Witam all, mam pytanie odnoscnie destro, mianowicie..
Jak spisuje sie w hellbound, czy od interlude cos mu odjeli lub dodali, chodzi mi o kox, a bardziej tez o bicie RB, Wiem ze na serwie EPI destro na fullbuffie bije rb z crt po 30k a ludzi czasem po 20+..
czyli 3/4 destro na full buffie i frenzy sa w stanie zabic RB na 70+ w mniej niz minute.
Czy W Hellbound Jest Tak Samo?
Tytuł: Odp: Destroyer - Hellbound
Wiadomość wysłana przez: bula w Lipiec 02, 2008, 04:04:52 pm
co do RB nie wiem jak jest, ale kox zostal uciety przez nerf vr
tak, nareszcie ktoś wrzucił frapsa z interesującego PvE :) z tego co widze destro wciąż daje radę choc odnoszę wrażenie, że są to akcje znacznie bardziej ryzykowne niż w IL (sytuacja z 1:35 ;P) nie mówiąc o tym, że heal jest potrzebny (wtedy można było obyc sie bez). Swoją drogą całkiem niezły exp jak na 2,5-minutową akcje.
Tytuł: Odp: Destroyer - Hellbound
Wiadomość wysłana przez: PeBe w Lipiec 05, 2008, 10:48:02 am
Dobry xp, jakoś 2,5% w takim krótkim czasie to nawet, nawet.
Czyli nadal radzi sobie bdb. niby nerfneli VR, ale dodali atribute stone i dmg jest dużo lepszy niż normalnie ^^
(Gdzieś ktoś pisał o critach jakiegoś HE 40k w mobki)
Tytuł: Odp: Destroyer - Hellbound
Wiadomość wysłana przez: pix3l w Lipiec 06, 2008, 12:46:18 am
Jestem gwiazdą ^__^
Cytuj
tak, nareszcie ktoś wrzucił frapsa z interesującego PvE z tego co widze destro wciąż daje radę choc odnoszę wrażenie, że są to akcje znacznie bardziej ryzykowne niż w IL (sytuacja z 1:35 ;P) nie mówiąc o tym, że heal jest potrzebny (wtedy można było obyc sie bez). Swoją drogą całkiem niezły exp jak na 2,5-minutową akcje.
Oczywiscie ze taki koks jest znacznie bardziej ryzykowny niz ten w intrelude, mimo to da sie koksac znacznie szybciej i jest mozliwosc zadawania znacznie wiekszego dmg mimo nefru frenzy :P(potrzeba poprostu wiecej supportu w party, w IL wystarczyl sws+pof, teraz trzeba miec bd ale mozna brac wiecej na klate)
Heal to tylko asekuracja- zaden bishop nei jest w stanie mnie wyhealeowac kiedy mam na sobie 100 mobow (na oko - pullujemy w fogu 6 roomow z necro i 4 z robalami). Generalnie troche spascili frenzy- powyzej 30% hp dodaje 50% patk, wiec cala zabawa opiera sie na zealocie :) Kwestia wyleczenia sie przy biciu traina polega na wyborze odpowiednich targetow- jesli trafiaja sie 1-hity to jest troche ciezko, jesli mam targety z duza iloscia hp to niema problemu. Hp spadajac do 30% powoduje zwiekszenie pataku, wiec wystarczy jedo uderzenie i HP znow mam w okolicach 60%:)
Oczywisty problem przy biciu takich ilosci mobow to gubienie agro- wiadomo, nie bije naraz wszystkich, wiec moby, ktorych aktualnie nie uderzam leca w strone healera.
