej strony na 3rd mamy już sporo skilli do skillspamu, ale TH ma +1blow i bluffa wiec nie jest jakoś świetnie imo.
qr do skilli? a po co?
-10% pdef, +12 accuracy ...
Cytat: bula w Maj 27, 2008, 10:02:40 PM
Cytat: PeBe w Maj 27, 2008, 09:53:44 PM
Hawkeye = -10% pdef ta?
jesli tak to EWENTUALNIE można go użyć imo, bo mamy do wyboru nie trafiać i umrzeć lub trafiać i umrzeć, (można spamować skillami i czasem wygrać imo, ale do tego qr w luku potrzebny)
Z drugiej strony na 3rd mamy już sporo skilli do skillspamu, ale TH ma +1blow i bluffa wiec nie jest jakoś świetnie imo.
qr do skilli? a po co?
Do reuse skilli? ;)
qr nie zmniejsza reuse skilli :P
Cytat: SknerusKK w Maj 27, 2008, 10:30:14 PM
qr nie zmniejsza reuse skilli :P
o.0 QR = Quick reuse = Reduces re-use delay by approximately 13%. Zdaje mi się że zawsze zwiększało, może się coś zmieniło. Nie wiem. L2 jest bugged.
Cytat: SknerusKK w Maj 27, 2008, 10:30:14 PM
qr nie zmniejsza reuse skilli :P
Ar ju siur? (xD)
http://forum.lineage2.com.pl/index.php/topic,6134.msg118805.html#msg118805
CytatInna zaleta QR jest wiekszy re-use skilli fizycznych czyli poprostu, ladowania sie tych skilli (czesciej walniemy stuna, czesciej doubleshota
Nic pewnego co prawda ale postaram sie to pozniej sprawdzic ig :)
Cytat: Fuss w Maj 27, 2008, 10:54:29 PM
Cytat: SknerusKK w Maj 27, 2008, 10:30:14 PM
qr nie zmniejsza reuse skilli :P
Ar ju siur? (xD)
No ajm not :P
ale napewno nie zwieksza ilosci wystrzelonych strzal w ciagu jakiegos tam czasu, te strzaly beda tylko szybciej wystrzeliwane
imo reuse skilli fizycznych takich jak, np stun zalezy od str/dex (nie pamietam od czego :D) i atk speeda
Gdzies tu na forum byly wywody co daje QR i ludzie mieli podzielone zdania (ofc kazdy mial racje :) )
Z tego:
CytatReduces re-use delay by approximately 13%
mozna wywnioskowac ze zmniejsza czas reuse o okolo 13% ale jak jest w praktyce to nie wiem
Czyli (skoro się nic nie zmieniło) to jest tak :
strzelanie :
bez qr ======[wystrzał]======
z qr ==[wystrzał]==========
skille :
zmiesza reuse o 13%
Cytat: Fuss w Maj 27, 2008, 10:54:29 PM
Cytat: SknerusKK w Maj 27, 2008, 10:30:14 PM
qr nie zmniejsza reuse skilli :P
Ar ju siur? (xD)
http://forum.lineage2.com.pl/index.php/topic,6134.msg118805.html#msg118805
yes I am ... QR nie zwieksza atk speed tylko zmniejsza czerwony pasek po wystrzeleniu strzaly ;>
@up
QR nie zmniejsza reuse skilli ...
Nasze statystyki nie wpływają na szybkość odnowy skilli (chodzi o STR itp.).
Cytat: TruTherion w Maj 28, 2008, 03:59:00 PM
Nasze statystyki nie wpływają na szybkość odnowy skilli (chodzi o STR itp.).
ke? no jak nie? a DEX to co? atk speed czyli tym samym reuse skilli fizycznych
Cytat: bula w Maj 28, 2008, 04:00:13 PM
Cytat: TruTherion w Maj 28, 2008, 03:59:00 PM
Nasze statystyki nie wpływają na szybkość odnowy skilli (chodzi o STR itp.).
ke? no jak nie? a DEX to co? atk speed czyli tym samym reuse skilli fizycznych
Ale to nie DEX samo sobie wpływa tylko nasz atc. speed.
