Nieoficjalna polska strona Lineage 2

Archiwa => HELP! => Archiwum - serwery prywatne - ogólne => Errors => Wątek zaczęty przez: wik w Październik 28, 2010, 12:14:13 AM

Tytuł: Przypadkowe disconnecty
Wiadomość wysłana przez: wik w Październik 28, 2010, 12:14:13 AM
Witam

Mam pytanie czy moze ktos zetknal sie z takim problem ze co jakis czas (okolo 30 min) automatycznie dostawl diconecta z gry?
Moja dziewczyna ma internet 1mb i nie wiem czy problem tkwi wlasnie tutaj czy moze jest jakas szansa to naprawic zeby nie wywalalo ciagle z gry?
Pomocna bedzie kazda wskazowka.

Z gory dziekuje i pzdr
Wik

// poprawiłem temat - brzydal
Tytuł: Odp: automatyczne wylogowywanie
Wiadomość wysłana przez: br2yd4l w Październik 28, 2010, 02:21:37 PM
Kiedyś miałem taki problem, że z 20 kont jakie miałem na raz zalogowane na l2walkerze co jakiś czas (1h? 2h) rozłączało mi się LOSOWO kilka (np 5). Problemem był modem z TPSA, który generował bardzo dużo kolizji po stronie lokalnej. Wymiana modemu pomogła.

Jeśli to neostrada to może być ciut gorzej to zdiagnozować (bo mają wyjebane), ale powinieneś móc uruchomić konsolę (cmd) i wydać polecenie 'ping wp.pl -t', które co sekundę wyśle pinga do wp.
Teraz: jeśli rozłączy Ci neta nawet na 2s, to jeden z tych pingów będzie dziwny (długi czas, albo brak odpowiedzi). Po tym poznasz, że łącze pada. Ping może sobie chodzić w tle, nie zużywa w ogóle zasobów sieciowych
Tytuł: Odp: Przypadkowe disconnecty
Wiadomość wysłana przez: wik w Październik 29, 2010, 08:15:15 PM
spoko teraz nawet lepiej to brzmi :)
wlaczylem wiersz polecen i na razie jeszcze nie odpalalem Lineage'a ale co jakis czas wyskakuje komunikat

"uplynal limit czasu zadania" a sam ping skacze od 18 do okolo 90 (czasami skacze do 100 z groszami)

zobacze jeszcze jak to bedzie z sama gra jak rozlaczy ale na razie jestem ciekawy samego tego komunikatu co on oznacza i czy to ma jakis wplyw na disconnecty.

pzdr Wik
Tytuł: Odp: Przypadkowe disconnecty
Wiadomość wysłana przez: br2yd4l w Październik 30, 2010, 03:08:41 AM
upłynął limit czasu żądania oznacza, że pakiet nie wrócił. Czyli rozłączyło Ci internet na około 1s. 'Packet Lost' inaczej. Dzwonisz do providera i mówisz, ze masz packet losty i co oni na to chcą poradzić
Tytuł: Odp: Przypadkowe disconnecty
Wiadomość wysłana przez: wik w Październik 30, 2010, 09:34:27 PM
aha dzieki :)

zobaczymy co zrobia w takim razie z tym...miejmy nadzieje ze da sie ten problem jakos usunac :)

w kazdym razie dzieki za pomoc bo teraz przynajmniej wiem o co chodzi

pzdr wik
Tytuł: Odp: Przypadkowe disconnecty
Wiadomość wysłana przez: Acid w Listopad 04, 2010, 11:02:20 PM
Jaki provider?
Tytuł: Odp: Przypadkowe disconnecty
Wiadomość wysłana przez: Kamal w Listopad 04, 2010, 11:06:33 PM
tele 2 ;)
Tytuł: Odp: Przypadkowe disconnecty
Wiadomość wysłana przez: Acid w Listopad 05, 2010, 11:01:43 AM
Kumpel miał podobny problem z gubieniem pakietów, pomogła wymiana routera.
Ściągnij Winmtr i sprawdź połączenie np. do wp.pl
Tytuł: Odp: Przypadkowe disconnecty
Wiadomość wysłana przez: wik w Listopad 06, 2010, 02:45:52 AM
aa sory za odkopanie tematu ale to nie tele2 jak sie dowiedzialem tylko netia :P
dzwonilem dzis do nich ale powiedzieli ze dopiero jutro mozna by sie czegos dowiedziec i zweryfikowac dlaczego sa problemy z polaczeniem bo podobno dzis byla jaka ogolna awaria w netii i wszystko sie posypalo u nich heh

napewno jak sie czegos dowiem od nich to dam znac jeszcze w temacie :)
a i jeszcze cos...tu nie ma routera tylko modem wiec w tym wypadku to prawdopodnie oni by juz musieli to zalatwiac z umowy przynajmniej tak mysle

pzdr Wik
Tytuł: Odp: Przypadkowe disconnecty
Wiadomość wysłana przez: Acid w Listopad 06, 2010, 06:53:55 PM
Pakiety możesz gubić również przez uszkodzony modem, nie musi to być koniecznie router.