Nieoficjalna polska strona Lineage 2

Archiwa => Rasy/Klasy => Archiwum - serwery prywatne - ogólne => Mroczne Elfy => Wątek zaczęty przez: lukiw w Czerwiec 23, 2008, 09:54:57 am

Tytuł: Resist armoru - wkładanie kamieni
Wiadomość wysłana przez: lukiw w Czerwiec 23, 2008, 09:54:57 am
Z racji zamknięcia tematu przez Narayana, a niestety braku wyjaśnień postanowiłem poraz kolejny zapytać o wrzucanie kamieni żywiołów w armor dla resisitu. Który z resistów najbardziej przydałby się dla ST i  czy można wrzucać resist na przeciwstawne żywioły, co oznaczałoby tylko max 3 resisty?
Tytuł: Odp: Resist armoru - wkładanie kamieni
Wiadomość wysłana przez: Dev w Czerwiec 23, 2008, 11:07:46 am
A nie lepiej wrzucac do FB water i enchantowac basha na weaken water ? :P
Tytuł: Odp: Resist armoru - wkładanie kamieni
Wiadomość wysłana przez: lukiw w Czerwiec 23, 2008, 03:18:37 pm
O tym to już dyskutowaliśmy, nad wyższąścią tego rozwiązania w stosunku do darka dla jugment. Ale skoro tak jak patrzę magowie ładują darka w swoje AM, podobnie dark lub fire w DB dla łuczników, to tak sobie myślę, że te resisty należałoby wrzucić. Pozostaje jeszcze 3 ressist - czyli albo kamyki wiatru albo ziemi, mi się wydaje, że żywioł ziemi. Oczywiście cały czas niestety nie wiem z autopsji czy pozostałe 3 żywioły można wrzucić.  W sumie z tarczą to IC miałoby 6 części.
Tytuł: Odp: Resist armoru - wkładanie kamieni
Wiadomość wysłana przez: Marc1n w Czerwiec 23, 2008, 03:35:52 pm
Zamknąłem, bo był robiony burdel z innego topica, mowiłem, że jeżeli zależy, to prosze o założenie oddzielnoego topica. Widać super nie zależało, bo mineło troche czasu, zanim się na to zdecydowałeś.
Maxymalny resist z każdego elementu zbroji(w tarcze nie da się wkładac kamyków) to 30. Co kamyk mamy wartość o 3 większa, więc potrzeba 10succesów :) Co dalej - efekt resistowania, jest przeciwny do żywiołu, wkładamy fire, mamy resist water, wkładamy earth, mamy resist wind. W wypadku IC seta, można wrzucić resist na 5 żywiołów, bo posiada 5 elementów, jednak warto zwrócić uwagę, że 2 żywioły są praktycznie nieużywane, czyli earth i holy, a jeden jest używany bardzo często, czyli fire(80% fighterów ma fire w broniach), czyli jeżeli chodzi o IC set, to warto jest zrobić 2 elementy na fire, 1 water, 1 wind, 1 dark, jeżeli chciałoby się mieć resist na wszystko po trochu i z jakąs logiką, wynosiłoby to 60resist fire/30 resist water dark wind :)
Tytuł: Odp: Resist armoru - wkładanie kamieni
Wiadomość wysłana przez: Frohike w Czerwiec 24, 2008, 01:20:05 am
Ogólnie to Narayan dobrze mówi, ale dodam pare rzeczy od siebie ;)

Zacznijmy od tego, że z tego co pisał montezuma oraz ludzie na blahu, to żeby uzyskać sensowny spadek dmg od ludzi ze 150 element, potrzeba 100+ resist. Czyli jeśli masz 1x60+3x30 w IC, to dalej jest kicha, bo brakuje buffów, żeby być jakoś konkretnie odpornym na wybrany żywioł (w Gracii będzie z tym o wiele lepiej, bo max resist w jednej częsci armoru będzie zwiększony do 60, prawdopodobnie jeden kamyk będzie dodawał 6 resist, a nie 3 jak teraz).

Jakie kamyki warto wkładać ?
Ogólnie to 90% wszystkich nie-magów wkłada do broni fire albo water. Oba żywioły są o tyle dobre, że tanie w stosunku do reszty, więc "łatwo" uzyskać 150 atrybutu. Dodatkowo grupy melee mają Warlocków, którzy mogą rzucać Surrender to Fire w pvp, z kolei water jest niezłe, bo Elemental Protection daje mniej resist na water niż fire, więc przeciwnikowi ciężej podbić resist na to. Czyli dobrym pomysłem będzie wbić 2x30 resist na water i fire, co w Gracii da Ci po 120 resist na oba żywioły i dobrą obronę na 80% serwera ;)

Co z earth/holy/wind/dark ?
- Holy ? Jeszcze nie wymyślili klasy, która by maxowała ten atrybut, więc nie warto.
- Earth ? Jedyne osoby, które będą to miały na maxa, to kolesie, którzy mają za dużo pieniędzy. Czyli ile, 30 osób na cały serwer ?
- Dark ? W to inwestują tylko Necro i pewnie Kamaele (mają chyba dark skille) - ok, dałbym tutaj 30 (60 w ct2) elementu, bo dodatkowo - jeśli się nie mylę - resist dark przydaje się w HB.
- Wind ? Hmm. No niby fajnie mieć resist i na to. Tylko, że jedyna klasa, która tego używa to SH (no i tam jakaś garstka ludzi typu Narayan :_delf_5_1:). Tylko jaka różnica dla SK, czy go zabije SH ze 150 wind w broni, czy SH bez elementu ? Nuker > Tank.

Dodatkowo trzeba wziąć pod uwagę, że Wind/Dark o wiele ciężej zdobyć, więc przeciętny Necro/SH z jakim będziesz miał do czynienia, nie będzie miał 150, więc i resist Ci nie potrzebny aż taki wypasiony :D

Podsumowując, radzę Ci:

- 2x30 fire
- 2x30 water
- 30 dark
- 0 earth/holy/wind

Dzięki temu będziesz miał wystarczającą odporność na wszelkich PRZECIĘTNYCH fighterów na serwerze + sorc + sps, za to resistów braknie Ci na SH/Necro, ale ci i tak Cię wykończą jako tanka ;)

