/* * Patch for filter_var() */ if(!function_exists('filter_var')){ define('FILTER_VALIDATE_IP', 'ip'); define('FILTER_FLAG_IPV4', 'ipv4'); define('FILTER_FLAG_IPV6', 'ipv6'); define('FILTER_VALIDATE_EMAIL', 'email'); define('FILTER_FLAG_EMAIL_UNICODE', 'unicode'); function filter_var($variable, $filter, $option = false){ if($filter == 'ip'){ if($option == 'ipv4'){ if(preg_match("/(\d{1,3}\.\d{1,3}\.\d{1,3}\.\d{1,3})/", $variable, $matches)){ $variable = $matches[1]; return $variable; } } if($option == 'ipv6'){ if(preg_match("/\s*(([:.]{0,7}[0-9a-fA-F]{0,4}){1,8})\s*/", $variable, $matches)){ $variable = $matches[1]; return $variable; } } } if($filter == 'email'){ if($option == 'unicode' || $option == false){ if(preg_match("/\s*(\S*@\S*\.\S*)\s*/", $variable, $matches)){ $variable = $matches[1]; return $variable; } } } } }
Siemka gram na Rpg-Club. Gracia FInal wszystko działa jak na offie, bo pliki offa :)
mam TH na 79 z 3rd, złożyłem AS i zastanawiam się nad atrybutem do broni... Wiadomo, że najłatwiej wydropić fire. Dlatego też lepiej byłoby pójść w lepsze atrybuty np. Earth.
Ale okazuje się, że fire można zamienić u npc na water, a i myślę, że spora ilość graczy o tym nie wie.
1. Zatem co o tym myślicie ? Warto pójść na maksa w Water ?
2. Słyszałem, że jak się wbije przykładowo 150 atrybutu i podczas enchantu skilli u npc wybierze się enchant skilla z tym atrybutem, który jest w broni to dmg z atrybutu zwiększa się o 100% true/false ? Jak coś to wytłumaczcie.
Czy mi się wydaje tylko, czy skille nożowników oparte są o żywioł ziemi?yyyy, wat? w sumie to najlepiej earth ale mozna cokolwiek innego(oprocz divine/dark)
to, że można enchantować na element to wiem, ale większość skilli ma, że się tak wyrażę, bazę w określonym elemencie. I np. Root opiera się na żywiole ziemi. Gdyby można go było enchantować na element to bezsensem byłoby na coś innego poza Earth. Ale dzięki broni z elementem żywiołu ziemi, siadalność roota wzrasta :)
I podobnie jest/było ze skillami nożowników o ile pamiętam - wywodziły się z żywiołu ziemi.
Pozdrawiam
(...)tyle lat na offie i nigdy nie grałem daggerem, więc mnie temat nie interesował :) Tak jak nigdy ni egrałem OLem i do dziś nie znam jego skilli :P A skille WC znam tak do 58 lvlu :D A to co wiem, to tylko z rozmów między innymi i takie a nie inne wiadomości miałem :) A że, nietrafione - bywa :D
Nie, skille fizyczne daggerów nie mają żadnej bazy... omg tyle lat na offie Jedi...
A skoro fizyczne nie _opierały_ się o żywioły, to czemu swego czasu Saggi mógł enchantować WYŁACZNIE na fire? Głowy nie dam ale pewnie Phantom na Wind a Silver na Water. Później przecież dopiero to zmienili...bo NCSoft chcial zrobic cos dla roleplayerow ale jak zwykle nie wyszlo
Pozdrawiam
Poszedłem w Water mam już 125. Gdy dobiję 150 dmg podobno ma wzrosnąć o 75%, przypuśćmy:1. nie
1. Wale w kolesi Blowa za 4k mam 150 water - moc blowa wzrasta o 75% czyli, wale w kolesia za 7k. True/Fales ?
2. okej wale w kolesi powah dmg'em, ...........u npc od enchantu skilli, każdy skill z którego biję można enchantowac na wiele żywiołów, oczywiście wybieram water - wbijam na +1 i moj dmg z tego atrybutu wzrasta o 100% ? true/false ?
Bo jeśli tak jest to uderzyłbym wtedy kolesia za 10k, kiedy bazowo miałem 3k bez atrybutów.
Wytłumaczcie mi to :)
to czemu swego czasu Saggi mógł enchantować WYŁACZNIE na fire? Głowy nie dam ale pewnie Phantom na Wind a Silver na Water. Później przecież dopiero to zmienili...
Poszedłem w Water mam już 125. Gdy dobiję 150 dmg podobno ma wzrosnąć o 75%, przypuśćmy:1. nie
1. Wale w kolesi Blowa za 4k mam 150 water - moc blowa wzrasta o 75% czyli, wale w kolesia za 7k. True/Fales ?
2. okej wale w kolesi powah dmg'em, ...........u npc od enchantu skilli, każdy skill z którego biję można enchantowac na wiele żywiołów, oczywiście wybieram water - wbijam na +1 i moj dmg z tego atrybutu wzrasta o 100% ? true/false ?
Bo jeśli tak jest to uderzyłbym wtedy kolesia za 10k, kiedy bazowo miałem 3k bez atrybutów.