Cytat: TruTherion w Maj 28, 2008, 04:30:51 PM
Cytat: bula w Maj 28, 2008, 04:00:13 PM
Cytat: TruTherion w Maj 28, 2008, 03:59:00 PM
Nasze statystyki nie wpływają na szybkość odnowy skilli (chodzi o STR itp.).
ke? no jak nie? a DEX to co? atk speed czyli tym samym reuse skilli fizycznych
Ale to nie DEX samo sobie wpływa tylko nasz atc. speed.
ale DEX wplywa na atk speed czyli posredno wplywa na reuse skilli
Cytat: bula w Maj 28, 2008, 05:20:26 PM
Cytat: TruTherion w Maj 28, 2008, 04:30:51 PM
Cytat: bula w Maj 28, 2008, 04:00:13 PM
Cytat: TruTherion w Maj 28, 2008, 03:59:00 PM
Nasze statystyki nie wpływają na szybkość odnowy skilli (chodzi o STR itp.).
ke? no jak nie? a DEX to co? atk speed czyli tym samym reuse skilli fizycznych
Ale to nie DEX samo sobie wpływa tylko nasz atc. speed.
ale DEX wplywa na atk speed czyli posredno wplywa na reuse skilli
Ale nie bezpośrednio. Nie statystyka tylko efekt jej zwiększenia. Jeśli to sama statystyka by się liczyła to komuś kto ma 10DEX powinny się szybciej skille odnawiać, niż osobie z 1DEX (założenie, że atc speed taki sam). Może to mała różnica, ale jednak błąd.
PS. Wiem, że może się czekam, ale 2 lata w mat-fizie nauczyło mnie, że taki duperel to czasem różnica miedzy 3, a 5 :).
Cytat: TruTherion w Maj 28, 2008, 07:15:18 PM
Cytat: bula w Maj 28, 2008, 05:20:26 PM
Cytat: TruTherion w Maj 28, 2008, 04:30:51 PM
Cytat: bula w Maj 28, 2008, 04:00:13 PM
Cytat: TruTherion w Maj 28, 2008, 03:59:00 PM
Nasze statystyki nie wpływają na szybkość odnowy skilli (chodzi o STR itp.).
ke? no jak nie? a DEX to co? atk speed czyli tym samym reuse skilli fizycznych
Ale to nie DEX samo sobie wpływa tylko nasz atc. speed.
ale DEX wplywa na atk speed czyli posredno wplywa na reuse skilli
Ale nie bezpośrednio. Nie statystyka tylko efekt jej zwiększenia. Jeśli to sama statystyka by się liczyła to komuś kto ma 10DEX powinny się szybciej skille odnawiać, niż osobie z 1DEX (założenie, że atc speed taki sam). Może to mała różnica, ale jednak błąd.
PS. Wiem, że może się czekam, ale 2 lata w mat-fizie nauczyło mnie, że taki duperel to czasem różnica miedzy 3, a 5 :).
uh ... respect meng ;/
ehehhe 2lata w mat fizie w liceum? restekpa?
Cytat: Bled w Maj 28, 2008, 10:43:29 PM
ehehhe 2lata w mat fizie w liceum? restekpa?
tak bo ja jestem w humanie i mam 2 z matmy :P
CytatAle nie bezpośrednio. Nie statystyka tylko efekt jej zwiększenia. Jeśli to sama statystyka by się liczyła to komuś kto ma 10DEX powinny się szybciej skille odnawiać, niż osobie z 1DEX (założenie, że atc speed taki sam). Może to mała różnica, ale jednak błąd.
PS. Wiem, że może się czekam, ale 2 lata w mat-fizie nauczyło mnie, że taki duperel to czasem różnica miedzy 3, a 5 .
