Nieoficjalna polska strona Lineage 2

Archiwa => Archiwum - serwery prywatne => Wątek zaczęty przez: Matim w Styczeń 06, 2011, 08:04:12 PM

Tytuł: [Projekt][L2J] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: Matim w Styczeń 06, 2011, 08:04:12 PM
Witam, od dłuższego czasu zajmuję się tworzeniem nowego, bardzo ciekawego serwera, który cechował by się unikalnymi rozwiązaniami, niespotykanymi wcześniej na innych serwerach. Chciałbym przedstawić wstępny plan serwera jak będzie wyglądał po zakończeniu wszelkich prac (development)

STRONA (http://www.l2ephion.com) || FORUM (http://www.l2ephion.com/forum)

W swojej karierze miałem jeden typowo mój, tworzony jedynie samotnie serwer, tak - była to pierwsza odsłona serwera pod nazwą L2Ephion, było już to dosyć dawno, a od tamtego momentu sporo się zmieniło (mowa tutaj o umiejętnościach developerskich) Jako iż znudziło mi się już tworzenie kodów i modyfikacji dla właścicieli innych serwerów, oraz chciałbym stworzyć serwer unikatowy, nie kolejny pospolity serwer z paroma NPC'ami ściągniętymi z MaxCheaters i czystą paczką z repo. L2J'tu. Poniżej opis paru idei jakie zostaną zawarte na serwerze oraz ogólna koncepcja rozgrywki. Oraz garść screen'shotów.




1. Tworzenie postaci:

Jako iż koncepcja serwera jest nastawiona przede wszystkim na PvP oraz ciągłą rywalizacje, postanowiłem uprościć kilka monotonnych aspektów gry, jaką musimy przebrnąć na początku rozgrywki na serwerze typu HR.




- Każda nowa postać otrzymuje na starcie 76 Level

Mnie osobiście jako gracza, irytowała potrzeba marnowania kilkunastu minut na wyexpienie postaci zaraz po jej stworzeniu, dla tego postanowiłem iż takie rozwiązanie będzie bardziej komfortowe. Następnie aby osiągnąć wyższe poziomy, będzie trzeba trochę się wytężyć, głównie chodzi o to iż nowy gracz może wybrać dwie wersje "rozgrywki", od pierwszej minuty wejścia na serwer ma możliwość do brania udziału w PvP dzięki początkowemu levelowi (76) oraz natychmiastową możliwością zakupu sprzętu S-grade. Bardziej ambitni gracze, oraz gracze posiadający zaplecze czasowe, mogą skupić się na rozwoju swojej postaci, otrzymywanie nowych skilli poprzez zdobywanie wyższych poziomów itp (element, który nadaje sens pozostania na serwerze) Aby zdobywać kolejne poziomy będzie trzeba po prostu poexpić (nie będzie to jakiś mega hardcore) ale trochę chwil będzie trzeba spędzić jeżeli będzie nam zależeć na najwyższym poziomie, lepszych skillach oraz przedmiotach.




- Każda nowa postać otrzymuje przedmioty podstawowe

Aby ułatwić oraz umilić graczom życie, każda nowa postać otrzyma po jednej sztuce itemów takich jak: Soul Shot S, Spirit Shot S, Blessed Spirit Shot S oraz Arrows S grade. Na czym polega ułatwienie? Otóż itemy te są "nieskończone", oznacza to iż wystarcza nam jedynie jedna sztuka w/w przedmiotu. Pozwala to na zapomnieniu o martwieniu się ciągle o ilość soul shotów podczas pvp itp.

- Każdy gracz otrzymuje dostęp do Panelu Gracza

Czym jest owy panel gracza? Najlepiej zobrazuje to obrazek poniżej, ale postaram się opisać także ten element. Otóż jest to pewnego rodzaju centrum, dzięki któremu każdy gracz ma szybki dostęp do opisu specyfikacji serwera, najnowszych newsach, eventach, możliwość sprawdzenia Top List najlepszych graczy pod względem PvP, Pk, posiadanej adeny, sprawdzić status zamków, naprawić zepsutą postać (wyrzucającą z gry, critical errors itp) oraz wiele innych możliwości ułatwiających i ubarwiających grę.

(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi51.tinypic.com%2F148d8n5.jpg&hash=e52d407a544c0a2162f087fb91689c7fed006b0d)

(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi53.tinypic.com%2F24b4yoh.jpg&hash=81e3e7758131c7d563a8fb1aa1e735ff59256235)




2. Gospodarka Handlowa:

Na większości serwerów adena jest kompletnie bezwartościowym przedmiotem (zabijamy parę moobów i mamy limit adeny w inventory) Jak iż na tym serwerze, adena ma być głównym środkiem płatniczym (W sklepach, za usługi u NPC, handel graczy itp) drop adeny jak i ceny będą zmniejszone (tak jakby mniejsza skala), przykładowy drop z potwora z lokacji na której farmi się adene to np 5341 adena, ceny są oczywiście do wszystkiego dostosowane.

Aby otrzymać przedmioty wyższej klasy, bardziej unikalne, będziemy potrzebować odpowiednich materiałów (matsy) będą one dostępne do kupna za adene u NPC, z dropu z moobów oraz RB oraz przede wszystkim ze spoila (zachęta do gry dwarfem oraz przede wszystkim rozwój gospodarki przez sprzedaż/wymianę materiałów itp)




3. Balans między Klasowy:

Aby maksymalnie zminimalizować przepaść między klasami podjętych zostało sporo kroków, takich jak: Maksymalny enchant to +16, enchant rate to 70%, buffer jedynie z podstawowymi buffami, odpowiednie działanie skilli (z wyjątkami)  Gwałtowne zredukowanie atrybutacji (kamienie za nią odpowiedzialne to na prawdę WIELKA rzadkość podczas dropu) Itp.




4. Rozgrywka:

Jak już wspomniałem, główne założenie serwera to maksymalizacja pvp oraz rywalizacji (Zwłaszcza między klanowej) Wprowadzone zostały ciekawe rozwiązania, jak np ta pod tytułem "Conqerable Locations" Na razie pozwolę sobie dać jedynie opis tego w angielskiej wersji:

Its simple and clear, there are few locations which are conquerable.

It means that each clan may be the rightful owner of the individual locations.

1. How does it work:

- each conquerable location has one own "Occupation Crystal"

(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi54.tinypic.com%2F15qx1xt.jpg&hash=f45f5c93a6fd3d219e3b94ad8a07e9de2267190f)

- only clan with level 4 or above may be the occupier of the location

- each clan is allowed to have multiple locations at once

2. To become lord of the location, you will have to:

- kill "Occupation Crystal" (don't wory, he will be respawned shortly)

(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi56.tinypic.com%2F68emfr.jpg&hash=2701ef601ce915cefd8ef0c73170dfbea38c25c3)

- kill its defeners and guards - if exist

3. Benefits:

- praise and prestige for your clan and clan members

- special functions avaiable at Occupation Crystal

- soon more info

Crystal Main Window (chat):

(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Foi52.tinypic.com%2F2irrtqv.jpg&hash=6b57677c14f7e1c0ff2eb82702cfdd8ebc499a53)




Owner (clan leader) may buy/enable/disable addintional abilities:

(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Foi56.tinypic.com%2F14kktnk.jpg&hash=0c77c7067d5cab075071b69b068c00295fe613a5) (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Foi51.tinypic.com%2F1zwj6s5.jpg&hash=cd7073dd8031a5c74a2ad05f38020104b6105683)




Whole Conquerable Location mod is well described, there is "Crystal Guide" button

(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Foi51.tinypic.com%2F24wr6hh.jpg&hash=40e4d0e25d2a98eab6c4249db7af88ba9d4f3bfb)




You can always check basic info about current owner of the location:

(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Foi56.tinypic.com%2F15xq25u.jpg&hash=eb249328b54e630d517422d1720d9fffd170e790)




Occupation Crystal Functions:

- Only Clan Leader of the clan which is owner of the location may control/set functions of the crystal!

- There are few functions avaiable to set, depends from crystal type (there are better and worse)

For example:

1. First Function, Defence Ability:

- If this function is enabled, and someone will attack your location (will try to kill your location Crystal), Crystal will automaticaly try to fend off enemy attack, for example crystal is allowed to spawn his defenders such as Inteligent NPC Guards (like powerful mages which are able to use debufs and magic attacks etc) or dangerous creatures (Monsters) Crystal may also try to paralyze attackers for few seconds. Clan leader may enable those defence abilites by adequate price.

2. Second Function, Warning Ability:

- While this function is enabled, and someone will try to attack your location, each online clan member will be warned of the danger, that someone is trying to conqer your location. Its really useful option while no one is guarding your location! As always, you will have to pay for such facilities.

3. More Abilities - in Development!




Other Info:

- Its obvious, but you are not allowed to kill your own Crystal (reduce HP)

(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi53.tinypic.com%2F104qput.jpg&hash=3bfcc79a20dec617404dbfff25d69ce9d826c344)

- If your clan will lose Conqerable Location, each online clan member will be informed.




Generalnie chodzi o ciągłe nakręcanie masowy pvp, dodatkowo podkreślona zostanie funkcja zamków oraz Clan Halli, nie będzie to już tylko zwykła texturka, ale klanowicze będą mogli czerpać korzyści z posiadania CH/Zamków takie jak lokacje zamknięte tylko dla klanowiczów oraz inne specjalne opcje ...

Na serwerze będzie masa ciekawych Eventów, głównie automatycznych, takich jak:


i więcej...




5. Inne Ciekawe Rozwiązania:

Serwer będzie pełen ciekawych oraz unikalnych "bajerów", poniżej przedstawię kilka z nich.

