Nieoficjalna polska strona Lineage 2

Archiwa => Archiwum - Lineage 2 Ogólnie => HELP! => Wątek zaczęty przez: Desann w Czerwiec 08, 2010, 01:40:01 am

Tytuł: On Screen Damage Display dla Graci Epilogue
Wiadomość wysłana przez: Desann w Czerwiec 08, 2010, 01:40:01 am
Ma ktos moze takiego patcha http://www.youtube.com/watch?v=QUOEDrPltQc (http://www.youtube.com/watch?v=QUOEDrPltQc) tylko za do epiloga? chodzi mi o te napisy na ekranie kiedy wlaczy skilla lub wejdzie cryt najlepiej by jeszcze bylo aby pokazywalo sie zadane dmg ^^
Tytuł: Odp: On Screen Damage Display dla Graci Epilogue
Wiadomość wysłana przez: TeJP w Czerwiec 08, 2010, 02:08:56 am
Przylaczam sie. :)
Tytuł: Odp: On Screen Damage Display dla Graci Epilogue
Wiadomość wysłana przez: br2yd4l w Czerwiec 08, 2010, 04:41:07 am
Takiego konkretnie nie, ale kiedyś miałem coś podobnego.
I to nie jest 'on screen damage' bo dmg akurat l2 nie wyświetli (będzie puste pole), tylko on screen messages o bufach/debufach i critical hitach :P

Przy pomocy l2utils można sobie coś takiego samemu zrobić (własnie do tego służy zakładka on screen messages)
Position to jedna z 9 liczb (1 - 9). Tutaj widać że critical hit wyświetla się na pozycji 2, bufy na 5, al tutaj rysunek poglądowy:

1 2 3
4 5 6
7 8 9

Przy czym 7 chyba nie można używać bo tam jest chat :P
Tytuł: Odp: On Screen Damage Display dla Graci Epilogue
Wiadomość wysłana przez: Desann w Czerwiec 08, 2010, 10:41:08 am
Hmm a jest ten program pod epiloga, bo szukalem i ciezko mi go znalesc.
Tytuł: Odp: On Screen Damage Display dla Graci Epilogue
Wiadomość wysłana przez: Kokiruka w Czerwiec 08, 2010, 10:41:37 am
tutaj rysunek poglądowy:

1 2 3
4 5 6
7 8 9

Przy czym 7 chyba nie można używać bo tam jest chat :P
Właśnie jest taki myk, że dolne numerowanie jest odwrócone i 9 jest w miejscu czatu a 7 w prawym dolnym rogu  :wink:
DMG może się wyświetlać, wystarczy wpisać tylko "$s1" by wyświetlały się zadane obrażenia ale za ciekawego efektu to nie ma i nie sprawdza się w przypadku postaci co szybko biją. Ale nie ma jeszcze wersji L2Utils która działa pod epiloga

A tu mój systemmsg-e.dat (http://www.speedyshare.com/files/22671484/systemmsg-e_by_Kokiruka.rar) zawiera on pokolorowane oraz wyskakujące komunikaty na ekranie o krytykach, debuffach, o tym, że ktoś się zalogował itp.  :wink:
Tytuł: Odp: On Screen Damage Display dla Graci Epilogue
Wiadomość wysłana przez: Blitz w Czerwiec 08, 2010, 12:19:01 pm
Cytuj
Ale nie ma jeszcze wersji L2Utils która działa pod epiloga

jest, ja mam, zaraz uploadne

@edit - http://www.megaupload.com/?d=AO9VRJ1V


Podczas wczytywania wyskakuje zawsze jakis blad, ale wszystko co zmieniam dziala jak nalezy

Pierwsze co trzeba zrobic, to patch system  ->  Tools -> Patch system, to troche dlugo trwa
Potem mozna juz edytowac co chcemy, po minucie kazdy bedzie wiedzial jak sie obslugiwac tym
L2 jesli wyskakuje error przy wlaczeniu, nalezy wlaczac przez loader  CT1+ w systemie (Uruchom jako administrator w windows vista/7)
Tytuł: Odp: On Screen Damage Display dla Graci Epilogue
Wiadomość wysłana przez: TeJP w Czerwiec 08, 2010, 01:18:52 pm
tutaj rysunek poglądowy:

1 2 3
4 5 6
7 8 9

Przy czym 7 chyba nie można używać bo tam jest chat :P
Właśnie jest taki myk, że dolne numerowanie jest odwrócone i 9 jest w miejscu czatu a 7 w prawym dolnym rogu  :wink:
DMG może się wyświetlać, wystarczy wpisać tylko "$s1" by wyświetlały się zadane obrażenia ale za ciekawego efektu to nie ma i nie sprawdza się w przypadku postaci co szybko biją. Ale nie ma jeszcze wersji L2Utils która działa pod epiloga

A tu mój systemmsg-e.dat (http://www.speedyshare.com/files/22671484/systemmsg-e_by_Kokiruka.rar) zawiera on pokolorowane oraz wyskakujące komunikaty na ekranie o krytykach, debuffach, o tym, że ktoś się zalogował itp.  :wink:
Hmmm.
Pokazywanie SS'ow na ekranie to lekki fail. Grajac paladynem na pvp nic prawie nie widac przez te wsyzstkie napisy.
Tytuł: Odp: On Screen Damage Display dla Graci Epilogue
Wiadomość wysłana przez: Blitz w Czerwiec 08, 2010, 01:23:54 pm
tutaj moj - http://www.megaupload.com/?d=MLNJFDNH

nie ma info o crytach, bo na chwile obecna bawie sie na h rate przez co caly czas mialbym ten napis wlaczony ;p jak chcesz moge zrobic

ps. wywalilem info o strzelaniu z luku, glos oraz napis, ze skill jest w czasie reuse ( ile czasu pokazuje )
Tytuł: Odp: On Screen Damage Display dla Graci Epilogue
Wiadomość wysłana przez: br2yd4l w Czerwiec 08, 2010, 01:42:01 pm
To jeszcze takie moje uwagi na ten temat:
1. jeśli nie chcemy jakiegoś głupiego napisu (np 'you carefully nock an arrow') wystarczy ustawić ten tekst pusty (nie wyświetli się w ogóle w chacie)
2. Gracia final (nie epilogue) na 100% nie wyświetlała on_screen informacji o dmg jaki robimy (puste pole). Nie wiem, czy to poprawili
3. Critical Hit sie przydaje np dla daggerów na pvp, to samo z bufami, debufami
4. l2utils działało do każdej wersji, ale ciągle błędami rzuca :P (trzeba poprawnie ustawić ścieżkę i spachować system l2encodec'iem), albo tak jak Blitz napisał
Tytuł: Odp: On Screen Damage Display dla Graci Epilogue
Wiadomość wysłana przez: Kokiruka w Czerwiec 08, 2010, 02:03:50 pm
Hmmm.
Pokazywanie SS'ow na ekranie to lekki fail. Grajac paladynem na pvp nic prawie nie widac przez te wsyzstkie napisy.
Jakich ss'ow?
To jeszcze takie moje uwagi na ten temat:
1. jeśli nie chcemy jakiegoś głupiego napisu (np 'you carefully nock an arrow') wystarczy ustawić ten tekst pusty (nie wyświetli się w ogóle w chacie)
2. Gracia final (nie epilogue) na 100% nie wyświetlała on_screen informacji o dmg jaki robimy (puste pole). Nie wiem, czy to poprawili
1. I taksamo można wywalić niepotrzebny wpis "Power of mana enabled"
2. No ja na G.Final robiłem właśnie, dokładnie to na RPG-Club testowałem i tam mi wyświetlało tylko, to jest zupełnie bez sensu bo wyświetla tylko jedną linijkę i za szybko przelatuje.
Tytuł: Odp: On Screen Damage Display dla Graci Epilogue
Wiadomość wysłana przez: Elath w Czerwiec 10, 2010, 11:19:49 am
Nie mogę sobie z tym poradzić. Bardzo proszę aby ktoś jeśli może opisał krok po kroku jak skonfigurować l2 utils i l2 encode
Tytuł: Odp: On Screen Damage Display dla Graci Epilogue
Wiadomość wysłana przez: Ryane w Czerwiec 10, 2010, 12:06:17 pm
Z tego co mi wiadomo jest to modyfikacja klienta, a taka pomoc na tym forum jest zabroniona :) I nie wiem po co robisz kolejny o tym temat
Tytuł: Odp: On Screen Damage Display dla Graci Epilogue
Wiadomość wysłana przez: Frohike w Czerwiec 10, 2010, 01:15:25 pm
Programów i porad do zmiany kolorków lub pokazywania dmg na ekranie się nie czepiamy tutaj. Ogólnie zabronione są tylko linki i poradniki do wszelkich botów i radarów.
Tytuł: Odp: On Screen Damage Display dla Graci Epilogue
Wiadomość wysłana przez: RazielIII w Czerwiec 10, 2010, 01:19:16 pm
dmg on screen na G.Final nie dziala, jedynie co mozesz sobie wyswietlac to resist debuffow, buffy itp
Tytuł: Odp: On Screen Damage Display dla Graci Epilogue
Wiadomość wysłana przez: Ryane w Czerwiec 10, 2010, 01:27:45 pm
Programów i porad do zmiany kolorków lub pokazywania dmg na ekranie się nie czepiamy tutaj. Ogólnie zabronione są tylko linki i poradniki do wszelkich botów i radarów.