Ale osoba, która ma 1DEX nigdy nie będzie miała takiego samego atc.speed'a jak osoba, która ma 10DEX ;)
Cytat: Xyber w Maj 29, 2008, 06:50:35 PM
CytatAle nie bezpośrednio. Nie statystyka tylko efekt jej zwiększenia. Jeśli to sama statystyka by się liczyła to komuś kto ma 10DEX powinny się szybciej skille odnawiać, niż osobie z 1DEX (założenie, że atc speed taki sam). Może to mała różnica, ale jednak błąd.
PS. Wiem, że może się czekam, ale 2 lata w mat-fizie nauczyło mnie, że taki duperel to czasem różnica miedzy 3, a 5 .
Ale osoba, która ma 1DEX nigdy nie będzie miała takiego samego atc.speed'a jak osoba, która ma 10DEX ;)
Założysz się? Zerk i różnica jest rzędu 1%. Albo zerk efekt 1 i DC light i mamy ten sam atc. speed :P.
mając wszystkie bufy/sprzęt na atack speed ktoś kto będzie miał nawet 1 dex więcej bedzie miał szybsze reuse skili od tego który ma mniej, wiec dex wpływa na szybkość reusa skili a czy to wpływ bezpośredni czy nie, nie ma znaczenia na pvp nikt bez bufa nie chodzi
Cytat: bula w Maj 29, 2008, 04:32:22 PM
Cytat: Bled w Maj 28, 2008, 10:43:29 PM
ehehhe 2lata w mat fizie w liceum? restekpa?
tak bo ja jestem w humanie i mam 2 z matmy :P
tegoroczna mature podstawowa w 1kl liceum bylem w stanie zrobic na 50% (reszty materialy jszcze nie mielismy)
rzeczy tak proste ze az bania boli
Cicho bo też jestem na humanie i mam 2 z matmy.
Cytat: Bled w Maj 31, 2008, 08:14:28 AM
Cytat: bula w Maj 29, 2008, 04:32:22 PM
Cytat: Bled w Maj 28, 2008, 10:43:29 PM
ehehhe 2lata w mat fizie w liceum? restekpa?
tak bo ja jestem w humanie i mam 2 z matmy :P
tegoroczna mature podstawowa w 1kl liceum bylem w stanie zrobic na 50% (reszty materialy jszcze nie mielismy)
rzeczy tak proste ze az bania boli
a ja sie ciesze ze nie bede mial obowiazkowej matmy na maturze xa0x0ax0a0x :P ale taki troche OT sie zrobil :D
Cytat: myha w Maj 30, 2008, 10:56:50 PM
mając wszystkie bufy/sprzęt na atack speed ktoś kto będzie miał nawet 1 dex więcej bedzie miał szybsze reuse skili od tego który ma mniej, wiec dex wpływa na szybkość reusa skili a czy to wpływ bezpośredni czy nie, nie ma znaczenia na pvp nikt bez bufa nie chodzi
To nie zmienia faktu, że sama liczba DEX nie wpływa na re-use skilli... To czy bezpośrednio, czy pośrednia ma znaczenie... Tak samo jak jest różnica, czy komuś przylutuje bezpośrednio ( po prostu w łeb dam), czy pośrednio (machnę ręką w powietrze, a ty cfaniaczku szukaj siły kinetycznej).
Na reuse ma wpływ, nie DEX. Zwiększenie DEX daje większy atc speed. Ale jak 2 osoby będą miały taki sam atc speed (nie interesuje mnie z jakiego powodu), to ten który ma tych kilka punktów DEX więcej nie będzie szybciej ze skilli bił... Proste.
Cytat: TruTherion w Maj 31, 2008, 04:58:04 PM
Cytat: myha w Maj 30, 2008, 10:56:50 PM
mając wszystkie bufy/sprzęt na atack speed ktoś kto będzie miał nawet 1 dex więcej bedzie miał szybsze reuse skili od tego który ma mniej, wiec dex wpływa na szybkość reusa skili a czy to wpływ bezpośredni czy nie, nie ma znaczenia na pvp nikt bez bufa nie chodzi
To nie zmienia faktu, że sama liczba DEX nie wpływa na re-use skilli... To czy bezpośrednio, czy pośrednia ma znaczenie... Tak samo jak jest różnica, czy komuś przylatuje bezpośrednio ( po prostu w łeb dam), czy pośrednio (machnę ręką w powietrze, a ty cfaniaczku szukaj siły kinetycznej).
