Tytuł: Problem z wejsciem na server bedac zalogowanym
Wiadomość wysłana przez: exel1988 w Styczeń 15, 2009, 05:17:40 pm
mam taki problem.... stawiam wlasnego serva wedlug instrukcji zela tylko tak.. jak juz wchodze w gre moge sie zalogowac ale jak dochodzi do wyboru servera jest problem klikam na niego i nic sie nie dzieje....server jest light a pink 9999 :/ co sie moglo stac ? i jeszcze jedno pytanie gdzie znajde internal ip( wpsialem swoj ip) i external ip( to chyba wpisalem dobrze bo na stronie mi wyswietlilo) prosze o pomoc...jak komus nie chce sie pisac tutaj moze napisac na gg 9110976
Tytuł: Odp: Problem z wejsciem na server bedac zalogowanym
Wiadomość wysłana przez: unn w Styczeń 15, 2009, 05:44:48 pm
Coś musisz mieć nie tak z Game Serverem , pokaż jego logi tutaj. Bo to co napisałeś dużo nie mówi
Tytuł: Odp: Problem z wejsciem na server bedac zalogowanym
Wiadomość wysłana przez: exel1988 w Styczeń 15, 2009, 06:20:38 pm
te LOGI ?????????? ############################################################ # Global properties ############################################################
# "handlers" specifies a comma separated list of log Handler # classes. These handlers will be installed during VM startup. # Note that these classes must be on the system classpath. # By default we only configure a ConsoleHandler, which will only # show messages at the INFO and above levels. #handlers= java.util.logging.ConsoleHandler
# To also add the FileHandler, use the following line instead. handlers = java.util.logging.FileHandler,java.util.logging.ConsoleHandler,\ net.sf.l2j.ErrorLogHandler chat.handlers = net.sf.l2j.ChatLogHandler chat.useParentHandlers = false gmaudit.handlers = net.sf.l2j.GMAuditLogHandler gmaudit.useParentHandlers = false item.handlers = net.sf.l2j.ItemLogHandler item.useParentHandlers = false audit.handlers = net.sf.l2j.AuditLogHandler audit.useParentHandlers = false
# Default global logging level. # This specifies which kinds of events are logged across # all loggers. For any given facility this global level # can be overriden by a facility specific level # Note that the ConsoleHandler also has a separate level # setting to limit messages printed to the console. .level= CONFIG
############################################################ # Handler specific properties. # Describes specific configuration info for Handlers. ############################################################
# default file output is in user's home directory. java.util.logging.FileHandler.pattern = log/java%u.log java.util.logging.FileHandler.limit = 500000 java.util.logging.FileHandler.count = 5 java.util.logging.FileHandler.formatter = net.sf.l2j.FileLogFormatter java.util.logging.FileHandler.level = CONFIG
# Limit the message that are printed on the console to INFO and above. java.util.logging.ConsoleHandler.level = FINER java.util.logging.ConsoleHandler.formatter = net.sf.l2j.ConsoleLogFormatter
############################################################ # Facility specific properties. # Provides extra control for each logger. ############################################################
# For example, set the com.xyz.foo logger to only log SEVERE # messages: net.sf.l2j.gameserver.level = CONFIG net.sf.l2j.loginserver.level = CONFIG net.sf.l2j.gameserver.Connection.level = CONFIG net.sf.l2j.gameserver.serverpackets.level = FINER net.sf.l2j.gameserver.clientpackets.level = FINER net.sf.l2j.gameserver.model.L2Character.level = FINER net.sf.l2j.gameserver.skills.SkillsEngine.level = WARNING