Nieoficjalna polska strona Lineage 2

Archiwa => Rasy/Klasy => Archiwum - serwery prywatne - ogólne => Orkowie => Wątek zaczęty przez: lukasz199 w Lipiec 02, 2008, 03:33:34 pm

Tytuł: Destroyer - Hellbound
Wiadomość wysłana przez: lukasz199 w Lipiec 02, 2008, 03:33:34 pm
Witam all, mam pytanie odnoscnie destro, mianowicie..

Jak spisuje sie w hellbound, czy od interlude cos mu odjeli lub dodali, chodzi mi o kox, a bardziej tez o bicie RB, Wiem ze na serwie EPI destro na fullbuffie bije rb z crt po 30k a ludzi czasem po 20+..

czyli 3/4 destro na full buffie i frenzy sa w stanie zabic RB na 70+ w mniej niz minute.

Czy W Hellbound Jest Tak Samo?
Tytuł: Odp: Destroyer - Hellbound
Wiadomość wysłana przez: bula w Lipiec 02, 2008, 04:04:52 pm
co do RB nie wiem jak jest, ale kox zostal uciety przez nerf vr
Tytuł: Odp: Destroyer - Hellbound
Wiadomość wysłana przez: coshoo w Lipiec 02, 2008, 04:14:13 pm
Obcieli VR i zmienili zasadę działania frenzy ale z pole 150 atrybut destro dalej bije moby w aoe że aż furczy.
Tytuł: Odp: Destroyer - Hellbound
Wiadomość wysłana przez: lukasz199 w Lipiec 02, 2008, 05:17:45 pm
Zeby nie zasmiecac, to co mozecie powiedziec o Tyrku w Hellbound??
Tytuł: Odp: Destroyer - Hellbound
Wiadomość wysłana przez: TruTherion w Lipiec 02, 2008, 08:31:03 pm
Jak wejdziesz w temat o tyrancie to znajdziesz tam odpowiedź. Chyba został poruszony. Nawet jakiś filmik jest.
Tytuł: Odp: Destroyer - Hellbound
Wiadomość wysłana przez: coshoo w Lipiec 04, 2008, 02:41:15 pm
Coś apropo destra w Hellboundzie.

http://files.filefront.com/fog+destroavi/;10920564;/fileinfo.html

Destro był, jest i zapewne będzie królem koksu.
Tytuł: Odp: Destroyer - Hellbound
Wiadomość wysłana przez: Bled w Lipiec 04, 2008, 02:51:54 pm
summonerzy na niskim buffie nie przeganiaja go?:)
Tytuł: Odp: Destroyer - Hellbound
Wiadomość wysłana przez: Yoker w Lipiec 05, 2008, 12:34:34 am
Coś apropo destra w Hellboundzie.

http://files.filefront.com/fog+destroavi/;10920564;/fileinfo.html

Destro był, jest i zapewne będzie królem koksu.
tak, nareszcie ktoś wrzucił frapsa z interesującego PvE :)
z tego co widze destro wciąż daje radę choc odnoszę wrażenie, że są to akcje znacznie bardziej ryzykowne niż w IL (sytuacja z 1:35 ;P) nie mówiąc o tym, że heal jest potrzebny (wtedy można było obyc sie bez). Swoją drogą całkiem niezły exp jak na 2,5-minutową akcje.
Tytuł: Odp: Destroyer - Hellbound
Wiadomość wysłana przez: PeBe w Lipiec 05, 2008, 10:48:02 am
Dobry xp, jakoś 2,5% w takim krótkim czasie to nawet, nawet.



Czyli nadal radzi sobie bdb. niby nerfneli VR, ale dodali atribute stone i dmg jest dużo lepszy niż normalnie ^^

(Gdzieś ktoś pisał o critach jakiegoś HE 40k w mobki)
Tytuł: Odp: Destroyer - Hellbound
Wiadomość wysłana przez: pix3l w Lipiec 06, 2008, 12:46:18 am
Jestem gwiazdą  ^__^

Cytuj
tak, nareszcie ktoś wrzucił frapsa z interesującego PvE
z tego co widze destro wciąż daje radę choc odnoszę wrażenie, że są to akcje znacznie bardziej ryzykowne niż w IL (sytuacja z 1:35 ;P) nie mówiąc o tym, że heal jest potrzebny (wtedy można było obyc sie bez). Swoją drogą całkiem niezły exp jak na 2,5-minutową akcje.