Na reuse ma wpływ, nie DEX. Zwiększenie DEX daje większy atc speed. Ale jak 2 osoby będą miały taki sam atc speed (nie interesuje mnie z jakiego powodu), to ten który ma tych kilka punktów DEX więcej nie będzie szybciej ze skilli bił... Proste.
lol.
DEX wpływa na reuse skilli bo powiększa atk speed.
Wpływa w małym stopniu , ale wpływa.
Ktoś z buffem x i dexem 32 ma mniej atk.spd (oraz reuse) od kogoś z buffem x i dex 33...
Cytat: PeBe w Maj 31, 2008, 05:02:18 PM
Cytat: TruTherion w Maj 31, 2008, 04:58:04 PM
Cytat: myha w Maj 30, 2008, 10:56:50 PM
mając wszystkie bufy/sprzęt na atack speed ktoś kto będzie miał nawet 1 dex więcej bedzie miał szybsze reuse skili od tego który ma mniej, wiec dex wpływa na szybkość reusa skili a czy to wpływ bezpośredni czy nie, nie ma znaczenia na pvp nikt bez bufa nie chodzi
To nie zmienia faktu, że sama liczba DEX nie wpływa na re-use skilli... To czy bezpośrednio, czy pośrednia ma znaczenie... Tak samo jak jest różnica, czy komuś przylatuje bezpośrednio ( po prostu w łeb dam), czy pośrednio (machnę ręką w powietrze, a ty cfaniaczku szukaj siły kinetycznej).
Na reuse ma wpływ, nie DEX. Zwiększenie DEX daje większy atc speed. Ale jak 2 osoby będą miały taki sam atc speed (nie interesuje mnie z jakiego powodu), to ten który ma tych kilka punktów DEX więcej nie będzie szybciej ze skilli bił... Proste.
lol.
DEX wpływa na reuse skilli bo powiększa atk speed.
Wpływa w małym stopniu , ale wpływa.
Ktoś z buffem x i dexem 32 ma mniej atk.spd (oraz reuse) od kogoś z buffem x i dex 33...
Coś z czytaniem słabo. Patrz pogrubione u góry i dole.
Udowodnij mi, że osoba która będzie miała x atc speed i załóżmy 20 DEX będzie szybciej biła ze skilli (ze względu na re-use skilli) od osoby, która też posiada x atc speedu, ale tylko 15DEX. Jeśli mi to udowodnisz to się z tobą zgodzę, że DEX wpływa na re-use skilli, nie obchodzi mnie jak to zrobisz.
PS. Z powodu, że tego nie możesz udowodnić, więc napisze tak prosto i wyraźnie:
atc speed wpływa na re use skilli? - TAK
DEX wpływa na re-use skilli,
ze względu na zwiększanie atc speeda? - TAK
DEX wpływa na re-use skilli jako statystyka? - NIE
SA podane na początku strony (skleroza) wpływa na re-use skilli? - NIE
Cytat: TruTherion w Maj 31, 2008, 05:14:24 PM
Cytat: PeBe w Maj 31, 2008, 05:02:18 PM
Cytat: TruTherion w Maj 31, 2008, 04:58:04 PM
Cytat: myha w Maj 30, 2008, 10:56:50 PM
mając wszystkie bufy/sprzęt na atack speed ktoś kto będzie miał nawet 1 dex więcej bedzie miał szybsze reuse skili od tego który ma mniej, wiec dex wpływa na szybkość reusa skili a czy to wpływ bezpośredni czy nie, nie ma znaczenia na pvp nikt bez bufa nie chodzi
To nie zmienia faktu, że sama liczba DEX nie wpływa na re-use skilli... To czy bezpośrednio, czy pośrednia ma znaczenie... Tak samo jak jest różnica, czy komuś przylatuje bezpośrednio ( po prostu w łeb dam), czy pośrednio (machnę ręką w powietrze, a ty cfaniaczku szukaj siły kinetycznej).
