Jaka taktyka najlepsza , kto kogo i dlaczego ;P
Mam kumpla glada z ktorym non stop sie tluke , ale zarabiscie trudno z nim wygrac ;/
Ubrac rzeczy na cast speed czy m.atack ?
Only cast !
Gladowi teoretycznie nic nie możesz zrobić ... W terenie (na niższych lvl'ach) wrzucasz slowa następnie surendera i liczysz że ma słabe biżu nukując do końca twojego hp. Jeśli Glad jest po 3 profie to raczej szanse są małe (chyba że tamten biega w naprawdę słabym biżu)
przed 3rd kolejno slow (ja bym wrzucal az wejdzie), jak go zalapie kitujemy, bedzie nas meczyl dystansowkami wiec uwazaj na casting interrupted, poza tym jak juz dostaniesz i przerwie ci casta to nie panikuj jeno od razu dawaj inny nuke albo do tylu, przed nukami oczywiscie surrender, pamietaj ze masz draina a glad jest w miare wrazliwy, wykorzystuj to i drainuj (moze cie uratowac), mankament, glad ma od chyba 62 przyspieszenie ;/
po 3rd oczywiscie na arcana power, wind vortex, arcana chaos (opcjonalnie) , slow (odbiegamy ^^), dark vortex, surrender i nukujemy/drainujemy
jak widzisz ze padasz deska ratunku jest cdl, sprobuj wycelowac ze zostanie ci minimalnie malo hp (na dark vortexie pocisniesz bardzo mocno) po jego hicie (moze bedzie walil sonic rage, co jest slabsze niz inne skille)
A ja gladem odpalę riposte stance, jak ty zaczniesz castować slow... Możesz się bardzo szybko przejechać, podobnie jak z vortexami...
no to co ma sie poddac ;/ ? mnie sie zdaje ze riposte stance nie daje takiej duzej szansy na odbicie debuffa, ja bym probowal
glad wygra jesli
ma znacznie wiekszy lvl/sprzet/lepsze buffy
zlaguje nas/utkniemy na przeszkodzie terenowej
zagrujemy na siebie za duzo mobow w czasie walki ;D
zgankuje nas w czasie expa (gramy bez l2w aim czy cokolwiek tam jeszcze /nie zauwazymy go dostatecznie szybko)
niech jakis mod poprawi nazwe tematu zeby wygladal tak jak inne :>
:O nie mam opcji edytuj :OOO
Cytat: exquel w Luty 28, 2008, 03:49:22 PM
no to co ma sie poddac ;/ ? mnie sie zdaje ze riposte stance nie daje takiej duzej szansy na odbicie debuffa, ja bym probowal
Szansę ma 30%, więc trzeba uważać, ze swoimi debuffami, bo nas to bardziej zaboli.
Cytat: RycezSzilen12PL w Luty 28, 2008, 04:01:06 PM
glad wygra jesli
ma znacznie wiekszy lvl/sprzet/lepsze buffy
zlaguje nas/utkniemy na przeszkodzie terenowej
zagrujemy na siebie za duzo mobow w czasie walki ;D
zgankuje nas w czasie expa (gramy bez l2w aim czy cokolwiek tam jeszcze /nie zauwazymy go dostatecznie szybko)
To SH chyba w takich przypadkach wygra... Póki nie mamy tańców i śpiewów na sobie, to CP potki nas nie uratują...
Ja powiem tak moj kumpel SS 77 w tal set z buffami od se, byl na 1 cryt z tss od glada na 76 z buffami od pp tal secie i dualami S na +0. :D
Wiec tak jak kilka postow wyzej glad moze przegrac z sh tylko w tedy jak glad ma slaba bizu albo jak sie nie ogarnia.
A tak ps.
Moim zdaniem od IL slow i tak malo daje sh bo w koncu glad od czegos ma dasha :P
A co slow został osłabiony?
No nie ale to ze sh wsadzi slowa nie znaczy ze glad lezy bo na dashu i tak zyskuje:P
Na dashu i ww glad ma 225 speed wiec na dashu bedzie meic kolo 180 wiec i tak wiecej od SH ...
Jeśli wierzyć l2p to slow zmniejsza speed o 45%... Czyli na slow Duelist ma 151 speed.