- Special Gatekeeper

Bardzo ciekawy GK, pozwalający sprawdzić ilość graczy znajdujących się aktualnie w danej lokacji oraz status Bossów.

(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Foi55.tinypic.com%2Ffs6qp.jpg&hash=fa0de86d855fe63a085e0b37d79d69fabf68745c)




- Smart NPC

Npc jedynie dla zabawy, komentuje otoczenia oraz kara (w postaci debuffa) za przekleństwa

(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fgickr.com%2Fresults4%2Fanim_5bd93b0e-db50-bf74-2977-c590666b1c69.gif&hash=cd940e2e2ed3b48c598e346e6dc3015ecbabf502)




- Bounty Hunter

Chcesz kogoś zabić, ale Ci się to nie udaje? Zleć to innym graczom.

Może to Ty poszukujesz zlecenia? Wykonaj je a otrzymasz wyznaczoną nagrodę!

(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi52.tinypic.com%2Fnqzprc.jpg&hash=c866e5e8233acad8ca0ddf73be96d332e90ff7ec) (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi51.tinypic.com%2F8x6mht.jpg&hash=86d93d904321fd0648d80ec76a253a45814d3247)




Mysterious Elven Ruins Mod:




There may be only one party inside at the same time. You can stay there only for ten minutes, after this time your party will be teleported back.

(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Foi52.tinypic.com%2Fde21w5.jpg&hash=055543681145d218aea0c04bd9af589468e94a2a)

1) Only Party Leader may use teleport button

2) You need party with 5 members at least

3) Each member should be level 82 or above




2. Everything is well described in game (nice tutorial about how does it work etc)

(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Foi51.tinypic.com%2F30vktid.jpg&hash=9a003775f684f5ffc17bde9150b6d38865670994)




3. If this loction is not empty (another party is inside, there is proper info)

(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Foi51.tinypic.com%2Fr1abgh.jpg&hash=16843ba37f5fb96290e4e91eeba24e5b9e650c51)

If location is not empty, nobody may enter, after 10 minutes, party will be teleported back, and location will be empty again. By default, there are spawned 50 monsters (randomly) and only one has treasure, players goal is to find and kill this "special" monster - they have to do it fast, they have only 10 minutes. They may enter once again, but there will be new, different position of Monsters, also special monster with treasure will be selected again.




Eventy:

(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimg262.imageshack.us%2Fimg262%2F3598%2Fminisn.jpg&hash=a1444ad087de6234eee23cea2b78ec2d022200ae)




I WIELE, WIELE WIĘCEJ, SERWER W FAZIE DEVELOPMENT, PROSZĘ O OPINIE ORAZ KOMENTARZE.
Tytuł: Odp: [Zapowiedź] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: Naito w Styczeń 06, 2011, 08:28:18 PM
Bardzo ładnie opisane, i zapowiada się super :) Mam nadzieję, że tym razem ci wystarczy czasu i uda ci się wprowadzić w życie to o czym piszesz.
Tytuł: Odp: [Zapowiedź] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: Matim w Styczeń 06, 2011, 08:39:39 PM
Cytat: Naito w Styczeń 06, 2011, 08:28:18 PM
Bardzo ładnie opisane, i zapowiada się super :) Mam nadzieję, że tym razem ci wystarczy czasu i uda ci się wprowadzić w życie to o czym piszesz.

To co zostało w/w jest już zrealizowane, wiem do czego nawiązujesz i masz rację więc ok.

Dzięki za wyczyszczenie spamu.
Tytuł: Odp: [Zapowiedź] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: Gandam w Styczeń 07, 2011, 01:24:17 AM
kronika mi srednio pasuje, gdyz Fray wydaje mi bardziej zbalansowana ale coz... zobaczymy :) z pewnosca wpadne :)

wstepnie pewnie nie jestes w stanie ustalic daty, chodzby beta testow?

i prosba...
zrob wieksza reklame niz 1 dzien przed startem  :bump:
Tytuł: Odp: [Zapowiedź] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: BeZeLek w Styczeń 07, 2011, 02:04:44 AM
Widzę, ze masz ambitne plany. I dobrze. Ale nie spiesz sie aby jak najszybciej postawic serwer, dopracuj i zapnij wszystko na ostatni guzik jezeli chcesz miec taki online, którego nie powstydziłbyś sie :]
A co do slow Gandam'a  "kronika mi srednio pasuje, gdyz Fray wydaje mi bardziej zbalansowana ale coz... zobaczymy :) z pewnosca wpadne"  - moim zdaniem kronika nie jest najważniejsza, ponieważ gdy serwer jest dobrze dopracowany, bez bugów, z dobrą geodatą, to i tak przyciągnie sporo graczy niezaleznie na jakiej bedzie kronice ;]
Tytuł: Odp: [Zapowiedź] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: Matim w Styczeń 07, 2011, 02:04:53 PM
Cytat: Gandam1989 w Styczeń 07, 2011, 01:24:17 AM
kronika mi srednio pasuje, gdyz Fray wydaje mi bardziej zbalansowana ale coz... zobaczymy :) z pewnosca wpadne :)

wstepnie pewnie nie jestes w stanie ustalic daty, chodzby beta testow?

i prosba...
zrob wieksza reklame niz 1 dzien przed startem  :bump:

Serwer tworze już około 3 miesiąc, trochę się rozciągało z mniejszej ilości czasu oraz innych zajęc.

Bete, testy chciałbym zrobic za około 2 tygodnie, ale to jest uzależnione od postępu z pracą.

Oczywiście, że nie dam reklamy 1 dzień przed startem... będzie to reklama z minimum 1 tygodniowym wyprzedzeniem, bardzo duża reklama./

Co do kroniki, ta mi najbardziej odpowiadała, jaki jest sens stawiac serwer gdy Freya jest aktualnie tak niedopracowana?

Zresztą nad tymi plikami spędziłem już masę czasu.
Tytuł: Odp: [Zapowiedź] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: Gandam w Styczeń 07, 2011, 03:53:17 PM
wyspalem sie i przeczytalem jeszcze raz :) Z gory mowie ze nie chce sie czepiac, zle Ci zyczyc, czy jestem w ogole wrogo do Ciebie/Twojeg projektu nastawiony ale:

Cytat
3. Balans między Klasowy:

Aby maksymalnie zminimalizować przepaść między klasami podjętych zostało sporo kroków, takich jak: Maksymalny enchant to +16, enchant rate to 70%, buffer jedynie z podstawowymi buffami, odpowiednie działanie skilli (z wyjątkami)  Gwałtowne zredukowanie atrybutacji (kamienie za nią odpowiedzialne to na prawdę WIELKA rzadkość podczas dropu) Itp.

1. jak enchant +16 oraz 70% wplywa na balas klas?:)
2. za bufera DUZY PLUS - ofc jak SD bedzie w odpowiedni sposob znerfiony :)
3. jak czestotliwosc dropu wplywa na balans? jedyne co to zmienia to tylko dlugosc farmy :)
Tytuł: Odp: [Zapowiedź] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: Matim w Styczeń 07, 2011, 04:08:22 PM
Wystarczy trochę pomyśleć, a więc dla przykładu.

Czym wyższy enchant tym większy dysbalans, wystarczy popatrzeć na inne serwery High Rate. Dla przykładu, jest gracz A i B.

Gracz A to gracz stary, na serwerze max enchant to +30, a gracz A posiada broń zenchantowaną na +30.

Do gry wchodzi gracz B, jego poziom enchantu sprzętu to 0, dostaje hita od gracza z +30.

A teraz taka sytuacja ma miejsce, ale z graczem z enchantem max +16. Myślę, że różnica jest, nie sądzisz?

Cytat3. jak czestotliwosc dropu wplywa na balans? jedyne co to zmienia to tylko dlugosc farmy :)

Odnosiło się do dropu kamyczków do Atrubutacji. Jako iż owe atrybuty na wysokich poziomach często niszczą balans to z kolei ich sporadyczny drop wpłynie na to iż o dobry atrybut będzie nam ciężko, jest to raczej minimalizacja skutków.
Tytuł: Odp: [Zapowiedź] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: Gandam w Styczeń 07, 2011, 04:43:22 PM
wielkosc atrybutow wyplywa jedynie na to iz summonerzy wypadaja z obiegu, bez podkrecenia summona :)
to nie wielkosc enchantu a sposob zdobycia przedmiotu oraz szansa na echant ma na to najwiekszy wplyw :) ale rozumiem do czego zmierzasz :)
co do atrybutow osiagniesz wlasnie to czemu chciales zapobiec przy enchantowaniu przedmiotow dlaczego? gracze ktorzy beda dluzej na serverze beda biegac w full atrybutach, a wlasnie nowi beda musieli grac przez spory czas nie mogac sie praktycznie bronic przed PK, bo
atrybut bardzo zwieksza osiagi :)

drobna sugestia
proponowalbym znerfowac celke z certyfikacji, dlaczego? wedlug mnie na HR przez nia wlasnie jest najwiekszy problem ubic bishopa gdyz odpala sie masakrycznie czesto :( chyba ze server bez mp potek ^^
Tytuł: Odp: [Zapowiedź] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: Rickert w Styczeń 07, 2011, 08:38:07 PM
Cytat: Gandam1989 w Styczeń 07, 2011, 04:43:22 PM
co do atrybutow osiagniesz wlasnie to czemu chciales zapobiec przy enchantowaniu przedmiotow dlaczego? gracze ktorzy beda dluzej na serverze beda biegac w full atrybutach, a wlasnie nowi beda musieli grac przez spory czas nie mogac sie praktycznie bronic przed PK, bo
atrybut bardzo zwieksza osiagi :)
Dokładnie, chyba nie do końca to przemyślałeś. :P

Ale i tak uważam, że nie wstanie.. po raz kolejny. :)
Tytuł: Odp: [Zapowiedź] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: Matim w Styczeń 07, 2011, 09:50:03 PM
Cytat: Rickert w Styczeń 07, 2011, 08:38:07 PM
Cytat: Gandam1989 w Styczeń 07, 2011, 04:43:22 PM
co do atrybutow osiagniesz wlasnie to czemu chciales zapobiec przy enchantowaniu przedmiotow dlaczego? gracze ktorzy beda dluzej na serverze beda biegac w full atrybutach, a wlasnie nowi beda musieli grac przez spory czas nie mogac sie praktycznie bronic przed PK, bo
atrybut bardzo zwieksza osiagi :)
Dokładnie, chyba nie do końca to przemyślałeś. :P

Ale i tak uważam, że nie wstanie.. po raz kolejny. :)

To uważaj dalej, zobaczymy jak na tej uwadze wyjdziesz..