Ewentualnie, jeśli biegasz ciągle z kompletem resist buffów, albo Cię wkurza jakiś SH, to możesz kombinować inaczej z tymi kamykami w armorze :P
Tytuł: Odp: Resist armoru - wkładanie kamieni
Wiadomość wysłana przez: Marc1n w Czerwiec 24, 2008, 01:43:52 am
Ludzie z blaha swoje, a testy swoje. Carp3di3m robiła test, z resistem na Fire z buff i z broni. Przeciwko Sorcererowi tyle samo % dmg wytłumiły. Co do skilli, tutaj akurat teoria jest taka, jak było na tej tabelce co gdzieś tam lata po necie. Skoki w różnicy DMG nie były duże, chyba, że był mniej wiecej lvl elementu na zbroji zmieniany. No już nie mówiąc, że bronie 150, mają 50 nadmiaru, o którym już od początku się mówiło, że bedzie do tego, żeby resistowanie osłabic, to by tez sie zgadzało.
Frohike - błąd rzeczowy co do SH. Stanowią oni 40% nukerów, albo lepiej obecnie. Każdy normalny, factor clan ma ich kilku i wszyscy mają element albo wysoki, albo pełen. Jeżeli masz kasę i lvl, żeby wsadzać element resist w armor, bo już broń jest 150 i grasz w non factor clanie bez wojen, to jesteś lolPVEmaster, 90% SH u moich enemy ma 100+ elementu na Arcanach, a nawet jeżeli aż tyle nie mają - lepiej jest podobno tłumić element, jak jest niższy element w broni przeciwnika, czyli teoretycznie, takie dajmy na to 50 Wind P.atk ładnie wytłumi nasze 30 Wind P.def w zbroji.
Aha, na Franz są 2 Drac Bowy 150holy, AS 150 Earth, więc na dobrą sprawę robienie delikatnie rzecz biorąc uniwersalnego seta, jest najbardziej logiczne, bo wszystko nas może spotkac na drodze, a sety full resist na jeden element, mają sens tylko na oly. Ale to są chore pieniądze :)
Tytuł: Odp: Resist armoru - wkładanie kamieni
Wiadomość wysłana przez: Frohike w Czerwiec 24, 2008, 02:14:53 am
Ludzie z blaha swoje, a testy swoje. Carp3di3m robiła test, z resistem na Fire z buff i z broni*. Przeciwko Sorcererowi tyle samo % dmg wytłumiły.
*miało być ze zbroi ?

A czy ja gdzieś pisałem, że resist w armorze tłumi inaczej dmg niż buffy ? Jedno i drugie dodaje resist w statystykach, więc tłumi tak samo.

Co do skilli, tutaj akurat teoria jest taka, jak było na tej tabelce co gdzieś tam lata po necie.
Tej, co dawałem bodajże w topicu o Gladzie, jak się kłóciliśmy o kamykowego draco ? :>

Frohike - błąd rzeczowy co do SH. Stanowią oni 40% nukerów, albo lepiej obecnie. Każdy normalny, factor clan ma ich kilku i wszyscy mają element albo wysoki, albo pełen.
Wszystko jedno, bo ja pisałem, że jako SK obojętne mi czy padnę po 5 czy 10 nukach od SH, a także co za różnica, który to Nuker mnie zabije. Dla daggera to robi różnicę ile ma resistu, bo on ma realne szanse zabić takiego nukera, więc warto, żeby jak najdłużej utrzymał się na nogach. SK niech się uodparnia na daggerów/archerów imo.

Aha, na Franz są 2 Drac Bowy 150holy, AS 150 Earth, więc na dobrą sprawę robienie delikatnie rzecz biorąc uniwersalnego seta, jest najbardziej logiczne
No to jest to co pisałem, że 30 osób na serwer będzie miało jakieś dziwne elementy w broni, co nie zmienia faktu, że 80% wrogów jakich się spotyka, będzie miało fire lub water w broni.

Btw kto niby biega z tymi Holy Draco ? Fizycznych skilli chyba nie można robić na holy, więc bonus będzie tylko do regularów.

Edit: w sumie to nawet widziałem tego AS Earth :P
Tytuł: Odp: Resist armoru - wkładanie kamieni
Wiadomość wysłana przez: Marc1n w Czerwiec 24, 2008, 09:18:11 am
Ta, miało być zbroji :)
Ta, i to twoją tabelka była, tak samo jak się kłóciłeś ile jest boosta ze skilli :) Jest mówiłeś, że 150%, ja mówiłem, że 75% gdzieś, a tak naprawdę jest 68,7 bodajże(7demki nie jestem pewien :)
Nie chodzi o zabicie, bo zazwyczaj kto inny zabija, chodzi o przeżycie. Przecież tank z taką ilością HP i M.Defa nie schodzi tak łatwo na nukera, czyli wg. mnie, twoja teoria na 1vs1 ma sens, ale na mass już nie - tam nie koniecznie Ty zabijesz :)
150 Holy miał Batman :) Po co? Solowanie BossRoomu i kryty tam po 40k ?:P
Tytuł: Odp: Resist armoru - wkładanie kamieni
Wiadomość wysłana przez: Frohike w Czerwiec 24, 2008, 02:47:19 pm
No właśnie ta broń mi nie pasowała :P Btw pisze się zbroi, a nie zbroji :P

No kłóciłem się, bo na screenie było +150%, a skąd miałem wiedzieć, że NPC'e mogą mieć weak fire :D

Przecież ja nic nie pisałem o zabijaniu przez SK, tylko przez daggera ;) Wiem, że chodzi o przeżycie, tyle, że nawet jak będzie miał 150 wind resist to tak czy siak, nuker go zje z palcem w nosie (w małym pvp). Z kolei w większym jak już tak mu może brakować tego wind resist, to może wziąć sobie buff Resist Wind (ew. z pota) + Elemental Protection i co ma wytankować to wytankuje, ewentualnie może sobie nawet dokupić najtańszą część IC seta (buty/rękawiczki?) i włożyć tam wind i będzie miał na zmianę. Tyle, że to wciąż nie zmienia faktu, że jak ktoś go stargetuje (w dowolnej sytuacji) to na 80% będzie to klasa z fire/water w broni (dagger/archer/tank/tyrant/destro/sorc/sps/wc/warlock/es/glad/warlord, nie licząc tych mad ebay wyjątków typu 150holy/earth).

Botman ;)






lukiw, wiesz już jakie resisty włożysz w armor ?
Tytuł: Odp: Resist armoru - wkładanie kamieni
Wiadomość wysłana przez: Marc1n w Czerwiec 24, 2008, 05:00:23 pm
No ja to tak napisałem z bardziej uniwersalnego, a nie typu "omagat SK" punktu widzenia(czemu nie ma tu Deva/Buli/Ryltara/Virandile'a jeszcze :P ? To by była pełna analiza :D
Zrobie Daggera 150wind i łuk 150wind i będę Mad eBay xD
Tytuł: Odp: Resist armoru - wkładanie kamieni
Wiadomość wysłana przez: Frohike w Czerwiec 24, 2008, 06:31:06 pm
Prawdę mówiąc już jak pisałem pierwszy post w tym temacie, to byłem na 100% pewien, że solidnie go skomentujesz, żeby wyszło na Twoje, równocześnie zapominając, że kolega prosił o poradę dla SK :P

Ty i bez tego jesteś MAD/|nsane (eBay już mniej). Mogłeś sobie zrobić dagger na water (co byłoby bardziej roleplay'owe, bo DE powstały z wody), a za resztę kasy jaką wydasz na wind stony miałbyś zakena albo chociaż draco seta (to byśmy pogadali o resistach najlepszych dla daggera tym razem :D). Chociaż z drugiej strony wind stony są przyszłościowe, bo mniej ludzi będzie wkładać je do armorów (piszę tak, żeby Cię pocieszyć :P).

