Gdzieś w którymś poście widziałem ze pisano iż tanki w graci finall są niepotrzebne bo takich 3 destro na frenzy sie utrzymia i do tego sami siebie healuja :/ Czy to prawda że tanki obumierają i nie są potrzebne w klanach na RB itp ? :( Jak myślicie bo mialem zamiar od paru lat juz zrobić sobie TK lubie elfów i do tego mało kto biega tą klasą a ja lubię takie postacie. Warto robić tanka? Dzięki za odp. :)
Jak chceszgrac tankiem to graj :P co ci przeszkadza ze na rb/expa ci nie beda brać tank sie przydaje w instalacjach :p Zreszta jak dla mnie urzyteczność tanków jest jak urzyteczność wla czyli niby do czegoś sieprzydaje ale ogulnie to nie :p
tank na rb nie jest potrzeby od IL, TK odradzam nie znajdziesz tym party a na ruoff solo tk to porażka, jak już chcesz tanka to pal/da/sk ze wskazaniem na sk bo tym najszybciej party znajdziesz, ale lepiej graj tym sws a jak już bardzo chcesz to tanka na sube będzie kasy więcej to i na bron oe się nazbiera i jakoś to pójdzie
nie wiem jak to wygląda na retailu, ale na Dexie (a więc podejrzewam, że na większości prv tak samo) tank jest baardzo przydatny podczas robienia RB. Bierze się tanka, żadnego vr-a i titani nie mają problemu z utrzymaniem HP <30%. Z agro +9 lub wyżej tank jest w stanie utrzymać, RB tylko od czasu do czasu się przerzuci - titan przeważnie wtedy pada, ress, zbicie HP i dalej jazda :)
Aha thx i tak zrobie tego tanka bo podoba mi sie postac i nie chce robic rerolla po raz enty...
Cytat: Yoker w Maj 14, 2009, 01:39:54 PM
nie wiem jak to wygląda na retailu, ale na Dexie (a więc podejrzewam, że na większości prv tak samo) tank jest baardzo przydatny podczas robienia RB. Bierze się tanka, żadnego vr-a i titani nie mają problemu z utrzymaniem HP <30%. Z agro +9 lub wyżej tank jest w stanie utrzymać, RB tylko od czasu do czasu się przerzuci - titan przeważnie wtedy pada, ress, zbicie HP i dalej jazda :)
To chyba tylko na dexie, w praktyce wyglada to tak ze zielony grubas uderzy bosa 5 razy i ma na sobie agro, a tank nie jest w stanie go odebrac.
Cytat: rexetin w Maj 14, 2009, 11:12:09 AM
Gdzieś w którymś poście widziałem ze pisano iż tanki w graci finall są niepotrzebne bo takich 3 destro na frenzy sie utrzymia i do tego sami siebie healuja :/ Czy to prawda że tanki obumierają i nie są potrzebne w klanach na RB itp ? :( Jak myślicie bo mialem zamiar od paru lat juz zrobić sobie TK lubie elfów i do tego mało kto biega tą klasą a ja lubię takie postacie. Warto robić tanka? Dzięki za odp. :)
pomyliłeś gry, w tej akurat tanki nie są od tankowania ;)
tanka używa się do farmienia oli(no, powiedzmy, kamaele mają teraz takiego boosta że klękajcie narody), crowd control, pt UD/AI, debuffowania itp. to po prostu taka puszka, która całkiem, całkiem ładnie przywalić potrafi :D
czyli reasumując - w gracii final opłaca się robić tanka :D
Cytat: pix3l w Maj 14, 2009, 03:06:06 PM
Cytat: Yoker w Maj 14, 2009, 01:39:54 PM
nie wiem jak to wygląda na retailu, ale na Dexie (a więc podejrzewam, że na większości prv tak samo) tank jest baardzo przydatny podczas robienia RB. Bierze się tanka, żadnego vr-a i titani nie mają problemu z utrzymaniem HP <30%. Z agro +9 lub wyżej tank jest w stanie utrzymać, RB tylko od czasu do czasu się przerzuci - titan przeważnie wtedy pada, ress, zbicie HP i dalej jazda :)
To chyba tylko na dexie, w praktyce wyglada to tak ze zielony grubas uderzy bosa 5 razy i ma na sobie agro, a tank nie jest w stanie go odebrac.
jak już napisałem wcześniej mój post dotyczy najprawdopodobniej większości prv, a więc 90% forumowiczów.
ale jak powinieneś zauważyć nie jesteśmy w dziale dexa tylko w ogólnym a z sygny założyciela topicu widać, że gra na plikach ncsoftu więc raczej nie powinieneś mówić o tym co i jak działa na dexie :P
tanki od c5 nie tankuja rb, zamiast nich robi to deska/kebab , chyba ze rozmawiamy o jakims low lvl rb wtedy moze i do czegos tank sie przydac.
jacys wsapniali w pvp dalej nie sa, mdef wiekszy, reflect wszystko fajne ale ciagle malo . Dobrze ze chociaz hate zmienia teraz zawsze target, jakis CC jest ,wciaz niewiele ale lepsze to niz nic.
Chcesz grac tnakiem to rob tanka, na end game szukaj jakiegos mage aoe gdzie bedziesz robil dla nukow trainy mobkow i jakos dasz sobie rade :p
Z tankiem jest taki walek ze on musi miec duzy oe skilli(15+) zeby byl skuteczny i tez czesto targasz pare broni(zazwyczaj luk+sword & board).Ale jak ktos lubi grac tankiem i jest ich fanboyem(jak ja) to nie ma problemu z graniem grunt zeby ci sie przyjemnie gralo klasa.
a no, fakt, nie zwrocilem uwagi na syg autora.