Z nukerow to najwieksze szanse z gladem bedzie mial sps, sh juz gorzej :P
Cytat: Kll w Luty 28, 2008, 08:12:48 PM
Z nukerow to najwieksze szanse z gladem bedzie mial sps, sh juz gorzej :P
Imho z gladem jest tak SPS(bo omgwtfslow i crity)->necro(duuzo hp, anchor,doom i takie tam)->sorc(-atk speed z vorta)->sh
A tak btw. to ciekawe co jakby sh walić fear'a - slabo wchodzi ale jak wejdzie to prawie gf, jak odbije w nas to dobrze dla nas bo uciekamy gladowi (który bez dasha jest wolniejszy)
Z drugiej strony tss+dss i nie ma SH zwykle.
No nie wiem czy tak GF po tym jak Glad dostanie Fear... Jesli glad mial wlaczony Dash a ty mu feara wpakowales to on ci spierdzieli. Fear schodzi szybko. Zreszta właduj Feara jak glad ie rage'em i bananami rozwali podchodzic nie musi nawet a jak podejdzie to mozna sie praktycznie rozebrac :P
CytatZ drugiej strony tss+dss i nie ma SH zwykle.
nooo jasne szczegolnie na end game, jeszcze jak glad zrobi TSS+od razu DSS to dmg bedzie uber
a SH to niby nie ma - atk speed w vorcie?
Ma ale chodzilo chyba o to ze fire vortex sciaga go najwiecej :P
Na range GLAD(tzn. nie duelist) ma imo slaby dmg - tylko 2 skille, walnie je i czeka na reuse - dmg przez np. 10s. wyszedl by pewnie mniejszy niz dmg SH.
Cytat: Slomek w Marzec 01, 2008, 12:16:51 PM
No nie wiem czy tak GF po tym jak Glad dostanie Fear... Jesli glad mial wlaczony Dash a ty mu feara wpakowales to on ci -_-'zieli.
No i dobrze, bsoe oszczędze :mrgreen:
Ten dash glada tak mnie wkurza ostatnio, że masakra... Przykład PR-em, wcześniej to normalnie spowalniacz i kituje. A teraz ja hamstringa on dasha i jest przy mnie ... .. .... .. .. . .. . .
CytatTen dash glada tak mnie wkurza ostatnio, że masakra... Przykład PR-em, wcześniej to normalnie spowalniacz i kituje. A teraz ja hamstringa on dasha i jest przy mnie ... .. .... .. .. . .. . .
Taa po hamstringu i tak jest zołwiem nawet z dashem- nie wiem jak mozna gladem dogonic pr-a...
Nie 10, a raczej 5sec.
SH w walce z Gladem (coloseum,arena) może liczyć tylko na to że Glad ma słabe biżu i SH zanukuje go zanim on do niego podejdzie. Jednak jeśli Glad ma dobre biżu to po sprawie, ładuje soniki potem uderza TSS potem ładuje soniki uderza DSS (w tym momencie SH ma już połowe HP) wtedy Glad ładuje soniki uderza z "Banana" i dobija rozpryskówką. Spotkałem sie z duża ilością takich walk (byłem w roli Glada) i zawsze SH zdążył zjechać mi całe CP a HP ani nie ruszył. === Glad>SH (moim zdaniem)
/Fro
Cytat: lolczak w Grudzień 30, 2008, 01:07:18 PM
SH w walce z Gladem (coloseum,arena) może liczyć tylko na to że Glad ma słabe biżu i SH zanukuje go zanim on do niego podejdzie. Jednak jeśli Glad ma dobre biżu to po sprawie, ładuje soniki potem uderza TSS potem ładuje soniki uderza DSS (w tym momencie SH ma już połowe HP) wtedy Glad ładuje soniki uderza z "Banana" i dobija rozpryskówką. Spotkałem sie z duża ilością takich walk (byłem w roli Glada) i zawsze SH zdążył zjechać mi całe CP a HP ani nie ruszył. === Glad>SH (moim zdaniem)
/Fro
Zejdź z areny... I dopakuj swego Glada, bo jakiś lolowaty jest. Po DSSie SH powinien być bliski śmierci. Krytyk z TSSa natomiast bardzo czestko kończy sprawę.
Cytat: lolczak w Grudzień 30, 2008, 01:07:18 PM
SH w walce z Gladem (coloseum,arena) może liczyć tylko na to że Glad ma słabe biżu i SH zanukuje go zanim on do niego podejdzie. Jednak jeśli Glad ma dobre biżu to po sprawie, ładuje soniki potem uderza TSS potem ładuje soniki uderza DSS (w tym momencie SH ma już połowe HP) wtedy Glad ładuje soniki uderza z "Banana" i dobija rozpryskówką. Spotkałem sie z duża ilością takich walk (byłem w roli Glada) i zawsze SH zdążył zjechać mi całe CP a HP ani nie ruszył. === Glad>SH (moim zdaniem)
/Fro
lol...tak to się kończyły walki mojego SH z gladem jak miałem enchant armoru większy o 5 i weapona o 7 od niego...