Już kiedyś pisałem o serwerze i to jest ciągła kontynuacja tego o czym pisałem.

Tylko że teraz jest już okazja aby zobaczyc co zostało już zrobione...

No ale co ja się będę tłumaczył, robię to wszystko w pojedynkę, a zrobienie dużej ilości ciekawych i unikalnych rzeczy wymaga dużych nakładów czasowych.

Większa częśc kodów została napisana, trudzę się jeszcze trochę z dokończeniem Conquerable Locations, ale do przodu ...

Aktualnie skupiam się ze znajomym na testach gospodarki oraz wszystkich bajerów..
Tytuł: Odp: [Zapowiedź] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: Rickert w Styczeń 08, 2011, 12:27:10 PM
Ale przecież ja nie napisałem, że to źle - iż siedzisz przy tym jednym projekcie już długo.. Ale przed tym projektem, było jeszcze parę innych, które skończyły się tylko na prezentacji + stronie/forum. Dlatego mam prawo wnioskować czy też obawiać się, że pewnie tym razem nie wstanie. :P

I co z tymi atrybutami, myślisz coś, czy zostaje tak jak miało być.
Tytuł: Odp: [Zapowiedź] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: Matim w Styczeń 08, 2011, 12:52:03 PM
Było parę epizodów, ale co w Twojej opinii jest lepsze, zaprzestac (a raczej zatrzymac się) przed jakąkolwiek reklamą czy może stworzyc kolejny fail serwer, który padnie albo przed startem albo parę dni po nim.

Co do atrybutów, jako iż od dawna nie jestem graczem, to nie bardzo ogarniam te wszystkie nowe bajery.

Byłbym wdzięczny gdyby wypowiedziała się jakaś osoba, która by mogła powiedziec jak najlepiej miało by to wyglądac na HR
Tytuł: Odp: [Zapowiedź] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: GenesiZ w Styczeń 08, 2011, 12:53:49 PM
najlepiej to jakby ich nie było, albo max 4lvl
Tytuł: Odp: [Zapowiedź] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: Rickert w Styczeń 08, 2011, 01:01:53 PM
Cytat: GenesiZ w Styczeń 08, 2011, 12:53:49 PM
najlepiej to jakby ich nie było, albo max 4lvl
Taa było by najlepiej! /not

Jeżeli usuniesz attri, party z 2 bishami + ol będzie nie do ubicia, dmg na bisha będzie żałowy. :) Tu nie chodzi o to, czy mają być czy nie. Tylko sposób, w jaki je się ma zdobywać. Cóż ja bym proponował by takie full attri do broni się farmiło minimum. 2 dni OSTREJ farmy. Nie wiem jak to można odczytać, tak niby trudno ale raczej nie aż tak bardzo.
Tytuł: Odp: [Zapowiedź] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: Matim w Styczeń 08, 2011, 01:08:17 PM
Takie było założenie, atrybuty lecące na prawdę sporadycznie z Epików itp.
Tytuł: Odp: [Zapowiedź] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: GenesiZ w Styczeń 08, 2011, 01:09:38 PM
Cytat: Matim w Styczeń 08, 2011, 01:08:17 PM
Takie było założenie, atrybuty lecące na prawdę sporadycznie z Epików itp.

Crystal Attry z epików, a zwykłe mogą sporadycznie lecieć na farmie.
Tytuł: Odp: [Zapowiedź] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: Matim w Styczeń 08, 2011, 01:14:54 PM
A jak rozumiesz słowo sporadycznie?

Może jakaś propozycja % szansy.
Tytuł: Odp: [Zapowiedź] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: GenesiZ w Styczeń 08, 2011, 01:16:44 PM
Cytat: Matim w Styczeń 08, 2011, 01:14:54 PM
A jak rozumiesz słowo sporadycznie?

Może jakaś propozycja % szansy.

0,1% - 0,5%
Tytuł: Odp: [Zapowiedź] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: Shyque w Styczeń 08, 2011, 01:19:41 PM
Jak już to 0.5% losowy kamyk ;) Rozwinie to gospodarke.
Tytuł: Odp: [Zapowiedź] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: GenesiZ w Styczeń 08, 2011, 01:21:08 PM
Cytat: Shyque w Styczeń 08, 2011, 01:19:41 PM
Jak już to 0.5% losowy kamyk ;) Rozwinie to gospodarke.

Tak, random drop kamyka
Tytuł: Odp: [Zapowiedź] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: kukiman w Styczeń 08, 2011, 02:02:25 PM
Każde rozwiązanie dotyczące kamyczków to będzie porażka, załóżmy ,że jeden gracz jest strasznie bogaty, jest CLem i jego klan daje mu kamyczki za coś tam - po pare dniach może 2-3 tygodniach taka osoba ma wbity full attribute w broni i wtedy reszta serwera leży,wystarczy ,że  zbiorą sie 3-4 takie osoby i server stanie się strasznie zdysbalansowan. Najlepiej było by wstawic kamyki do sklepu za cenę proporcjonalną do adena dropu. Lub dużo zwiekszyc szansę na dropu takiego kamyka/kryształu gdyż nowi gracze dopiero co wchodzący na server nie będą w stanie dogonic starszych graczy bądź posiadaczy attrybutów w broni.
Tytuł: Odp: [Zapowiedź] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: Matim w Styczeń 08, 2011, 02:09:16 PM
A co sądzicie o tym iż każdy gracz na starcie dostaje 1 sztukę SS/BSS/arrow i są one nielimitowane?
Tytuł: Odp: [Zapowiedź] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: Rickert w Styczeń 08, 2011, 02:11:55 PM
Czyt. nie kończąca się ammo? :P

Cytat: kukiman w Styczeń 08, 2011, 02:02:25 PM
Każde rozwiązanie dotyczące kamyczków to będzie porażka, załóżmy ,że jeden gracz jest strasznie bogaty, jest CLem i jego klan daje mu kamyczki za coś tam - po pare dniach może 2-3 tygodniach taka osoba ma wbity full attribute w broni i wtedy reszta serwera leży,wystarczy ,że  zbiorą sie 3-4 takie osoby i server stanie się strasznie zdysbalansowan. Najlepiej było by wstawic kamyki do sklepu za cenę proporcjonalną do adena dropu. Lub dużo zwiekszyc szansę na dropu takiego kamyka/kryształu gdyż nowi gracze dopiero co wchodzący na server nie będą w stanie dogonic starszych graczy bądź posiadaczy attrybutów w broni.
Cześć, to jest właśnie gra MMO-RPG.
Tytuł: Odp: [Zapowiedź] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: GenesiZ w Styczeń 08, 2011, 02:13:18 PM
Cytat: Matim w Styczeń 08, 2011, 02:09:16 PM
A co sądzicie o tym iż każdy gracz na starcie dostaje 1 sztukę SS/BSS/arrow i są one nielimitowane?

fajne fajne, ale żeby nie dało się tego sprzedawać.
Tytuł: Odp: [Zapowiedź] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: Matim w Styczeń 08, 2011, 02:20:28 PM
Tak
Tytuł: Odp: [Zapowiedź] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: GenesiZ w Styczeń 08, 2011, 03:25:15 PM
Fajnym pomysłem jest dodanie do Epika jakiś coinów, które boss dropi przykładowo 2-3 które można by było wymienić za broń vesper/s80, armor, atrybuty etc... Po prostu taki npc w mieście będzie stał, oddzielny od GM Shopa.

Moby na farmie proponuję dać jakieś mocne, tak żeby sobie dagger z dual daggerami nie zostawiał bota na parę godzin, a ten sobie będzie drainował po kolei. Drop z mobów typu Giant's Codex, Mastery, BEWS/BEAS odpada bo jaka by nie była szansa tego to i tak farmerom będzie się to przelewać z EQ.

Farmy zrób w jakimś ciekawszym miejscu niż Emerald Square, dużo fajnych lokacji na farme jest w l2.

Co do atrybutów to rób jak uważasz, ale radziłbym Ci się w tej sprawie skonsultować z innymi ludźmi, nie koniecznie tutaj. Brak attry = brak balansu, Attry = też brak balansu.
Tytuł: Odp: [Zapowiedź] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: Matim w Styczeń 08, 2011, 03:43:21 PM
Lokacji jest więcej, opisałem dopiero jedną, stopniowo dodam resztę opisów na forum.
Tytuł: Odp: [Zapowiedź] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: Rickert w Styczeń 08, 2011, 05:02:07 PM
Oj Gene gene.. jak attry może psuć balans? To, że polaczki bez rąk nie wiedzą, jakie kamyki najlepiej wkładać w armor i płaczą, że dostają bęcki po 5k, to nie znaczy - że nie ma balansu.
Tytuł: Odp: [Zapowiedź] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: Matim w Styczeń 08, 2011, 06:27:55 PM
Tak mniej więcej wygląda panel Eventów, gracze mogą głosować który powinien zostać uruchomiony jako kolejny.