Oczywiscie ze taki koks jest znacznie bardziej ryzykowny niz ten w intrelude, mimo to da sie koksac znacznie szybciej i jest mozliwosc zadawania znacznie wiekszego dmg mimo nefru frenzy :P(potrzeba poprostu wiecej supportu w party, w IL wystarczyl sws+pof, teraz trzeba miec bd ale mozna brac wiecej na klate)

Heal to tylko asekuracja- zaden bishop nei jest w stanie mnie wyhealeowac kiedy mam na sobie 100 mobow (na oko - pullujemy w fogu 6 roomow z necro i 4 z robalami). Generalnie troche spascili frenzy- powyzej 30% hp dodaje 50% patk, wiec cala zabawa opiera sie na zealocie :)
Kwestia wyleczenia sie przy biciu traina polega na wyborze odpowiednich targetow- jesli trafiaja sie 1-hity to jest troche ciezko, jesli mam targety z duza iloscia hp to niema problemu. Hp spadajac do 30% powoduje zwiekszenie pataku, wiec wystarczy jedo uderzenie i HP znow mam w okolicach 60%:)

Oczywisty problem przy biciu takich ilosci mobow to gubienie agro- wiadomo, nie bije naraz wszystkich, wiec moby, ktorych aktualnie nie uderzam leca w strone healera.

Najwazniejsza kwestia tutaj to odpowiednie ustawienie sie w winklu, jesli ustawie sie zle i moby respawnuja sie za mna(w fogu moby tak maja- zabijasz/hitujesz jednego, pojawia sie 5) oznacza to ze beda klopoty. Nastepna spwawa tot ak jak juz wczesniej wspominalem- target. Nexttarget jest uzyteczny bo pozwala zmieniac szybko targety, ale generalnie dosyc kiepsko wybiera i czasami manualnie klikam na moba 'gdzies w srodku traina' :)

HEaler w takim party musi bardzo uwazac, nie moze healowac za wczesnie, za pozno ani za czesto- bo albo zlapie moby na siebie lub beda co chwile odbiegac od destro. Kiedy moby odbiegaja to zdarza sie ze mam jednego z nich na targiecie- a to w 50% przypadkow oznacza zgon :P Bez healera tez koksalismy- szlo nawet lepiej niz z Eltharisem zanim sie nauczyl :)

Ktos pytal o raidbossy- przedwczoraj zabilem golkonde :], przy innych lajtowych bossach musialem zdejmowac armor podczas bicia (!!) bo nie byly w stanie przebic sie przez moja regenreracje HP z vr'a. (np kernona- z 30%+ hp bije za 5-6k z cryta, ponizej 30% 10-12k wiec roznica jest:P )

Jest jedna rzecz ktora jeszcze bardziej mnie wzmocni- skill z suba(mam tyranta na subie), mam zamiar wybrac trigger haste- a przy biciu aoe oznacza to constant ~1300 attack spd  :]

Tytuł: Odp: Destroyer - Hellbound
Wiadomość wysłana przez: bylyforumowicz w Lipiec 06, 2008, 02:16:06 am
ofc to co napisales jest dosyc oczywiste, tylko ciekawi mnie jedna kwestia- ekwipunek, na frapsie widac tylko Saint speara / IC.

Czy podczas takiej farmy zakladasz jakies boss jewelle, jesli tak to jakie? Ta sama kwestia z atrybutem broni- brak, jakikolwiek, czy 150 water?
Tytuł: Odp: Destroyer - Hellbound
Wiadomość wysłana przez: coshoo w Lipiec 06, 2008, 08:42:13 am
ofc to co napisales jest dosyc oczywiste, tylko ciekawi mnie jedna kwestia- ekwipunek, na frapsie widac tylko Saint speara / IC.

Czy podczas takiej farmy zakladasz jakies boss jewelle, jesli tak to jakie? Ta sama kwestia z atrybutem broni- brak, jakikolwiek, czy 150 water?

