2009.4.29 07:54:47
OS : Windows XP 5.1 (Build: 2600)
CPU : GenuineIntel Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E6550 @ 2.33GHz @ 2332 MHz 2047MB RAM
Video : No Video
PosCode : LS1(83) 0:0:0 2/0 [503]
General protection fault!
History: FL2GameData::LoadL2DataBin <- FL2GameData::EulaLoad <- FL2GameData::Load <- UGameEngine::Init <- InitEngine
--------
Dziś skończył mi się updated i w czasie włączania gry po 2 sekundach wyskakuje mi error. Instalowałem najnowsze sterowniki ze strony NVidi i Directa ale na razie nic nie pomoglo. Ktoś wiec jak temu zaradzić?
Moge dodac ze inne wersje mi działają.
Sciagnałem tez pliki z L2.EXE do Final Graci i gra sie odpala do ekranu logowania ale nie moze mnie polaczyc z serverem zadnym
//Soulern: Masz tam taką opcję "modyfikuj" na górze, po prawej stronie posta...
Wszystko spoko, ja to miałem. Usunąłem folder system i ściągnąłem za pomocą update jeszcze raz and all it's all right ;D
2009.5.14 13:19:35
OS : Windows XP 5.1 (Build: 2600)
CPU : AuthenticAMD Unknown processor @ 2708 MHz with 1022MB RAM
Video : NVIDIA GeForce 8500 GT (6906)
PosCode : LS1:0:0:0 2/0
ReadFile beyond EOF 16322117+1/16322117
History: ULinkerLoad::Serialize <- FString<< <- UTexture::Serialize <- LoadObject <- (Texture LineageAccessoryTex.academy.academy_m001_a_t00 16322089==16322089/16322089 14634089 45141) <- ULinkerLoad::Preload <- PreLoadObjects <- UObject::EndLoad <- UObject::StaticLoadObject <- (Engine.Texture LineageAccessoryTex.academy.academy_m001_a_t00 NULL) <- UOrcMove::CalculateCRC32 <- 1.510000::0 <- UGameEngine::Init <- InitEngine
A mi wyskakuje cos takiego. Ma ktos pojecie o co chodzi?
Robi sie tak po wgraniu patcha do serwera prywatnego. Dodam, ze jesli sciagne czysty system to wbija w ekran logowania, ale nie moge sie nigdzie zalogowac, po usunieciu systemu i zrobieniu update nie sciaga mi pliku l2.exe.
Cytat: cwiartka w Maj 14, 2009, 01:21:26 PM
2009.5.14 13:19:35
OS : Windows XP 5.1 (Build: 2600)
CPU : AuthenticAMD Unknown processor @ 2708 MHz with 1022MB RAM
Video : NVIDIA GeForce 8500 GT (6906)
PosCode : LS1:0:0:0 2/0
ReadFile beyond EOF 16322117+1/16322117
History: ULinkerLoad::Serialize <- FString<< <- UTexture::Serialize <- LoadObject <- (Texture LineageAccessoryTex.academy.academy_m001_a_t00 16322089==16322089/16322089 14634089 45141) <- ULinkerLoad::Preload <- PreLoadObjects <- UObject::EndLoad <- UObject::StaticLoadObject <- (Engine.Texture LineageAccessoryTex.academy.academy_m001_a_t00 NULL) <- UOrcMove::CalculateCRC32 <- 1.510000::0 <- UGameEngine::Init <- InitEngine
A mi wyskakuje cos takiego. Ma ktos pojecie o co chodzi?
Robi sie tak po wgraniu patcha do serwera prywatnego. Dodam, ze jesli sciagne czysty system to wbija w ekran logowania, ale nie moge sie nigdzie zalogowac, po usunieciu systemu i zrobieniu update nie sciaga mi pliku l2.exe.
Ponieważ w Gracii Final nie ma tego pliku w folderze system.
Witam.
Mam podobny problem. Jakis czas nie gralem w L2 a gdy wczoraj chcialem wrocic do gry i po sciagnieciu Gracii wywala mi blad. Jesli uruchamia sie po uloadzie : Files are corrupted !!!! Please , full check . A jesli uruchamiam ze skrotu : The Game Guard is damage . Error code 610
czesc mam problem z error
2009.6.26 12:20:30
OS : Windows XP 5.1 (Build: 2600)
CPU : AuthenticAMD AMD Athlon(tm) XP 2400+ @ 2001 MHz 1023MB RAM
Video : RADEON X800 PRO/GTO (6631)
PosCode : LS1(83) 0:0:0 1/0 [594]
CreatePixelShader failed(D3DERR_INVALIDCALL).