BTW WTB Dev/bula/Ryltar/Virandile!


PS: Mad eBay to ja muszę zrobić do końca czerwca ;o
Tytuł: Odp: Resist armoru - wkładanie kamieni
Wiadomość wysłana przez: lukiw w Czerwiec 24, 2008, 06:48:39 pm
No ja to tak napisałem z bardziej uniwersalnego, a nie typu "omagat SK" punktu widzenia(czemu nie ma tu Deva/Buli/Ryltara/Virandile'a jeszcze :P ? To by była pełna analiza :D
Zrobie Daggera 150wind i łuk 150wind i będę Mad eBay xD

Żeby się w tym temacie wypowiadać to trza być chyba retailowcem :D

A co do tego, czy wiem, co włożyć to będzie to raczej 2 armory w fire, 2 armory w water, no i jeden wind. Tak na początek, w miarę kasy chyba dokupię rękawice i hełm i tam włożę dark, ale to taki pomysł na Olimp - ale do tego to jeszcze daleko.

Trza chyba przyjąć taktykę ofensywną i ładować ile się da kamyków water w mieczyk dla basha. 
Tytuł: Odp: Resist armoru - wkładanie kamieni
Wiadomość wysłana przez: Marc1n w Czerwiec 24, 2008, 06:51:35 pm
Prawdę mówiąc już jak pisałem pierwszy post w tym temacie, to byłem na 100% pewien, że solidnie go skomentujesz, żeby wyszło na Twoje, równocześnie zapominając, że kolega prosił o poradę dla SK :P

Ty i bez tego jesteś MAD/|nsane (eBay już mniej). Mogłeś sobie zrobić dagger na water (co byłoby bardziej roleplay'owe, bo DE powstały z wody), a za resztę kasy jaką wydasz na wind stony miałbyś zakena albo chociaż draco seta (to byśmy pogadali o resistach najlepszych dla daggera tym razem :D). Chociaż z drugiej strony wind stony są przyszłościowe, bo mniej ludzi będzie wkładać je do armorów (piszę tak, żeby Cię pocieszyć :P).

BTW WTB Dev/bula/Ryltar/Virandile!


PS: Mad eBay to ja muszę zrobić do końca czerwca ;o
DarkElfy = MAGYIA WIATRUE! xD Mogłem, ale nie zrobiłem. Ale czaj motyw, że jak zrobie Draco+7 150Wind, to będzie najbardziej zabójczy na servie, xaxa :P
A co do Winda, to mnie dalej nie przekonujesz. Bo równie dobrze, tank nie jest do zabijania czegokolwiek. Tak samo rozgarniętego Daggera nie zabije, mimo tego, że go w pełni zresistuje, tak samo i SH go nie zabije, jak będzie miał support(no Yerin'a jak ostatnio SH spotkał, to SH wywalił się z CP potek i many i spalił BSOE :P ) Imo wwalic w korpus Dark+Wind w wypadku IC, w hełm Fire, a rękawiczki i buty fire/water. W sensie 2 pary butów i rękawiczek. Dobre ustawienie na Oly, bo tam zawsze wiesz kogo spotykasz i z jaką bronią + dobre na normalne PVP, bo jezeli znasz mniej więcej ludzi, to wiesz, że jak idzie ASTUR, to ma 150fire, to zakładasz buty+rękawiczki na fire i masz duuuużo resistu, a jak widzisz Marti, to wiesz, że zaraz się utopisz, jak nie założysz water+water butów + rękawiczek xD
MAD EBAY NIE BYŁBY KONIECZNY, ŻEBY FRO GRAŁ A NIE SPAMOWAŁ NA FORUM I RZUCIŁ STUDIA IMO!
Tytuł: Odp: Resist armoru - wkładanie kamieni
Wiadomość wysłana przez: lukiw w Czerwiec 24, 2008, 07:21:56 pm
Z tego gdzieś przeczytałem, to chyba resistowanie nie jest tak drogie jak wkładanie do broni bo szansa na sukces podniesienia jest większa.
Tytuł: Odp: Resist armoru - wkładanie kamieni
Wiadomość wysłana przez: Marc1n w Czerwiec 24, 2008, 07:47:50 pm
No ale dalej jeżeli chcesz zrobic element na dark, czyli np musi udac sie 10 DarkStone, to masz 10x50kk bodajże :) Czyli 500kk w optymistycznej wersji. To cena dwóch FB :)
Tytuł: Odp: Resist armoru - wkładanie kamieni
Wiadomość wysłana przez: Frohike w Czerwiec 24, 2008, 09:25:09 pm
Żeby się w tym temacie wypowiadać to trza być chyba retailowcem :D
No Virandile i Dev to retailowcy :) Virek ma ST na Hinde, a Dev będzie miał ST na Franz mniej więcej wtedy, kiedy my będziemy dobijać 3 profki w Lineage 3.

DarkElfy = MAGYIA WIATRUE! xD
Dark i Water magic też używają poza Wind. Powstały z wody, więc są rasą wody. Poza tym mieszkały bodajże w lasach, to gdzie tam wiatr :>

Ale czaj motyw, że jak zrobie Draco+7 150Wind, to będzie najbardziej zabójczy na servie, xaxa :P
Życzę Ci tego szczerze, ale może skoncentruj się najpierw na daggerze Drogi eBay'erze :D

A co do Winda, to mnie dalej nie przekonujesz. Bo równie dobrze, tank nie jest do zabijania czegokolwiek.
Przecież ja nic nie pisałem o zabijaniu, tylko o tankowaniu :< Niech tankuje wszystko co się rusza (fire/water/dark resist), za wyjątkiem SH i Narayana, bo to jedyne przypadki na serwerze, które używają Wind :D

jak widzisz Marti, to wiesz, że zaraz się utopisz, jak nie założysz water+water butów + rękawiczek xD
E tam! Frohike > Marti. True story :D

MAD EBAY NIE BYŁBY KONIECZNY, ŻEBY FRO GRAŁ A NIE SPAMOWAŁ NA FORUM I RZUCIŁ STUDIA IMO!
True story again :hu_2_2:
Tytuł: Odp: Resist armoru - wkładanie kamieni
Wiadomość wysłana przez: Dev w Czerwiec 24, 2008, 11:01:49 pm
Cytuj
DarkElfy = MAGYIA WIATRUE! xD