To cos nowego :) A co do samego patcha to ostatnia dzialajaca wersje widzialem pod gracie part 2 chyba.
Tytuł: Odp: On Screen Damage Display dla Graci Epilogue
Wiadomość wysłana przez: Elath w Czerwiec 10, 2010, 01:29:40 pm
Gram na Rpg- club. Bardziej zależy mi na samej zmianie treści i koloru komunikatów niż ich wyświetleniu na ekranie.
Tytuł: Odp: On Screen Damage Display dla Graci Epilogue
Wiadomość wysłana przez: br2yd4l w Czerwiec 11, 2010, 01:25:31 am
L2 utils nie mam, ani nawet lineage już z pół roku, ale się postaram z pamięci

Mamy lineage2 zainstalowane gdziekolwiek. Ja polecam patchować l2encodekiem, bo się przyzwyczaiłem.

1. ściągamy l2encodec z tej strony: http://dstuff.luftbrandzlung.org/l2.php  (l2wh.com -> dstuff)
link: http://dstuff.luftbrandzlung.org/public/common/l2encdec_2.10.1.7z

Rozpakowujemy etc. Pojawi nam się dużo plików. Teraz: robimy kopię katalogu Lineage2/system (jako np system_original). Kopiujemy l2encodec do katalogu Lineage2/system i odpalamy program patcher.exe - to potrwa około 5-10 min.

Uwaga: uważnie czytajcie komunikaty. L2encodec wypierdzieli się na każdym błędzie i w ogóle na wszystkim. Jeśłi jest katalog backup - wywali się, jest spachowany już plik, wywali się. Na wszystko pomaga skasowanie katalogu system i checkfiles.

Ok.. mamy spachowany katalog system. Gra nie powinna się nawet próbować uruchomić teraz ;>

2. Ściągamy l2.exe które czyta odpachowane pliki. Jest około 5x mniejsze od oryginalnej wersji.
Ze strony: http://fyyre.ivory-tower.de/
Freya: http://fyyre.ivory-tower.de/ct2pt5_l2.rar
Gracia Epilogue: http://fyyre.ivory-tower.de/ct2pt4_l2.rar

Używamy wersji V2 for pached system.

Teraz l2.exe powinno się normalnie odpalić i nie powinniśmy zauważyć żadnej zmiany, ale....

... pliki są edytowalne :P

3. Instalujemy l2utils. Nie wiem gdzie, ale w konfiguracji trzeba wpisać ścieżkę i kronikę. L2 utils wywali błąd, klikamy ok. Może się wywalić za pierwszym drugim razem - zdarza się :P
Przechodzimy do zakładki messages, albo coś takiego i wciskamy load (otórz folder czy coś takiego)
Pojawi się około 3000 komunikatów. Dość intuicyjnie możemy każdy wyedytować. Po zapisaniu zmian i odpaleniu l2 będziemy mieli swoje kolorki ;)
Tytuł: Odp: On Screen Damage Display dla Graci Epilogue
Wiadomość wysłana przez: RazielIII w Czerwiec 11, 2010, 02:04:43 am
Gram na Rpg- club. Bardziej zależy mi na samej zmianie treści i koloru komunikatów niż ich wyświetleniu na ekranie.
http://www.megaupload.com/?d=LFKS1PS0 (by BinKz)
Tytuł: Odp: On Screen Damage Display dla Graci Epilogue
Wiadomość wysłana przez: Dexter69 w Czerwiec 25, 2010, 09:45:33 am
Skoro już poruszacie takie ciekawe wątki to ma ktoś może jeszcze mob lvl i drop patch dla GE?
Wiem, że niektóre serwerki w swoich systemach to dają od razu, dlatego najprościej byłoby wyciągnąć to z takowego? (pomijając fakt, że nie wiem dokładnie o które pliki w systemie chodzi :D)
Tytuł: Odp: On Screen Damage Display dla Graci Epilogue
Wiadomość wysłana przez: swan w Czerwiec 25, 2010, 10:15:01 am
Gram na Rpg- club. Bardziej zależy mi na samej zmianie treści i koloru komunikatów niż ich wyświetleniu na ekranie.
http://www.megaupload.com/?d=LFKS1PS0 (by BinKz)
czym sie rozni binkza i twoj?
Tytuł: Odp: On Screen Damage Display dla Graci Epilogue
Wiadomość wysłana przez: RazielIII w Czerwiec 25, 2010, 12:04:40 pm
Gram na Rpg- club. Bardziej zależy mi na samej zmianie treści i koloru komunikatów niż ich wyświetleniu na ekranie.
http://www.megaupload.com/?d=LFKS1PS0 (by BinKz)
czym sie rozni binkza i twoj?
kolorami, + ja mam kilka info wyswietlajkacych sie na ekranie (nie dmg)
Tytuł: Odp: On Screen Damage Display dla Graci Epilogue
Wiadomość wysłana przez: Dickert w Sierpień 05, 2010, 10:00:43 pm
mam pytanko. troche zaczalem sie tym bawic juz kilkanascie komunikatow zmienilem i wcale mi nie dziala prze loadder tylko przez zwykle l2.exe. ale nie o tym mowa.