saitspear 150 fire, baium, frintezza, AQ.
Tytuł: Odp: Destroyer - Hellbound
Wiadomość wysłana przez: pix3l w Lipiec 07, 2008, 07:31:25 pm
(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimg352.imageshack.us%2Fimg352%2F9426%2F50877077ev0.th.jpg&hash=b73b417db42daea7d022d8182c570d3f) (http://img352.imageshack.us/my.php?image=50877077ev0.jpg)
13min
Tytuł: Odp: Destroyer - Hellbound
Wiadomość wysłana przez: Yoker w Lipiec 08, 2008, 01:51:21 pm
(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimg352.imageshack.us%2Fimg352%2F9426%2F50877077ev0.th.jpg&hash=b73b417db42daea7d022d8182c570d3f) (http://img352.imageshack.us/my.php?image=50877077ev0.jpg)
13min
to ja nawet nie pytam za ile byś go bił przy HP <30%.
Z tego co widzę elementale dają olbrzymiego kopa. Mam w związku z tym pytanie: gdzie jest haczyk? elementale są drogie? ciężko dostępne? potrzeba miec farta żeby wpakowac (tak jak enchantowanie)? trzeba znac sekretna kombinacje (cos mi sie tak obilo o uszy)? czy może jeszcze coś jeszcze? Bo jeśli kazdy może robic taki dmg to troche... dziwne.
Tytuł: Odp: Destroyer - Hellbound
Wiadomość wysłana przez: pix3l w Lipiec 08, 2008, 02:04:39 pm
Kamienie wklada sie tak samo jak enchanty, tez moga 'nie wejsc' ale zaladowana wczesniej wartosc nie znika.
1 Fire stone to ok 12-13kk, zeby zrobic 150 fire potrzeba ich ok 60.

Ponizej 30% hp cmokam za ok 10k :)

I generalnie nie kazdy moze zadawac takie dmg. Samo 150 elementala na broni daje  ok 75% przyrostu damage, a ze destroyer ma infernal form to wartosc u niego wynosi 170 :). Na oko to jest +95-100% damage.

ct1+ to era nukerow, jesli ma taki bron ze 150 fire + wrzuca sobie seeda ma power wiekdzy o ok 80%(troche mniej niz fighter). Do tego dochodza buffy i np hero SH lvl 79 sklada mojego titana na 2 hity- 10k pierwszy(vortex) i 15k drugi(slug).

Wiec nie zdziw sie jak zobaczysz filmiki 'pro' nukerow zabijajacych cale party - bo to teraz jest normalka.
Tytuł: Odp: Destroyer - Hellbound
Wiadomość wysłana przez: Tyrgar w Sierpień 09, 2008, 12:55:53 am
Witam.
Gram destro na serwie o ratach x4. Mam 74lvl infernal master(focus)+5 dagger C(rsk haste-nie wiedziałem o tym i po przeczytaniu tutaj sprawdziłem, super sprawa;)) i blanta no grade oraz składam tallum glaivea do którego dodam health(bo nic lepszego chyba nie można).. Głównie chodzi mi o to, że zacząłem sie stosować powoli do tych wskazówek jakich się tutaj dowiedziałem i T34 muszę przyznać, że ładnie kosisz te mobki w fog:)
Ale do rzeczy. Pytanie moje jest następujące. Jakie dye? z tego forum dowiedziałem się, że +str lub +con, dexa nie ruszać, ja osobiście biegam bez dye jak na razie, ale mam tylko jeden z tych symboli dodać? jaki? troche ta utrata str jednak mnie martwi.
To chyba tyle. Pozdrawiam.
Tytuł: Odp: Destroyer - Hellbound
Wiadomość wysłana przez: Siena w Sierpień 09, 2008, 10:20:29 am
Tylko +str -con. Nic więcej. :P
Tytuł: Odp: Destroyer - Hellbound
Wiadomość wysłana przez: x3nomorph w Sierpień 09, 2008, 11:47:25 am
I do tallum glaive tylko wild blow
Tytuł: Odp: Destroyer - Hellbound
Wiadomość wysłana przez: TruTherion w Sierpień 09, 2008, 12:58:24 pm
ct1+ to era nukerow, jesli ma taki bron ze 150 fire + wrzuca sobie seeda ma power wiekdzy o ok 80%(troche mniej niz fighter). Do tego dochodza buffy i np hero SH lvl 79 sklada mojego titana na 2 hity- 10k pierwszy(vortex) i 15k drugi(slug).

Chyba trochę przesadziłeś z tymi krytykami.
Tytuł: Odp: Destroyer - Hellbound
Wiadomość wysłana przez: Solar w Sierpień 09, 2008, 06:43:17 pm
ct1+ to era nukerow, jesli ma taki bron ze 150 fire + wrzuca sobie seeda ma power wiekdzy o ok 80%(troche mniej niz fighter). Do tego dochodza buffy i np hero SH lvl 79 sklada mojego titana na 2 hity- 10k pierwszy(vortex) i 15k drugi(slug).