Black Magic!!! A nie magia wiatru >.<, ile razy mam ci powtarzać... One uczyły się mrocznej magii żeby przełamać tą klątwę którą rzucił na nich któryśtam elf zanim zginął, zamykając ich w tej jaskini (czy może ty była klątwa, że nie mogły scierpieć światla słonecznego ? Nie pamiętam.) Samo imie Gran Kain w grze kojarzone jest z mroczną magią, a jakwiadomo on był mrocznym elfem :P. Nie wiem skąd NCsoft umyślił sobie wiatr :)

Tytuł: Odp: Resist armoru - wkładanie kamieni
Wiadomość wysłana przez: Marc1n w Czerwiec 24, 2008, 11:23:16 pm
(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimg396.imageshack.us%2Fimg396%2F6885%2Fnarayangb2.jpg&hash=399802c4bd32da0e14b195184796e8df)
TO TYLE ODEMNIE!
PS: Jak nazbieram kaski troche, to zrobie sobie te 150 water +7 AS Crt Dmg, ale....NEED EBUY MOAR!
Tytuł: Odp: Resist armoru - wkładanie kamieni
Wiadomość wysłana przez: Dev w Czerwiec 25, 2008, 01:45:43 am
Chyba wind a nie water :P xD Za duzo czytasz o SK :P
Tytuł: Odp: Resist armoru - wkładanie kamieni
Wiadomość wysłana przez: montezuma w Czerwiec 25, 2008, 08:52:05 am
Ale wy macie problem. Kamienie na rezist wklada sie take zeby miec jak najlepsza obrone przeciwko wrogowi. Przykladowo na teonie walczac z X ally najlepiej oplaca sie max water i moze troche w fire, poniewaz X ally ma duzo sps a wszyscy lucznicy maja water/fire w lukach. Holy lukow jest doslownie pare sztuk, nie mowiac juz o dark AM ktorych jest takze pare sztuk.
Tytuł: Odp: Resist armoru - wkładanie kamieni
Wiadomość wysłana przez: DIO w Czerwiec 25, 2008, 09:13:05 am
Cytuj
DarkElfy = MAGYIA WIATRUE! xD

Black Magic!!! A nie magia wiatru >.<, ile razy mam ci powtarzać... One uczyły się mrocznej magii żeby przełamać tą klątwę którą rzucił na nich któryśtam elf zanim zginął, zamykając ich w tej jaskini (czy może ty była klątwa, że nie mogły scierpieć światla słonecznego ? Nie pamiętam.) Samo imie Gran Kain w grze kojarzone jest z mroczną magią, a jakwiadomo on był mrocznym elfem :P. Nie wiem skąd NCsoft umyślił sobie wiatr :)



wszystkie 5 podstawowych ras w l2 zostalo stworzonych z innego zywiolu przez bogow, orkowie z ognia, krasnoludy z ziemi, ludzie z resztek zywiolow jakie zostaly po tworzeniu pozostalych ras no i powstaly 2 rasy elfow stworozne z wody i powietrza. Elfy stworzone z powietrza nazywane byly brazowymi elfami i zyly w pokoju razem ze zwyklymi elfami ale w czasie gdy giganci upadli i ludzie zaczeli przejmowac wladze na kontynencie brazowe elfy zaczely szukac "mocy" do walki z ludzmi jednoczesnie uznajac zwykle elfy za slabe i niezdolne do walki (gdyz te wolaly siedziec w lesie i strugac fujarki niz walczyc z ludzmi). wtedy pojawil sie w krolestwie brazowych elfow mag imieniem Dasparion ktory nauczyl je czarnej magi. Tak to w skrocie wyglada
Tytuł: Odp: Resist armoru - wkładanie kamieni
Wiadomość wysłana przez: Frohike w Czerwiec 25, 2008, 07:34:21 pm
Ale wy macie problem. Kamienie na rezist wklada sie take zeby miec jak najlepsza obrone przeciwko wrogowi. Przykladowo na teonie walczac z X ally najlepiej oplaca sie max water i moze troche w fire, poniewaz X ally ma duzo sps a wszyscy lucznicy maja water/fire w lukach. Holy lukow jest doslownie pare sztuk, nie mowiac juz o dark AM ktorych jest takze pare sztuk.
To tylko kwestia czasu, kiedy na Teonie będziecie mieć nawet ludzi z dark AM. Mimo wszystko i tak na koniec obowiązkiem będzie posiadanie kilku kompletów armorów z różnymi resistami, szczególnie na Oly, gdzie pojawiać się mogą osoby z jakimiś dziwnymi atrybutami typu earth/holy.

Black Magic!!! A nie magia wiatru >.<, ile razy mam ci powtarzać... One uczyły się mrocznej magii żeby przełamać tą klątwę którą rzucił na nich któryśtam elf zanim zginął, zamykając ich w tej jaskini (czy może ty była klątwa, że nie mogły scierpieć światla słonecznego ? Nie pamiętam.) Samo imie Gran Kain w grze kojarzone jest z mroczną magią, a jakwiadomo on był mrocznym elfem :P. Nie wiem skąd NCsoft umyślił sobie wiatr :)
wszystkie 5 podstawowych ras w l2 zostalo stworzonych z innego zywiolu przez bogow, orkowie z ognia, krasnoludy z ziemi, ludzie z resztek zywiolow jakie zostaly po tworzeniu pozostalych ras no i powstaly 2 rasy elfow stworozne z wody i powietrza. Elfy stworzone z powietrza nazywane byly brazowymi elfami i zyly w pokoju razem ze zwyklymi elfami ale w czasie gdy giganci upadli i ludzie zaczeli przejmowac wladze na kontynencie brazowe elfy zaczely szukac "mocy" do walki z ludzmi jednoczesnie uznajac zwykle elfy za slabe i niezdolne do walki (gdyz te wolaly siedziec w lesie i strugac fujarki niz walczyc z ludzmi). wtedy pojawil sie w krolestwie brazowych elfow mag imieniem Dasparion ktory nauczyl je czarnej magi. Tak to w skrocie wyglada

Połowę pomieszaliście (oczywiście najwięcej Dev). Po pierwsze na początku zanim powstało życie, istniały dwa bóstwa - bogini tworzenia Einhasad i bóg niszczenia Gran Kain (który nie był żadnym Mrocznym Elfem, bo wszystkie Elfy zostały stworzone potem przez jego córkę Shilen). Po stworzeniu świata Einhasad postanowiła tchnąć życie w specjalne "formy". W tym celu udała się z nimi do swoich dzieci, które napełniły formy duchami żywiołów.