Na reuse ma wpływ, nie DEX. Zwiększenie DEX daje większy atc speed. Ale jak 2 osoby będą miały taki sam atc speed (nie interesuje mnie z jakiego powodu), to ten który ma tych kilka punktów DEX więcej nie będzie szybciej ze skilli bił... Proste.
lol.
DEX wpływa na reuse skilli bo powiększa atk speed.
Wpływa w małym stopniu , ale wpływa.
Ktoś z buffem x i dexem 32 ma mniej atk.spd (oraz reuse) od kogoś z buffem x i dex 33...
Udowodnij mi, że osoba która będzie miała x atc speed i załóżmy 20 DEX będzie szybciej biła ze skilli (ze względu na re-use skilli) od osoby, która też posiada x atc speedu, ale tylko 15DEX. Jeśli mi to udowodnisz to się z tobą zgodzę, że DEX wpływa na re-use skilli, nie obchodzi mnie jak to zrobisz.
PS. Z powodu, że tego nie możesz udowodnić, więc napisze tak prosto i wyraźnie:
atc speed wpływa na re use skilli? - TAK
DEX wpływa na re-use skilli, ze względu na zwiększanie atc speeda? - TAK
DEX wpływa na re-use skilli jako statystyka? - NIE
SA podane na początku strony (skleroza) wpływa na re-use skilli? - NIE
-.- ATK SPEED wpływa na reuse skilli.
Ale dex dodaje nam bonus do atk speed(a więc do reuse skilli)
A skoro 2 osoby mają TEN sam atk speed lub reuse przy różnym dexie - jest to spowodowane pasywami/buffem.
Zresztą inaczej : Udowodnij mi że gdy 2 osoby przy różnym dexie mają taki sam reuse, to czy ta która ma mniejszy dex, gdy doda jej sie +5dex będzie miała nadal taki sam reuse jak osoba #2 ?
Brak mi słów. Zanim wyskoczysz ze swoimi teoriami może się nad moją zastanowisz.
Pisze ostatni raz i mam już głęboko czy to zrozumiesz czy nie (zdaje się, że to już 3 raz pisania tego samego, ale nie... - dokończyć sobie samemu)... Obie osoby mają taki sam atc speed, obie to te same postacie albo mają takie same właściwości odnośnie re-use(myślałem, że w takim wypadku nie trzeba tego dodawać), ten sam buff, nie ma żadnych cyrografów, paktów boskich, zmian w statystykach ze strony Adminów, GMów, hakerów, czy dzieci neo, debuffów czy innych wymysłów uniwersum... Jedyna różnica jest taka, że przy różnym DEXie mają ten sam atc speed (inny set czy cokolwiek innego, ale mają ten sam atc speed).
Czy fakt, że jedna osoba ma o x więcej DEXa PRZY TYM SAMYM ATC SPEEDZIE!!! PRZY TYM SAMYM ATAK SPEEDZIE!!! i bez wszelkich (wszelkich!) innych zmian dotyczących zmian w re-use(przeczytać to jeszcze raz najlepiej - to za nawiasem) to czy ta osoba z większym DEXem (tylko DEXem!!!!) będzie miała lepszy re-use skilli?
NIE!!! Czyli DEX nie wpływa na re-use skilli... To, że zmiana DEXa zmienia atc speeda i to zmienia re-use nie znaczy, że sama STATYSTYKA DEX zmiania atc speed...
I dla z obrazowania problemu pytanie:
Kto będzie miał lepszy re-use skilli:
HE lvl 80 z potkiem haste lvl 2, w Draconicu z Draconic Bow bez żadnego SA (472 atc. speed, 31DEX)
CZY:
HE lvl 80 z potkiem na haste lvl 2, w MJ light z Draconic Bowem bez żadnego SA i DYE +5DEX (472 atc. speed, 36DEX)
PS. W tym drugim wypadku HE ma 474 atc speed, ale nie chciało mi się już tak dobierać eq i DYE aby wyszło idealnie tak samo. Dla założenia dajmy i w jednym i drugim przypadku po 472 atc speed.