Chyba trochę przesadziłeś z tymi krytykami.
Jak ma agumenta a niedaj boze dostanie spell force to pvp w l2 konczy sie na wcisnieciu 1/2 skillow :P
Tytuł: Odp: Destroyer - Hellbound
Wiadomość wysłana przez: pix3l w Sierpień 09, 2008, 06:53:07 pm
ct1+ to era nukerow, jesli ma taki bron ze 150 fire + wrzuca sobie seeda ma power wiekdzy o ok 80%(troche mniej niz fighter). Do tego dochodza buffy i np hero SH lvl 79 sklada mojego titana na 2 hity- 10k pierwszy(vortex) i 15k drugi(slug).

Chyba trochę przesadziłeś z tymi krytykami.

Chyba jednak nie...
Tytuł: Odp: Destroyer - Hellbound
Wiadomość wysłana przez: coshoo w Sierpień 09, 2008, 07:16:52 pm
ct1+ to era nukerow, jesli ma taki bron ze 150 fire + wrzuca sobie seeda ma power wiekdzy o ok 80%(troche mniej niz fighter). Do tego dochodza buffy i np hero SH lvl 79 sklada mojego titana na 2 hity- 10k pierwszy(vortex) i 15k drugi(slug).

Chyba trochę przesadziłeś z tymi krytykami.

Jeśli trafisz na ganka SH79 fullbufet/150 element a ty nie masz na sobie wardinga/cova to tak sie obrywa z kryta.
Tytuł: Odp: Destroyer - Hellbound
Wiadomość wysłana przez: TruTherion w Sierpień 10, 2008, 12:38:15 pm
Czyli przesadził.... Zwykle informacje za ile się bije na full buffie dotyczą też osoby, która jest na full buffie.
Tytuł: Odp: Destroyer - Hellbound
Wiadomość wysłana przez: pix3l w Sierpień 10, 2008, 06:04:21 pm
Np na koksie w FoG nie masz na sobie wardinga ani cov'a, wiec taki nuker, gankujac cie, bije za tyle.
Tytuł: Odp: Destroyer - Hellbound
Wiadomość wysłana przez: TruTherion w Sierpień 11, 2008, 12:12:46 pm
Idąc do FoG mam CoVa. Wardinga też często.

W ten sam sposób można powiedzieć, że łuk zasadzi w maga za 9k, bo ten nie ma pakietu buffów. A czy to sprawia, że łucznicy są PRO? Nie nie są, magowie ich i tak mieszają z ziemią...
Tytuł: Odp: Destroyer - Hellbound
Wiadomość wysłana przez: pix3l w Sierpień 12, 2008, 11:25:41 pm
Koksasz w fog(stakato/robale/necro) na wardingu? Pullerzy na pewno sa happy z tego cova:)

Ja koksam na pof+vit/earth/hunter/renewal/champion i tak od 79 hero SH oberwalem:P(10k pierwszy(vortex) i 15k drugi(slug).)
Tytuł: Odp: Destroyer - Hellbound
Wiadomość wysłana przez: TruTherion w Sierpień 13, 2008, 08:59:02 pm
Dość często wardinga mam. CoVa z racji tego, że nie latam z WL, tylko mamy pt Tyrków. WL coś mało u nas w sojuszu, a sami nie bawimy się w włócznie.

Ale to nie ma nic do rzeczy. Zawsze jak porównuje się klasy to na takich samych zasadach. A nie jeden ma full buff, jeszcze może zrobiony pod przeciwnika, a drugi ma selfy, czy buffy typowe pod koks. Tak samo ja Tyrkiem mogę zasadzić krytyk za jakieś 16k w maga...
Tytuł: Odp: Destroyer - Hellbound
Wiadomość wysłana przez: Against w Sierpień 19, 2008, 03:42:11 am
skąd (skąd) wziąć (wziąć)  arybute stone czy jak to się zwie ?;d

