Witam! mam problem z odpaleniem l2 na systemie windows 7.Przy odpalaniu l2 pisze You musst add ur lineage 2 folder into antivirus. I tu pojawia się problem bo nie wiem jak dodać folder l2 do anti virka.
Mój antyvirus to avast
Nikt Ci raczej nie napisze jak to zrobic skoro nie podales nazwy swojego antywirusa.
Napisałem wyżej jaki antyvir http://img62.imageshack.us/f/beztytuulam.png/ to dokładnie pokazuje się po włączeniu l2
No to wchodzisz w Ustawienia -> wykluczenia i tam dajesz folder z l2. Najlepiej tez dodaj wyjatek do zapory systemowej.
Antywirus zapewne wrzucił ci plik l2.exe do kwarantanny. Przywróć plik l2.exe i dodaj do wyjątków w antywirusie.
Zrobiłem tak jak pisałeś i dalej to samo :/
MCafee może jakos na to wpływać?
nie używa się 2 antywirów na raz....
Nie moj komp :D
2010.6.20 23:45:30
OS : Windows XP 5.1 (Build: 2600)
CPU : GenuineIntel Intel(R) Celeron(R) CPU 2.80GHz @ 2809 MHz 511MB RAM
Video : NVIDIA GeForce2 MX/MX 400 (9371)
PosCode : LS1(87) 0:0:0 1/0 [559]
CreatePixelShader failed(D3DERR_INVALIDCALL).
History: UD3DRenderDevice::CreatePixelShader <- FD3DPixelShader::Init <- InitShader <- FD3DShaderManager::GetShader <- FD3DRenderInterface::DrawPrimitive <- FCanvasUtil::Flush <- Material=Transient.FinalBlend3 <- UGlowEffect::BrightPassFilter2Render <- UGlowEffect::BrightPassFilterRender <- UGlowEffect::PostRender <- FPlayerSceneNode::Render <- SceneNodeRender <- Draw <- UGameEngine::Draw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
Wie ktos o co moze chodzic?
CreatePixelShader failed w opcjach powyłączaj wszystko związane z shaderami. Ale ostatni raz ten error widziałem za czasów interlude :o
Cytat: rcu2xp w Czerwiec 20, 2010, 11:47:17 PM
511MB RAM
Video : NVIDIA GeForce2 MX/MX 400
Czy ten ktoś w ogóle grał na tym sprzęcie w L2 ostatnio czy to pierwsze odpalenie L2? Możliwe że po prostu to za słaby komp na grę.
Grałem na tym kompie w l2 rok więc działało :D