Cytat: TruTherion w Maj 31, 2008, 05:56:45 PM
Brak mi słów. Zanim wyskoczysz ze swoimi teoriami może się nad moją zastanowisz.
Pisze ostatni raz i mam już głęboko czy to zrozumiesz czy nie (zdaje się, że to już 3 raz pisania tego samego, ale nie... - dokończyć sobie samemu)... Obie osoby mają taki sam atc speed, obie to te same postacie albo mają takie same właściwości odnośnie re-use(myślałem, że w takim wypadku nie trzeba tego dodawać), ten sam buff, nie ma żadnych cyrografów, paktów boskich, zmian w statystykach ze strony Adminów, GMów, hakerów, czy dzieci neo, debuffów czy innych wymysłów uniwersum... Jedyna różnica jest taka, że przy różnym DEXie mają ten sam atc speed (inny set czy cokolwiek innego, ale mają ten sam atc speed).
Czy fakt, że jedna osoba ma o x więcej DEXa PRZY TYM SAMYM ATC SPEEDZIE!!! PRZY TYM SAMYM ATAK SPEEDZIE!!! i bez wszelkich (wszelkich!) innych zmian dotyczących zmian w re-use(przeczytać to jeszcze raz najlepiej - to za nawiasem) to czy ta osoba z większym DEXem (tylko DEXem!!!!) będzie miała lepszy re-use skilli?
NIE!!! Czyli DEX nie wpływa na re-use skilli... To, że zmiana DEXa zmienia atc speeda i to zmienia re-use nie znaczy, że sama STATYSTYKA DEX zmiania atc speed...
Dobra w/e.
Ale chyba lvl 1 orc fighter (bez seta, buffów,danców songów, hacków itd.) ma mniejsze reuse skilli niż gdyby miał 10 dex wiecej.
W tym wypadku mają rózny atak speed, a ma być tak ustawiony sprzęt/toogle/buff aby mieli ten sam atc speed.
na full bufie z takim samy eq nie da sie miec takiego samego atack speed z róznym dexem
Da się, bo max atk speed to 1500.
Cytat: myha w Czerwiec 02, 2008, 12:10:55 PM
na full bufie z takim samy eq nie da sie miec takiego samego atack speed z róznym dexem
To czy się da, czy nie nie podlega dyskusji... Pytam się, czy sama statystyka DEX wpływa na re-use skilli (statystyka nie zmiany prowadzące przez zmiane jej).
Odpowiedź jest nie....
PS. Zastanawiające jest to w jaki sposób człowiek jest w stanie okroić tekst przedmówcy, żeby znaleźć tylko to co mu pasuje.
Dobra - najlepsza odpowiedz - wpływa, ale nie wpływa .
Cytat: PeBe w Czerwiec 02, 2008, 06:10:27 PM
Dobra - najlepsza odpowiedz - wpływa, ale nie wpływa .
krotko mowiac NCsoft przespal etap ustalania na co wplywa dex, tak jak przespali twoerzenie se :D
Mam pytanie czy detargety zawsze wchodza?
Cytat: SknerusKK w Czerwiec 02, 2008, 11:08:25 PM
Cytat: PeBe w Czerwiec 02, 2008, 06:10:27 PM
Dobra - najlepsza odpowiedz - wpływa, ale nie wpływa .
krotko mowiac NCsoft przespal etap ustalania na co wplywa dex, tak jak przespali twoerzenie se :D
Nie, nie masz racji. Oni bardzo dobrze wiedzą na co wpływa, a na co nie wpływa DEX.
Sprawa wygląda tak. Wiemy 2 rzeczy:
- Czym więcej DEX-a, tym więcej atk speeda.
- Czym więcej Atk speed, tym lepsze reuse.
I chodzi wam o to, czy osoba z atk speedem 700, która ma 30 DEX i buffy, bonusy.. itp ma taki sam reuse skilli jak osoba z atk speedem 700, która ma 35 DEX, ale która ma mniej bonusów.