History: UD3DRenderDevice::CreatePixelShader <- FD3DPixelShader::Init <- InitShader <- FD3DShaderManager::GetShader <- FD3DRenderInterface::DrawPrimitive <- FCanvasUtil::Flush <- Material=Transient.FinalBlend4 <- UGlowEffect::PostRender <- FPlayerSceneNode::Render <- SceneNodeRender <- Draw <- UGameEngine::Draw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
nie wiem co zrobic czy mozee ktos pomoc? :o
gdy wlaczam gre nagle wyskakuje to i nic nie moge poradzic... :( prosze o jak najszybsza odpowiedz
Zainstaluj Directx 3d, ludzie czytajcie co wam tam wyskakuje w errorze
Nie wiem dlaczego ale jak zrobilem Update z Graci 2 na Gracie Final to wyskakuje mi error jak wlaczam gre..;/
2009.7.3 16:41:04
OS : Windows Vista 6.1 (Build: 7100)
CPU : AuthenticAMD AMD Athlon(tm) Dual Core Processor 5050e @ 2612 MHz 2047MB RAM
Video : NVIDIA GeForce 8500 GT (Microsoft Corporation - WDDM v1.1) (8171)
PosCode : LS1(83) 0:0:0 2/0
Assertion failed: GIsDynamicRecompile || GIsEditor || GetSuperClass() || this==UObject::StaticClass() [File:.\UnClass.cpp] [Line: 910]
History: UClass::Bind <- (Class ADEN_CASTLE_T.Aden_c_base03) <- ULinkerLoad::CreateExport <- (Aden_c_base03 3430604) <- ULinkerLoad::Create <- UObject::StaticLoadObject <- (Engine.Texture ADEN_CASTLE_T.ADEN_C_BASE03 NULL) <- UOrcMove::CalculateCRC32 <- 1.510000::0 <- UGameEngine::Init <- InitEngine
Cos takiego...;/ Jeśli ktoś zna odpowiedz na to pytanie to proszę zeby napisał..:)
Ja to juz dawno mialem zainstalowane takze to nie przez to direct byl.A jesli jestes taki madry to czemu dalej nie dziala? :o
Jak ktos ma problem z Gracia Final to moge powiedziec tylko tyle l2.exe w Graci Final niema teraz jest l2.bin
a druga rzecz to jest to ze jak ktos wlacza l2 i mu sie wyswietla obrazek sam i czekacie czekacie itd i nic i do tego komp sie cina to wina Avasta ja nie dawno musialem wylaczac Ochrone w Avascie zeby zagrac na l2.
Az wkoncu usunąłem Avasta ;P
A co wtedy jesli nie ma sie tego l2.bin??.Ahh nic nie moge zrobic nie ma tego pliku poradzcie cos... :?
A jaka masz kronike ?
Jak Gracie Final i nie masz l2.bin w folderze "system" to jest wielce prawdopodobne, ze Twoj antyvirus umiescil go w kawarantannie.
Jezeli zas masz inna kronike niz Gracia Final to powinienes miec l2.exe
Jezeli ten Twoj error nadal wyskakuje to imo przeinstaluje stery na nowsze.
Btw. czy zmieniales cos w grze ? Jak sciagnales i zainstalowales to probowales wlaczyc i czysta gra nie chdzi ? czy od razu wgrywales jakiegos patcha na jakis server ?
powiem tak :P antyvira nie mam xD...A nie dziala mi ino final na tym servie na innym co gram i jest tez final normalnie all dziala tylko na tym servie mam error ...
Gdy próbuje uruchomić l2 wyskakuje mi taki błąd:
2009.11.29 18:56:52
OS : Windows XP 5.1 (Build: 2600)
CPU : AuthenticAMD AMD Athlon(tm) XP 2000+ @ 1664 MHz 511MB RAM
Video : NVIDIA GeForce FX 5200 (Microsoft Corporation) (5673)
PosCode : LS1(87) 0:0:0 1/0 [593]
CreatePixelShader failed(D3DERR_INVALIDCALL).
History: UD3DRenderDevice::CreatePixelShader <- FD3DPixelShader::Init <- InitShader <- FD3DShaderManager::GetShader <- FD3DRenderInterface::DrawPrimitive <- FCanvasUtil::Flush <- Material=Transient.FinalBlend3 <- UGlowEffect::PostRender <- FPlayerSceneNode::Render <- SceneNodeRender <- Draw <- UGameEngine::Draw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
Czy może być to spowoowane tym że ustawiłem trochę wyższe detale niż zwykle?
Dodam że usuwałem już lineage i instalowałem ponownie.
Cytat: Endros w Listopad 30, 2009, 06:52:35 PM
CreatePixelShader failed(D3DERR_INVALIDCALL).
Czy może być to spowoowane tym że ustawiłem trochę wyższe detale niż zwykle?Raczej tak