Witamy!
Jesteśmy studentami II roku Psychologii z Uniwersytetu Wrocławskiego.
Chcemy przeprowadzić badanie dotyczące różnic między kobietami, a mężczyznami grającymi w gry typu MMORPG.
W związku z tym bardzo prosimy wszystkie chętne osoby o wypełnienie jednego z dwóch kwestionariuszy, do których linki znajdują się poniżej.
Ważne jest wybranie odpowiedniej ankiety!
Wersja dla mężczyzn (http://webankieta.pl/ankieta/w1hpwlw2hx4c)
Wersja dla kobiet (http://webankieta.pl/ankieta/w1hpwlvgv0ak)
Z góry dziękujemy za pomoc w zaliczeniu :D!
Jakub P., Michał K.
poszlo
zrobione & powodzenia
wypelnione :)
ding
imo ten zestaw odpowiedzi nei pasuje idealnie do kazdego pytania
poszlo
done
done
Cytat: treD w Maj 27, 2010, 09:17:56 PM
ding
imo ten zestaw odpowiedzi nei pasuje idealnie do kazdego pytania
To nie zestaw odpowiedzi, tylko skala jak bardzo dane stwierdzenie odnosi się do Ciebie :)
Dzięki wszystkim za odpowiedzi :respekt:
Poszło, powodzenia.
Poszło
Zrobione. Dobrze, ze to jest tylko test wyboru, bo w poprzedniej ankiecie na tym forum trzeba bylo wiecej czasu poswiecic, jak byly pytania, ktore potrzebowaly rozbudowana odpowiedz.
Done.
Done
Consider it Done
Zrobione
done
zrobione
Powodzenia - zajrzalem rowniez do wersji dla kobiet - jest tylko jedna roznica ...
Dla babeczek jest ROZOWE tlo ... LOL
to dobrze, ze pytania sa takie same, poniewaz bedzie mozna dostrzec roznice miedzy kobietami a mezczyznami w grach mmo
Done
Done
Cytat: Blitz w Maj 28, 2010, 07:55:04 PM
to dobrze, ze pytania sa takie same, poniewaz bedzie mozna dostrzec roznice miedzy kobietami a mezczyznami w grach mmo
+1 :rotfl: :rotfl: :rotfl:
poszlo
a zostaną nam udostępnione wyniki ?:)
Nasze założenie przed rozpoczeciem badanai było następujące:
Istnieją rozbieżności w natężeniu poszczególnych czynników motywacji wewnętrznej do grania pomiędzy graczami płci żeńskiej i męskiej.
Wyróżniliśmy cztery aspekty motywacji wewnętrznej, które według nas stanowią ważne elementy psychologiczne decydujące o tym, czy i w jaki sposób dana osoba realizuję swoje potrzeby w grze. Są to:
• Nawiązywanie kontaktów – jako czynnik społeczny, dotyczący relacji z gracza z innymi osobami w świecie wirtualnym i poza nim, odnoszący się jednak do społeczności wirtualnej. (np.: zloty graczy, spotkania z innymi graczami)
• Utożsamianie się z postacią – dotyczy tego w jakim stopniu gracz przywiązany jest do swojej postaci, która jest jego wirtualnym odzwierciedleniem w grze.
• Rywalizacja – czynnik dotyczący tego, w jakim stopniu osoba zorientowana jest na osiąganie sukcesów i dążenie do konfrontacji z innymi graczami.
• Zaangażowanie emocjonalne – w jakim stopniu gracz angażuje się w emocjonalnie, jak mocno przeżywa swoje sukcesy i porażki w grze.
Nasza hipoteza została potwierdzona, chociaż nie tak wyraźnie jak nam się zdawało.
Rywalizacja jest czynnikiem występującym u mężczyzn w nieznacznie większym nasileniu niż u kobiet, dokładnie o 3,85 punktów procentowych.
Największa zauważalna różnica wystąpiła w czynniku: zaangażowanie emocjonalne. Wyniosła on 8,90 punktów procentowych i o dziwo okazało się że
kobiety mniej angażują się emocjonalnie w grę.
Nieznaczne różnice wystąpiły również w pozostałych dwóch czynnikach.
Nawiązywanie kontaktów było o 1,62% wyższe u mężczyzn, natomiast utożsamianie z postacią było o 1,98% wyższe u kobiet.
Jeszcze raz dziękujemy wszystkim za udział w badaniu :goodjob:
Kuba P. i Michał K.
Ankieta jest zamknięta. Proszę się skontaktować z jej autorką lub autorem aby uzyskać więcej informacji.
szkoda :D temat raczej mozna zamknac :D ?
//Soulern: Można... Tylko po co? A jeśli ktoś chciałby skontaktować się z autorką lub autorem przez forum? ^^