SH jest słaby w 1 vs 1 to fakt, ale jezeli ma dobre buffki + dance / song to glada z takim samym supportem zmiecie.
Cytat: Rusoma w Grudzień 30, 2008, 10:17:49 PM
SH jest słaby w 1 vs 1 to fakt, ale jezeli ma dobre buffki + dance / song to glada z takim samym supportem zmiecie.
tylko wtedy, to nie bedzie 1 vs 1 tylko pt vs pt
Magowie to nie postacie do walk na areny :P. Tam nawet spoil potrafi być zabójczy, a co dopiero Glad.
Cytat: SknerusKK w Grudzień 30, 2008, 10:25:29 PM
Cytat: Rusoma w Grudzień 30, 2008, 10:17:49 PM
SH jest słaby w 1 vs 1 to fakt, ale jezeli ma dobre buffki + dance / song to glada z takim samym supportem zmiecie.
tylko wtedy, to nie bedzie 1 vs 1 tylko pt vs pt
Dlatego napisałem, że w 1vs1 jest kiepski, ale z dobrym supportem staje się zabójczy (jak każdy nuker zresztą).
Cytat: Rusoma w Grudzień 31, 2008, 12:28:08 AM
Cytat: SknerusKK w Grudzień 30, 2008, 10:25:29 PM
Cytat: Rusoma w Grudzień 30, 2008, 10:17:49 PM
SH jest słaby w 1 vs 1 to fakt, ale jezeli ma dobre buffki + dance / song to glada z takim samym supportem zmiecie.
tylko wtedy, to nie bedzie 1 vs 1 tylko pt vs pt
Dlatego napisałem, że w 1vs1 jest kiepski, ale z dobrym supportem staje się zabójczy (jak każdy nuker zresztą).
Zależy przeciwko jakiej klasie to 1vs1.. no ale fakt, od glada zwykle dostanie, chyba że glad kompletnie nie umie grać (przez to raz jednego zabiłem) albo SH załapie kilka naprawdę dobrych krytyków :)
wiec tak, chcialbym sie spytac czy dark vortex to ze zmniejsza resista na dark attacks to takze zwieksza tym samym wejscie feara/slowa? ogolnie to chodiz mi o taktyke sh z gladem na oly ;/ bo rzadko kiedy wygrywam. oczywsicie grajac sh
Nie, fear ma atrybut mentalny a slow jest chyba tylko resistowany przez MEN i m def. Ewentualnie na wejście slowa może mieć wpływ arcane chaos (czy jakoś tak, skill z 78) bo w jego opisie jest, że zwiększa szanse wejścia debuffów.
Cytatogolnie to chodiz mi o taktyke sh z gladem na oly ;/ bo rzadko kiedy wygrywam. oczywsicie grajac sh
I dobrze xD Oly to jedyne miejsce, gdzie glad jeszcze może powojować z magami :)
hehe smieszne ;d a szczegolnie ze jak dostanie feara (chociaz dostaje go rzadko;p) to pada jak mucha bo w am mam agumentacje emp 10 passive ;d a w somie emp 10 active ;d wiec pada ale rear rzadko wchodzi ;d
Wszystko zależy do resistów, masz 2 resisty na 1 żywioł to już ci nuker robi śmieszny dmg, do tego jeśli zacznie cię atakować dorzucasz jeszcze potke z resistem i nuker cie smyra.
Resist od PP na 1 element + Song/Dance na 1 element + Resist od PP na 4 elementy + Song na 4 elementy + Potka z resistem = nuk robi gorszy dmg od elpa ^_^
Natomiast jeśli nie masz resistów to jest wtedy loteria, bo nuker naprawde szybko wtedy zbija cp/hp, i trzeba liczyć na kryta ze skilla, jeśli wtedy wejdzie fear to już po walce, jeśli slow to jeszce można liczyć na dystansówki.
Jeśli dopadnie cie jakiś nuker to zawsze pamiętaj o usunięciu buffa berserker spirit, za dużo z m.defa jedzie, ogólnie ten buffek tylko do expa sie nadaje wg mnie.