Shilen z wody stworzyła rasę Elfów (Leśne oraz Brązowe).
Paagrio z ognia stworzył rasę Orków.
Maphr z ziemi stworzyła rasę Krasnoludów.
Sayha z wiatru stworzył rasę Arteias (skrzydlate istoty, których nie ma niestety w L2).

Gran Kain, zazdrosny o dzieło Einhasad postanowił stworzyć własną rasę i tak z resztek żywiołów powstali Ludzie.

Potem prawdą jest to co napisał DIO:
Cytuj
w czasie gdy giganci upadli i ludzie zaczeli przejmowac wladze na kontynencie brazowe elfy zaczely szukac "mocy" do walki z ludzmi jednoczesnie uznajac zwykle elfy za slabe i niezdolne do walki (gdyz te wolaly siedziec w lesie i strugac fujarki niz walczyc z ludzmi). wtedy pojawil sie w krolestwie brazowych elfow mag imieniem Dasparion ktory nauczyl je czarnej magi.
Dasparion w zamian za tajemnicę wiecznego życia nauczył Brązowe Elfy zakazanej czarnej magii. Leśne Elfy wygnały więc zdradzieckie Brązowe Elfy, które odwróciły się od Einhasad. Doszło do walki między Elfami, w wyniku której Brązowe Elfy z pomocą czarnej magii pokonały leśnych braci. Jednak Leśne Elfy zdążyły jeszcze przekląć swych pogromców i zesłały zgniliznę na zamieszkałe przez nich lasy - zapanowała w nich ciemność. Wydarzenia te dały początek nazywaniu Brązowych Elfów... Mrocznymi.

źródło: http://www.lineage2.com/background/legends_list.html
Tytuł: Odp: Resist armoru - wkładanie kamieni
Wiadomość wysłana przez: Dev w Czerwiec 25, 2008, 11:13:40 pm
Tak to jest, jak sie czyta historie z jakichs nieoficialnych zródeł >.<

Anyway wyszło na moje, black magic :P
Tytuł: Odp: Resist armoru - wkładanie kamieni
Wiadomość wysłana przez: DIO w Czerwiec 26, 2008, 09:38:42 am
tak to jest jak sie czyta historie z oficjalnych zrodel o swicie na kacu  :oops:, chyba sobie zrobie jakas syge w stylu "nie udzielam sie na forum po alkocholu"

a teraz na powaznie, to mam takie pytanie czy to jaki zywiol wloze w bron ma znaczenie jezeli chodiz o skile danej postaci? np czy sps majac +150 water zada wiekszy dmg hydro niz np z +150 holy.
Tytuł: Odp: Resist armoru - wkładanie kamieni
Wiadomość wysłana przez: Marc1n w Czerwiec 26, 2008, 01:41:08 pm
Żeby skille miały dodany bonus elementarny, muszą byc albo zenchantowane na dany żywioł, albo poprostu bazowo muszą na jakimś się opierac. Dajmy na to SR może sobie zrobic DoubleShota na Fire/Water/Earth/Wind, ale np. Hydroblast u SpS jest water-base skillem i tylko, jeżeli będziemy mieli w Arcanie Water, to moc tego skilla wzrośnie, jeżeli będzie co innego, to nie ma bonusu :)
Tytuł: Odp: Resist armoru - wkładanie kamieni
Wiadomość wysłana przez: Solar w Czerwiec 26, 2008, 07:43:56 pm
Żeby skille miały dodany bonus elementarny, muszą byc albo zenchantowane na dany żywioł, albo poprostu bazowo muszą na jakimś się opierac. Dajmy na to SR może sobie zrobic DoubleShota na Fire/Water/Earth/Wind, ale np. Hydroblast u SpS jest water-base skillem i tylko, jeżeli będziemy mieli w Arcanie Water, to moc tego skilla wzrośnie, jeżeli będzie co innego, to nie ma bonusu :)
A da sie tak zrobic z summonami :P ?? I jeżeli się da to co się dzieje ??
Tytuł: Odp: Resist armoru - wkładanie kamieni
Wiadomość wysłana przez: Frohike w Czerwiec 27, 2008, 01:22:07 am
Działa z summonami od CT1.5, tyle że dostają 80% bonusu innych klas (czyli jak reszta +75% dmg, to summony 0.8*75% = +60% dmg).

PS: Działa tylko u WL/ES/PS, Necro/DA/WS nie dostaną bonusu.
Tytuł: Odp: Resist armoru - wkładanie kamieni
Wiadomość wysłana przez: Solar w Czerwiec 27, 2008, 09:00:17 am
hm... chyba mnie czeka włojarz na offa :P +60% to i tak niektore summki maja po ponad 4k p ataku :P
Tytuł: Odp: Resist armoru - wkładanie kamieni
Wiadomość wysłana przez: Marc1n w Czerwiec 27, 2008, 09:38:13 am
No i w wypadku ES'a podobno od Gracii będzie działac na atak z jego nuke'a też :)
Ogólnie sumonki 79lvl dalej są miekkie, ale biją już Ciekawie :)
Mnie na WC buff+songi+dance'y, Kotek na selfach z 79lvl z kryta bije za całe CP na archerze :)
Tytuł: Odp: Resist armoru - wkładanie kamieni
Wiadomość wysłana przez: Frohike w Czerwiec 27, 2008, 05:23:18 pm
Już działają na skille :D Wyobraź sobie Magnusa, który z tym skillem z 81 może mieć ~6k m.atk. + 150 water = aoe pwnage. Dodatkowo w Gracii summony z 3 profy dostają boost do hp/pdef/mdef (widziałem screen summona PS, to po porównaniu statów w kalkulatorze widać, że bonus to ok. 2k hp i 20-25% do pdef/mdef) O_o
Tytuł: Odp: Resist armoru - wkładanie kamieni
Wiadomość wysłana przez: fedur w Czerwiec 28, 2008, 01:05:39 pm
z 81


faaarm... faaarm... booot , leg0t more! :D:D>...
Tytuł: Odp: Resist armoru - wkładanie kamieni
Wiadomość wysłana przez: Marc1n w Czerwiec 28, 2008, 01:30:36 pm
Są ludzie co to będą mieli. Są miejsca, gdzie się w robi w dzien 10% na 80lvl, bez AoE, a Warlock taki np. to Carebear klasa, czmemu miałby tego 81 nie wbić :) ?
Tytuł: Odp: Resist armoru - wkładanie kamieni
Wiadomość wysłana przez: fedur w Czerwiec 28, 2008, 01:42:57 pm
aaaa  :bag: :bag: :bag: :bag: :bag: :bag:


a co to za miejsce? :dry:
Tytuł: Odp: Resist armoru - wkładanie kamieni
Wiadomość wysłana przez: Marc1n w Czerwiec 28, 2008, 01:55:10 pm
MoS, backdoor np. :)
Tytuł: Odp: Resist armoru - wkładanie kamieni
Wiadomość wysłana przez: fedur w Czerwiec 28, 2008, 02:22:02 pm
lolMarcinlol

