Witam. Mam problem z geodatą pod serwer L2j INTERLUDE. Ściągnąłem geodatę razem z pathnodem, wgrałem pathnoda do odpowiedniego katalogu i chyba go GAMESERVER łapie, bo przy ładowaniu serwera uwzględnia nowe pathnody (dodane). Niestety nie dzieje się tak z GEODATĄ. Włączyłem ją, tzn ustawiłem w pliku oprions.properties:
# GeoData options:
# 0 = GeoData and PathFinding OFF (default)
# 1 = GeoData used to check Line Of Sight (LOS) targetting and
# L2Playable movement. You need to download files for data/geodata folder.
# Monsters can pass walls but not aggro through them.
# 2 = Full GeoData enabled, CURRENTLY FOR TESTING ONLY. Includes PathFinding
# (requires also /data/pathnode files) and all character moves go
# through geodata checks (if a mob passes a wall, pathing is wrong).
GeoData = 2
#[True]Loads GeoData buffer's content into physical memory.
#[False] Does not necessarily imply that the GeoData buffer's content is not resident in physical memory.
ForceGeodata = True
I dalej mogę walić przez ściany. Czy ktoś może wie, jak mam ją poprawnie włączyć?
Pozdrawiam serdecznie i liczę na odp.
Matim : :shock: , no trzeba mieć tupet ... 2 post w dziale Własny Serwer i drugi minus, gratulacje , jeszcze kilka i będzie banik. REGULAMN :/!
(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimg225.imageshack.us%2Fimg225%2F6219%2Fostrzezenieyl8ms7.png&hash=33e0b0be4c3c659be7761e5791ebecfa8eeee0ba)
xa0xa0xa0xa0
minusik i kosz ahhaha ;D
you fail ;p
Może mi to wytłumaczysz a nie minusikami postujesz?... :/
regulamin tak nakazuje