Witam
Mam problem z zalogowaniem się do gry. Włączam l2, wpisuje login i hasło, wybieram postać i l2 stoi na loading screenie. Wcześniej wszystko działało poprawnie, problem pojawił się gdy "wywaliło" server, a gdy był znów online to wtedy pojawił się wyżej opisany problem.
Z góry dzięki za pomoc.
Jeżeli temat był to przepraszam :oops:
Może stoisz na zbugowanej lokacji? Masz tak wszystkimi postaciami, czy tylko jedną?
Cytat: Soulern w Październik 03, 2009, 06:56:14 PM
Może stoisz na zbugowanej lokacji? Masz tak wszystkimi postaciami, czy tylko jedną?
+1, zrob nowa postac i sprawdz czy ci sie uda zalogowac.
Moze jest jakis nowy patch ? Zrob check files/spr strone servera lub forum.
z tym problemem już sobie poradziłem, ale żeby nie zakładać nowego tematu to mam teraz taki error:
2009.10.30 10:27:13
OS : Windows XP 5.1 (Build: 2600)
CPU : AuthenticAMD Unknown processor @ 2202 MHz with 2047MB RAM
Video : No Video
PosCode : LS0:0:0:0 1/0
Bad export index 131080/10838
History: IndexToObject <- ULinkerLoad::CreateExport <- (pTargetLocTex 2567950) <- IndexToObject <- ULinkerLoad<<UObject <- (LinkerLoad Transient.LinkerLoad0 2567950)) <- UField::Serialize <- (ObjectProperty Engine.Canvas.pPartyLocTex) <- UProperty::Serialize <- (ObjectProperty Engine.Canvas.pPartyLocTex) <- UObjectProperty::Serialize <- (ObjectProperty Engine.Canvas.pPartyLocTex) <- LoadObject <- (ObjectProperty Engine.Canvas.pPartyLocTex 2567950==2567950/2826667 2567945 15) <- ULinkerLoad::Preload <- LinkProperties <- UStruct::Link <- UState::Link <- UClass::Link <- UStruct::Serialize <- (Class Engine.Canvas) <- UState::Serialize <- UClass::Serialize <- (Class Engine.Canvas) <- LoadObject <- (Class Engine.Canvas 2567950==2567950/2826667 144518 338) <- ULinkerLoad::Preload <- PreLoadObjects <- UObject::EndLoad <- UObject::StaticLoadObject <- (Core.Class Engine.perty Engine.Actor.bFixedRotationDir NULL) <- UObject::StaticLoadClass <- InitEngine
wgrywałem najnowsze sterowniki do karty graficznej i directx i ciągle mam to samo... :hu_3_3:
Cytat: GeniealnyZolw w Październik 29, 2009, 10:30:07 AM
z tym problemem już sobie poradziłem, ale żeby nie zakładać nowego tematu to mam teraz taki error:
2009.10.30 10:27:13
OS : Windows XP 5.1 (Build: 2600)
CPU : AuthenticAMD Unknown processor @ 2202 MHz with 2047MB RAM
Video : No Video
PosCode : LS0:0:0:0 1/0
Bad export index 131080/10838
History: IndexToObject <- ULinkerLoad::CreateExport <- (pTargetLocTex 2567950) <- IndexToObject <- ULinkerLoad<<UObject <- (LinkerLoad Transient.LinkerLoad0 2567950)) <- UField::Serialize <- (ObjectProperty Engine.Canvas.pPartyLocTex) <- UProperty::Serialize <- (ObjectProperty Engine.Canvas.pPartyLocTex) <- UObjectProperty::Serialize <- (ObjectProperty Engine.Canvas.pPartyLocTex) <- LoadObject <- (ObjectProperty Engine.Canvas.pPartyLocTex 2567950==2567950/2826667 2567945 15) <- ULinkerLoad::Preload <- LinkProperties <- UStruct::Link <- UState::Link <- UClass::Link <- UStruct::Serialize <- (Class Engine.Canvas) <- UState::Serialize <- UClass::Serialize <- (Class Engine.Canvas) <- LoadObject <- (Class Engine.Canvas 2567950==2567950/2826667 144518 338) <- ULinkerLoad::Preload <- PreLoadObjects <- UObject::EndLoad <- UObject::StaticLoadObject <- (Core.Class Engine.perty Engine.Actor.bFixedRotationDir NULL) <- UObject::StaticLoadClass <- InitEngine
wgrywałem najnowsze sterowniki do karty graficznej i directx i ciągle mam to samo... :hu_3_3:
od nowa l2 sobie za instaluj , miałem podobny błąd z Bad export index
Przeinstalowałem L2 i nadal występuje ten sam błąd :?
nie wiem czy juz udalo Ci sie wyjsc z lokacji gdzie dostales dc, ale mialem kiedys podobnie jak sprawdzalem co zrobia zamykajace sie drzwi mojej postaci, pomoglo zalogowanie sie znajomego na moja postac i ruszenie jej. Natomiast jesli te bledy nie sa zwiazane z poczatkiem tematu to nvm.
Cytat: DonK. w Październik 30, 2009, 01:56:49 PM
nie wiem czy juz udalo Ci sie wyjsc z lokacji gdzie dostales dc, ale mialem kiedys podobnie jak sprawdzalem co zrobia zamykajace sie drzwi mojej postaci, pomoglo zalogowanie sie znajomego na moja postac i ruszenie jej. Natomiast jesli te bledy nie sa zwiazane z poczatkiem tematu to nvm.
z tym 1 problemem już sobie poradziłem, teraz męczę się z tym 2, nie wiem co może być właśnie jego przyczyną...
dodam tylko że jak wgram patch servera wrath wszystko działa normalnie, a ten błąd pojawia mi się gdy mam wgrany patch servera elixir
W takim razie patch serwera może być popsuty - zobacz na forum tego Elixiru, czy nikt nie zgłaszał podobnych błędów.
dziś dali nowego patcha do elixira, i error już nie występuje , czyli temat do zamknięcia :P