czy ma jakiś sens w CT 1 łucznika jeśli istnieje chant of procetion??
chant of protection to jedno, song of windstorm to drugie ;)
osobiście dodałem na ostatnią sube hołk rendżera i nawet jeśli nie jest on tak mocny jak kiedyś wciąż można nim zabić kogoś (pidzama z 1,5-2k dostaje), poza tym powinno się grać postacią, która daje przyjemnosc i satysfakcje a nie tą która jest pr0 i każdy nią może 0wnować.
Cytat: Gruthar w Maj 17, 2009, 10:46:02 PM
czy ma jakiś sens w CT 1 łucznika jeśli istnieje chant of procetion??
ma, dopóki nie trafisz na pt z windstormem
jak w pt jest real target i hex to łucznicy dają rade ogólnie
I dlugie mass pvp to nadal dzialka lucznikow.
Temat jest stary, ale ciekawy. Warto coś dodać.
Powiem szczerze, że w GE archerzy są już naprawdę mocni.
Nie wiem jak w przypadku innych klas, ale HE otrzymuje skill, który pozwala na farmienie bez zużywania MP. To jest bardzo ciekawe, ponieważ teraz może farmić bez żadnych graniczeń ze strony MP. oczywiście nie ma czegoś takiego w pvp.
Do tego jeszcze Dynasty Bow dodaje całkiem niezły p.atk. Hity, a zwłaszcza crity mogą załamać nerwowo przeciwników.
No i sub skille...
Kolejne ciekawe teorie...
Wyskocz party archerów (tylko bez soul hounda i trickstera) na party melee, które ma CoP i windsotrm (melee mogą jeszcze bladestorm). Pozamiatają cię, zanim przypomnisz sobie jak masz na imię.
Przeciwko party magów (szczególnie z 1-2 tricksterami) dalej są mocni, ale nie jest tak łatwo jak było kiedyś w C5 - interlude.
Cytat: Yoker w Maj 17, 2009, 10:58:15 PM
poza tym powinno się grać postacią, która daje przyjemnosc i satysfakcje a nie tą która jest pr0 i każdy nią może 0wnować.
Jak cie beda jechac na kazdym pvp gra taka postacia juz nie bedzie Ci dawala przyjemnosci ;p
Cytat: Alarion w Kwiecień 26, 2010, 11:59:21 AM
Wyskocz party archerów (tylko bez soul hounda i trickstera) na party melee, które ma CoP i windsotrm (melee mogą jeszcze bladestorm). Pozamiatają cię, zanim przypomnisz sobie jak masz na imię.
Cóż, Dance of Blade Storm jest problemem. Jednak on nie trwa zbyt długo i ma dość długi reuse. Wystarczy przetrwać czas jego działania, a potem do roboty.
Cytat: ChaosAngel w Kwiecień 26, 2010, 02:47:16 PM
Cytat: Alarion w Kwiecień 26, 2010, 11:59:21 AM
Wyskocz party archerów (tylko bez soul hounda i trickstera) na party melee, które ma CoP i windsotrm (melee mogą jeszcze bladestorm). Pozamiatają cię, zanim przypomnisz sobie jak masz na imię.
Cóż, Dance of Blade Storm jest problemem. Jednak on nie trwa zbyt długo i ma dość długi reuse. Wystarczy przetrwać czas jego działania, a potem do roboty.
+15 bladestorm time i trwa wystarczajaco dlugo i ma reuse wystarczajaco krotki, ale nawet bez tego 9vs9 lucznicy nie maja szans z innymi party(chyba ze maja trickstera i/lub soul hounda)
no z tym blade storm na +15 to nie jest tak łatwo wbić jednak... ; )
A ty Jac0l rozumiem dużo większe doświadczenie, prawda? ^^
Cytat: Scorpion w Maj 18, 2009, 10:57:46 AM
I dlugie mass pvp to nadal dzialka lucznikow.
a ich skaracanie to działka nukerow
he+kraśbuff+cert+snipe i nie masz rage jak ja ^^
pt daggerow rozniesie pt lucznikow a niech jeszcze BD ma OE blade storm to juz zupelnie flawless victory.
Cytat: Yoker w Kwiecień 26, 2010, 09:58:34 PM
pt daggerow rozniesie pt lucznikow a niech jeszcze BD ma OE blade storm to juz zupelnie flawless victory.
Cóż, wiadome jest, że jednak daggerzy razem stanowią grupę szaleńców. Jednak ja jako dagger walcząc solo z HE to już zaczynałem mieć problemy z jego zabiciem.
Cytat: Leningrad
+15 bladestorm time i trwa wystarczajaco dlugo i ma reuse wystarczajaco krotki, ale nawet bez tego 9vs9 lucznicy nie maja szans z innymi party(chyba ze maja trickstera i/lub soul hounda)
Tak jak napisał kolega przede mną, jednak takie +++ jest ciężko wbić :) Ale to też działa w drugą stronę. Archer może zrobić stun +15 i wtedy to dla przeciwnika też jest bardzo uciążliwe. Zwłaszcza na oly gdzie przecież tam jednak archer to Cienki Bolek.
Ale mimo wszystko uważam, że na siege archerzy nadal pełnią bardzo ważną rolę. Na przykład wystarczy, że jest Aden siege i zbierze się ich kupa na wieży koło bramy głównej. Dać im BD + Symbol of Snipe i sieją zniszczenie.
A nawet jeżeli nie wieża to wystarczy, że są na murach i mogą ładnie przysolić.
stun na +30 da rade :s
jeszcze +def :)
Cytat: Yoker w Kwiecień 26, 2010, 09:58:34 PM
pt daggerow rozniesie pt lucznikow a niech jeszcze BD ma OE blade storm to juz zupelnie flawless victory.
to teraz ustalmy co znaczy archer pt
1. 3x archer + kot(4ty archer), czy
2. 2x archer + trickster + soul hound(2gi trickster)
Cytat: Leningrad w Kwiecień 27, 2010, 11:30:18 AM
Cytat: Yoker w Kwiecień 26, 2010, 09:58:34 PM
pt daggerow rozniesie pt lucznikow a niech jeszcze BD ma OE blade storm to juz zupelnie flawless victory.
to teraz ustalmy co znaczy archer pt
1. 3x archer + kot(4ty archer), czy
2. 2x archer + trickster + soul hound(2gi trickster)
Dokładnie era strikte archers, daggers czy innych już dawno mineła teraz najlepiej się sprawują party mieszane.
Cytat: ChaosAngel w Kwiecień 27, 2010, 12:02:47 AM
Ale mimo wszystko uważam, że na siege archerzy nadal pełnią bardzo ważną rolę. Na przykład wystarczy, że jest Aden siege i zbierze się ich kupa na wieży koło bramy głównej. Dać im BD + Symbol of Snipe i sieją zniszczenie.
A nawet jeżeli nie wieża to wystarczy, że są na murach i mogą ładnie przysolić.
Brame niszczy 1pt a reszta przebiega na FoI ale ogolnie fajna historia :) Plus 1 banka na magic impulse > x luk pt w takiej sytuacji.
Archerzy są nadal ok, tak sobie sprawują się na pt vs pt, natomiast na mass pvp cały czas są bardzo przydatni. Jeśli chce się zrobić dobre archer pt, potrzebny jest przynajmniej 1 trickster, m def ud+ real target bardzo pomagają, reszta to imo 3 archerów, najlepiej z każdej rasy po 1, ew zamiast MSa kociarz.
Wracając do wątku mass pvp- dzięki sporej liczbie canceli, noise bubble oraz dzięki buff stealerom bardzo łatwo stracić wszystkie buffy, dzięki którym łucznicy nie karają tak jak kiedyś (c4-c5), natomiast po ich utracie, łucznicy są w stanie bardzo szybko ściągnąć wszystko poza tankami, bądź co bądź trzymanie cały czas copa/song of windstorm jest zadaniem praktycznie niewykonalnym. Kolejną sprawą jest to, że łucznicy są praktycznie niezależni od mp, są znacznie mniej podatni na cancelowanie (trzymanie dużego range). Dobre archer pt może spokojnie zadecydować o wyniku starcia długiego mass pvp.
Cytat: ChaosAngel w Kwiecień 27, 2010, 12:02:47 AM
Cytat: Yoker w Kwiecień 26, 2010, 09:58:34 PM
pt daggerow rozniesie pt lucznikow a niech jeszcze BD ma OE blade storm to juz zupelnie flawless victory.
Cóż, wiadome jest, że jednak daggerzy razem stanowią grupę szaleńców. Jednak ja jako dagger walcząc solo z HE to już zaczynałem mieć problemy z jego zabiciem.
heh...ja swoim adv nie mialem problemow z zabiciem zadnego archera, nawet z duzo lepszy gearem ode mnie.
Cytat: bylyforumowicz w Kwiecień 29, 2010, 12:17:08 AM
Archerzy są nadal ok, tak sobie sprawują się na pt vs pt, natomiast na mass pvp cały czas są bardzo przydatni. Jeśli chce się zrobić dobre archer pt, potrzebny jest przynajmniej 1 trickster, m def ud+ real target bardzo pomagają, reszta to imo 3 archerów, najlepiej z każdej rasy po 1, ew zamiast MSa kociarz.
Wracając do wątku mass pvp- dzięki sporej liczbie canceli, noise bubble oraz dzięki buff stealerom bardzo łatwo stracić wszystkie buffy, dzięki którym łucznicy nie karają tak jak kiedyś (c4-c5), natomiast po ich utracie, łucznicy są w stanie bardzo szybko ściągnąć wszystko poza tankami, bądź co bądź trzymanie cały czas copa/song of windstorm jest zadaniem praktycznie niewykonalnym. Kolejną sprawą jest to, że łucznicy są praktycznie niezależni od mp, są znacznie mniej podatni na cancelowanie (trzymanie dużego range). Dobre archer pt może spokojnie zadecydować o wyniku starcia długiego mass pvp.
dokladnie tak samo uwazam :) Poza tym na mass pvp postacie range sa jak najbardziej przydatne, nie wyobrazam sobie mass pvp w 100% zlozone z melee postaci :D
Poza tym archera teoretycznie trudniej sciagnac niz nuka, jezeli ma sie jeszcze cancel sticka po swojej stronie, kilka sb i trickstera w party to taki archer slabo nie bije :)
Ze wszystkim sie zgadzam tylko nie widze nic dziwnego w trzymaniu copa i windstorma caly czas
Cytat: bylyforumowicz w Kwiecień 29, 2010, 12:17:08 AM
...bądź co bądź trzymanie cały czas copa/song of windstorm jest zadaniem praktycznie niewykonalnym...
Cytat: RazielIII w Kwiecień 29, 2010, 11:33:56 AM
Ze wszystkim sie zgadzam tylko nie widze nic dziwnego w trzymaniu copa i windstorma caly czas
W ogóle zrozumiałeś co bylyforumowicz napisał? Utrzymanie tych bufów nonstop jest praktycznie niewykonalne na ilość dostępnych obecie canceli w L2.
Tak zrozumialem, i nadal nie wiem jaki problem dawac te buffy po cancelu, (bo chyba reuse windstorma i copa sie nie zmienil?)
reuse copa jest staly? i jak rzucisz jednego zanim nie masz reuse to nie rzucisz drugiego?
czego nie zrozumiałeś?
Cytat: RazielIII w Kwiecień 29, 2010, 12:14:52 PM
(bo chyba reuse windstorma i copa sie nie zmienil?)
Cytat: Azella w Kwiecień 29, 2010, 12:59:03 PM
reuse copa jest staly? i jak rzucisz jednego zanim nie masz reuse to nie rzucisz drugiego?
czego nie zrozumiałeś?
jaki ma reuse? 3sec?
cop ma 3s reuse?
co ty się nie wyspałeś czy jak?
po tym jak sklepać tanka myślałem że nie przebijesz tego ale widać nie doceniałem ciebie :oops:
Cytat: Azella w Kwiecień 29, 2010, 01:27:07 PM
cop ma 3s reuse?
co ty się nie wyspałeś czy jak?
po tym jak sklepać tanka myślałem że nie przebijesz tego ale widać nie doceniałem ciebie :oops:
Nie wiem jaki ma reuse na GF, dlatego pytam
3s
Cytatheh...ja swoim adv nie mialem problemow z zabiciem zadnego archera, nawet z duzo lepszy gearem ode mnie.
Zależy w jakiej sytuacji.
CytatTak zrozumialem, i nadal nie wiem jaki problem dawac te buffy po cancelu, (bo chyba reuse windstorma i copa sie nie zmienil?)
Nie zapominaj, że Assistant Fighters prócz dance/song na archery resist muszą jeszcze dać swojemu party inne, które są konieczne. A to kosztuje dużo MP.
Cytat: ChaosAngel w Maj 01, 2010, 04:21:22 PM
Cytatheh...ja swoim adv nie mialem problemow z zabiciem zadnego archera, nawet z duzo lepszy gearem ode mnie.
Zależy w jakiej sytuacji.
w wiekszosci sytuacji dagger > archer.
Cytat: Madith w Maj 05, 2010, 12:01:36 AMw wiekszosci sytuacji dagger > archer.
Jak ci ucieka na counter dash, a twoje blowy nie trafiają to już zaczynasz mieć problem.
Bedziemy sie tak kłócić i wymieniac po kolei sytuacje, w których kto jest lepszy ?:)
Cytat: RazielIII w Kwiecień 29, 2010, 12:14:52 PM
Tak zrozumialem, i nadal nie wiem jaki problem dawac te buffy po cancelu, (bo chyba reuse windstorma i copa sie nie zmienil?)
z windstormem jest troche trudniej. SWS nie bedzie przeciez rzucal co 5sec winstorma majac na sobie z 10-12 song/dance. Nawet z songami +30/+15, clarity +30, mana gain itp. itd. (a takich pt zakladam, ze za wiele nie ma :P) rech. by sie wypral z many dosc szybko.
Ja nie mam z tym problemu, daje full disco kiedy mi sie podoba majac dance+10, focus mind+15 i inner rhytm+8
Moj elder ma recharge+30 i na HB Boe ma reuse 2 min na full buffie wiec to moze dla tego
Gracia Final BoE reuse: 30 min
Cytat: coshoo w Maj 06, 2010, 05:16:06 PM
Gracia Final BoE reuse: 30 min
w mage pt na buffie z koniem+tezza i refresh aug cos ok 15min wychodzi wiec nie jest tak zle
Cytat: RazielIII w Maj 06, 2010, 05:28:09 PM
Cytat: coshoo w Maj 06, 2010, 05:16:06 PM
Gracia Final BoE reuse: 30 min
w mage pt na buffie z koniem+tezza i refresh aug cos ok 15min wychodzi wiec nie jest tak zle
Sztywny reuse.
Cytat: Madith w Maj 06, 2010, 01:42:39 PM
Bedziemy sie tak kłócić i wymieniac po kolei sytuacje, w których kto jest lepszy ?:)
Ja się nie kłócę tylko z tobą dyskutuję. A poza tym po to jest ten temat :)
Cytat: ChaosAngel w Maj 06, 2010, 01:36:38 PM
Cytat: Madith w Maj 05, 2010, 12:01:36 AMw wiekszosci sytuacji dagger > archer.
Jak ci ucieka na counter dash, a twoje blowy nie trafiają to już zaczynasz mieć problem.
nie trafiają lol to chyba nigdy nie walczyłeś po 78 lvl +
Coś czuje że Freya z powrotem da nam uciechę z archerów, zresztą aktualnie Archerzy też przecież do końca nie ssą, tylko trzeba dobry setup.
nadal dobrze karaja:D a zasiegi maja masakryczne
Cytat: PuFF w Maj 26, 2010, 10:12:36 PM
nadal dobrze karaja:D a zasiegi maja masakryczne
No właśnie, subskill Long Shot daje niezłego czadu, a dopiero są niezłe jaja jak ma ktoś dobry enchant na Snipe w stronę mobilności.
light vs robe
heavy vs light
robe vs heavy
melee vs all (?) - oni sa raczej uniwersalni , np glad dystansowki , obszarówka , zwarcie , gladowy dash
wydaje mi się ze w l2 to co napisałem to raczej nie brednie i autorom lineage2 raczej chodziło aby tak to wyglądało , oczywiscie co do archerów to z light oni wypadają najsłabiej na 1 vs 1 , małe pvp pt
sprawa zmienia się na siege , mass pvp
to co napisales to sa brednie
Cytat: bula w Maj 28, 2010, 08:25:15 AM
to co napisales to sa brednie
jesteś niemiły!!!!
tak na serio to teraz nikt przy zdrowych zmysłach nie robi party stricte łuczniczego.
łuk, arbalaster, jakiś nóż i np SB/zerk/tank + suport
to samo jest z close rage dd. Klasyczne jednolite party sie nie sprawdza. Inaczej jest u nuków tam każda konfiguracja lepiej gorzej ale sobie radzi
Cytat: Azella w Maj 28, 2010, 08:32:25 AM(...)tak na serio to teraz nikt przy zdrowych zmysłach nie robi party stricte łuczniczego.(...)
bd + sws + wc/pp + se/ee + bishop (na wszelki wypadek :P) + 3x łucznicy + kolejny łucznik/heavy melee/tank/dagger i na plaży HB się expi aż miło.
Pozdrawiam
Cytat: Azella w Maj 28, 2010, 08:32:25 AM
tak na serio to teraz nikt przy zdrowych zmysłach nie robi party stricte łuczniczego.
Na mass pvp pewnie nie. Ale my na siege jeszcze używaliśmy archer party. Najczęściej staliśmy na murach i wyszukiwaliśmy jakiś słabych punktów pałętających się pod nami.
Cytat: MastJedi w Maj 28, 2010, 06:02:18 PM
Cytat: Azella w Maj 28, 2010, 08:32:25 AM(...)tak na serio to teraz nikt przy zdrowych zmysłach nie robi party stricte łuczniczego.(...)
bd + sws + wc/pp + se/ee + bishop (na wszelki wypadek :P) + 3x łucznicy + kolejny łucznik/heavy melee/tank/dagger i na plaży HB się expi aż miło.
Pozdrawiam
A kusza, albo nawet 2, to gdzie?
c4 pt ftw, az milo sie expi na hb i to na plazy :D
Cytat: Alarion w Maj 28, 2010, 08:51:08 PM
A kusza, albo nawet 2, to gdzie?
Jak zauważyłeś zapewne to party łuczników, nie kuszników :D Z 2ma kuszami zachwiane by były proporcje.... Zresztą nie mamy w Core żadnego kusznika... w ogóle mało jednoskrzydłych u nas gania. Jakieś takie niedorobione te chary. Jedno skrzydło, phi...
:D
Pozdrawiam
Cytat: MastJedi w Maj 29, 2010, 04:07:19 PM
Cytat: Alarion w Maj 28, 2010, 08:51:08 PM
A kusza, albo nawet 2, to gdzie?
Jak zauważyłeś zapewne to party łuczników, nie kuszników :D
oke, po co lukom +24% dmg i mozliwosc enchantu debuffa ze 100% land rate w -p.def
Warto też dodać, że przed kuszą nie chronią takie rzeczy jak: song of windstorm, dance of bladestorm i soul barrier.
Cytat: MastJedi w Maj 29, 2010, 04:07:19 PM
Cytat: Alarion w Maj 28, 2010, 08:51:08 PM
A kusza, albo nawet 2, to gdzie?
Jak zauważyłeś zapewne to party łuczników, nie kuszników :D Z 2ma kuszami zachwiane by były proporcje.... Zresztą nie mamy w Core żadnego kusznika... w ogóle mało jednoskrzydłych u nas gania. Jakieś takie niedorobione te chary. Jedno skrzydło, phi...
:D
Pozdrawiam
lul chyba w 2 rozne gry gramy.
No cóż, niektórzy nigdy nei wyjdą poza ramy c4. A potem ludzie stękają, że archerzy w każdym PvP dostają po dupie... gg
-łucznik
-łucznik
-arbalester
-soulhound/soulbreaker
FTW :)
ten soulhound to wymiennie z ew. 2 alba.
Ale weź ludziom taki setup wbij do głowy, gdzie połowa dalej tkwi w przekonaniu z c4, że cov + 4 x HE jedzie all...
jako nabek, ktory dopiero niespelna 2 mies gra w prawdziwe L2 mam pytanie:
co takiego ma kuszniczka, ze jest az tak imba? wiem, ze ma real target ('surrender to bow/crossbow'), ale wiem tez, ze ma lol p.atk - kusza S ma 356 w porownaniu z blisko 600 DB. Czy ten real target rekompensuje az tak bardzo smieszny p.atk? cos tez kiedys slyszalem o UD na m.defa, ale nie pamietam czy to kuszniczka byla.
Cytat: Yoker w Czerwiec 07, 2010, 11:28:12 PM
jako nabek, ktory dopiero niespelna 2 mies gra w prawdziwe L2 mam pytanie:
co takiego ma kuszniczka, ze jest az tak imba? wiem, ze ma real target ('surrender to bow/crossbow'), ale wiem tez, ze ma lol p.atk - kusza S ma 356 w porownaniu z blisko 600 DB. Czy ten real target rekompensuje az tak bardzo smieszny p.atk? cos tez kiedys slyszalem o UD na m.defa, ale nie pamietam czy to kuszniczka byla.
Prahnah - +3000 M.def dla party na 30s (mozliwy enchant na czas - 60s na +15)
Kusza ma mniejszy p atk, ale strzela prawie 2 razy szybciej (sam atk speed nie różni się wiele, ale kusza ma dużo mniejszy delay).
Real target mozna enchantowac na - p def (-1% na każdy enchant skilla).
No i przed kuszą nie chronią: song of windstorm, dance of bladestorm, soul barrier.
ah, to wiele wyjasnia. Dzieki.
to jest tak jak stigma dla melee party.
Cytat: Yoker w Czerwiec 07, 2010, 11:28:12 PM
jako nabek, ktory dopiero niespelna 2 mies gra w prawdziwe L2 mam pytanie:
co takiego ma kuszniczka, ze jest az tak imba? wiem, ze ma real target ('surrender to bow/crossbow'), ale wiem tez, ze ma lol p.atk - kusza S ma 356 w porownaniu z blisko 600 DB. Czy ten real target rekompensuje az tak bardzo smieszny p.atk? cos tez kiedys slyszalem o UD na m.defa, ale nie pamietam czy to kuszniczka byla.
real target +40% dmg nie liczac enchantu, do tego 100% land rate
i kusznik przede wszystkim napierdziela ze skili. Z tego ma w odróżnieniu od luków nie chudy dps
łuki po debuffach od arbalestera i po zcancelowaniu celu (stąd slh) nap... jak za C5 albo mocniej :P