Najwazniejsza kwestia tutaj to odpowiednie ustawienie sie w winklu, jesli ustawie sie zle i moby respawnuja sie za mna(w fogu moby tak maja- zabijasz/hitujesz jednego, pojawia sie 5) oznacza to ze beda klopoty. Nastepna spwawa tot ak jak juz wczesniej wspominalem- target. Nexttarget jest uzyteczny bo pozwala zmieniac szybko targety, ale generalnie dosyc kiepsko wybiera i czasami manualnie klikam na moba 'gdzies w srodku traina' :)
HEaler w takim party musi bardzo uwazac, nie moze healowac za wczesnie, za pozno ani za czesto- bo albo zlapie moby na siebie lub beda co chwile odbiegac od destro. Kiedy moby odbiegaja to zdarza sie ze mam jednego z nich na targiecie- a to w 50% przypadkow oznacza zgon :P Bez healera tez koksalismy- szlo nawet lepiej niz z Eltharisem zanim sie nauczyl :)
Ktos pytal o raidbossy- przedwczoraj zabilem golkonde :], przy innych lajtowych bossach musialem zdejmowac armor podczas bicia (!!) bo nie byly w stanie przebic sie przez moja regenreracje HP z vr'a. (np kernona- z 30%+ hp bije za 5-6k z cryta, ponizej 30% 10-12k wiec roznica jest:P )
Jest jedna rzecz ktora jeszcze bardziej mnie wzmocni- skill z suba(mam tyranta na subie), mam zamiar wybrac trigger haste- a przy biciu aoe oznacza to constant ~1300 attack spd :]
Tytuł: Odp: Destroyer - Hellbound
Wiadomość wysłana przez: bylyforumowicz w Lipiec 06, 2008, 02:16:06 am
ofc to co napisales jest dosyc oczywiste, tylko ciekawi mnie jedna kwestia- ekwipunek, na frapsie widac tylko Saint speara / IC.
Czy podczas takiej farmy zakladasz jakies boss jewelle, jesli tak to jakie? Ta sama kwestia z atrybutem broni- brak, jakikolwiek, czy 150 water?
Tytuł: Odp: Destroyer - Hellbound
Wiadomość wysłana przez: coshoo w Lipiec 06, 2008, 08:42:13 am
to ja nawet nie pytam za ile byś go bił przy HP <30%. Z tego co widzę elementale dają olbrzymiego kopa. Mam w związku z tym pytanie: gdzie jest haczyk? elementale są drogie? ciężko dostępne? potrzeba miec farta żeby wpakowac (tak jak enchantowanie)? trzeba znac sekretna kombinacje (cos mi sie tak obilo o uszy)? czy może jeszcze coś jeszcze? Bo jeśli kazdy może robic taki dmg to troche... dziwne.
Kamienie wklada sie tak samo jak enchanty, tez moga 'nie wejsc' ale zaladowana wczesniej wartosc nie znika. 1 Fire stone to ok 12-13kk, zeby zrobic 150 fire potrzeba ich ok 60.
Ponizej 30% hp cmokam za ok 10k :)
I generalnie nie kazdy moze zadawac takie dmg. Samo 150 elementala na broni daje ok 75% przyrostu damage, a ze destroyer ma infernal form to wartosc u niego wynosi 170 :). Na oko to jest +95-100% damage.
ct1+ to era nukerow, jesli ma taki bron ze 150 fire + wrzuca sobie seeda ma power wiekdzy o ok 80%(troche mniej niz fighter). Do tego dochodza buffy i np hero SH lvl 79 sklada mojego titana na 2 hity- 10k pierwszy(vortex) i 15k drugi(slug).
Wiec nie zdziw sie jak zobaczysz filmiki 'pro' nukerow zabijajacych cale party - bo to teraz jest normalka.
