Dla Wojowników:
The list of skills below gained the following additional enchant options:
+Add Fire, +Add Earth, +Add Water, +Add Wind, +Add PVP
* Triple Slash
* Double Sonic Slash
* Triple Sonic Slash
* Sonic Blaster
* Sonic Buster
* Sonic Storm
* Force Burst
* Force Storm
* Force Blaster
* Hurricane Assault
* Whirl Wind
* Fatal Counter
* Crush of Doom
* Lethal Shot
* Evade Shot
* Lethal Blow
* Critical Blow
* Shoulder Charge
* Curshing Pain
* Storm Assault
* Slashing Blade
* Triple Thrust
* Shining Edge
* Twin Shot
* Rising Shot
* Kamael Stun Shot (Also +Chance, +Power)
* Rush Impact
The list of skills below gained the following additional enchant options:
+Add Dark, +Add PvP
* Dark Smash
* Checkmate
The list of skills below gained the following additional enchant options:
+Power +Recycle
* Fire Trap
* Poison Trap
* Slow Trap
* Flash Trap
* Binding Trap
The list of skills below gained the following miscellaneous enchant options:
* Vengeance +Recycle
* Shield of Faith +Power, +Time, +Recycle
* Enuma Elish +Reduce MP/Soul, +PVP
* Mass Disarm +Chance, +Reuse
* Blade Rush +PVP
* Contagion +PVP
* Life To Soul +Power, +Cost
* Bleeding Shot +Chance
* Real Target +Reduce PDEF, +Reduce MATK, +Reduce MDEF, +Reduce PATK
* Decoy +Power
* Soul Mastery +Power, +Cost, +Chance, +Time
------------------------------------
Dla Magów:
The list of skills below gained the following miscellaneous enchant options:
* Prominence +Add Fire
* Aura Bolt +PVP
* Aura Symphony +Power, +Cost, +PVP
* Inferno +Power, +Cost, +Add Fire
* Blizzard +Power, +Cost, +Add Water
* Demon Wind +Power, +Cost, +Add Wind
* Elemental Assault +Power, +Cost +PVP
* Soul of Pain +Add Dark, +PvP
* Dark Flame +Chance, +Add Dark, +Decrease Dark PDEF
* Annihilation Circle +Add Dark, +PVP
* Pride of Kamael +Kamael Weapon PATK, +Kamael Weapon MATK, +Phys/Magic Crit Rate/Power, +Time
* Shadow Bind +Chance, +Time
* Voice Bind +chance, +Time
* Blink +Cost, +PVP
* Chain Lightning +Power, +Cost, +Add Wind
* Leopold +Add Fire, +Add PvP
* Prahnah +Time, +Recycle
* Appetite for Destruction +cost, +Time, +Recycle
* Vampiric Impulse +Cost, +Time, +Recycle
* Protection Instinct +Cost, +Time, +Recycle
* Magic Impulse +Cost, +Time, +Recyele
* Soul Harmony +Cost, +Time, +Recycle
* Oblivion +Cost, +Chance
* Weak Constitution +Cost, +Chance
* Thin Skin +Cost, +chance
* Enervation +cost, +chance
* Spite +cost, +chance
* Mental Impoverish +Cost, +Chance
* Restoration +Power, +Cost
* Restoration Impact +Power
* Curse of Life Flow +Time, +Chance
* Soul Vortex +Power, +Cost, +Chance
* Soul Vortex Extinction +Power +Cost, +PVP
* Soul Barrier +Time, +Power
* Lightning Barrier +Power, +Cost, +Chance
* Soul Strike +Power +PvP
* Soul Web +Cost, +Chance, +Time
yahoohoo :D
lethal i critical blow :D
I tak najwięcej wg mnei dostali Berzerker i Glad. Glad już teraz może pokonać wiele profesji bez tych enchantów, a wiecie co będzie się dziać jak dostanie ponad 5 skilli enchant na element bądź PvP?