... w MOS moge solowac pro sK od 61 lvl z dye +4 str i NM heavy..., cubiki dostaly takiego boosta ze maja 6k m atacku i 12 k zycia wiec ..., backdoor?... to tyle wejscie do LOA, exp dobry ale tylko do 40 lvl.. pozniej Kariki sux ;/...

ale np elven ruins, elven fortress... juz wiem dlaczego Marcin masz tylko 79/79/79/79/79/79

ooj zawiodlem sie na Tobie  :( :(
Tytuł: Odp: Resist armoru - wkładanie kamieni
Wiadomość wysłana przez: Marc1n w Czerwiec 28, 2008, 02:28:25 pm
MoS Backdoor, powtarzam. To jest tylnie wejście do MoSu od strony ketry, są tam takie roomy, gdzie dwóch DD+PP i VRka od SE mogą sobie spokojnie czyścic, ewentualnie BD jeszcze. 0,14% per Buffround at 80 - Confirmed by Eldaron :)
Tytuł: Odp: Resist armoru - wkładanie kamieni
Wiadomość wysłana przez: [czesiu] w Lipiec 04, 2008, 03:13:47 am
małe pytanko co do tych resistow i do 2 buffow . Czy to nie działa tak ze jeżeli mamy w armorze te 30*3 Np fire to nie będzie działać to odwrotnie na water mam tu na myśli efekt surendera bo jeżeli mamy 60 obrony przed fire to mamy weak na water , 2 sprawa chciałem Sie zapytać o dance of light i holy weapon , a mianowicie jeżeli mam holy wapon i dance of light to dps przeciwko holy mobom Sie zmniejsza ?
Tytuł: Odp: Resist armoru - wkładanie kamieni
Wiadomość wysłana przez: Dev w Lipiec 04, 2008, 04:00:18 am
Cytuj
Sie zapytać o dance of light i holy weapon , a mianowicie jeżeli mam holy wapon i dance of light to dps przeciwko holy mobom Sie zmniejsza ?

Mowilem ci juz kilka razy ze tak ...
Tytuł: Odp: Resist armoru - wkładanie kamieni
Wiadomość wysłana przez: [czesiu] w Lipiec 04, 2008, 04:24:53 am
Cytuj
Sie zapytać o dance of light i holy weapon , a mianowicie jeżeli mam holy wapon i dance of light to dps przeciwko holy mobom Sie zmniejsza ?

Mowilem ci juz kilka razy ze tak ...
no ale ty niezawsze masz racje i i i i i .... wolałem zapytać xD
Tytuł: Odp: Resist armoru - wkładanie kamieni
Wiadomość wysłana przez: Frohike w Lipiec 04, 2008, 04:32:45 am
małe pytanko co do tych resistow i do 2 buffow . Czy to nie działa tak ze jeżeli mamy w armorze te 30*3 Np fire to nie będzie działać to odwrotnie na water mam tu na myśli efekt surendera bo jeżeli mamy 60 obrony przed fire to mamy weak na water , 2 sprawa chciałem Sie zapytać o dance of light i holy weapon , a mianowicie jeżeli mam holy wapon i dance of light to dps przeciwko holy mobom Sie zmniejsza ?
1. Nie.
2. Nie mam pojęcia, ale zapobiegawczo radzę nie słuchać Deva xD

btw. Dev nie zaczynaj cytatu od "się" lol :P
Tytuł: Odp: Resist armoru - wkładanie kamieni
Wiadomość wysłana przez: Marc1n w Lipiec 04, 2008, 08:15:19 am
Depends. Tzn. w większej ilości %, jest tak, że moby Holy maja zaraz atrybut resist Sacred Attacks, wtedy dostajemy penalty, jeżeli niemają czegoś takiego, to z tego co mi wiadomo nic sie nie zmienia. Ale zazwyczaj moby holy, mają holy resist. Ale dla pocieszenia, pamiętaj, że cata to zazwyczaj 6/7Undead+2/1Angels salki duże, więc nie ma bidy
Tytuł: Odp: Resist armoru - wkładanie kamieni
Wiadomość wysłana przez: exquel w Lipiec 17, 2008, 12:42:56 pm
imo kolejny debilny pomysl NCsoft, juz nawet bylo ok, kiedy sie mialo resist wind, elemental protection, magic barrier to faktycznie czulo sie jakas ochrone przed nukami,a teraz zal pomijajac to ze niektore klasy musza nosic wbrew woli Sgrade ;s(chociaz dynasty nie sa takie zle ;p )

mam wypas pomysl, dodajmy skill kazdemu nukowi na 91lvl - True Atrribute, podwaja zadawany dmg z bazowego atrybutu klasy (np SH z hurri) self, dziala na 2 minutki.

dobra wprowadzimy cos jesio - Skill kazdego archera z 91lvl - Elemental Will-  podwaja dmg z krytykow, jezeli ma sie jakies kamienie w broni ;s

I jazda nie ?
Tytuł: Odp: Resist armoru - wkładanie kamieni
Wiadomość wysłana przez: Frohike w Lipiec 17, 2008, 05:52:59 pm
Kamyki wprowadzili żeby umożliwić grind do 85. W pvp są miłym dodatkiem, ale i tak można się uodpornić na nie.
Tytuł: Odp: Resist armoru - wkładanie kamieni
Wiadomość wysłana przez: Marc1n w Lipiec 17, 2008, 07:15:37 pm
Elementale to najlepszy wynalazek nowych kronik i żadna opinia kogoś, kto z tym w tą grę nie gra i sam tego na swojej skórze nie sprawdza nie zmieni tego :) Przynajmiej PvP sa bardziej emocjonujące i nie trwają tak jak kroniki temu, do momentu, aż wszyscy z many sie wyjadą, co czyniło mass nudnym syfem imo.
Tytuł: Odp: Resist armoru - wkładanie kamieni
Wiadomość wysłana przez: lukiw w Sierpień 12, 2008, 03:06:12 pm
przy przejściu na Gracie ciekawy jestem jak rozwiążą kwestię wkładania rezistu, włożyłem fire stony na maksa w 2 części armoru (2x30), dało to w sumie 60 dla weater, ponoć w graci można zwiększyć do 60 na jedna rzecz (jeden kamyk ma teraz dawać +6 zamiast +3). Mam nadzieję, że jak maksymalnie wrzuciłem do tej pory to maksymalnie też będę miał w graci.