Nie macie dowodów, więc się kłócicie czy Dex ma samo w sobie znaczenie czy może wpływa tylko na atk speed, który ma znaczenie. Sprawa wydaje się być oczywistą, ale wy nadal się kłócicie.
DEX, STR, CON itp To tylko statystyki od, których zależne są rzeczy takie jak statystyki, resisty itp.
Można by całą tą sytuacje porównać do cast speedu. Czy naprawdę myślicie, że osoba z Wit 20 mająca c speed 1000, czaruje szybciej od osoby z Wit 17, która ma lepszy sprzęt i również ma c speed 1000? Otóż nie, 1000 znaczy 1000 i tak samo jest w reuse skilli. Różnicą natomiast jest to, że nie możemy w statsach sprawdzić jaki reuse dana postać ma przy jakim skillu.
CytatSprawa wygląda tak. Wiemy 2 rzeczy:
- Czym więcej DEX-a, tym więcej atk speeda.
- Czym więcej Atk speed, tym lepsze reuse.
O to mi mniej - wiecej chodzilo, tylko TruTherion upierał się że to są 2 takie same postaci, tylko z innym dexem, a takim samym reuse.
ontopic :
Imo TH>HE i Adv>Sagi.
TH ma niezlego stun resista, a do tego nosi zwykle maja, ma 2 detargety, (które wchodzą w zależnośći od buffa i eq albo bdb. albo slabiutko)
TH i HE są dość wytzymali, ale chwila nieuwagi dla HE i bs w plecki = gg.
HE bedzie robil b.maly DMG bo to nie SR i nie jest az tak dobry w skillspamie. A ze >------>> bedzie slabo trafial, a nawet jak trafi to nie zawsze crit.
No i TH ma UE i sandbombe :>
TH ma spory % na lethala i crita, wiec czesto walka się szybko kończy, jeśli jakimś cudem wejdzie stun z bluffa = zwykle he przegra.
Ale nie wiem jak w ct1+...
Cytat: Hermit w Czerwiec 04, 2008, 02:10:03 PM
Cytat: SknerusKK w Czerwiec 02, 2008, 11:08:25 PM
Cytat: PeBe w Czerwiec 02, 2008, 06:10:27 PM
Dobra - najlepsza odpowiedz - wpływa, ale nie wpływa .
krotko mowiac NCsoft przespal etap ustalania na co wplywa dex, tak jak przespali twoerzenie se :D
Oni bardzo dobrze wiedzą na co wpływa, a na co nie wpływa DEX.
z tym bym sie nie zgodzil :x
Z tym czyli z czym?
Imo najmądrzejsza wypowiedź to
Cytattak jak przespali twoerzenie se
Bo se to sh1t.
SE to nie sh1t. Problem w tym, że wszyscy go mają na boxie i nikt nie gra tym live.
Edit: Literówka
Cytat: Frohike w Czerwiec 04, 2008, 03:59:29 PM
SE to nie sh1t. Problem w tym, że wszyscy go mają na boxie i nikt nie gram tym live.
To taki buffer, którego można łatwo zastąpić WC ew.pp(ale bez vr), Może leczyć ale robi to slabiutko(c.spd no i brak major heala)
Nie nadaje sie na second healera(jak ee) i ma bez sensu rez.
U PP właśnie boli brak tej VR'ki, za to WC potrzebuje stosunkowo dużego lvl, żeby mieć dobre buffki. No i obaj raczej za dobrze nie podleczą, kiedy będzie taka potrzeba.
SE za to jest w sam raz jako buffer oop do expa (w tym jego problem :P). Można mu wbić tam jakiś niski lvl i będzie miał najpotrzebniejsze buffy (brak haste niestety) + heal. No i jest git dla maga do duo.
Osobiście i tak najbardziej lubię WC, no ale SE też doceniam.
Dobra, nie róbmy offtopu tutaj :P
Edit:
Ogólnie to ja mówię o expieniu, nie pvp :)
Cytat: PeBe w Czerwiec 04, 2008, 03:06:40 PM
CytatSprawa wygląda tak. Wiemy 2 rzeczy:
- Czym więcej DEX-a, tym więcej atk speeda.
