Nieoficjalna polska strona Lineage 2

Archiwa => HELP! => Archiwum - serwery prywatne - ogólne => Errors => Wątek zaczęty przez: dawidzi w Kwiecień 29, 2009, 10:08:09 AM

Tytuł: Final Gracia Critical Error
Wiadomość wysłana przez: dawidzi w Kwiecień 29, 2009, 10:08:09 AM
2009.4.29 07:54:47
OS : Windows XP 5.1 (Build: 2600)
CPU : GenuineIntel Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E6550 @ 2.33GHz @ 2332 MHz 2047MB RAM
Video : No Video
PosCode : LS1(83) 0:0:0 2/0 [503]

General protection fault!

History: FL2GameData::LoadL2DataBin <- FL2GameData::EulaLoad <- FL2GameData::Load <- UGameEngine::Init <- InitEngine


--------
Dziś skończył mi się updated i w czasie włączania gry po 2 sekundach wyskakuje mi error. Instalowałem najnowsze sterowniki ze strony NVidi i Directa ale na razie nic nie pomoglo. Ktoś wiec jak temu zaradzić?

Moge dodac ze inne wersje mi działają.
Sciagnałem tez pliki z L2.EXE do Final Graci i gra sie odpala do ekranu logowania ale nie moze mnie polaczyc z serverem zadnym
//Soulern: Masz tam taką opcję "modyfikuj" na górze, po prawej stronie posta...
Tytuł: Odp: Final Gracia Critical Error
Wiadomość wysłana przez: Sebal w Kwiecień 29, 2009, 02:59:11 PM
Wszystko spoko, ja to miałem. Usunąłem folder system i ściągnąłem za pomocą update jeszcze raz and all it's all right ;D
Tytuł: Odp: Final Gracia Critical Error
Wiadomość wysłana przez: cwiartka w Maj 14, 2009, 01:21:26 PM
2009.5.14 13:19:35
OS : Windows XP 5.1 (Build: 2600)
CPU : AuthenticAMD Unknown processor @ 2708 MHz with 1022MB RAM
Video : NVIDIA GeForce 8500 GT (6906)
PosCode : LS1:0:0:0 2/0

ReadFile beyond EOF 16322117+1/16322117

History: ULinkerLoad::Serialize <- FString<< <- UTexture::Serialize <- LoadObject <- (Texture LineageAccessoryTex.academy.academy_m001_a_t00 16322089==16322089/16322089 14634089 45141) <- ULinkerLoad::Preload <- PreLoadObjects <- UObject::EndLoad <- UObject::StaticLoadObject <- (Engine.Texture LineageAccessoryTex.academy.academy_m001_a_t00 NULL) <- UOrcMove::CalculateCRC32 <- 1.510000::0 <- UGameEngine::Init <- InitEngine



A mi wyskakuje cos takiego. Ma ktos pojecie o co chodzi?
Robi sie tak po wgraniu patcha do serwera prywatnego. Dodam, ze jesli sciagne czysty system to wbija w ekran logowania, ale nie moge sie nigdzie zalogowac, po usunieciu systemu i zrobieniu update nie sciaga mi pliku l2.exe.
Tytuł: Odp: Final Gracia Critical Error
Wiadomość wysłana przez: Xyber w Maj 14, 2009, 03:29:06 PM
Cytat: cwiartka w Maj 14, 2009, 01:21:26 PM
2009.5.14 13:19:35
OS : Windows XP 5.1 (Build: 2600)
CPU : AuthenticAMD Unknown processor @ 2708 MHz with 1022MB RAM
Video : NVIDIA GeForce 8500 GT (6906)
PosCode : LS1:0:0:0 2/0

ReadFile beyond EOF 16322117+1/16322117

History: ULinkerLoad::Serialize <- FString<< <- UTexture::Serialize <- LoadObject <- (Texture LineageAccessoryTex.academy.academy_m001_a_t00 16322089==16322089/16322089 14634089 45141) <- ULinkerLoad::Preload <- PreLoadObjects <- UObject::EndLoad <- UObject::StaticLoadObject <- (Engine.Texture LineageAccessoryTex.academy.academy_m001_a_t00 NULL) <- UOrcMove::CalculateCRC32 <- 1.510000::0 <- UGameEngine::Init <- InitEngine



A mi wyskakuje cos takiego. Ma ktos pojecie o co chodzi?
Robi sie tak po wgraniu patcha do serwera prywatnego. Dodam, ze jesli sciagne czysty system to wbija w ekran logowania, ale nie moge sie nigdzie zalogowac, po usunieciu systemu i zrobieniu update nie sciaga mi pliku l2.exe.

Ponieważ w Gracii Final nie ma tego pliku w folderze system.
Tytuł: Odp: Final Gracia Critical Error
Wiadomość wysłana przez: klawymario w Maj 17, 2009, 02:25:04 PM
Witam.
Mam podobny problem. Jakis czas nie gralem w L2 a gdy wczoraj chcialem wrocic do gry i po sciagnieciu Gracii wywala mi blad. Jesli uruchamia sie po uloadzie : Files are corrupted !!!! Please , full check . A jesli uruchamiam ze skrotu : The Game Guard is damage . Error code 610
Tytuł: Odp: Final Gracia Critical Error
Wiadomość wysłana przez: robinho10 w Czerwiec 26, 2009, 12:21:34 PM
czesc mam problem z error
2009.6.26 12:20:30
OS : Windows XP 5.1 (Build: 2600)
CPU : AuthenticAMD  AMD Athlon(tm) XP 2400+ @ 2001 MHz 1023MB RAM
Video : RADEON X800 PRO/GTO (6631)
PosCode : LS1(83) 0:0:0 1/0 [594]

CreatePixelShader failed(D3DERR_INVALIDCALL).

