skill_id - id skila ktory bedzie uzyty jesli set zostanie skompletowany (np wooden set) shield - id tarczy shield_skill_id - id skila ktory zostanie uzyty jesli wlozymy tarcze o podanym wczesniej id enchant6skill - id skila ktory zostanie uzyty jesli set zostanie enchantowany na +6
item_skill_id - id skila ktory zostanie uzyty w momencie zalozenia broni item_skill_lvl - id danego skila enchant4_skill_id - id skila ktory zostanie uzyty jesli wbijemy bron na +4 enchant4_skill_lvl - lvl tego skila onCast_skill_id - id skila ktory moze zostac uzyty podczas czarowania onCast_skill_lvl - lvl skila onCast_skill_chance - szansa na uzycie skila podczas czarowania onCrit_skill_id - id skila ktory moze zostac uzyty jesli zadamy krytyczne uderzenie onCrit_skill_lvl - lvl skila onCrit_skill_chance - szansa na uzycie skila podczas krytycznego uderzenia
W tych tabelach możemy użyć skili które już są w gameserwer/data/stats/skills lub napisać własne (oczywiście w plikach .xml) np. mój skill do broni: