chce sobie zrobic jakas nowa postac ze wzgledu na to iz wszedl ostatniio HB :) co byscie radzili? chcialbym postac ktora bije z dysnansu :) moze byc to tez mutant i postac na ktora nie trzeba wydawac kupe kasy np obowiazkowe aq :P. mam okolo 50dc zeby w nia zainwestowac. Co byscie polecali i dla czego? Rozruszajmy te forum !
A może określ do czego postać? Pvp czy na exp bardziej nastawiona. Chcesz być choć trochę samowystarczalny czy zadawać duzy dmga a może dłużej stać na nogach ?
wiec postac na pvp. chce zeby cos wnosila do pt. Zeby dluzej stala na nogach i zadawala jakis dmg. Nie zeby padala na hita :)
Skoro z dystansu to może powiem coś o łucznikach, bo nukerem nie grałem długo.
Chcesz długo postać wnosić coś do pt i zadawać jakiś dmg ;p hmm...
a) Jeśli wnosić coś do pt to sws/bd/pp/wc/wk
b) Jeśli dłużej postac no to coś z tankow
i teraz czy wolisz opcje a czy b?
Ja osobiście wybrał bym a i z pp bym zrezygnował bo jak bym miał pojedynczo każdego bufowac to z czasem zaczęło by mnie to denerwować. To może WC? np pr/wc cov'a mieć fajna sprawa do party wojów bardzo mile widziany bo raz dwa przebufuje cale pt.
Łucznik pokazuje jaki jest dobry gdy gra na fulbufie, co za tym idzie? Łatwiej o buf od pp czy wc niż o song dance. Jeśli idziesz sam zawsze możesz pp odpalić na dualu i 20 min bufa masz z głowy (no chyba ze chcesz pofa).
Wiec sr/sws lub pr/bd. Skłaniał bym się ku pr ze względu no mocniejszy DMG niż sr.
Też pozostaje kwestia kogo brakuje w klanie i wtedy robisz opcje bardziej potrzebna.
/edit
Dla łucznika to AQ obowiązkowo ale jak masz 50 dc to spokojnie starczyło by Ci na draco set, db+f+3, aq i jeszcze by trochę zostało (na infinity)
he/sws, pr/bd, pr/kibel(ol ewentualnie), pr/wk(kotek zawsze cos :D)
To co gadacie to jest jeden wielki WAŁ!
a) chcesz być pomocny (lubisz bufy) HE/PP nic innego
b) lubisz wytrzymałość? HE/Pal - nic innego (CIEKAWOSTKA: MAM ŁUCZNIKA Z DB+F+10 I LAŁEM SIĘ Z TAKIM HE/PAl-em 3 MINUTY AŻ MNIE POJECHAŁ)
Miłego wyboru
Ps.zaczałem robić HE/Pal-a
he/pp? stary i nie modny pomocny chyba dla kumpli spod dion, zbufuj sobie full pt tym czyms to ci odechce grac
No to jak ci się to niepodoba to HE/PAL :P
kupilem dzis db+f+7 i drako set +4 +3 +3 +3 i tt set +5 :) zostalo mi jeszcze okolo 24 coinow wiec aq bedzie :) zawsze wolalem kupowac postacie ale chyba etraz pokusze sie o zrobienie samemu :) zrobie he na poczatku pozniej pomysle nad suba co wy na to ? A w ogóle lucznikow to chyba oslabili na hb?
Cytat: Asarhaddon w Czerwiec 15, 2009, 05:29:24 PM
No to jak ci się to niepodoba to HE/PAL :P
chcial cos przydatnego do party wiec czytaj mojego poprzedniego posta
Cytat: f1ckmyass w Czerwiec 14, 2009, 09:15:22 PM
wiec postac na pvp. chce zeby cos wnosila do pt. Zeby dluzej stala na nogach i zadawala jakis dmg. Nie zeby padala na hita :)
takie rzeczy to tylko w Erze
"BIG" jeżeli chłopak nie chce paść "na hita" to tylko i wyłącznie Paladyn - i wcale nie musi mieć tarczy jak to niektórzy mogliby się czepiać.
Może powiem o statach - (można je obliczyć na L2 Calc)
- Paladyn lvl 80 na full bufie, secie IC (oczywiśie na P-M.defa) ma P.Ddef - 2384 oraz M.Def. - 1634
- dodajmy do tego UD i nasz Pal ma: P.Def - 7784 oraz M.Def - 5684
- no i dodajmy do tego Angelic Icon i tu już nam wychodzi już kilkanaście tysiaków - nie wiem czy to jest możliwe (czy nie ma np.ograniczenia P.defa do 10000)
Dużo skili pasywnych i aktywnych - no i te bufy z 81 lvl no poprostu miodzio - Coś chcesz jeszcze powiedzieć???
Jeśli pacząc pod siebie (postać która potrafi zabić i długo postać lecz potrzebuje song/dance/buf bo nic sobie dać nie może) to he/pal jak najbardziej. Sam kiedyś chciałem go robić ale jak pomyślałem o robieniu postaci od nowa to się rozmyśliłem ;] a jeśli chodzi o przydatność dla klanu, party to są inne rozwiązania które opisałem wyżej...
Zresztą większość najlepszych klanów przyjmuje "chętniej" suby z buferami czyli z czymś przydatnym dla klanu - party.
Ja sam mam He/SwS-a ale z racji że nie moge nim chodzić na OLY, nie moge wbić 81lvl i pozyskać skili z tego levela i co gorsza mutanty są zjechani na HB - poprostu opadają ręce i odechciewa się grać.
Nie rób Mutanta :oops:
a taki PR/SK ?
To już lepszy będzie HE/PAL - popatrz na skile jakie ma SK a jakie ma PAL!
http://www.lineage2-info.pl/viewpage.php?page_id=42
Jeśli chodzi o łuczników wg mnie lepszy pr a tanków to pal. Jeśli idzie pod uwagę mutant to najlepiej pr/pal ;]
Ja wole zwykle postacie a nie biorąc pod uwagę mutantów wolał bym he/pala'a
Cytat: Asarhaddon w Czerwiec 15, 2009, 04:13:02 PM
To co gadacie to jest jeden wielki WAŁ!
a) chcesz być pomocny (lubisz bufy) HE/PP nic innego
b) lubisz wytrzymałość? HE/Pal - nic innego (CIEKAWOSTKA: MAM ŁUCZNIKA Z DB+F+10 I LAŁEM SIĘ Z TAKIM HE/PAl-em 3 MINUTY AŻ MNIE POJECHAŁ)
Miłego wyboru
Ps.zaczałem robić HE/Pal-a
Taa He/pp i nic innego, teraz wyobrazamy sobie ze nikt w party nie ma pp bo po co marnowac miejsce skoro jestes ty i zapierdzielasz 6 osob jedna po drugiej (zawalu mozna dostac z nudow i oczekiwania), jak lucznik chce byc przydatny to pr/wc ewentualnie ol lub sws/bd. Zreszta pr/bd lub sr/sws tez jest fajny , nie jest mutantem (pr/wc oslabiony bardziej niz byl bo z ciekawasci zalogowalem sie na swoj stary char zobaczyc jak to jest w HB), masz dance caly czas (buffki od pp da sie zdobyc (nawet na dualu) a od bd lub sws juz gorzej.
do pkt b) nie mam zastrzezen he/pal jest super tak jak byl pr/wl swojego czasu.
a i tak teraz sh/ps kozaczy :)
Cytat: Asarhaddon w Czerwiec 15, 2009, 04:13:02 PM
To co gadacie to jest jeden wielki WAŁ!
a) chcesz być pomocny (lubisz bufy) HE/PP nic innego
b) lubisz wytrzymałość? HE/Pal - nic innego (CIEKAWOSTKA: MAM ŁUCZNIKA Z DB+F+10 I LAŁEM SIĘ Z TAKIM HE/PAl-em 3 MINUTY AŻ MNIE POJECHAŁ)
Miłego wyboru
Ps.zaczałem robić HE/Pal-a
No dobra co do podpunktu a) to się zgodze z tobą - chodziło mi o to że nie-mutant ma większe przywileje bo można chodzić na OLY i mozna wbić 81lvl i z nim związane skile.
a glad/pal dobry ?
Też będzie - najlepiej zrób sobie SH/SK nie będziesz żałował - ale nie wiem czy mag/tank ci odpowiada
Mam glada/pala 76lvl no i sporo defa jak cryt wejdzie z triple to enemy zaboli. Sporo cp,hp. Ale jak poszedłem na siege to po godzinie zrezygnowałem i w nie długim czasie wróciłem do łucznika bo nie ma to jak dystans ;]
no ale tak to fajnie sie gra takim gladem/palem ? bo moge mieć za free takiego
Łucznik teraz Glad? Szukasz postaci która będzie DD?? - która nie ma problemu na pvp 1vs1??
Bo jeżeli tak to rób Łucznika np. HE/WK (zracji na buff od kota i TP) albo PR/BD (zracji na dance głównie ten na damage critical - bo o to tu chodzi) lub bierz TYR/WC albo GLAD/Pal or PP
A jeżeli chodzi o magów (jak chcesz długo wytrzymać i nieźle pokosić) to rób SPS/OL albo SH/SK.
spruboje gladem palem :) podoba mi sie to ze moj kolega ktory go ma bez wiekszego problemu kosi party lucznikow :P oni mu z cryta bija po 200-300 a bez 50-100
Po pierwsze: Na dn z hb dziala baardzo malo rzeczy ale zrob postac taka, ktora bedzie najlepsza gdy nie bedzie juz bugow.
Po drugie: Patrzac na skile z 81 jakiejs klasy mozna dojsc do wniosku, ze na dzien dzisiejszy nie warto robic mutanta( max lvl 80- czy drake to zmieni? kto to wie).
Po trzecie: Duzo jest resistow na lucznikow( d.arrow i te songi)
Po czwarte: HB to kronika, gdzie dager i tank ''ołniom" tak wiec skoro nie jestes zdecydowany na konkretna postac polecam Ci th/pal. Ta postac znow jest kosa, dobra na pt vs pt albo siege gdzie w sali tronowej jest '' budel''.
Po piate: SpS/ee nadal jest dobry. Jesli rozmyslasz nad magie to bedzie to jedna z lepszych opcji jednak w mojej opinii Sh/Ps>>all w tej konice( ten m.atk no i szansa na m.crta zmniejszona- trzeba bazowac na zwyklych skilach a nie m.crtach).
Ogolnie kazda +/- rozwazna suba bedziesz ownil pod warunkiem, gdu masz mniej wiecej dobry sprzet, dobrego skila i radoche z gry.
Tyle ode mnie
edit sporo literowek z acji tego ze nie wchodzi mi czesto ''r'' i ''e'' .
na dragonie jest hellbound a m.crit cap wprowadzono dopiero w gracii.
ale to jest DN :D, ograniczenie m cryt jest. Obaczcie te screeny http://forum.dragon-community.net/index.php/topic,192968.msg1937268.html#msg1937268
koleś SPS/EE z valdkiem, full buffem, wm passive i active
Witam
więc postanowiłem odnowić ten temat niż pisać nowy.
Zaskoczyliście mnie z tym lvl 81, gdyż chciałem własnie pojutrze zrobić mutanta, a tutaj takie wieści... no nieźle (zresztą kiedyś czytałem o tym na forum DN, ale myślałem że to tylko z początku)...
poza tym chciałem zrobić necro/ee gdyż zawsze chciałem mieć taka postać, a jakoś albo nie było okazji, albo po prostu przerwa od L2 i nie zrobiłem.... Teraz widzę że piszecie że mutanty są zjechane... o co dokładniej chodzi? Czy warto robic necro/ee teraz czy lepiej sps/ee? (biorą pod uwagę że nie mam dynasty i tylko AM+A+8, a wiadomo też że dynasty daje resisty na necro)
Co polecacie teraz? jak HB miał wejść to myślałem o sk/aw (ze względu na ich nowe skile) tylko tak mi się jakoś teraz odwidziało, zamienianie eq, kombinowanie etc.... Myślałem o nukerze, ale nie takim jakim jest sh/ps ze jedzie każdego na full bufie, wole się pomęczyć...
Doradźcie coś, bo teraz sam nie wiem czy robić necro/ee czy coś innego...
Btw
Thorns ty masz z 300 postaci na arenie po subie, doradź coś od siebie co warto teraz zrobić, mutanta czy nie...
Dzięki z góry
Mutanta sie nie oplaca tylke ze wzgledu na to iz subklase (retailowa) mozesz dobic max do 80 lvl wiec nowych skili (na tej postaci) ktore dostaje sie w przytlaczajacej wiekszosci na 81 lvl miec nie bedziesz i tyle.
Zreszta przy takiej ilosci wszelkich buffkow na dark resistance necro to jakas pomylka, sps/ee lepszy w 200%
a) robisz go szybciej , taniej itd
b) nie boisz sie ze jak ktos ma resista to bedziesz go lal po 200dmg
c) necro jest dla frajerow :P (to akurat subiektywne odczucie)
Ja na arenie mam z 10 charow i juz wiekszosc nieaktywnych a jedynym ktorym jeszcze od czasu do czasu biegam to wc/pr i choc skilla pr z 81 lvl nie mam i ta suba nie jest rewelacyjna to jednak ja lubie i tyle, wiec w sumie rob jak uwazasz bo meczenie sie podczas gry charem ktory do ciebie nie pasuje to tortura.
Pozrdo :)
Wiecie te skille z 81 nie są aż takie istotne i nie kazda profesja je ma, jak ktos chce postać dla dobrej zabawy, a tak pewnie
w wypadku Moroka jest to ne/ee bez tych skilli tez bedzie go satysfakcjonował. Ja osobiscie z mutantów bardzo lubie mojego ol/sps cast jak u spsa, 8k hp+ 2,5 cp, duzo debuff i pdef w tallum robe 2k+ :) mdef 2,5 a ze na Arenie jest szybki reuse mana potek wiec dobrze sie nim gra.
Co do innych postaci to duzo ludzi gra (lub wrocilo do ) sps/ee (es) no i oczywiscie łucznikami ale tu by odniesc efekt trzeba
miec bron ++ i AQ+baium
@Kaps3L
Cytatc) necro jest dla frajerow
ostrożnie z wypowiedziami, jak na razie delikatne ostrzeżenie słowne dla ciebie
A postać Necro jest bardzo dobra (no poza tym ze wiekszosc moze miec resisty na niego bez problemu)
ale tez nie jest łatwa do opanowania: duza liczba skilli, debuff, summon no jakies 2 lata temu mialem takiego ne/ee na dragonie
wtedy mozna bylo poszaleć... teraz na arenie faktycznie bedzie lal po 200 :) ale za to szybko
też się nie zgadzam że necro jest dla "frajerów" dla mnie jest to postać która trzeba umieć opanować.
ale też popatrzcie na to że przeważnie jak się bierze buff to bez resistów na necro, tylko jeżeli jest to pvp to wtedy to już się je dobiera dokładnie.
Mi się ta postać zawsze podobała, bo miałą dużo skili i nie jak np sps że tylko F1 F2 i po sprawie, to tutaj trzeba się pomęczyć.
Ol/sps też może i fajny ale jakoś nie chciałoby mi się expić ola na 78 :P poza tym zdaje mi się że teraz pod względem rozpier*** to lepszy będzie sh/ol, ale jakoś ta postać wg. mnie jest coś takiego jak ol/es, buff and go go go....
Dalej się wacham co zrobić, ostatnio kumpel mi doradził zebym zrobił sobie spoila/destro, mówił że postać jest super for fun, i że w pvp też sobie radzi :P
ale pomyślimy jeszcze :)
dzięki wam za pomoc ;*
pozdrawiam
Cytatale też popatrzcie na to że przeważnie jak się bierze buff to bez resistów na necro, tylko jeżeli jest to pvp to wtedy to już się je dobiera dokładnie
no moze ja inny jestem ale zawsze mam min. jeden resist na dark (bo ustawiony w macro na pp/sws)
CytatMi się ta postać zawsze podobała, bo miałą dużo skili i nie jak np sps że tylko F1 F2 i po sprawie, to tutaj trzeba się pomęczyć.
no tu sie zgodze :) necro ma zapas skilli na każda okazje i przeciwnika, trzeba sie tylko nauczyc je umiejetnie wykorzystac
CytatOl/sps też może i fajny ale jakoś nie chciałoby mi się expić ola na 78
eee a co to za problem? zaczynasz od destro lub tyrka potem retail na sps i suba na OL którego expisz ze statow sps :)
bo mowimy caly czas o Arenie x 200?
A co do OL/sh no to tylko wiekszy m. atk bedzie mial ale mniejszy cast, i z tego co pamietam sps dostal chyba wiecej skili
ktore zwiekszaja dodatkowo obrazenia od wody i vortexów
Sorki za mocne slowa ale taka prawda ze za c4 prawie kazdy necro to byl dzieciak co biegajac w DC secie podniecal sie laniem 40 lvl'owcow itp bo nikt (no tu moze przesada lekka) go na fullbufie polozyc nie potrafil.
Dlatego Jak wprowadzili IL i resisty na dark ataki to bylem happy jak dziecko :)
A obecnie jak i wczesniej kazdy necro mogl i moze mnie poprosic canajwyzej o ress scroll bo co jak co szybko po 200 to jednak gorzej niz wolniej ale po 3-4k :)
P.S. do lucznika potrzebny jest jeszcze full buff i to full znaczy full a nie pp i dance :)
a i @Maroko111 ja resisty mam zawsze.
Pozdro
Thorns
mi chodzi o DNx15 nie o arene bo na arenie też mam kilka subek, ale tam nie gram już jak na razie :P
A bufa na dark ataki jak nigdy nie biore, zawsze biore buff normalny bez jakiegoś resita (czasem może elemental od PP)
a na dn to troche by mi zeszło naexpienie :) ale zobaczymy ;)
Yo
Możecie mi powiedziec jak to teraz z magami jest na dn-ie bo zmienilem serwer ale duszą wciaz jestem z moim sh/wk :)
co do tych ressistow na dark to mam moze jeszcze screena jak mnie zfullbufowany necro z amka bil po 63 :P ale nie moge sie zgodzic z tym ze necro jest dla frajerow ... dla mnie nekrus moglby nawet nie miec zadnego nuka typu ds a dalej wymiatalby ze swoimi debuffami
btw piszac tego posta nasunela mi sie mysl o sps/necro :D
sps/sws necro/ee sps/ee, postac dobra do expa, wnosi cos do pt, wbij do arcany WM to nawet dmg zadasz :)
Dobra więc tak żeby rozwiać wątpliwości:
(poprzedniego posta napisałem będąc w stanie nie do pisania, ale w sumie myślę że przekazałem to co miałem przekazać :))
Zawsze każdy mi zadawał pytanie, i ja sam je nie raz zadawałem co lepsze necro/ee czy sps/ee?
Więc (mam nadzieję że komuś to coś da):
OFC DN x15
Necro:
Wiadomo, ma dużo debufów, które po zrobieniu na +9 (a jak wiemy można robić skile z 3rd na +++) działają zajebiście, sam mam kilka debufów na sh na +9 i wchodzą nawet nawet,
Propo ataków no to tutaj jest kiepska sprawa, Wszystkie są dark.
Na dark mamy kilka debufów, 2 od pp, 1 od ee, i 1 od bd i 1 od sws (chyba wszystkie) dodając do tego dyn set to necro będzie bił po 20 dmg :P
Wiadomo także że swoje robi summon, który zawsze da nam więcej czasu na nukowanie, mobków czy w pvp...
SPS:
Jeżeli mamy valakasa to już w ogóle...
tutaj nie ma nic do wyjaśniania głównie F1 F2 F3(vortex) i tak w kółko
Resisty: od pp może być aqua + elemtntal + dance of aqua, co daje nam dużą odporność na sps....
EE:
Heal i te sprawy, mamy pow, który w połączeniu z bufami daje zawalisty efekt.... można się leczyć o ile się zdąży....
Wniosek?:
PP/xx bo ma resisty na wszystko :)
Necro/pp nie głupi, sk/aw zresztą też ;)
btw.
Mam nadzieję że już na pm nie dostane pytania co jest lepsze to czy to? :P
btw2
co do sps/sws to już wolę swojego bd/sh :) który zaskakuje mnie coraz bardziej z tym nowym dance na łuczników ;P
No sps dostal jeszcze 2 przydatne skile Ice Vortex Crusher & Throne of Ice tez mozna ich uzywac :D