Zerk też: Crushing Pain i inne skille zadające damage + rush impact (!) Zwykła szarża ze stunem (!) i wiele innych... Myślę, że teraz te profesję będą na równi z Tyrkiem i Destro, jeżeli wcześniej ktoś uważał, że są znacznei słabsi.
ogolnie jak nie mialem pojecia jaki reuse pownien miec Rush Impact to bylo ok, ale jak zobaczylem jaki to ma reuse na offie(jakies walki zerka na oly na YT) to bylo wtf?
Reuse to jedno, ale zeby sie nauczyc tym obslugiwac w miare sprawnie to drugie. No i nie siada wcale tak cudownie (nie mam epikow oczywiscie;P), wiec nie jest tak zle dla bijacyach sie z zerkiem:)
Dupa :/ mi nic nie dodali prócz evade shot (lol) Ale na subie poszaleję :D bo mam TH :P
Jak to nic Ci nie dodali, grasz SR czy z kimś Cię mylę? :P
Lethal Shot + Evade Shot -> enchant na element. Seven Arrows na 81 oraz pasyw dzięki któremu strzały nie będą zużywały many. No i to aoe Detection na daggerów. Mało? :p
mi się wydaje, czy balans klas w Finalu będzie teraz polegał na tym, kto szybciej zaatakuje? :P
Ten lethal to tak :P ale reszty nie zauważyłem (LOL) xD starzeję się w moim wieku hahaha
No starzejesz się, ortografia już nie ta co kiedyś... (xD)
/Fro
Cytat: Frohike w Kwiecień 11, 2009, 02:17:41 PM
Lethal Shot + Evade Shot -> enchant na element. Seven Arrows na 81 oraz pasyw dzięki któremu strzały nie będą zużywały many. No i to aoe Detection na daggerów. Mało? :p
To nie jest mało, to jest nic. Zwłaszcza w stosunku do tego jak łucznicy są obecnie nerfnięci ><
Ogólnie skille bez znaczenia, chyba że na oly, gdzie łucznicy i tak dużo nie podziałają.
Z tego co widziałem na filmikach to detection działa, jak rabbit eye (czy jakoś tak) z eventa. Gdyby zrobili to jako pasywny skill, że poprostu cały czas widzisz daggerów, miałoby to jakiś sens, a tak równie dobrze mogli nic nie dawać. Zresztą spodziewałeś się fajnego skilla na 74 lvl?
Do tego jeszcze nerf COV, boost evasion, większy damage na light armor (daggerzy mają evasion żeby to zrekompensować, a łucznicy będą poprostu szybciej padać), meele hex i przeróbka skilli dających "nieśmiertelność", tak że w sumie tylko meele będą mieli z nich korzyści.
Strzały nie zużywają MP? Fajnie, będę mógł wywalić SE z party, więcej dropów dla mnie, LOL
Cytując kogoś z blaha "give something to the fucking archers ><"
Pocieszam się, że znając politykę ncsoftu, magowie i meele byli boostowani tyle czasu, że w następnym update po final musi przyjść czas na łuki ;p
no to wykrywanie niewidzialnych slabe, bo albo trzeba bedzie tym non stop spamowac liczac ze dager pojawi sie obok, albo bedzie bezuyzteczne bo dagera i tka zobaczymy gdy bedzie nam pakowal backstaba w plecy. gdyby zroili to jak ma hunter w wowie (cos w stylu selfubfka jak dobrze pamietam, gdy tego sie uzyje to zawsze zoabczysz dziada ukrytego w poblizu ) to by byl to przydatny skill, tak to kolejny skil do smietnika imo
Cytat: Falconek w Kwiecień 17, 2009, 08:21:35 AMCytat: Frohike w Kwiecień 11, 2009, 02:17:41 PMLethal Shot + Evade Shot -> enchant na element. Seven Arrows na 81 oraz pasyw dzięki któremu strzały nie będą zużywały many. No i to aoe Detection na daggerów. Mało? :p
To nie jest mało, to jest nic. Zwłaszcza w stosunku do tego jak łucznicy są obecnie nerfnięci ><
Ogólnie skille bez znaczenia, chyba że na oly, gdzie łucznicy i tak dużo nie podziałają.