Tanki sa nieprzydatne, jesli planujesz grac tankiem w sposob "a zagralbym sobie taka klasa" to juz zrob rerolla na screenie z wyborem postaci.
A gdyby sytuacja przed biciem RB wyglądała tak:
Tank zakłada daggerka z haste,na plecach ma mp rechargera i 3-4 min agruje RB.Dopiero potem destruchy leją...Ja tak przynajmniej robiłem na moim lol privie xd
bad idea?;p
bad
bo w tym czasie co ty bedziesz hate'owal to inne party zdazy 2x takiego RBka ubic
mały_głód: najlepiej to jakby tydzień wcześniej tank przychodził a po tygodniu wpada reszta party i ubija rb w minute
CytatThe effect of Aggression and Aura of Hate are now maximized. Also, it now has 100% chance of changing enemy's target on PvP.
The threat value for the following skills has been decreased:
* Major Heal, Major Group Heal, Greater Heal, Greater Battle Heal, and Greater Group Heal.
The Hate skills of Knights no longer consume MP. Also the Knights' hate effect on general attack has been improved.
Stability added to Tanks - Changes have been implemented to allow the Knight classes (Tanks) can have a high priority in choosing a target.
Gracia Final bardzo duzo zmienila jezeli chodzi o tankowanie. Hate na RB na starcie osiaga maksymalny poziom threat'a. Niektorym moze sie wydawac, ze to nic nie zmienia, jednak osoby ktore graja tankami napewno wiedza o co chodzi i ciesza sie z tych zmian.
Chodzi o to, ze:
Wczesniej tank musial budowac agro na RB od samego poczatku i gdy przychodzil taki kokon Titan, jebnal RB kilka razy i bylo po calej pracy tanka. Teraz tank zaczyna z maksymalna iloscia threat'a i musi jedynie go utrzymac. Nie powinno byc to problem bo general attacki maja wzmocniony effect Hate, czyli pomimo niskiego damage moga dawac nawet wiecej agro niz Ogr bijacy po kilka tysiecy! Hate nie zabiera MP, czyli kazdy no-skill jest w stanie poprostu spamowac skilla, bo nie musi rozsadnie zarzadzac MP.
To samo mi ostatnio przychodzi do głowy...
Tank = Dead / Prehistoria?
Bardzo mnie to martwi ponieważ kiedyś tank mial pt, rb itp. A teraz tylko sam =(?
a ile hate ma reuse ze mozna go "spamowac"? xD
Tyle samo co wczesniej (nie mial obnizonego re-use :?), spamowac w tym przypadku oznacza = uzywac zaraz po re-use.
w Hellbound nawet z renewalem/champem chyba nie mozna bylo spamowac, nei? czyt sie myle
Ani teraz, ani wczesniej Atk. Spd., Champion i Renewal nie wplywal na re-use Hate, Aura of Hate.
wczesniej mam na mysli czasy Interlude, czy tez nie?
Az tak dawno temu to bylo, zalezne od Atk. Spd. i mozna bylo castowac bez re-use praktycznie na full buffie. Tylko po co komu info z lol Interlude :) Znaczy mnie interesuje tylko bierzace info, a nie zamierzchle czasy.
Teraz hate ma chyba 6 sec reuse a aoe hate 45.Teraz te tanki widze ze tak samo jak w wow tankuja czyli wiece aggro robi 1 cios tanka niz 5 dpsa.
Cytat: Ryltar w Maj 16, 2009, 02:26:53 PM
Teraz hate ma chyba 6 sec reuse a aoe hate 45.Teraz te tanki widze ze tak samo jak w wow tankuja czyli wiece aggro robi 1 cios tanka niz 5 dpsa.
No i dobrze, jezeli wprowadzaja dobre rozwiazania moge byc one nawet z WoW'a. Niech dodadza jeszcze AH :?, handlowanie i zarabianie kasy byloby o wiele latwiejsze.
(Hate 6s, AoE Hate 40s)*
Cytat: Virandile w Maj 15, 2009, 06:31:22 PM
Az tak dawno temu to bylo, zalezne od Atk. Spd. i mozna bylo castowac bez re-use praktycznie na full buffie. Tylko po co komu info z lol Interlude :) Znaczy mnie interesuje tylko bierzace info, a nie zamierzchle czasy.
tak tylko zapytalem :D dla pewnosci ^^
Thx za nieco nadziei Virandile. Tak właśnie patrzyłem na te zmiany i nie chciało mi się wierzyć że ciągle tanki rb nie mogą utrzymać. Nie chodzi mi o prowadzaniu Antka na smyczy ale standardodwy rb powinien się ładnie do nas kleić. Niby Destro daje radę na vampirku i elementalach ale chyba szybciej by było trzymać ich ciągle poniżej 30% na prawdziwym frenzy ( szczególnie że drugiego już nie będzie :) ). Na wysokich lvl oe na -p.defa aggro jest miłym bonusem choć nie spodziewam się dużych wartości. Reuse aggro mnie nie martwi bo nigdy nie lubiłem tego spamować. Zwykłe hity z efektem aggro to fajna zmiana.
Tank it's meant to by played :)
Na rb może wystarcza destro. Ale do expa w pt jeśli destro nie ma online żadnego to się przyda no i na pvp tez.