(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimg262.imageshack.us%2Fimg262%2F3598%2Fminisn.jpg&hash=a1444ad087de6234eee23cea2b78ec2d022200ae)
Tytuł: Odp: [Zapowiedź] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: Gandam w Styczeń 08, 2011, 07:40:06 PM
lol :O

mam nadzieje ze bedzie pelen opic eventow po polsku na Twojej przyszlej stronie ja 60% z tych eventow nie znam XD brakuje tylko chyba przejmowania fortecy XD
Tytuł: Odp: [Zapowiedź] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: GenesiZ w Styczeń 08, 2011, 08:18:03 PM
ja trzech nie znam
Tytuł: Odp: [Zapowiedź] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: Matim w Styczeń 08, 2011, 08:40:59 PM
Cytat: Gandam1989 w Styczeń 08, 2011, 07:40:06 PM
lol :O

mam nadzieje ze bedzie pelen opic eventow po polsku na Twojej przyszlej stronie ja 60% z tych eventow nie znam XD brakuje tylko chyba przejmowania fortecy XD

To są jedynie eventy automatyczne, jest jeszcze kilkanaście innych ;)

Tak, wszystko będzie opisywane, na forum, tak jak ma to teraz miejsce w przypadku paru już zrobionych rzeczy.

Strona to www.l2ephion.com  W budowie!

Forum to www.l2ephion.com/forum  W trakcie opisywania, warto zaglądać do specjalnego działu z opisami.

Ważna sprawa, Serwer będzie na kronice Freya, postanowiłem zaktualizować moje pliki.
Tytuł: Odp: [Zapowiedź] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: GenesiZ w Styczeń 08, 2011, 08:51:15 PM
Cytat: Matim w Styczeń 08, 2011, 08:40:59 PM
Ważna sprawa, Serwer będzie na kronice Freya, postanowiłem zaktualizować moje pliki.

Nie wiem, czy wyjdzie Ci to na dobre, ale Twoja sprawa ;) gl
Tytuł: Odp: [Zapowiedź] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: Matim w Styczeń 08, 2011, 09:56:12 PM
Cytat: GenesiZ w Styczeń 08, 2011, 08:51:15 PM
Cytat: Matim w Styczeń 08, 2011, 08:40:59 PM
Ważna sprawa, Serwer będzie na kronice Freya, postanowiłem zaktualizować moje pliki.

Nie wiem, czy wyjdzie Ci to na dobre, ale Twoja sprawa ;) gl

A możesz to rozwinąć?
Tytuł: Odp: [Zapowiedź] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: Shyque w Styczeń 08, 2011, 10:34:23 PM
Zobaczymy jak ci to Matim wyjdzie , jak ma być to Freya musisz dokładnie wszystko przemyśleć abyś nie żałował.
Tytuł: Odp: [Zapowiedź] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: Matim w Styczeń 08, 2011, 10:56:13 PM
Dla tego właśnie powstał ten temat.

Ja od dawna nie jestem graczem i nie ogarniam wszystkich nowości za bardzo.

Główne rzeczy od strony rozgrywki już napisałem, eventy i inne takie tam (to co można np zobaczyć w 1szym poście)

Z resztą muszę zasięgnąć konsultacji, a więc kto ma coś mądrego do powiedzenia, walić śmiało.
Tytuł: Odp: [Zapowiedź] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: kukiman w Styczeń 08, 2011, 11:13:26 PM
Na Twoim forum nie ma podanych ratów serwera, ani tutaj - albo ich nie znalazłem. Mógłbyś podac jakie będą przypuszczalne raty? Jakbyś miał jakieś pytania dotyczące najnowszych kronik to wal śmiało, pytania o działanie skilli, lokacje itp. Służę pomocą.
Tytuł: Odp: [Zapowiedź] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: Matim w Styczeń 09, 2011, 12:23:07 AM
Na razie myślę nad całym gameplayem.
Tytuł: Odp: [Zapowiedź] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: maly232 w Styczeń 09, 2011, 12:44:12 PM
Freya to gówno badziew i nie wiem jak to można jeszcze nazwać , GE jak na początku było ucieszyłem się myślałem że zagram wreszcie na jakimś porządnym HR ale Freya to wszystko przekreśla.

Powodzenia
Tytuł: Odp: [Zapowiedź] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: kukiman w Styczeń 09, 2011, 01:26:57 PM
Nie narzekaj, Freya nie jest taka zła chociaż jedyne co wprowadza to więcej farmy i czasu spędzonego na wbijaniu itemków, we Freii zostało umożliwione 3x wbicie atrybutów do armorka. Sprawdzałem te atrybuty przed i po wprowadzeniu kroniki freii i dostawałem taki sam dmg na GE z 1 atrybutem, oraz na Freii z 3 atrybutami więc na Freii 3x więcej farmy = 1x na Gracii właśnie to mnie denerwuje. Aby miec taka sama obronę przeciw atakom elementalnym musimy wbic trzy razy więcej atrybutów.
Tytuł: Odp: [Zapowiedź] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: Moler w Styczeń 09, 2011, 08:45:34 PM
Ja osobiście preferuję HR, ale widzę, że serwer ma parę ciekawych dodatków. Jeżeli chodzi o spoty to pamiętaj, aby nie robić ich za dużo, w końcu to ma być serwer HR-im mniej spotów tym większe pvp. Co do tych atrybutów to ja bym ustawił z 1%. I co najważniejsze przydałby się jakiś system anty botowy(chodzi mi tu bardziej o to, że np. jak jeśli jakiś gracz zauważy bota, raportuje o tym tobie lub GMowi a potem ty taką osobę sprawdzasz i oczywiście banujesz :P) 
Tytuł: Odp: [Zapowiedź] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: GenesiZ w Styczeń 09, 2011, 08:48:53 PM
Cytat: Moler w Styczeń 09, 2011, 08:45:34 PM
Co do tych atrybutów to ja bym ustawił z 1%.

1% to za dużo, Ja tak miałem na swoim serwerze i po 1h ludzie mieli EQ całe w Giant's Codexach.
Tytuł: Odp: [Zapowiedź] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: Duralex w Styczeń 09, 2011, 08:54:39 PM
Cytat: GenesiZ w Styczeń 09, 2011, 08:48:53 PM
Cytat: Moler w Styczeń 09, 2011, 08:45:34 PM
Co do tych atrybutów to ja bym ustawił z 1%.

1% to za dużo, Ja tak miałem na swoim serwerze i po 1h ludzie mieli EQ całe w Giant's Codexach.
A co ma jedno do drugiego ?
Tytuł: Odp: [Zapowiedź] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: Rickert w Styczeń 09, 2011, 08:58:48 PM
Użyj musgu pls. To, że będzie ich w cholerę? :o
Tytuł: Odp: [Zapowiedź] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: PuFF w Styczeń 09, 2011, 09:00:16 PM
Wylacz ta zjebana muzyke na tej stronce.
Tytuł: Odp: [Zapowiedź] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: Moler w Styczeń 09, 2011, 10:46:35 PM
Faktycznie 1% może być jednak za dużo
Tytuł: Odp: [Zapowiedź] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: Rickert w Styczeń 09, 2011, 10:49:10 PM
Cytat: PuFF w Styczeń 09, 2011, 09:00:16 PM
Wylacz ta -_-' muzyke na tej stronce.
+1. :d
Tytuł: Odp: [Zapowiedź] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: Polopiryn w Styczeń 10, 2011, 04:40:29 PM
A ja powiem tak. Nie rozumiem czemu wszystkim spodobał się enchant rate x16? Czemu np. nie może być 10? Gracze nowsi mieli by łatwiej dogonić tych starszych w bijając 10 niż 16..... Tutaj tego toku myślenia nie rozumiem :P. A +16 najbardziej boli u nuka i łuka ;/
Tytuł: Odp: [Zapowiedź] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: mcveigh w Styczeń 10, 2011, 04:41:51 PM
No to zapowiada sie ciekawie ;] Jedyny - to kronika chociaz z drugiej strony moze byc to plus jak na serwer pvp.
Tytuł: Odp: [Zapowiedź] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: Gandam w Styczeń 10, 2011, 05:41:07 PM
cieszy mnie bardzo zmiana na ta kronike :)
Tytuł: Odp: [Zapowiedź] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: Matim w Styczeń 10, 2011, 06:17:53 PM
Cytat: PuFF w Styczeń 09, 2011, 09:00:16 PM
Wylacz ta -_-' muzyke na tej stronce.

:D

W każdym razie zastanawiam się czy nie zrobić strony bardziej "statycznej" zamiast flasha.
Tytuł: Odp: [Zapowiedź] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: Gandam w Styczeń 10, 2011, 07:08:36 PM
wedlug mnie ta jest bardzo ladna :))
Tytuł: Odp: [Zapowiedź] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: kukiman w Styczeń 10, 2011, 10:53:50 PM
Matim mógłbyś udzielić informacji za ile będzie przypuszczalna Beta? Bo możesz zrobić ją wcześniej i potem zbierać zażalenia i na bieżąco poprawiać serwa, chętnie sprawdzę najbardziej popularne bugi/tricki wykorzystywane na prywatnych serwerach
Tytuł: Odp: [Zapowiedź] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: Matim w Styczeń 10, 2011, 11:25:15 PM
No nie wiem, nie wiem. Ja się generalnie nie śpieszę (jak można było już dostrzec)

Na razie robię update plików oraz aktualnych kodów (features) do wersji freya.

