Nieoficjalna polska strona Lineage 2

Archiwa => HELP! => Archiwum - serwery prywatne - ogólne => Errors => Wątek zaczęty przez: Lukik w Grudzień 11, 2009, 05:29:04 PM

Tytuł: Grafika/crush w niektórych lokacjach.
Wiadomość wysłana przez: Lukik w Grudzień 11, 2009, 05:29:04 PM
Witam.
Żeby wprowadzić do tematu mojego problemu zapodam dwa screeny:
1) http://img191.imageshack.us/img191/3636/shot00014q.png
2) http://img341.imageshack.us/img341/9012/shot00015q.png

Tak właśnie wygląda grafika gdy udam się w niektóre lokacje (np. cata witch, elven fortress), ostatnio co raz częściej zamiast takich załamań grafiki, pada mi po prostu gra/system.
Check files nie pomaga, wszystkie updaty ściągnąłem dzisiaj, nie wiem jak mógłbym rozwiązać ten problem i tu zwracam się z prośbą i pytaniem do użytkowników forum. Czy ktoś kiedyś spotkał się z takim problemem, że tylko w niektórych lokacjach dostaje się crushe lub pada grafika, oraz czy ktoś ma pomysł, jak można temu zaradzić?

Z góry dziękuję za odpowiedzi.
Tytuł: Odp: Grafika/crush w niektórych lokacjach.
Wiadomość wysłana przez: Soulern w Grudzień 11, 2009, 06:23:49 PM
Jaki RAM i grafika?
Tytuł: Odp: Grafika/crush w niektórych lokacjach.
Wiadomość wysłana przez: Lukik w Grudzień 11, 2009, 08:09:40 PM
1GB ramu oraz grafika Geforce4 mx4000. Myślisz że w tym tkwi problem? bo mnie zastanawia dlaczego dzieje się to TYLKO w określonych i zawsze tych samych miejscach.
Tytuł: Odp: Grafika/crush w niektórych lokacjach.
Wiadomość wysłana przez: Sebal w Grudzień 11, 2009, 08:57:17 PM
Trochę słaba grafa i mało ramu na takie coś :/
Tytuł: Odp: Grafika/crush w niektórych lokacjach.
Wiadomość wysłana przez: Lukik w Grudzień 11, 2009, 09:06:12 PM
grałem tak parę lat, ostanio coś nie tak.
Tytuł: Odp: Grafika/crush w niektórych lokacjach.
Wiadomość wysłana przez: Soulern w Grudzień 12, 2009, 01:30:54 PM
1. Spróbuj zrobić dwukrotnie ALT+P, gdy pojawia się błąd.'
2. Masz tak coraz częściej? Może karta graficzna ci siada?
3. Ja osobiście miałem ten błąd, gdy do zbyt mocnej karty graficznej dałem za mało RAMu - GF7600 i 256MB... Wątpię co prawda, żeby odwrotność dawała taki sam skutek, ale kto wie...?
Tytuł: Odp: Grafika/crush w niektórych lokacjach.
Wiadomość wysłana przez: Lukik w Grudzień 12, 2009, 08:35:23 PM
Czy coraz częściej to nie, po prostu są lokacje w których się to dzieje a w innych nie. Co do podwójnego alt+p to nie mam nawet okazji ostatnio bo pada mi cała gra gdy to się stanie. Także nie wiem. Próbowałem wyjmować ramy i też nie pomagało..
Tytuł: Odp: Grafika/crush w niektórych lokacjach.
Wiadomość wysłana przez: masa121 w Kwiecień 24, 2010, 10:49:24 AM
Odświeżam. U mnie to samo, z tym że sprzęt mocniejszy. ZOTAC GF CUDA 240, 4GB RAM DDR3. Crush grafiki następuje w nieokreślonych lokacjach, zażyło mi się praktycznie w każdej, czasami po 1h grania, czasami po 5 minutach, a czasami nawet na stronie logowania.
Tytuł: Odp: Grafika/crush w niektórych lokacjach.
Wiadomość wysłana przez: Ryane w Kwiecień 24, 2010, 10:52:18 AM
Zainstalujcie najnowsze sterowniki do karty graficznej. I sprawdzcie czy Wam sie karta nie przegrzewa.
Tytuł: Odp: Grafika/crush w niektórych lokacjach.
Wiadomość wysłana przez: masa121 w Kwiecień 24, 2010, 12:22:25 PM
Najnowsze sterowniki zainstalowane, temperatura w porządku. Czasami gdy sypnie się grafika, to komputer się resetuje.

Odczyt błędu systemu:

Cytat
Microsoft (R) Windows Debugger Version 6.11.0001.404 X86
Copyright (c) Microsoft Corporation. All rights reserved.