Z tego co widziałem na filmikach to detection działa, jak rabbit eye (czy jakoś tak) z eventa. Gdyby zrobili to jako pasywny skill, że poprostu cały czas widzisz daggerów, miałoby to jakiś sens, a tak równie dobrze mogli nic nie dawać. Zresztą spodziewałeś się fajnego skilla na 74 lvl?
Do tego jeszcze nerf COV, boost evasion, większy damage na light armor (daggerzy mają evasion żeby to zrekompensować, a łucznicy będą poprostu szybciej padać), meele hex i przeróbka skilli dających "nieśmiertelność", tak że w sumie tylko meele będą mieli z nich korzyści.
Strzały nie zużywają MP? Fajnie, będę mógł wywalić SE z party, więcej dropów dla mnie, LOL
Cytując kogoś z blaha "give something to the fucking archers ><"
Pocieszam się, że znając politykę ncsoftu, magowie i meele byli boostowani tyle czasu, że w następnym update po final musi przyjść czas na łuki ;p
Spójrz na to z tej strony: łucznicy przez kilka kronik PANOWALI w mass pvp. NC Soft ma w zwyczaju zmiany "ownujących" klas. Każdemu trzeba dać swój czas na "wymiatanie". Łucznicy -> nukerzy -> melee -> XXX (łucznicy?). Pseudo balans. Za jakiś czas na pewno dostaniecie boost - nie ma sensu użalać się nad swoją klasą ;)
Z tym Detection to faktycznie masz rację, chociaż przyda Ci się na Oly, żeby nie dostawać invisible stabs ;] Nerf CoV, cóż, nie wiem ile będziesz wyciągał crit rate bez CoV, ale na pewno to będzie boost dla SR w porównaniu z innymi łucznikami - w końcu Ty będziesz najczęściej walił kryty ;) Seven Arrows jest dosyć imba... dodaje 4k do Twojego p.atk i strzela 7 razy Oo Brak zużywania MP po 81 jest akurat niezłe na długie mass pvp - nukerzy i melee zostaną bez many, a Ty będziesz sobie strzelał w nieskończoność.
Co do cytatu, też mam jeden (z forum lineage2.com), z czasów tego update kiedy moby dostały UD, a dmg z łuku zaczął być zależny od odległości... "QQ'ing archers... priceless, hahhaa" xD
Co do tego nerfu CoV-a ja się cieszę z tego, bo teraz już nie będzie dylematu 3 x dd + warlock, czy 4 DD. Jeżeli pt będzie chciało max crit rate to Warlock or only in dreams.
Ale ogólnie teraz łucznicy wypadają mizernie, a będzie jeszcze gorzej, więc cóż... Dlatego nasze const jest mele a nie archer :P
Cytat: Alarion w Kwiecień 17, 2009, 04:45:33 PMJeżeli pt będzie chciało max crit rate to Warlock or only in dreams.
Chyba, że będą biegać z tymi S80/S82/S84 łukami, bo mają większy bonus do crit rate niż Draco :P Chociaż w sumie nie wiem czy będzie się dało 500 wyciągnąć z nimi (bez Warlocka).
+30 z improved passive, +20 z augmentu ;)
Ma ktoś może podobne listę możliwości enchantu od HB po CT2?
na blahu jest.
No to szukam.
PS. Ktoś wie czy na blahu gdzieś jest opcja szukaj? Bo nie mogę znaleźć.
w działach kolejnych tronów masz to jako przyklejone tematy (dunno, czy każdego tronu, fo sho jest HB)
http://www.l2guru.com/forum/showthread.php?t=92487
No też udało mi się do tego dokopać ale i tak dzięki za pomoc.