Bete bym planował gdy ukończę w pełni:

- Conquerable Locations Mod (usprawnienie funkcji kryształu, poprawa funkcji obronnej, korzyści z posiadania)

- Party RB Instance (korytarz z lokacjami odgrodzonymi drzwiami, nie otworzą się kolejne bez wykonania zadania z danej sali)

- 1vs1 Engine (gracz może podejść do NPC i stworzyć "pokój bitwy", ustala wpisowe, np 10000 adena, do NPC podchodzi kolejny gracz, ma dostępną opcje "view available battle rooms" i aby zapisać się, musi wpłacić minimum sumę wpisowego ustalonego przez założyciela pokoju, jeżeli wpłaci, odliczany jest czas do teleportu do pokoju walki, po walce zwycięzca zgarnia pulę oraz do rankingu top graczy z tego eventu dodawane są mu punkty - zależące od paru czynników) oraz rozbudowa tego o funkcje 2v2,3v3,5v5,pt vs pt.

Gdy to wszystko skończę, mogę robić bete, następnie naprawa tego co zostanie wykryte.

Potem reklama z minimum tygodniowym wyprzedzeniem.

Żadnej daty na razie nie ma (czytaj wyżej)
Tytuł: Odp: [Zapowiedź] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: Matim w Luty 02, 2011, 09:43:41 AM
Parę nowych screenów z tego jak wygląda zarządzanie Conuerable Lokacjami (kryształ)

Crystal Main Window (chat):

(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Foi52.tinypic.com%2F2irrtqv.jpg&hash=6b57677c14f7e1c0ff2eb82702cfdd8ebc499a53)




Owner (clan leader) may buy/enable/disable addintional abilities:

(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Foi56.tinypic.com%2F14kktnk.jpg&hash=0c77c7067d5cab075071b69b068c00295fe613a5) (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Foi51.tinypic.com%2F1zwj6s5.jpg&hash=cd7073dd8031a5c74a2ad05f38020104b6105683)




Whole Conquerable Location mod is well described, there is "Crystal Guide" button

(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Foi51.tinypic.com%2F24wr6hh.jpg&hash=40e4d0e25d2a98eab6c4249db7af88ba9d4f3bfb)




You can always check basic info about current owner of the location:

(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Foi56.tinypic.com%2F15xq25u.jpg&hash=eb249328b54e630d517422d1720d9fffd170e790)


Tytuł: Odp: [Zapowiedź] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: zaboroo w Luty 02, 2011, 10:13:42 AM
No wszystko ciekawie wygląda nie powiem, ale ciekaw jestem jak to wyjdzie w praktyce.
Tytuł: Odp: [Zapowiedź] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: Maxver w Luty 04, 2011, 03:38:31 PM
ja bym pogral na takim serverze gdzie nie ma enchantow, ani atrybutow(ew. moba byc w gm shopie) normalne pvp jakie byc powinno, nie po to gram na high rate serverach zeby farmic tydzien -,- bo duzo farmy to ja mam low rate
Tytuł: Odp: [Zapowiedź] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: Matim w Luty 04, 2011, 03:55:19 PM
Weź pod uwagę na to iż serwery kompletnie bez elementu "farmy" nudzą się po kilku godzinach.
Tytuł: Odp: [Zapowiedź] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: Avistel w Luty 05, 2011, 09:42:36 AM
Cytat: Matim w Luty 04, 2011, 03:55:19 PM
Weź pod uwagę na to iż serwery kompletnie bez elementu "farmy" nudzą się po kilku godzinach.

Fakt to prawda, ale enchant według mnie to max 12 przy szansie ~66%, atrybuty max 4lvl, a stony dropiące często z mobów, często to znaczy hmm z szansą z 50% - nie będzie problemów, że ktoś nie może innego dogonić, ale jednak troszke będzie trzeba pofarmić na wbicie do każdego parta 3 elementów. Attri Crystale z RB z szansą max 0.5% jak ktoś pisał i randomowy drop kamyków. Moby mocne - też ktoś to pisał, żeby nie stawiać bota, a także osłabiony Vampiric Claw, i buff vampir na mobach z których się farmi. Czemu? Denerwujące, jak bijesz necro a ten sie vampirem wydrainuje na mobach, to samo z daggerem, który 2 krytami ma full hp. Na razie z głowy przyszło mi tyle, jak mi się coś przypomni to dopiszę. Mam nadzieję, że pomogłem choć troszkę :)
Tytuł: Odp: [Zapowiedź] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: PuFF w Luty 05, 2011, 09:52:17 AM
Cytat: Matim w Luty 04, 2011, 03:55:19 PM
Weź pod uwagę na to iż serwery kompletnie bez elementu "farmy" nudzą się po kilku godzinach.
Myślałeś nad Foundation? itamsami beda na serwerze
Tytuł: Odp: [Projekt][L2J] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: Arsus w Luty 05, 2011, 07:34:12 PM
i co z tym serverem??
Tytuł: Odp: [Zapowiedź] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: PuFF w Luty 06, 2011, 09:58:03 AM
Cytat: GenesiZ w Styczeń 08, 2011, 08:51:15 PM
Cytat: Matim w Styczeń 08, 2011, 08:40:59 PM
Ważna sprawa, Serwer będzie na kronice Freya, postanowiłem zaktualizować moje pliki.

Nie wiem, czy wyjdzie Ci to na dobre, ale Twoja sprawa ;) gl
Czyli vespery niech nie beda bardzo trudne do zdobycia żeby trzeba było troszkę pofarmić na nie ,  zrób podział np top weapony s84 i armory Elegi  z Valakasa/Tharasa a Eq mid S84 Vorpal i bronie s84 żeby leciały z jakiegos customowego Zakena/QA/Tezz. Bo mnie wkurzają osobiście armory elegi ktore jak są na duzym +++ oraz jak jest ich duzo nie gra sie juz tak fajnie a jak bedzie kilka setów Vorpala/Elegi i broni s84mid/top to beda one towarem egzotycznym tak jak miał to na mysli  NC soft.
Tytuł: Odp: [Projekt][L2J] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: ChillenSaint w Luty 06, 2011, 04:54:28 PM
matim, zmień w bannerze strony "best choose for you" -> "best choice for you", bo angielskie community troche z pobłażaniem podchodzi do takich błędów. najlepszy wybrać dla ciebie, a najlepszy wybór dla ciebie :p
Tytuł: Odp: [Projekt][L2J] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: Matim w Luty 06, 2011, 07:51:45 PM
Cytat: ChillenSaint w Luty 06, 2011, 04:54:28 PM
matim, zmień w bannerze strony "best choose for you" -> "best choice for you", bo angielskie community troche z pobłażaniem podchodzi do takich błędów. najlepszy wybrać dla ciebie, a najlepszy wybór dla ciebie :p

Dzięki, poprawione.

Strona uległa dosyc sporym poprawą, zaczynam wrzucac większośc informacji.

Poszukujemy osoby, która ma doświadczenie w tworzeniu grafiki, w celu stworzenia paru baenerów lub jakieś loga (w celach reklamowych)
Tytuł: Odp: [Projekt][L2J] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: Gandam w Luty 06, 2011, 07:57:06 PM
wrzuc strone w pierwszy post :P

p.s.
szkoda ze muzyke wylaczyles :P
Tytuł: Odp: [Projekt][L2J] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: Matim w Luty 06, 2011, 09:05:03 PM
Nie jest wyłączona, tzn jest w ten sposób że nie uruchamia się sama bezpośrednio po starcie, niektórych może to drażnic.

Cytatwrzuc strone w pierwszy post :P

No tak, dodałem - dzięki.
Tytuł: Odp: [Projekt][L2J] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: Matim w Luty 07, 2011, 04:57:40 PM
Mysterious Elven Ruins Mod:




There may be only one party inside at the same time. You can stay there only for ten minutes, after this time your party will be teleported back.

(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Foi52.tinypic.com%2Fde21w5.jpg&hash=055543681145d218aea0c04bd9af589468e94a2a)

1) Only Party Leader may use teleport button

2) You need party with 5 members at least

3) Each member should be level 82 or above




2. Everything is well described in game (nice tutorial about how does it work etc)

(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Foi51.tinypic.com%2F30vktid.jpg&hash=9a003775f684f5ffc17bde9150b6d38865670994)




3. If this loction is not empty (another party is inside, there is proper info)

(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Foi51.tinypic.com%2Fr1abgh.jpg&hash=16843ba37f5fb96290e4e91eeba24e5b9e650c51)

If location is not empty, nobody may enter, after 10 minutes, party will be teleported back, and location will be empty again. By default, there are spawned 50 monsters (randomly) and only one has treasure, players goal is to find and kill this "special" monster - they have to do it fast, they have only 10 minutes. They may enter once again, but there will be new, different position of Monsters, also special monster with treasure will be selected again.
Tytuł: Odp: [Projekt][L2J] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: Rickert w Luty 07, 2011, 05:03:12 PM
Lepsze by było, gdyby o wejściówkę tam trzeba było walczyć. Coś w stylu 'wyzwij te party aby wejść do środka' to może głupie więc.. lepsze by było, gdyby ten npc pojawiał się co pół godziny Czyli o powiedzmy 17 ; 17:30 ; 18 ; 18:30 by nie było tak, że ciągle jeden klan to farmi + możliwość zabicia drugiego clanu przed wejściem do środka.

Tylko że.. aby to fajnie działało, musiało by tam być 'siege zone' czy coś w tym stylu że all mają flage - by można było się bić bez PK. Bo jestem pewien, że teraz dużo PT tam będzie chodziło ale tylko po to by jakoś tam wejść spamując wejście - a tak, będzie można się o to bić - Co jest niezbędne na pvp serverach.