Wytłumaczcie mi to :)
2. o 75%
Poszedłem w Water mam już 125. Gdy dobiję 150 dmg podobno ma wzrosnąć o 75%, przypuśćmy:1. nie
1. Wale w kolesi Blowa za 4k mam 150 water - moc blowa wzrasta o 75% czyli, wale w kolesia za 7k. True/Fales ?
2. okej wale w kolesi powah dmg'em, ...........u npc od enchantu skilli, każdy skill z którego biję można enchantowac na wiele żywiołów, oczywiście wybieram water - wbijam na +1 i moj dmg z tego atrybutu wzrasta o 100% ? true/false ?
Bo jeśli tak jest to uderzyłbym wtedy kolesia za 10k, kiedy bazowo miałem 3k bez atrybutów.
Wytłumaczcie mi to :)
2. o 75%
1. A właśnie, że tak bo mam AS 125 water i zaden skill nie enchantowany i boostuje dość mocno dmg.. tak samo załozyłem na walrocka tego AS i summon (nie zenchantowany) bił mocniej. Przypomniam, że mowiemy o Graci Final na rpg club.
2. hmm
no to cos popierdoliles albo pliki rpg club sie zjebaly bo bez skilla w ten sam element ktory jest w broni nie da rady zeby sie zwiekszal dmg, a jak na wrlocka zalozysz to nie dziwne bo nie trzeba enchantowac kota w element zeby zwiekszal mu sie dmgPoszedłem w Water mam już 125. Gdy dobiję 150 dmg podobno ma wzrosnąć o 75%, przypuśćmy:1. nie
1. Wale w kolesi Blowa za 4k mam 150 water - moc blowa wzrasta o 75% czyli, wale w kolesia za 7k. True/Fales ?
2. okej wale w kolesi powah dmg'em, ...........u npc od enchantu skilli, każdy skill z którego biję można enchantowac na wiele żywiołów, oczywiście wybieram water - wbijam na +1 i moj dmg z tego atrybutu wzrasta o 100% ? true/false ?
Bo jeśli tak jest to uderzyłbym wtedy kolesia za 10k, kiedy bazowo miałem 3k bez atrybutów.
Wytłumaczcie mi to :)
2. o 75%
1. A właśnie, że tak bo mam AS 125 water i zaden skill nie enchantowany i boostuje dość mocno dmg.. tak samo załozyłem na walrocka tego AS i summon (nie zenchantowany) bił mocniej. Przypomniam, że mowiemy o Graci Final na rpg club.
2. hmm
b.jak masz -_-'ic glupoty to sie nie odzywaj :?
jedyny notatki robione w zyciu z przyjemnoscia i jedyne ktorych sie nie uczysz na egzamin :Db.jak masz -_-'ic glupoty to sie nie odzywaj :?
CD podbija p.atk o dana liczbe czyli zmienia ci mnoznik dmgu (gdzies zaposialem rozpiske co z czym sie mnozy/dzieli zeby mniej wiecej dmg wyszedl z blowa)
true true :Djedyny notatki robione w zyciu z przyjemnoscia i jedyne ktorych sie nie uczysz na egzamin :Db.jak masz -_-'ic glupoty to sie nie odzywaj :?
CD podbija p.atk o dana liczbe czyli zmienia ci mnoznik dmgu (gdzies zaposialem rozpiske co z czym sie mnozy/dzieli zeby mniej wiecej dmg wyszedl z blowa)
Dobra - czaje.
Mam jeszcze jedno pytanie.
jakie SA lepsze do AS ? crt. dmg. czy haste ?
powiedzcie mi jak działa crt. dmg. ?
zwiększa p attakack o 265 czyli np.
Mam 1000p attack w statystykach i wale cryta wchodzi dmg zalozmy 3k
te SA dziala na zasadzie...
a) podczas kryta moj pattack bustuje sie do 1265 i bije nieco mocniej o jakies 20% niz te 3k
b) dodaje sie 265 ataku do cryta czyli, wale w kolesia za 3265 ?
b.jak masz -_-'ic glupoty to sie nie odzywaj :?
CD podbija p.atk o dana liczbe czyli zmienia ci mnoznik dmgu (gdzies zaposialem rozpiske co z czym sie mnozy/dzieli zeby mniej wiecej dmg wyszedl z blowa)
To i ja się podepnę do tematu.
Jeżeli mam enchantowanego Backa na +25 Earth dmg to jak obliczyc o ile mocniejszy bedzie backstab enchantowany na +30? Oczywiscie bron z maks earth element.
Hai bula ^^
Dobra - czaje.crt dmg
Mam jeszcze jedno pytanie.
jakie SA lepsze do AS ? crt. dmg. czy haste ?
powiedzcie mi jak działa crt. dmg. ?
zwiększa p attakack o 265 czyli np.
Mam 1000p attack w statystykach i wale cryta wchodzi dmg zalozmy 3k
te SA dziala na zasadzie...
a) podczas kryta moj pattack bustuje sie do 1265 i bije nieco mocniej o jakies 20% niz te 3k
b) dodaje sie 265 ataku do cryta czyli, wale w kolesia za 3265 ?