Tytuł: Odp: Destroyer - Hellbound
Wiadomość wysłana przez: Tyrgar w Sierpień 09, 2008, 12:55:53 am
Witam. Gram destro na serwie o ratach x4. Mam 74lvl infernal master(focus)+5 dagger C(rsk haste-nie wiedziałem o tym i po przeczytaniu tutaj sprawdziłem, super sprawa;)) i blanta no grade oraz składam tallum glaivea do którego dodam health(bo nic lepszego chyba nie można).. Głównie chodzi mi o to, że zacząłem sie stosować powoli do tych wskazówek jakich się tutaj dowiedziałem i T34 muszę przyznać, że ładnie kosisz te mobki w fog:) Ale do rzeczy. Pytanie moje jest następujące. Jakie dye? z tego forum dowiedziałem się, że +str lub +con, dexa nie ruszać, ja osobiście biegam bez dye jak na razie, ale mam tylko jeden z tych symboli dodać? jaki? troche ta utrata str jednak mnie martwi. To chyba tyle. Pozdrawiam.
Tytuł: Odp: Destroyer - Hellbound
Wiadomość wysłana przez: Siena w Sierpień 09, 2008, 10:20:29 am
Tylko +str -con. Nic więcej. :P
Tytuł: Odp: Destroyer - Hellbound
Wiadomość wysłana przez: x3nomorph w Sierpień 09, 2008, 11:47:25 am
ct1+ to era nukerow, jesli ma taki bron ze 150 fire + wrzuca sobie seeda ma power wiekdzy o ok 80%(troche mniej niz fighter). Do tego dochodza buffy i np hero SH lvl 79 sklada mojego titana na 2 hity- 10k pierwszy(vortex) i 15k drugi(slug).
Chyba trochę przesadziłeś z tymi krytykami.
Tytuł: Odp: Destroyer - Hellbound
Wiadomość wysłana przez: Solar w Sierpień 09, 2008, 06:43:17 pm
ct1+ to era nukerow, jesli ma taki bron ze 150 fire + wrzuca sobie seeda ma power wiekdzy o ok 80%(troche mniej niz fighter). Do tego dochodza buffy i np hero SH lvl 79 sklada mojego titana na 2 hity- 10k pierwszy(vortex) i 15k drugi(slug).
Chyba trochę przesadziłeś z tymi krytykami.
Jak ma agumenta a niedaj boze dostanie spell force to pvp w l2 konczy sie na wcisnieciu 1/2 skillow :P
ct1+ to era nukerow, jesli ma taki bron ze 150 fire + wrzuca sobie seeda ma power wiekdzy o ok 80%(troche mniej niz fighter). Do tego dochodza buffy i np hero SH lvl 79 sklada mojego titana na 2 hity- 10k pierwszy(vortex) i 15k drugi(slug).
ct1+ to era nukerow, jesli ma taki bron ze 150 fire + wrzuca sobie seeda ma power wiekdzy o ok 80%(troche mniej niz fighter). Do tego dochodza buffy i np hero SH lvl 79 sklada mojego titana na 2 hity- 10k pierwszy(vortex) i 15k drugi(slug).
Chyba trochę przesadziłeś z tymi krytykami.
Jeśli trafisz na ganka SH79 fullbufet/150 element a ty nie masz na sobie wardinga/cova to tak sie obrywa z kryta.
W ten sam sposób można powiedzieć, że łuk zasadzi w maga za 9k, bo ten nie ma pakietu buffów. A czy to sprawia, że łucznicy są PRO? Nie nie są, magowie ich i tak mieszają z ziemią...
Dość często wardinga mam. CoVa z racji tego, że nie latam z WL, tylko mamy pt Tyrków. WL coś mało u nas w sojuszu, a sami nie bawimy się w włócznie.
Ale to nie ma nic do rzeczy. Zawsze jak porównuje się klasy to na takich samych zasadach. A nie jeden ma full buff, jeszcze może zrobiony pod przeciwnika, a drugi ma selfy, czy buffy typowe pod koks. Tak samo ja Tyrkiem mogę zasadzić krytyk za jakieś 16k w maga...
