sprawa wyglada tak wybralem postac gra mi sie laduje powinnenem byl wtedy zobaczyc moja postac w miescie:p ale mam errora..jakies pomysly?
Assertion failed: InPos<=Size [File:..\..\Core\Inc\FFileManagerWindows.h] [Line: 186]
History: FArchiveFileReader::Seek <- ULinkerLoad::Seek <- LoadImportMap <- ULinkerLoad::Load <- ULinkerLoad::ULinkerLoad <- UObject::GetPackageLinker <- ULinkerLoad::VerifyImport <- ValidateImports <- ULinkerLoad::Verify <- ULinkerLoad::Load <- ULinkerLoad::ULinkerLoad <- UObject::GetPackageLinker <- UObject::StaticLoadObject <- (Core.Class LineageMonster.pet_wolf NULL) <- UObject::StaticLoadClass <- UGameEngine::OnNpcInfo <- NpcInfoPacket <- UNetworkHandler::Tick <- Function Name=NpcInfoPacket <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
Sprobuj zrobic full check moze brakuje jakichs plikow :X
a więc gra włącza się wszystko ładnie lecz gdy wpisze passy i nacisnę "enter" wtedy pojawia mi się...
(wczoraj jeszcze takiego problemu nie miałem, proszę o szybką pomoc.)
2010.9.16 00:08:28
OS : Windows XP 5.1 (Build: 2600)
CPU : GenuineIntel Unknown processor @ 2996 MHz with 509MB RAM
Video : Intel(R) 82865G Graphics Controller (3762)
PosCode : LS1:0:0:0 1/0
General protection fault!
History: CL2NPKCrypt::CloseKeyCrypt <- UIGameState::HideUI <- UIGameStateManager::SetState <- NCAuthWnd::OnLoginBtnClick <- NControl::SendEventMessage <- NCButton::OnClickButton <- NCButton::OnLButtonUp <- NCVirtualWndMain::PassToFocusedWindow <- NCVirtualWndMain::DispatchWndMsg <- NConsoleWnd::DispatchWndMsgX <- NConsoleWnd::MasterConsoleEventProcess <- UEngine::InputEvent <- UWindowsViewport::CauseInputEvent <- UWindowsViewport::UpdateInput <- UViewport::ReadInput <- APlayerController::Tick <- ALineagePlayerController::Tick <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=0) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
Tak jak wyzej bylo radzone zrób full checka, ewentualnie mozesz sprobowac reinstall gry
"full check"? co to jest i jak to zrobić ;D?
Usuń system i Zapuskator ci zrobil upload wszystkich brakujących.