Cytat: Vascius w Kwiecień 05, 2009, 10:20:49 AM
Wszystko zależy do resistów, masz 2 resisty na 1 żywioł to już ci nuker robi śmieszny dmg, do tego jeśli zacznie cię atakować dorzucasz jeszcze potke z resistem i nuker cie smyra.
Resist od PP na 1 element + Song/Dance na 1 element + Resist od PP na 4 elementy + Song na 4 elementy + Potka z resistem = nuk robi gorszy dmg od elpa ^_^
Natomiast jeśli nie masz resistów to jest wtedy loteria, bo nuker naprawde szybko wtedy zbija cp/hp, i trzeba liczyć na kryta ze skilla, jeśli wtedy wejdzie fear to już po walce, jeśli slow to jeszce można liczyć na dystansówki.
Jeśli dopadnie cie jakiś nuker to zawsze pamiętaj o usunięciu buffa berserker spirit, za dużo z m.defa jedzie, ogólnie ten buffek tylko do expa sie nadaje wg mnie.
a nuker ma am'kę z 150 elementu i z resistów sobie czapeczkę robi a ty nadal dostajesz za 10k
Cytat: Vascius w Kwiecień 05, 2009, 10:20:49 AM
Wszystko zależy do resistów, masz 2 resisty na 1 żywioł to już ci nuker robi śmieszny dmg, do tego jeśli zacznie cię atakować dorzucasz jeszcze potke z resistem i nuker cie smyra.
Czy my gramy w tą samą grę?
Ciekawie będzie jak glad dostanie enchant skilla na element/pvp (nie do końca wiem co daje ale podobno duży kop do dmg przy potyczce pvp).
Btw z tego co Diego V. testował to z tym nowym self buffem z 8x i duelist spirit dmg z TSS'a wzrósł o 50-60% :shock:
CytatBtw z tego co Diego V. testował to z tym nowym self buffem z 8x i duelist spirit dmg z TSS'a wzrósł o 50-60%
Raczej wzrosnie o 75%, tak jak wszystko inne(ofc nie liczac resista przeciwnika). Do tego 30% bonus z tego nowego skilla i imo bedzie raczej dmg x2 :)
Wy ciągle o enchancie broni na element, ale przecież ja nie moge mieć elementu w zbroi prawda?? Poza tym skille glada można w gracii final enchanotwać na element też. Resist na żywioł jest a resistu na broń nie ma ^_^ fanboye nukerów go go!!
nadal chodzi mi o walke oly/w stylu oly - bez buffow i potkow. 8)
Jeśli chodzi ci o walke na oly to nawet nie ma co dywagować, GLAD > nuker. Taka walka wygląda tak: sonic storm>>sonic blaster>>zanim sie znowu re-usną to dobijasz go z rage ^_^ i tyle.
Cytat: Vascius w Kwiecień 05, 2009, 02:24:23 PM
(...) ja nie moge mieć elementu w zbroi prawda?? (...)
Albo ja czegoś nie wiem, albo czegoś nie rozumiem.
Bo według moich informacji MOŻESZ mieć element w zbroi, podwyższający resist na dany żywioł. A wkładając różne kamienie w różne części zbroi lub jeden rodzaj w jeden set, regulujesz swoją odporność na dany żywioł/żywioły.
Chyba, że to nie o to chodzi.
Pozdrawiam
ironia
Cytatironia
Kiepska imo, bo nawet full element zbroja nie pomoze chyba przeskoczyc cap 30% resist dmg(czyli tak czy siak z tych +75% dmg jeszcze troche zostaje dmg na plus)
CytatJeśli chodzi ci o walke na oly to nawet nie ma co dywagować, GLAD > nuker.
Jesli liczymy necro jako nukera, to nie do konca :)
No dobra nie wam będzie, od dzisiaj jak zobacze nukera to od razu BSOE...
Cytat: Scorpion w Kwiecień 05, 2009, 09:20:10 PM
Cytatironia
Kiepska imo, bo nawet full element zbroja nie pomoze chyba przeskoczyc cap 30% resist dmg(czyli tak czy siak z tych +75% dmg jeszcze troche zostaje dmg na plus)
nie napisalem czy dobra, czy nie, a co do elementow to calkowicie sie z toba zgadzam
stwierdze to z przykroscia ale glad to h** nie do zabicia ... przed chwila walczylem na oly z takim jednym ... wrzucilem feara , wszedl ;/ ale odbil i ja go dostalem ;d to dopiero ironia ;d a drugi takze wszedl jak na zlosc ale to po tym jak wyskoczylo 'gall is victorious' bo nie przerwal mi go ;d ehh