History: UD3DRenderDevice::CreatePixelShader <- FD3DPixelShader::Init <- InitShader <- FD3DShaderManager::GetShader <- FD3DRenderInterface::DrawPrimitive <- FCanvasUtil::Flush <- Material=Transient.FinalBlend4 <- UGlowEffect::PostRender <- FPlayerSceneNode::Render <- SceneNodeRender <- Draw <- UGameEngine::Draw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop

nie wiem co zrobic czy mozee ktos pomoc? :o
gdy wlaczam gre nagle wyskakuje to i nic nie moge poradzic... :( prosze o jak najszybsza odpowiedz
Tytuł: Odp: Final Gracia Critical Error
Wiadomość wysłana przez: Xyber w Czerwiec 26, 2009, 01:11:54 PM
Zainstaluj Directx 3d, ludzie czytajcie co wam tam wyskakuje w errorze
Tytuł: Odp: Final Gracia Critical Error
Wiadomość wysłana przez: tomektarnawa w Lipiec 03, 2009, 04:52:32 PM
Nie wiem dlaczego ale jak zrobilem Update z Graci 2 na Gracie Final to wyskakuje mi error jak wlaczam gre..;/


2009.7.3 16:41:04
OS : Windows Vista 6.1 (Build: 7100)
CPU : AuthenticAMD  AMD Athlon(tm) Dual Core Processor 5050e @ 2612 MHz 2047MB RAM
Video : NVIDIA GeForce 8500 GT (Microsoft Corporation - WDDM v1.1) (8171)
PosCode : LS1(83) 0:0:0 2/0
Tytuł: Odp: Final Gracia Critical Error
Wiadomość wysłana przez: robinho10 w Lipiec 10, 2009, 06:42:08 PM
Ja to juz dawno mialem zainstalowane takze to nie przez to direct byl.A jesli jestes taki madry to czemu dalej nie dziala?  :o
Tytuł: Odp: Final Gracia Critical Error
Wiadomość wysłana przez: matssik w Lipiec 14, 2009, 06:59:36 PM
Jak ktos ma problem z Gracia Final to moge powiedziec tylko tyle l2.exe w Graci Final niema teraz jest l2.bin
a druga rzecz to jest to ze jak ktos wlacza l2 i mu sie wyswietla obrazek sam i czekacie czekacie itd i nic i do tego komp sie cina to wina Avasta ja nie dawno musialem wylaczac Ochrone w Avascie zeby zagrac na l2.
Az wkoncu usunąłem Avasta ;P
Tytuł: Odp: Final Gracia Critical Error
Wiadomość wysłana przez: robinho10 w Lipiec 21, 2009, 08:45:10 PM
A co wtedy jesli nie ma sie tego l2.bin??.Ahh nic nie moge zrobic nie ma tego pliku poradzcie cos... :?
Tytuł: Odp: Final Gracia Critical Error
Wiadomość wysłana przez: Madith w Lipiec 21, 2009, 11:22:28 PM
A jaka masz kronike ?

Jak Gracie Final i nie masz l2.bin w folderze "system" to jest wielce prawdopodobne, ze Twoj antyvirus umiescil go w kawarantannie.

Jezeli zas masz inna kronike niz Gracia Final to powinienes miec l2.exe


Jezeli ten Twoj error nadal wyskakuje to imo przeinstaluje stery na nowsze.


Btw. czy zmieniales cos w grze ? Jak sciagnales i zainstalowales to probowales wlaczyc i czysta gra nie chdzi ? czy od razu wgrywales jakiegos patcha na jakis server ?
Tytuł: Odp: Final Gracia Critical Error
Wiadomość wysłana przez: robinho10 w Sierpień 03, 2009, 09:51:45 PM
powiem tak :P antyvira nie mam xD...A nie dziala mi ino final na tym servie na innym co gram i jest tez final normalnie all dziala tylko na tym servie mam error ...
Tytuł: Odp: Final Gracia Critical Error
Wiadomość wysłana przez: Endros w Listopad 30, 2009, 06:52:35 PM
Gdy próbuje uruchomić l2 wyskakuje mi taki błąd:

2009.11.29 18:56:52
OS : Windows XP 5.1 (Build: 2600)
CPU : AuthenticAMD AMD Athlon(tm) XP 2000+ @ 1664 MHz 511MB RAM
Video : NVIDIA GeForce FX 5200 (Microsoft Corporation) (5673)
PosCode : LS1(87) 0:0:0 1/0 [593]

CreatePixelShader failed(D3DERR_INVALIDCALL).

History: UD3DRenderDevice::CreatePixelShader <- FD3DPixelShader::Init <- InitShader <- FD3DShaderManager::GetShader <- FD3DRenderInterface::DrawPrimitive <- FCanvasUtil::Flush <- Material=Transient.FinalBlend3 <- UGlowEffect::PostRender <- FPlayerSceneNode::Render <- SceneNodeRender <- Draw <- UGameEngine::Draw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop

Czy może być to spowoowane tym że ustawiłem trochę wyższe detale niż zwykle?
Dodam że usuwałem już lineage i instalowałem ponownie.
Tytuł: Odp: Final Gracia Critical Error
Wiadomość wysłana przez: Sebal w Listopad 30, 2009, 06:54:08 PM
Cytat: Endros w Listopad 30, 2009, 06:52:35 PM
CreatePixelShader failed(D3DERR_INVALIDCALL).

Czy może być to spowoowane tym że ustawiłem trochę wyższe detale niż zwykle?

Raczej tak