- Czym więcej Atk speed, tym lepsze reuse.
O to mi mniej - wiecej chodzilo, tylko TruTherion upierał się że to są 2 takie same postaci, tylko z innym dexem, a takim samym reuse.
Znów przegapiłeś drugą część wypowiedzi...
Cytat: Hermit w Czerwiec 04, 2008, 02:10:03 PM
Cytat: SknerusKK w Czerwiec 02, 2008, 11:08:25 PM
Cytat: PeBe w Czerwiec 02, 2008, 06:10:27 PM
Dobra - najlepsza odpowiedz - wpływa, ale nie wpływa .
krotko mowiac NCsoft przespal etap ustalania na co wplywa dex, tak jak przespali twoerzenie se :D
Nie, nie masz racji. Oni bardzo dobrze wiedzą na co wpływa, a na co nie wpływa DEX.
Sprawa wygląda tak. Wiemy 2 rzeczy:
- Czym więcej DEX-a, tym więcej atk speeda.
- Czym więcej Atk speed, tym lepsze reuse.
I chodzi wam o to, czy osoba z atk speedem 700, która ma 30 DEX i buffy, bonusy.. itp ma taki sam reuse skilli jak osoba z atk speedem 700, która ma 35 DEX, ale która ma mniej bonusów.
Nie macie dowodów, więc się kłócicie czy Dex ma samo w sobie znaczenie czy może wpływa tylko na atk speed, który ma znaczenie. Sprawa wydaje się być oczywistą, ale wy nadal się kłócicie.
DEX, STR, CON itp To tylko statystyki od, których zależne są rzeczy takie jak statystyki, resisty itp.
Można by całą tą sytuacje porównać do cast speedu. Czy naprawdę myślicie, że osoba z Wit 20 mająca c speed 1000, czaruje szybciej od osoby z Wit 17, która ma lepszy sprzęt i również ma c speed 1000? Otóż nie, 1000 znaczy 1000 i tak samo jest w reuse skilli. Różnicą natomiast jest to, że nie możemy w statsach sprawdzić jaki reuse dana postać ma przy jakim skillu.
Hermit potwierdził to co już z 4x pisałem. Ludzie przeczytajcie całość a nie wycinki, znacznie więcej zrozumiejcie.
Cytat: PeBe w Czerwiec 04, 2008, 03:55:10 PM
Z tym czyli z czym?
z tym ze lolNC$h1t wie co tworzy
Hmm... czyli jak detargety nie wchodza zawsze to taktyke Slomka idzie o kant dupy rozbic bo on zaklada chyba, ze wszyskie wejda i przerwie HE skille ;]. Sand bomb tez nie wchodzi zawsze i reuse tego rowniez nie jest blyskawiczny.
Cytat: Arantiel w Czerwiec 04, 2008, 10:15:27 PM
Hmm... czyli jak detargety nie wchodza zawsze to taktyke Slomka idzie o kant dupy rozbic bo on zaklada chyba, ze wszyskie wejda i przerwie HE skille ;]. Sand bomb tez nie wchodzi zawsze i reuse tego rowniez nie jest blyskawiczny.
z takm nastawieniem nalezaloby przestac grac w L2 ;>
Detargety wchodzą całkiem przyzwoicie. Poza tym samo przerywanie skilli to tylko część taktyki, która ma nam zwiększyć szansę.
W zasadzie łuk jest na góra 4 staby w plecy, łucznik musi użyć z 6-7 skilli, z tego można dość łatwo przerwać z 2-3.
A jak wygląda taka walka w Graciach ?
Jezeli lucznik ogrania i wie, ze jak dostanie detargeta to trzeba znowu zaznaczyc przeciwnika, to HE ma wieksze szanse na wygrana jezeli TH(adv) jest ponizej 77 (z racji braku bluffa,mirage etc)
Po 77/78 imo ADV > Saggi
A tak poza tym to i tak th/adv > he/sagi :D <3