/Fro ;d
Tytuł: Odp: Destroyer - Hellbound
Wiadomość wysłana przez: bula w Sierpień 19, 2008, 06:41:20 am
skąd wziąć  arybute stone czy jak to się zwie ?;d
Isle of Prayer
Tytuł: Odp: Destroyer - Hellbound
Wiadomość wysłana przez: Grallenord w Październik 06, 2008, 01:08:22 pm
Witam, temat trochę stary ale...
Pytanko mam, i od razu wyjaśniam, że nie mam suby i nigdy jeszcze nie miałem. W tym wątku było napisane:
"Jest jedna rzecz ktora jeszcze bardziej mnie wzmocni- skill z suba(mam tyranta na subie), mam zamiar wybrac trigger haste- a przy biciu aoe oznacza to constant ~1300 attack spd  :] "
pytanie: jak to osiągnąć, czy to oznacza, że właściwości suby przechodzą na postać główną.
pozdr
Tytuł: Odp: Destroyer - Hellbound
Wiadomość wysłana przez: pix3l w Październik 06, 2008, 02:39:00 pm
Tak wlasciwosci subklasy przechodza na maina, znaczy sie dostajesz  1 z 3 umiejetnosci(mozna wybrac), zalezna od tego co masz na subie.
wiecej tu:

http://www.lineage2media.com/subclassskill.html
Tytuł: Odp: Destroyer - Hellbound
Wiadomość wysłana przez: KAO w Grudzień 02, 2008, 11:31:02 pm
Sorry za odkopanie tematu ale mam pare pytań, destro od 52 lvl do 76 z wc (dual na tym samym lvlu co destro) w cata w jaki sposób powinni expic jesli ma sie do dyspozycji pole low c, low b i low a? zbierac moby z 1 pokoju czy z 3 ? jak utrzymać sie pod magiczną barierą 30% hp lub chociaż 60%. prosze o napisanie strategii expu destro najlepiej krok po kroku.

dziekuje
Tytuł: Odp: Destroyer - Hellbound
Wiadomość wysłana przez: pix3l w Grudzień 03, 2008, 12:47:19 am
pullujesz po 1 duzym roomie (z low grade pole bedzie ciezko wiecej), wrzucasz skille na przemian guts/frenzy i bijesz z polearma....
Nie trzymasz zadnego 30% hp, bijac healujesz sie z vra :O
Tytuł: Odp: Destroyer - Hellbound
Wiadomość wysłana przez: bolo555 w Grudzień 28, 2008, 09:28:48 pm
Witam
Nie będe zasmiecał forum nowym tematem i podczepie się pod obecny.
Obecnie gram z kilkoma kumplami ne serwerze Roxy x5. Każdy gra kim chce według jego widzimi się. Gramy dla zabawy kiedy kto bedzie miał czas i chęci. Czyli odpada: wzniosłe tworzenie super Ally, zdobywanie zakmów, bicie RB. Na dzień dzisiejszy party tworzy krasnal spojler, Phantom Summoner i Destro. z czasem dołaczy nekrus i Prophet. Wszystkie postacie powyzej 60+ lv. Mam dylemat odnosnie destoryera w co go ubrac. Do tej pory na innych serwerach zakładałem majestic heavy set i DS+Health. Kopara mi opadła po wbiciu na Roxy każdy destruch lata w secie Talluma Heavy i Infernal Master z Focusem. Party bedzie skladało sie raczej z osób powyżej wymienionych no i czasmi moge grac sam. Za chiny ludowe nie wiem jaki zestaw jest dobry. Prosze o wypowiedz starych wyjadaczy w tej kwestii. Acha zakładając S i S80-grady opłaca sie wpakowac w dwuręczny miecz  Health czy Focus?

Tytuł: Odp: Destroyer - Hellbound
Wiadomość wysłana przez: Solay w Grudzień 28, 2008, 09:33:44 pm
Imo Focus>Health zwłaszcza, że nie macie sws/bd i innych pr0 buffków ;P.
Tytuł: Odp: Destroyer - Hellbound
Wiadomość wysłana przez: Against w Styczeń 15, 2009, 01:15:45 pm
bolo Tallum > Majestic :P
Tytuł: Odp: Destroyer - Hellbound
Wiadomość wysłana przez: Yoker w Styczeń 15, 2009, 07:29:31 pm
górnik.

@bolo:
ja właśnie mam mega zwałe jak widzę destro z DSem. Health to najbardziej useless SA jakie można wpakować. Co do setu, tu jest kwestia sporna. I maj i tallum są fajne choć osobiście wolę talluma (jak większosc graczy)
Tytuł: Odp: Destroyer - Hellbound
Wiadomość wysłana przez: DEfan w Styczeń 16, 2009, 12:40:05 am
Zawsze pakujesz SA ktore zwieksza ci obrazenia/jedn. czasu. Zapomnij o czyms takim jak SA Health. Jak tylko to mozliwe--->focus.
Dlaczego tallum a nie mj? DPS: tallum>mj.