Tytuł: Odp: Destroyer - Hellbound
Wiadomość wysłana przez: Against w Sierpień 19, 2008, 03:42:11 am
skąd (skąd) wziąć (wziąć) arybute stone czy jak to się zwie ?;d
/Fro ;d
Tytuł: Odp: Destroyer - Hellbound
Wiadomość wysłana przez: bula w Sierpień 19, 2008, 06:41:20 am
Witam, temat trochę stary ale... Pytanko mam, i od razu wyjaśniam, że nie mam suby i nigdy jeszcze nie miałem. W tym wątku było napisane: "Jest jedna rzecz ktora jeszcze bardziej mnie wzmocni- skill z suba(mam tyranta na subie), mam zamiar wybrac trigger haste- a przy biciu aoe oznacza to constant ~1300 attack spd :] " pytanie: jak to osiągnąć, czy to oznacza, że właściwości suby przechodzą na postać główną. pozdr
Tak wlasciwosci subklasy przechodza na maina, znaczy sie dostajesz 1 z 3 umiejetnosci(mozna wybrac), zalezna od tego co masz na subie. wiecej tu:
http://www.lineage2media.com/subclassskill.html
Tytuł: Odp: Destroyer - Hellbound
Wiadomość wysłana przez: KAO w Grudzień 02, 2008, 11:31:02 pm
Sorry za odkopanie tematu ale mam pare pytań, destro od 52 lvl do 76 z wc (dual na tym samym lvlu co destro) w cata w jaki sposób powinni expic jesli ma sie do dyspozycji pole low c, low b i low a? zbierac moby z 1 pokoju czy z 3 ? jak utrzymać sie pod magiczną barierą 30% hp lub chociaż 60%. prosze o napisanie strategii expu destro najlepiej krok po kroku.
dziekuje
Tytuł: Odp: Destroyer - Hellbound
Wiadomość wysłana przez: pix3l w Grudzień 03, 2008, 12:47:19 am
pullujesz po 1 duzym roomie (z low grade pole bedzie ciezko wiecej), wrzucasz skille na przemian guts/frenzy i bijesz z polearma.... Nie trzymasz zadnego 30% hp, bijac healujesz sie z vra :O
Witam Nie będe zasmiecał forum nowym tematem i podczepie się pod obecny. Obecnie gram z kilkoma kumplami ne serwerze Roxy x5. Każdy gra kim chce według jego widzimi się. Gramy dla zabawy kiedy kto bedzie miał czas i chęci. Czyli odpada: wzniosłe tworzenie super Ally, zdobywanie zakmów, bicie RB. Na dzień dzisiejszy party tworzy krasnal spojler, Phantom Summoner i Destro. z czasem dołaczy nekrus i Prophet. Wszystkie postacie powyzej 60+ lv. Mam dylemat odnosnie destoryera w co go ubrac. Do tej pory na innych serwerach zakładałem majestic heavy set i DS+Health. Kopara mi opadła po wbiciu na Roxy każdy destruch lata w secie Talluma Heavy i Infernal Master z Focusem. Party bedzie skladało sie raczej z osób powyżej wymienionych no i czasmi moge grac sam. Za chiny ludowe nie wiem jaki zestaw jest dobry. Prosze o wypowiedz starych wyjadaczy w tej kwestii. Acha zakładając S i S80-grady opłaca sie wpakowac w dwuręczny miecz Health czy Focus?
@bolo: ja właśnie mam mega zwałe jak widzę destro z DSem. Health to najbardziej useless SA jakie można wpakować. Co do setu, tu jest kwestia sporna. I maj i tallum są fajne choć osobiście wolę talluma (jak większosc graczy)
Tytuł: Odp: Destroyer - Hellbound
Wiadomość wysłana przez: DEfan w Styczeń 16, 2009, 12:40:05 am
Zawsze pakujesz SA ktore zwieksza ci obrazenia/jedn. czasu. Zapomnij o czyms takim jak SA Health. Jak tylko to mozliwe--->focus. Dlaczego tallum a nie mj? DPS: tallum>mj.