Co Ty na to?
Tytuł: Odp: [Projekt][L2J] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: Matim w Luty 07, 2011, 05:05:57 PM
Nom tak, jakiś element PvP muszę tam wpakować koniecznie.
Tytuł: Odp: [Projekt][L2J] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: Rickert w Luty 07, 2011, 05:11:57 PM
Imo takie rozwiązanie jak podałem było by najlepsze, tylko czy umiałbyś coś takiego zrobić? ;p I co o tym myślisz.
Tytuł: Odp: [Projekt][L2J] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: Matim w Luty 07, 2011, 05:13:40 PM
Nom to nie jest problem.. nie wiem muszę jeszcze trochę nad tym pomyśleć.
Tytuł: Odp: [Projekt][L2J] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: Pumas w Luty 07, 2011, 09:00:33 PM
podoba mi się twój pomysł Rickert. Farm zone do którego można wejść co 30minut. Dobrze by było gdyby pt które już tam farmią po 30 min zostały wywalone i znów musieli walczyć o wejście.
Tytuł: Odp: [Projekt][L2J] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: Matim w Luty 07, 2011, 09:01:44 PM
Nom pasowało by aby jakaś osoba to dokładniej opisała, jak by ta walka miała wyglądać.
Tytuł: Odp: [Projekt][L2J] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: Rickert w Luty 07, 2011, 09:05:11 PM
No przecież mówię. Powiedzmy, że jest już party w środku, wlazło o tej 21:00 i może być tam przez 10min. Kończy się czas - wywala pt do miasta/przed npc. Zone na której jest spawnięty ten NPC to Siege zone - dzięki czemu możesz się od razu bić bez pkowania. PT które chce wejść do środka musi po prostu wygrać miejscówkę - tak samo jak na lov rate - chcesz mieć dobre miejsce do farmy - to walczysz o nie.
Tytuł: Odp: [Projekt][L2J] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: Matim w Luty 07, 2011, 09:09:29 PM
Tym sposobem dalej kto pierwszy ten lepszy (naciśnięcie przycisku teleport inside)
Tytuł: Odp: [Projekt][L2J] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: Rickert w Luty 07, 2011, 09:45:44 PM
Cytat: Matim w Luty 07, 2011, 09:09:29 PM
Tym sposobem dalej kto pierwszy ten lepszy (naciśnięcie przycisku teleport inside)
20 minut na przejęcie spota.. + zrobić spawn trochę dalej niżeli przy GK i zanim dobiegnie to padnie ten Ptleader. Tylko nieogarnięte pt które powiedzmy przejmie spota - nie będzie mogła go utrzymać..
Tytuł: Odp: [Projekt][L2J] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: ChillenSaint w Luty 08, 2011, 01:23:36 AM
matim, jak bedziesz potrzebować testera do tych pomysłów - wal na pm, ten serwer zajebisty moze byc ;d
Tytuł: Odp: [Projekt][L2J] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: Kloni w Luty 08, 2011, 02:10:37 PM
Pomysły na serwer na razie świetne, mam nadzieję, że masz ich jeszcze dużo ;) serwer się świetnie zapowiada.
Co do pomysłu Rickerta - walka o lokacje do farmy to świetny pomysł, a żeby nie było spamu na "enter" u npc można np wprowadzić zamiast npc jakiś device i crestowanie go jak na siege, ale np krótsze - gdy pt lider wykrestuje jego pt wchodzi ;) albo wycrestowany lider dostaje jakiś quest item bez którego nie można pogadać z npc - nie wiem czy tak się da bo l2j dev nie jestem, i może to już za bardzo skomplikowane na zwykłą pt farme ;) ale może coś dodasz od siebie i wymyślisz jeszcze coś lepszego, powodzenia.

Btw.. mając za sobą dużo lol l2j odnosze wrażenie, że max enchant w okolicach 12 i stosunkowo mały enchant rate (<50%) to najlepsze rozwiązania. Nie znam się na formulach ale mam wrażenie, że te wszystkie formuły na dmg jaki postać dostaje coraz bardziej się wypaczają kiedy enchanty broni i armoru wzrastają o wiele więcej niż 10 i to wprowadza dysbalans.. ale może to tylko subkietywne odczucie :)
Tytuł: Odp: [Projekt][L2J] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: Matim w Luty 08, 2011, 03:01:52 PM
Hm, można by w sumie zrobić tego npc na podobnie jak kryształ (conquerable location) czyli, że można by podbijać owy kryształ, chociaż takim posiadaczem musiało by być party w tym wypadku, a to trochę bez sensu.

Jeszcze jakieś pomysły?
Tytuł: Odp: [Projekt][L2J] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: ChillenSaint w Luty 08, 2011, 04:56:20 PM
ja bym tylko oczekiwał jasnej odpowiedzi co z enchantem?

faktycznie max enchant np. +10 byłby super, z szansą np. 33%. w tedy ktoś z setem+6 i bronią na -4-5 byłby już koksem przefarmionym, a(!) nowy gracz z eq na safe enchancie nie byłby tak bardzo na straconej pozycji. do tego - GCM które można by farmić solo, ponieważ duzo osób zazwyczaj wbija na HR samotnie, wiec ustawianie tego pod kątem pt/clanu jest porażką, bo zablokuje dostęp solo graczom.

co do doty - mógłbyś np. dotacje na sety +6 i bronie +6 zrobić - to nie jest max, ale też nie wprowadza jakiegoś uberdysbalansu pomiędzy graczami, bo przecież mogą przefarmić dotera, a serwer miałby za co stać.

epiki tak jak są retail moim zdaniem, tylko z respawnem np. 24h, smoki np. 48h. a np. w strefie party farm, ten jeden "special mob" mógłby dropić np. własnie kolczyk zakena - wszyscy by się tam o to bili, bo sie opłaca. no i każdy miałby szansę na epika..

buff imho na 3-4h, tak żeby nie trzeba było się cofać do miasta, bez kota/konia/kamaeli.
Tytuł: Odp: [Projekt][L2J] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: Matim w Luty 08, 2011, 10:28:53 PM
Szukam kolejnych pomysłów na UNIKALNE serwerowe atrakcje, wkrótce planujemy reklamę, ale do tego czasu chciałbym napisać jeszcze parę ciekawych bajerów, lub usprawnić obecne.

Proszę tylko bez pomysłów eventów, mamy zrobione już 15 automatycznych + 6 mini (dla mniejszych grup graczy)
Tytuł: Odp: [Projekt][L2J] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: rychoo84 w Luty 11, 2011, 07:02:11 AM
Cytat: matimNo ale co ja się będę tłumaczył, robię to wszystko w pojedynkę, a zrobienie dużej ilości ciekawych i unikalnych rzeczy wymaga dużych nakładów czasowych
Znam ten ból, choć osobiście nigdy nie stawiałem i pewnie nigdy nie postawie żadnego serwera, ale od jakiegoś czasu, zamiast wyjść na piwo ze znajomymi klikam sobie różne customy (żadnych retailowych usprawnień, ja nawet nie wiem jak się nazywa najnowsza kronika...)...
Taki ze mnie dyletant L2... A wracając do tematu - mylicie się, o sceptycy, IMHO serwer wypali (ile to już było serwerów z "doświadczoną" ekipą devów od ściągania paczki z MxC, stawiania własnych NPC i wyklikania paru zapytań do bazy w celu zmiany dropu/statów etc)...
Ale przychylam się do słów przedmówców - spokojnie sobie pracuj, nie ma pośpiechu ze startem (w ciągu 2 najbliższych lat nie powstanie zbyt dużo świetnych HR-ów, jak nie wcale...) Trzymam kciuki młody...

P.S. te rankingi top pvp/pk/adena i Bóg wie co jeszcze... ładujesz w osobnym wątku czy za za każdym razem łączy z db? I czy w top pvp/pk uwzględniasz liczbę deathów? (wymagałoby to wyklikania jakiejś funkcji sortujące mapy, chyba ktoś już nawet takie cuś napisał, w każdym razie bardzo efektywne rozwiązanie pod warunkiem, że update rankingów odbywa się co jakiś czas)

Pzdr!
Tytuł: Odp: [Projekt][L2J] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: Matim w Luty 11, 2011, 11:19:34 AM
Co 10 minut statystyki są "przeładowywane"  :)
Tytuł: Odp: [Projekt][L2J] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: Rickert w Luty 11, 2011, 03:49:53 PM
Cytat: rychoo84 w Luty 11, 2011, 07:02:11 AM
(w ciągu 2 najbliższych lat nie powstanie zbyt dużo świetnych HR-ów, jak nie wcale...)
W ciągu dwóch najbliższych lat, nikt nawet nie będzie pamiętał o tej kronice a co dopiero o serverze.
Tytuł: Odp: [Projekt][L2J] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: Matim w Luty 11, 2011, 05:32:59 PM
Tego pewien być nie możesz, patrząc chociażby na to jak aktualnie utrzymują się serwery Intrelude (mówię o popularności kroniki)
Tytuł: Odp: [Projekt][L2J] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: zaboroo w Luty 20, 2011, 09:55:12 PM
 :bump:

I jak tam jakieś świeże info dotyczące serwera?;)
Tytuł: Odp: [Projekt][L2J] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: szponiasty w Luty 20, 2011, 10:19:44 PM
Cytat: ChillenSaint w Luty 08, 2011, 04:56:20 PM
ja bym tylko oczekiwał jasnej odpowiedzi co z enchantem?