Swoją drogą skoro s gragowi magowie i tak chodzą w a grade armor (DC) nie mają szansy na włożenie rezistu na żywioły:)
Tytuł: Odp: Resist armoru - wkładanie kamieni
Wiadomość wysłana przez: SknerusKK w Sierpień 12, 2008, 05:00:28 pm
Swoją drogą skoro s gragowi magowie i tak chodzą w a grade armor (DC) nie mają szansy na włożenie rezistu na żywioły:)
nie maja szansy bo s grade sety sa cholernie drogie, wiec malo osob stac zeby od razu sie przerzucic
Tytuł: Odp: Resist armoru - wkładanie kamieni
Wiadomość wysłana przez: lukiw w Sierpień 12, 2008, 06:16:33 pm
To nie jest kwestia kasy, tylko parametrów s robe seta, który jest gorszy od a grade. Stąd tak często ten set (DC) jest enchantowany do +6. Jedyny sposób, żeby podnieść jego parametry i zrobić go bardziej przydatnym niz zwykłe A grade.
Tytuł: Odp: Resist armoru - wkładanie kamieni
Wiadomość wysłana przez: SknerusKK w Sierpień 12, 2008, 07:08:48 pm
To nie jest kwestia kasy, tylko parametrów s robe seta, który jest gorszy od a grade. Stąd tak często ten set (DC) był enchantowany do +6. Jedyny sposób, żeby podnieść jego parametry i zrobić go bardziej przydatnym niz zwykłe A grade.
/fixed

s grade/resisty > super-uber-pr0 a grade
Tytuł: Odp: Resist armoru - wkładanie kamieni
Wiadomość wysłana przez: bula w Sierpień 12, 2008, 07:16:53 pm
To nie jest kwestia kasy, tylko parametrów s robe seta, który jest gorszy od a grade. Stąd tak często ten set (DC) był enchantowany do +6. Jedyny sposób, żeby podnieść jego parametry i zrobić go bardziej przydatnym niz zwykłe A grade.
/fixed

s grade/resisty > super-uber-pr0 a grade
ale ciagle wiele osob ma te DC +6 ...
Tytuł: Odp: Resist armoru - wkładanie kamieni
Wiadomość wysłana przez: Marc1n w Sierpień 12, 2008, 07:22:36 pm
A czemu ma DC+6 ? Bo zrobili w kronikach jak Epici dawaly tylko i wylacznie resisty, mieli sobie duzo kasy + zaken + frintezza co dawalo im +40%+30% do resist stuna, a za to Stun siadal kiepawo, bo go epici nie modyfikowaly. Teraz juz jednak to robia, a epici mniej resistuja i tak jak DC bylo dobrym setem, bo miales praktycznie immunity na stuna...ktore ze zmianami z nowych kronik poszlo w niepamiec. Ludzie przyzwyczaili sie do cast speeda DC, Maj wyglada gejowo, to boja sie go zakladac, a Arcana troche straszna jest dla tych co sie przyzwyczaili do casta no i takim sposobem biegaja dalej w DC+6, ktore jest nienajgorszym setem dalej ze stosunkowo duza iloscia P.Defa. Warto zauwazyc, ze ludzie ktorych w tamtych czasach bylo stac na A Set+6, maja w 90% teraz 80lvl i Acces do Hellboundu i sobie farmia na Dynasty Seta, wiec czasami maja w planie przeskoczyc S grade :)
Tytuł: Odp: Resist armoru - wkładanie kamieni
Wiadomość wysłana przez: lukiw w Sierpień 12, 2008, 07:41:48 pm
Ja tam w temacie magów to nie będę się wypowiadał, bo sh wziąłem tylko na potrzeby szybkiego expa suba, nawet drugiego suba wybiorę necro:)) dla szybkości, no takiego samego sprzętu, tylko po to żeby mieć ten 4 lvl skila z subów:)). Mogę zacytować Marc1na - ja nie potrafię grać "magiem":)) i na pewno nie będę się dalej pchał tymi postaciami ponad 75lvl.
Tytuł: Odp: Resist armoru - wkładanie kamieni
Wiadomość wysłana przez: Marc1n w Sierpień 12, 2008, 07:47:55 pm
Lepiej zrob 76SH i jedz z SK do 79 i wyzej, da Ci to duuuzo wiecej niz robienie nastepnej suby 100lat do 75
Tytuł: Odp: Resist armoru - wkładanie kamieni
Wiadomość wysłana przez: bula w Sierpień 12, 2008, 07:50:29 pm
Lepiej zrob 76SH i jedz z SK do 79 i wyzej, da Ci to duuuzo wiecej niz robienie nastepnej suby 100lat do 75
hm? why? a nie moglby zostawic SH na 75 i koxac SK do 79? :P
Tytuł: Odp: Resist armoru - wkładanie kamieni
Wiadomość wysłana przez: lukiw w Sierpień 12, 2008, 07:52:12 pm
sh zostawiłem na boku, a st jadę już dalej, zaczynam się tez rozglądać za klanem na franzu, bo ta przerwa w klanowym życiu już mi się nudzi. Tak sobie myślę, że na 78 lvl st zacznę robić necro
Tytuł: Odp: Resist armoru - wkładanie kamieni
Wiadomość wysłana przez: Dev w Sierpień 12, 2008, 07:55:17 pm
Marc1n, 79 nic nadzwyczajnego nie daje :P Moj goal to 78 dla todu/77 dla basha :P I cardinal 80 xD
Tytuł: Odp: Resist armoru - wkładanie kamieni
Wiadomość wysłana przez: lukiw w Sierpień 12, 2008, 07:59:31 pm
79 daje dużo, jest kolejnym levelem do 80+ :D
Tytuł: Odp: Resist armoru - wkładanie kamieni
Wiadomość wysłana przez: Dev w Sierpień 12, 2008, 08:02:53 pm
Hmm, ewentualnie 80 dla smark kubika :P
Tytuł: Odp: Resist armoru - wkładanie kamieni
Wiadomość wysłana przez: bula w Sierpień 12, 2008, 08:14:42 pm
Hmm, ewentualnie 80 dla smark kubika :P
gratz@66 SK!
Tytuł: Odp: Resist armoru - wkładanie kamieni
Wiadomość wysłana przez: K w Sierpień 12, 2008, 08:36:46 pm
Marc1n, 79 nic nadzwyczajnego nie daje :P Moj goal to 78 dla todu/77 dla basha :P I cardinal 80 xD