Mozna jakos zrobic zeby za dmg w obie strony nie odpowiadal jeden komunikat w przypadku: gracza/summona/pet'a?

i jeszcze jedno jak zrobic zeby pokazywalo wejscie debuffa? bo na razie doszedlem to wniosku ze jest

Use $c1...
Fail

a pokazanego wejscia nie moge znalesc :/.

Dzięki wszystkim za pomoc. wiem ze mozna sciagnac sobie, ale chciałbym też sam troche sie potrudzic ;P
Tytuł: Odp: On Screen Damage Display dla Graci Epilogue
Wiadomość wysłana przez: bula w Sierpień 06, 2010, 03:23:06 pm
bo nie masz komunikatu jak debuff w kogos wchodzi, jezeli nic sie nie pokazuje(komunikat o nie-wejsciu, albo o zresistowaniu)) to znaczy ze wszedl
Tytuł: Odp: On Screen Damage Display dla Graci Epilogue
Wiadomość wysłana przez: Dickert w Sierpień 06, 2010, 04:48:08 pm
dobra.. ale czytając ten temat dawaliście link do waszych plikach "z debuffami". Mieliście na myśli, że atak Fail/resist albo nic?

A co do summonów/petów i postaci wie ktoś czy też nie da się z tym nic zrobić?
Tytuł: Odp: On Screen Damage Display dla Graci Epilogue
Wiadomość wysłana przez: br2yd4l w Sierpień 07, 2010, 02:22:58 am
mam pytanko. troche zaczalem sie tym bawic juz kilkanascie komunikatow zmienilem i wcale mi nie dziala prze loadder tylko przez zwykle l2.exe. ale nie o tym mowa.
Tak działa jak masz spachowany system i l2.exe. Gdybyś miał 'retailowy' musiałbyś kombinować

Mozna jakos zrobic zeby za dmg w obie strony nie odpowiadal jeden komunikat w przypadku: gracza/summona/pet'a?
Nie. To po prostu jest jeden komunikat. Bez zabawy w kodzie l2, żeby odpalał inny komunikat się nie da. Czyli temat wystaje poza zwykłe edytowanie systemmsg-e.dat.
Powiem Ci tylko, że z tego co da się ten plik przeglądać to takie próby były, ale dali sobie spokój.


i jeszcze jedno jak zrobic zeby pokazywalo wejscie debuffa? bo na razie doszedlem to wniosku ze jest

Use $c1...
Fail

a pokazanego wejscia nie moge znalesc :/.
Nie możesz znaleźć bo nie ma. J.w nie da się tego zrobić.
CHYBA, że ten komunikat jest tylko pusty. jeśli wyświetlany string jest pusty to wiadomość się nie wyświetli. z tego co się orientuje tam jest około 50 komunikatów pustych, może któryś z nich to robi, ale szanse są b. małe (zwykle grupują te komunikaty, więc powinien być przed/pod resisted.

Sory, że tak negatywnie, ale tak to niestety już jest
Tytuł: Odp: On Screen Damage Display dla Graci Epilogue
Wiadomość wysłana przez: Dickert w Sierpień 07, 2010, 02:36:04 am
miałem spachowany przez l2 utils i system nie był reatailowy tylko pod priva.

Ok, dzięki wielkie.