Od lat używam u siebie systemu opadającej szansy i "critical enchant". Szansa powodzenia ench. zaczyna się od 53-56% i spada wzaz z kolejnym enchantem w górę, o 1 lub 2%. Równocześnie jest szansa na critical enchant (5-15%), który może być ujemny lub dodatni. Dodatni od razu podnosi ench. itemu o 3, ujemny zmniejsza o 2. Itemy powyżej +10 (odkąd używam tej formuły ench.) pojawiły się - pominąwszy te już enchantnięte z eventów - może 4 czy 5, w ciągu 3 lat online serwera :)
Tytuł: Odp: [Projekt][L2J] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: PoRn0sTaR w Marzec 09, 2011, 07:52:32 PM
Jak dla mnie to serwer zapowiada się świetnie :p !! !!
Tytuł: Odp: [Projekt][L2J] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: jyqx w Marzec 09, 2011, 08:27:08 PM
Kiedy wlasciwie ten server startuje?
Tytuł: Odp: [Projekt][L2J] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: G.O.A.T w Marzec 09, 2011, 08:43:33 PM
Jak dla mnie przerwa 20 dni bez pisania do olanie i użytkowników i własnego serwera. Historia zatoczyła koło.
Tytuł: Odp: [Projekt][L2J] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: rychoo84 w Marzec 09, 2011, 09:34:18 PM
Cytat: G.O.A.T w Marzec 09, 2011, 08:43:33 PM
Jak dla mnie przerwa 20 dni bez pisania do olanie i użytkowników i własnego serwera. Historia zatoczyła koło.
a o czym ma pisać? ludzie pytają/sugerują etc - gość odpowiada - proste...
Może codziennie ma pisać changelogi w stylu:
itd*

* - changelog nie dotyczy interesującego nas serwera, podałem przykład, pierwszy z brzegu.

Pzdr!
Tytuł: Odp: [Projekt][L2J] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: G.O.A.T w Marzec 09, 2011, 10:18:56 PM
Nie idioto, powinien odpowiadać na tego typu posty:

Cytat: zaboroo w Luty 20, 2011, 09:55:12 PM
:bump:

I jak tam jakieś świeże info dotyczące serwera?;)

proste...!
Tytuł: Odp: [Projekt][L2J] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: rychoo84 w Marzec 09, 2011, 10:42:10 PM
CytatSERWER W FAZIE DEVELOPMENT
kto czyta nie błądzi...
CytatNie idioto, powinien odpowiadać na tego typu posty:
zawory puszczają?
Tytuł: Odp: [Projekt][L2J] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: G.O.A.T w Marzec 09, 2011, 10:51:45 PM
Nie, myślę, że przyzwyczaiłeś się do tego słowa. :)

Rośnie nam drugi 'dex defender', jest to kolejny serwer matima, o którym robił głośno, reklamował, odpowiadał, brał czynnie udział - no a potem działo się identyko to co teraz, kapisz? :F
Tytuł: Odp: [Projekt][L2J] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: rychoo84 w Marzec 10, 2011, 11:51:15 AM
wierzę Ci, ale poczekajmy... wtedy zobaczymy.
Nikogo nie bronię, nawet nie jestem "graczem" :) Po prostu pomysł i dotychczasowe "osiągi", pokazane w prezentacji wydają się unikalne, co czyni serwer atrakcyjnym (przynajmniej od strony feature'ów bo nie mam pojęcia jak prace idą pod kątem performance)
pzdr
Tytuł: Odp: [Projekt][L2J] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: G.O.A.T w Marzec 10, 2011, 01:11:12 PM
Owszem, wszystko wygląda aż za pięknie. :P
Tytuł: Odp: [Projekt][L2J] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: Matim w Marzec 13, 2011, 08:30:26 PM
Cytat: G.O.A.T w Marzec 09, 2011, 10:51:45 PM
Nie, myślę, że przyzwyczaiłeś się do tego słowa. :)

Rośnie nam drugi 'dex defender', jest to kolejny serwer matima, o którym robił głośno, reklamował, odpowiadał, brał czynnie udział - no a potem działo się identyko to co teraz, kapisz? :F

Kolejny server matima, fajnie, ale czy postawiłem fail server, który padł 2h po starcie? Zmarnowałem czyjś czas grając na fail servie?

Nie, to zachowaj swoje durnowate stwierdzenia.

Polecam Ci przeczytania nazwy tematu - PROJEKT. A nie prezentacja przed startem, reklama itp.

Mogę sobie postawić server i za rok, moja sprawa do póki nie marnuje czasu graczy.

Na forum byłbym zobowiązany wchodzić codziennie, gdybym stworzył jakąkolwiek reklamę na innych forach, promując serwer.

A aktualnie o owym projekcie wiedzą użytkownicy tego forum, oraz trochę ludzi z maxcheaters.
Tytuł: Odp: [Projekt][L2J] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: G.O.A.T w Marzec 13, 2011, 08:43:04 PM
No nie, bo przecież nic nie wstało..

Ależ ja wiem co to znaczy projekt i oczywiście widziałem to, co napisałeś.

Nigdzie się nie przyczepiłem daty startu, więc nie wiem z czym tutaj wyskakujesz.. Oraz tak, również uważam, że to Ty decydujesz kiedy postawisz. :o

Wiesz co jest nie sprawiedliwe? Inne 'zapowiedzi' serwerów, na których nie ma tak długiego odzewu ze strony administracji lądują w koszu i genesis usuwał takie coś nie raz, ostatni przypadek L2lorien.
Tytuł: Odp: [Projekt][L2J] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: GenesiZ w Marzec 13, 2011, 08:46:03 PM
Właściwie to usunąłem z Zapowiedzi tylko L2 Lorien, ale to miałem informację od 'współtwórcy' tego serwera, że niestety nie wstanie.
Tytuł: Odp: [Projekt][L2J] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: G.O.A.T w Marzec 13, 2011, 09:13:13 PM
Po prostu podaje przykład, w którym podałeś powód braku odzewu od administracji. :)
Tytuł: Odp: [Projekt][L2J] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: Matim w Marzec 13, 2011, 09:29:56 PM
CytatWiesz co jest nie sprawiedliwe? Inne 'zapowiedzi' serwerów, na których nie ma tak długiego odzewu ze strony administracji lądują w koszu i genesis usuwał takie coś nie raz, ostatni przypadek L2lorien.

Nie mam nic przeciwko, mod może usunąć ten oto temat.

Gdy go tworzyłem nie było sekcji zapowiedzi, a ten temat takiej roli spełniać nie miał.

Proszę bardzo, niech temat zostanie usunięty, będzie robiona reklama to zostanie odpowiedni post napisany.
Tytuł: Odp: [Projekt][L2J] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: Russe w Kwiecień 11, 2011, 05:21:20 PM
To co z tym serwem??
Tytuł: Odp: [Projekt][L2J] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: Matim w Kwiecień 14, 2011, 08:22:37 PM
Cytat: Russe w Kwiecień 11, 2011, 05:21:20 PM
To co z tym serwem??

Odpowiedziałem już na Twój pm.
Tytuł: Odp: [Projekt][L2J] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: Rickert w Kwiecień 18, 2011, 04:04:53 PM
Strona i forum dead, że tak powiem... a nie mówiłem? :F
Tytuł: Odp: [Projekt][L2J] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: kukiman w Kwiecień 19, 2011, 11:40:17 AM
Czyli nic nowego ;]
Tytuł: Odp: [Projekt][L2J] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: Soulern w Kwiecień 23, 2011, 10:15:35 PM
Otwieram na prośbę Matima.
Tytuł: Odp: [Projekt][L2J] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: Matim w Kwiecień 24, 2011, 09:08:22 PM
Cytat: Soulern w Kwiecień 23, 2011, 10:15:35 PM
Otwieram na prośbę Matima.

Dzięki.




Cytat: Rickert w Kwiecień 18, 2011, 04:04:53 PM
Strona i forum dead, że tak powiem... a nie mówiłem? :F

Projekt nie jest zamknięty - jest cały czas rozwijany, dołączył nawet developer do pomocy (nik Vampir) a więc idzie nam trochę szybciej we dwóch. Strona i forum leżą, ponieważ było bezsensowne płacić za hosting, gdy do startu jakiegokolwiek serwera była daleko, a więc:

Zanim znowu zaczniesz dochodzić do własnych wniosków (jakże błędnych) - zapytaj na przykład mnie.




Dla przykładu screen z tego, co zostało zrobione przez dwa ostatnie dni:

(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Foi53.tinypic.com%2Fipqq01.jpg&hash=6b24640c0f6ad218b04790ab41281f7905637873)

(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimg263.imageshack.us%2Fimg263%2F8298%2F69073473.png&hash=df1806867fd72e402cf34a4cf1297fce188c0312)

(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimg718.imageshack.us%2Fimg718%2F9229%2F24115399.png&hash=233df45bb0c483f5d43019b0ba0b5664216826ee)

(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimg24.imageshack.us%2Fimg24%2F9648%2F79235572.png&hash=d2f4da6c27d793d4e4ebd3f92cfadb74bedd2584)

..itd.




Swoją drogą jak już ktoś zamyka komuś temat to także pasuje się dowiedzieć dokładnie a nie bazować na wypowiedziach

niedoinformowanego użytkownika.
Tytuł: Odp: [Projekt][L2J] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: kukiman w Kwiecień 25, 2011, 08:17:27 AM
Zrozum, robiłeś wielki szum, szał develepowania itp. A nagle po miesiącu wszystko cichło, coraz rzadziej odpisywałeś, czasami nawet po miesiącu, a do tego jeszcze strona Ci padła - to się nie dziw, że ludzie tak zareagowali.
Tytuł: Odp: [Projekt][L2J] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: Matim w Kwiecień 25, 2011, 09:28:11 AM
Cytat: kukiman w Kwiecień 25, 2011, 08:17:27 AM
Zrozum, robiłeś wielki szum, szał develepowania itp. A nagle po miesiącu wszystko cichło, coraz rzadziej odpisywałeś, czasami nawet po miesiącu, a do tego jeszcze strona Ci padła - to się nie dziw, że ludzie tak zareagowali.