Z calym szacunkiem do Ciebie, jak wyrobisz sie w tym roku z 76+ to Ci prepaida kupie :P
Tytuł: Odp: Resist armoru - wkładanie kamieni
Wiadomość wysłana przez: Dev w Sierpień 12, 2008, 08:38:09 pm
Oki, nie ma sprawy :P
Tytuł: Odp: Resist armoru - wkładanie kamieni
Wiadomość wysłana przez: lukiw w Sierpień 12, 2008, 09:19:40 pm
A wracając do mojego pytania,jednak ncsoft nie oszukal tym razem jak miałem na armorze wbity 4lvl resistu (30), to w Graci jest 60 rezistu, już się martwilem, że nie poczekałem na Gracie, ale jest ok. Za to system vitallity zupełnie mnie zaskoczył, ale szybki koks:)
Tytuł: Odp: Resist armoru - wkładanie kamieni
Wiadomość wysłana przez: bula w Sierpień 12, 2008, 10:07:50 pm
77 -> 78 na banishu w 10h ! :P

LF confirmation xD
Tytuł: Odp: Resist armoru - wkładanie kamieni
Wiadomość wysłana przez: bylyforumowicz w Sierpień 12, 2008, 10:40:29 pm
ja wlasnie zrobilem kamaloke ( nowy instance dungeon z RB), 15 minut, 1kk expa na 73 ^^
Tytuł: Odp: Resist armoru - wkładanie kamieni
Wiadomość wysłana przez: bula w Sierpień 12, 2008, 11:05:27 pm
ja wlasnie zrobilem kamaloke ( nowy instance dungeon z RB), 15 minut, 1kk expa na 73 ^^
a jak sie ten 1kk na procenty przeklada?;x
Tytuł: Odp: Resist armoru - wkładanie kamieni
Wiadomość wysłana przez: Virandile w Sierpień 12, 2008, 11:32:20 pm
od razu po wejsciu kroniki poszlismy przetestowac Hellbound (szybki quest) w jakims lol party (8 osob) za zabicie jednego moba z 4lvlem Vitality dostalem 197460 expa :o

W MoS'ie za jednego aniola bylo 102k, szkoda tylko, ze Vitality tak szybko spada...

Sorry za offtop :D
Tytuł: Odp: Resist armoru - wkładanie kamieni
Wiadomość wysłana przez: Marc1n w Sierpień 13, 2008, 12:04:48 am
WoA Aniol solo 147k expa, ale punkciki leca na leb na szyje :)
Tytuł: Odp: Resist armoru - wkładanie kamieni
Wiadomość wysłana przez: bylyforumowicz w Sierpień 13, 2008, 12:06:07 am
ja wlasnie zrobilem kamaloke ( nowy instance dungeon z RB), 15 minut, 1kk expa na 73 ^^
a jak sie ten 1kk na procenty przeklada?;x

1%

Tytuł: Odp: Resist armoru - wkładanie kamieni
Wiadomość wysłana przez: lukiw w Sierpień 13, 2008, 01:19:06 am
Małe sprostowanie na WoA zaniołków w solowym expie jest ponad 200k expa przy najwyższym poziomie vittality:)
Tytuł: Odp: Resist armoru - wkładanie kamieni
Wiadomość wysłana przez: Dev w Sierpień 13, 2008, 01:29:43 am
WOA poczatek samemu na vanguardzie to dla mnie 70k expa xD Niezla jazda, zrobilem 25% :D
Tytuł: Odp: Resist armoru - wkładanie kamieni
Wiadomość wysłana przez: Hermit w Sierpień 13, 2008, 09:15:54 am
Kilka razy tyle koks leci ? Coś dla mnie ?
Tytuł: Odp: Resist armoru - wkładanie kamieni
Wiadomość wysłana przez: Marc1n w Sierpień 13, 2008, 10:51:19 pm
ja wlasnie zrobilem kamaloke ( nowy instance dungeon z RB), 15 minut, 1kk expa na 73 ^^
a jak sie ten 1kk na procenty przeklada?;x

1%


Bez Vitality kronike temu, za RB, 1,25kk expa :)
(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimg111.imageshack.us%2Fimg111%2F1595%2Fshot00365ig5.th.jpg&hash=532ed1c2d4f4ee8248458c284b344935) (http://img111.imageshack.us/my.php?image=shot00365ig5.jpg)
Co do expa, ta, jest boost, ale dla tych, co nie graja dzien, zeby potem grac 2 godziny, jak siedzisz w duzo w grze i cos robisz co nie jest siedzeniem w CH/rypaniem RB, to Ci Vitality nie rosnie i jest to samo co bylo :) Aha, no i te levele szybko spadaja. Dla przykladu, 5 mobow po 240k expa w TOI spowodowalo spadek juz Vitality z lvl4 na lvl3, wiec dlugo to nie trzyma tak ogolnie. W sam raz, po tym jak pokampisz RB, albo wylenisz tylek i pospisz dluzej, to masz na kilka chwil wiekszy wspolczynnik. Na dobra sprawe, boost dla lowlvli. 1:10 i masz 20 :) (normalnie xpiac)
Tytuł: Odp: Resist armoru - wkładanie kamieni
Wiadomość wysłana przez: bylyforumowicz w Sierpień 14, 2008, 12:49:12 am
ja wlasnie zrobilem kamaloke ( nowy instance dungeon z RB), 15 minut, 1kk expa na 73 ^^
a jak sie ten 1kk na procenty przeklada?;x

1%


Bez Vitality kronike temu, za RB, 1,25kk expa :)
(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimg111.imageshack.us%2Fimg111%2F1595%2Fshot00365ig5.th.jpg&hash=532ed1c2d4f4ee8248458c284b344935) (http://img111.imageshack.us/my.php?image=shot00365ig5.jpg)
Co do expa, ta, jest boost, ale dla tych, co nie graja dzien, zeby potem grac 2 godziny, jak siedzisz w duzo w grze i cos robisz co nie jest siedzeniem w CH/rypaniem RB, to Ci Vitality nie rosnie i jest to samo co bylo :) Aha, no i te levele szybko spadaja. Dla przykladu, 5 mobow po 240k expa w TOI spowodowalo spadek juz Vitality z lvl4 na lvl3, wiec dlugo to nie trzyma tak ogolnie. W sam raz, po tym jak pokampisz RB, albo wylenisz tylek i pospisz dluzej, to masz na kilka chwil wiekszy wspolczynnik. Na dobra sprawe, boost dla lowlvli. 1:10 i masz 20 :) (normalnie xpiac)

coz, to normalny RB :]
hmmm, hawk totem Oo?

Tytuł: Odp: Resist armoru - wkładanie kamieni
Wiadomość wysłana przez: Shen w Marzec 25, 2009, 01:21:32 am
mozna wywalic element z broni/armoru i wrzucic inny?
Tytuł: Odp: Resist armoru - wkładanie kamieni
Wiadomość wysłana przez: bylyforumowicz w Marzec 25, 2009, 02:00:53 am
mozna