Loading Dump File [C:\WINDOWS\Minidump\Mini042410-01.dmp]
Mini Kernel Dump File: Only registers and stack trace are available

Symbol search path is: *** Invalid ***
****************************************************************************
* Symbol loading may be unreliable without a symbol search path.           *
* Use .symfix to have the debugger choose a symbol path.                   *
* After setting your symbol path, use .reload to refresh symbol locations. *
****************************************************************************
Executable search path is:
*********************************************************************
* Symbols can not be loaded because symbol path is not initialized. *
*                                                                   *
* The Symbol Path can be set by:                                    *
*   using the _NT_SYMBOL_PATH environment variable.                 *
*   using the -y <symbol_path> argument when starting the debugger. *
*   using .sympath and .sympath+                                    *
*********************************************************************
Unable to load image ntoskrnl.exe, Win32 error 0n2
*** WARNING: Unable to verify timestamp for ntoskrnl.exe
*** ERROR: Module load completed but symbols could not be loaded for ntoskrnl.exe
Windows XP Kernel Version 2600 (Service Pack 3) MP (2 procs) Free x86 compatible
Product: WinNt, suite: TerminalServer SingleUserTS Personal
Machine Name:
Kernel base = 0x804d7000 PsLoadedModuleList = 0x8055d720
Debug session time: Sat Apr 24 12:13:53.062 2010 (GMT+2)
System Uptime: 0 days 0:06:24.801
*********************************************************************
* Symbols can not be loaded because symbol path is not initialized. *
*                                                                   *
* The Symbol Path can be set by:                                    *
*   using the _NT_SYMBOL_PATH environment variable.                 *
*   using the -y <symbol_path> argument when starting the debugger. *
*   using .sympath and .sympath+                                    *
*********************************************************************
Unable to load image ntoskrnl.exe, Win32 error 0n2
*** WARNING: Unable to verify timestamp for ntoskrnl.exe
*** ERROR: Module load completed but symbols could not be loaded for ntoskrnl.exe
Loading Kernel Symbols
...............................................................
................................................
Loading User Symbols
Loading unloaded module list
............
Unable to load image nv4_mini.sys, Win32 error 0n2
*** WARNING: Unable to verify timestamp for nv4_mini.sys
*** ERROR: Module load completed but symbols could not be loaded for nv4_mini.sys
*******************************************************************************
*                                                                             *
*                        Bugcheck Analysis                                    *
*                                                                             *
*******************************************************************************

Use !analyze -v to get detailed debugging information.

BugCheck 100000EA, {89597da8, 8a269008, b84e3cbc, 1}

***** Kernel symbols are WRONG. Please fix symbols to do analysis.

*********************************************************************
* Symbols can not be loaded because symbol path is not initialized. *
*                                                                   *
* The Symbol Path can be set by:                                    *
*   using the _NT_SYMBOL_PATH environment variable.                 *
*   using the -y <symbol_path> argument when starting the debugger. *
*   using .sympath and .sympath+                                    *
*********************************************************************
*************************************************************************
***                                                                   ***
***                                                                   ***
***    Your debugger is not using the correct symbols                 ***
***                                                                   ***
***    In order for this command to work properly, your symbol path   ***
***    must point to .pdb files that have full type information.      ***
***                                                                   ***
***    Certain .pdb files (such as the public OS symbols) do not      ***
***    contain the required information.  Contact the group that      ***
***    provided you with these symbols if you need this command to    ***
***    work.                                                          ***
***                                                                   ***
***    Type referenced: nt!_KPRCB                                     ***
***                                                                   ***
*************************************************************************
*************************************************************************
***                                                                   ***
***                                                                   ***
***    Your debugger is not using the correct symbols                 ***
***                                                                   ***
***    In order for this command to work properly, your symbol path   ***
***    must point to .pdb files that have full type information.      ***
***                                                                   ***
***    Certain .pdb files (such as the public OS symbols) do not      ***
***    contain the required information.  Contact the group that      ***
***    provided you with these symbols if you need this command to    ***
***    work.                                                          ***
***                                                                   ***
***    Type referenced: nt!_KPRCB                                     ***
***                                                                   ***
*************************************************************************
*********************************************************************
* Symbols can not be loaded because symbol path is not initialized. *
*                                                                   *
* The Symbol Path can be set by:                                    *
*   using the _NT_SYMBOL_PATH environment variable.                 *
*   using the -y <symbol_path> argument when starting the debugger. *
*   using .sympath and .sympath+                                    *
*********************************************************************
*********************************************************************
* Symbols can not be loaded because symbol path is not initialized. *
*                                                                   *
* The Symbol Path can be set by:                                    *
*   using the _NT_SYMBOL_PATH environment variable.                 *
*   using the -y <symbol_path> argument when starting the debugger. *
*   using .sympath and .sympath+                                    *
*********************************************************************
Probably caused by : nv4_mini.sys ( nv4_mini+557ad )

Followup: MachineOwner
---------


Zainstalowałem starsze sterowniki (półroczne), dalej to samo...
Tytuł: Odp: Grafika/crush w niektórych lokacjach.
Wiadomość wysłana przez: Kamal w Kwiecień 24, 2010, 06:45:51 PM
U mnie pojawiają się takie faile od kiedy wymieniłem spaloną GF 7300 GT  :D . Mam 2 GB ram i GF GT220 Zotaca, dzieje się dokładnie to samo, no może bardziej kolorowo :P. Sam błąd polega na tym, że wyświetlają nie te tekstury, które powinny (raz miałem całą podłogę FG zawaloną "kłódkami" z paska skilli), wygląda jakby grafika błędnie odczytywała adresy komórek pamięci.

Jedyne co ratuje w tym wypadku, to wyjście z full screen, minimalizacja i powrót, aż do skutku, ew. resize okna. Pozwala to przeładować tekstury ponownie.

Nie wiem jak u reszty, ale często te "jaja" wiązały się z lekkim przeciążeniem procesora przed takie programy jak Diskeeper i avast (lol?). Proponuję przelecieć po procesach przy następnej okazji.