Aha, czyli w takim razie nie powinienem pisać wyjaśnienia tak?

"Szumem" jest opis projektu z paroma screenami?
Tytuł: Odp: [Projekt][L2J] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: Vearth w Kwiecień 25, 2011, 02:27:21 PM
Matim mniam mniam
no juz cos cos :D
wierze ze bedzie server przynajmniej jak berserk i inne
bo hr takich to jest baaaardzo malo :(
Tytuł: Odp: [Projekt][L2J] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: Matim w Kwiecień 25, 2011, 07:37:00 PM
Berserk czy jak mu tam leci niczym się nie wyróżniał, a tutaj tworzymy jedynie unikalne "features"
Tytuł: Odp: [Projekt][L2J] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: elando1 w Kwiecień 25, 2011, 08:54:47 PM
Cytat: Matim w Kwiecień 25, 2011, 07:37:00 PM
Berserk czy jak mu tam leci niczym się nie wyróżniał, a tutaj tworzymy jedynie unikalne "features"
Czekam. Mam nadzieje ze wypali.
Tytuł: Odp: [Projekt][L2J] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: Vearth w Kwiecień 25, 2011, 09:47:14 PM
Cytat: elando1 w Kwiecień 25, 2011, 08:54:47 PM
Cytat: Matim w Kwiecień 25, 2011, 07:37:00 PM
Berserk czy jak mu tam leci niczym się nie wyróżniał, a tutaj tworzymy jedynie unikalne "features"
Czekam. Mam nadzieje ze wypali.
ja tez mam taka nadzieje :) Matim wierze w Ciebie :)
Tytuł: Odp: [Projekt][L2J] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: maly232 w Maj 15, 2011, 12:38:25 PM
Matim to w końcu Epi czy Freya  :shock: bo się zgubiłem już :P
Tytuł: Odp: [Projekt][L2J] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: Russe w Maj 15, 2011, 11:00:51 PM
A może H5?
Choć  jak nie to już lepiej GF/GE.
Tytuł: Odp: [Projekt][L2J] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: Rafka w Maj 15, 2011, 11:21:48 PM
Cytat: Russe w Maj 15, 2011, 11:00:51 PM
A może H5?
Choć  jak nie to już lepiej GF/GE.

H5 jest jeszcze gorsze niż freya... Nie zmieniaj kroniki niech zostanie fajny epilouge
Tytuł: Odp: [Projekt][L2J] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: maly232 w Maj 15, 2011, 11:23:53 PM
Cytat: Rafka w Maj 15, 2011, 11:21:48 PM
Cytat: Russe w Maj 15, 2011, 11:00:51 PM
A może H5?
Choć  jak nie to już lepiej GF/GE.

H5 jest jeszcze gorsze niż freya... Nie zmieniaj kroniki niech zostanie fajny epilouge
ja bym był bardzo za Epilogue ale tutaj gdzieś w temacie matim pisał że pliki zostały zupdatowane do frey ... i teraz nie wiem.
No właśnie
Tytuł: Odp: [Projekt][L2J] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: Russe w Maj 16, 2011, 09:48:16 AM
WG mnie freya bez H5 to kobieta bez piersi :D
Tytuł: Odp: [Projekt][L2J] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: Sulfate w Maj 16, 2011, 12:01:52 PM
Ja wam powiem, że jestem ciekawy jak wyglądają te nowe areny i jak się na nich walczy. Zawsze jakaś różnorodność. Jak dla mnie h5>freya po obejrzeniu kilku filmików i screenów. No ale jest to oczywiście tylko moje zdanie. :-P
Tytuł: Odp: [Projekt][L2J] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: Russe w Maj 16, 2011, 12:10:07 PM
Cytat: Sulfate w Luty 20, 1974, 02:00:11 AMJak dla mnie h5>freya
Dobrze, polac mu.
Tytuł: Odp: [Projekt][L2J] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: maly232 w Maj 17, 2011, 05:53:55 PM
Rurze się daje jedną albo trzy :D
Tytuł: Odp: [Projekt][L2J] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: mariucha w Maj 17, 2011, 06:38:53 PM
OMG, komu się daje te rury i za co?
No i co rury maja wspólnego z projektem Matima?
Tytuł: Odp: [Projekt][L2J] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: maly232 w Maj 25, 2011, 07:01:37 PM
To by było tak :
Polać mu,no to na drugą nóżkę,róże się daje jedną albo trzy  :o :D

mariucha wrzuć na luz troszkę ^^
Tytuł: Odp: [Projekt][L2J] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: kukiman w Wrzesień 14, 2011, 07:39:15 AM
Już zdechło? Minęło z 9 miesięcy od rozpoczęcia projektu, i nadal nic się nie dzieje?
Tytuł: Odp: [Projekt][L2J] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: impos89 w Wrzesień 14, 2011, 08:12:14 AM
Na prywatnym SVN widzę, że Matim pracuje.
Tytuł: Odp: [Projekt][L2J] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: kukiman w Wrzesień 16, 2011, 08:00:51 PM
A mógłbyś go poprosić aby dał jakieś info na temat osiągnięć? Bo jak tak dalej pójdzie to serwer będzie stał na Epilogu a wszystkie inne na GoD....
Tytuł: Odp: [Projekt][L2J] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: szponiasty w Wrzesień 16, 2011, 08:42:49 PM
Cytat: kukiman w Wrzesień 16, 2011, 08:00:51 PM
A mógłbyś go poprosić aby dał jakieś info na temat osiągnięć? Bo jak tak dalej pójdzie to serwer będzie stał na Epilogu a wszystkie inne na GoD....
Może stać i na Gracia 1. A inne nie będa mieć połowy tego co ma. Choćby z nazwy były na GoD czy GoD 3....
Tytuł: Odp: [Projekt][L2J] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: kukiman w Wrzesień 16, 2011, 08:54:12 PM
Tylko biorąc pod uwagę wyjście zupełnie nowej odsłony lineage II, większość graczy będzie chciało spróbować czegoś nowego, więc jeżeli w przeciągu następnych miesięcy nie wstanie serwer to potem zainteresowanie tymi kronikami będzie niższe
Tytuł: Odp: [Projekt][L2J] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: Grande w Wrzesień 16, 2011, 10:19:31 PM
Cytat: kukiman w Wrzesień 16, 2011, 08:54:12 PM
Tylko biorąc pod uwagę wyjście zupełnie nowej odsłony lineage II, większość graczy będzie chciało spróbować czegoś nowego, więc jeżeli w przeciągu następnych miesięcy nie wstanie serwer to potem zainteresowanie tymi kronikami będzie niższe
Znajdzie się napewno sporo osób które będą chciały pograć jeszcze troche na epilogu, ja osobiście na freyi grałem już w ostateczności jak naprawde nie było gdzie, a tego całego syfu powyżej nie dotknął bym nawet jak by mi dopłacali. Te najnowsze kroniki sporo ludzi traktuje bardziej jako ciekawostke niż pełnoprawną gre.
Tytuł: Odp: [Projekt][L2J] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: kukiman w Wrzesień 17, 2011, 06:43:24 PM
Najbardziej wskazana była by odpowiedź Matima w tym temacie, ale jak widać, narobił szumu i poszedł
Tytuł: Odp: [Projekt][L2J] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: impos89 w Wrzesień 26, 2011, 09:46:50 PM
Customizacje można bez problemu przenieść na nowsze pliki. Zresztą tak naciskałem Matima aby to co możliwe odseparował do osobnych package, więc wasza głowa niech będzie spokojna.
Matim ma swoje, życie prywatne i nie jest kolejnym GMem czy pseudo adminem, tylko pisze swoje oprogramowanie pod swoje serwery.

Oczywiście będzie fajnie jak zobaczy światło dzienne, jednak Matim nic nie musi.
Tytuł: Odp: [Projekt][L2J] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: maly232 w Wrzesień 28, 2011, 07:41:42 PM
Ale już było dobrze były screny strona jakieś plany a teraz cisza,a też chciałem zobaczyć co z tego wyjdzie i chciałbym aby ten projekt ujrzał światło dzienne.
Tytuł: Odp: [Projekt][L2J] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: Vearth w Listopad 27, 2011, 03:18:59 PM
Można zamknąć. Myślałem, że się pobawię tutaj... :(
Tytuł: Odp: [Projekt][L2J] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: MaphielQQ w Listopad 27, 2011, 04:09:58 PM
Cytat: Vearth w Listopad 27, 2011, 03:18:59 PM
Można zamknąć. Myślałem, że się pobawię tutaj... :(

Po co odkopujesz temat z przed prawie dwóch miesięcy?
Najwyraźniej Matim zaprzestał pracy nad tym. :)
Tytuł: Odp: [Projekt][L2J] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: Vearth w Listopad 27, 2011, 05:45:53 PM
Cytat: MaphielQQ w Listopad 27, 2011, 04:09:58 PM
Cytat: Vearth w Listopad 27, 2011, 03:18:59 PM
Można zamknąć. Myślałem, że się pobawię tutaj... :(

Po co odkopujesz temat z przed prawie dwóch miesięcy?
Najwyraźniej Matim zaprzestał pracy nad tym. :)
Bo pamiętam jak maly odkopywał ten temat z pytaniem o server, więc uświadamiam wszystkich, że nic z tego już nie będzie. :?
Tytuł: Odp: [Projekt][L2J] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
Wiadomość wysłana przez: kukiman w Listopad 27, 2011, 06:34:44 PM
Ostatnio aktywny:
    Dzisiaj o 01:43:26 pm

Matim ciągle siedzi na forum, więc wydaje mi się, że mógłby napisać, że z projektu nici czy coś.