Witam. Otóż mam taki problem, nagle wszystkie potiony zaczęły mi się nie kończyć (mana potiony, healing potion) itd. Mam serwer na plikach l2j, rano jeszcze ok było, a po restarcie zrobiły się nie skończone, może mi ktoś powiedzieć jak ustawić by znów się kończyły.
:oale to tak same z siebie? nic nie zmieniałeś?
No właśnie nic nie zmieniałem, samo z siebie po restarcie się zrobiło :/
Z czymś takim nigdy się jeszcze nie spotkałem (chyba, że dodałeś kod na niekończące się ss/potki itp) Zrób restart serwera raz jeszcze.
Nic nie zmienialem zadnego kodu. A po tym jak zobaczylem, ze potki sie nie koncza oczywiscie zrobilem drugi restart, bo myslalem, ze moze pomoze i wroci do normy, niestety bez efektu.
Który rev L2Jtu ?
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<list>
<skill id="9007" levels="1" name="Custom Mana Drug">
<set name="itemConsumeId" val="726"/>
<set name="itemConsumeCount" val="1"/>
<set name="buffDuration" val="15000"/>
<set name="isPotion" val="true"/>
<set name="magicLvl" val="1"/>
<set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
<set name="skillType" val="MPHOT"/>
<set name="target" val="TARGET_SELF"/>
<cond msgId="113" addName="1">
<player flyMounted="False"/>
</cond>
<for>
<effect count="3" name="ManaHealOverTime" time="5" val="1.5" stackOrder="1.5" stackType="mp_recover"/>
</for>
</skill>
<skill id="9008" levels="1" name="Custom Mana Potion">
<set name="itemConsumeId" val="728"/>
<set name="itemConsumeCount" val="1"/>
<set name="isPotion" val="true"/>
<set name="magicLvl" val="1"/>
<set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
<set name="power" val="100"/>
<set name="skillType" val="MANAHEAL"/>
<set name="target" val="TARGET_SELF"/>
<cond msgId="113" addName="1">
<player flyMounted="False"/>
</cond>
</skill>
</list>
Brakuje ci tego co pogrubione :P
Zamykam.