Po dzisiaejszych testach, dość dokładnych, z dodatkowo wykonanymi obliczeniami, doszedłem do wniosku, że soule nie dodają power do skilla bezpośrednio. Tzn. mając 5 souli skill nie będzie miał np. 113 power zamiast regularnego 108 tylko normalnie dalej 108.
Soule przemnażają końcowy dmg przez stałą wartość. I z moich testów wyszło, że jest to 3% za 1 soul czyli maksymalnie zwiększają dmg o 15%. To jest dość istotne, dlatego próbowałem pokombinować jak w trakcie pvp częściej ładować soule z butelek. Ta dodatkowa czynność dość mnie spowalniała. Zrobiłem więc ingame macro (tak, używam takich bo często gram z kompa gdzie nie mam nostromo):
- greater cp
- butelka
- cp
Trochę się zdziwiłem, gdy okazało się że to makro nie przerywa się podczas biegu i wszystkie 3 elementy się odpalają.
Dla tych którzy nie używają softu lub nostromo lub klawiatur z makro, myślę że bedzie to istotna informacja.
W ten sposób ładnie mi się zaczęło spamować cp w trakcie pvp z jednoczesnym ładowaniem souli.
Wada: spore zużycie butelek i zwiększone cp potów.
Czy ktoś ma jakies inne spostrzeżenia względem souli? Testy wykonałem dla skilli magicznych, nie wiem jak z fizycznymi.
(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimg81.imageshack.us%2Fimg81%2F6309%2Fpochwa322akt2jn6.png&hash=ce4c4d38f1430a5a8018264815dfc4032d48da13)
Ja mam pytanie: czy ilość soul uzależnia % wejścia shoulder charge? Masz może kontakt z jakimś zerkiem/subkę zerka?
Na RPG ok. pół roku temu zauważyłem zależność ilości dusz od szansy na wejście shining edge, nie wiem jak to jest w nowych kronikach i nie wiem czy to kwestia mojego (nie)farta.
Nie wiem, nie mam jak stestować. Tak jak pisałem na razie zrobiłem tylko test magic skilli. Będę testował shining edge, ale to wymaga czasu. Potrzeba wiele prób z broniami z różnym p.attack. Nie mówiąc o tym, że jeszcze nie stestowałem formuły obliczeniowej (inna jest dla physical skills, inna dla stab, inna dla charge skills)
Shouder charge land rate możesz natomiast napewno zwiększyć na 2 sposoby.
Jednym jest enchant na chance - niestety nie wiem o ile zwiększa się szansa i jak ma się efektywność tego wzmocnienia w stosunku do drugiej opcji.
Kolejną opcją jest OE skilla na element. Wtedy bonus do debuff wyniesie:
•(Attack Element Amount - Defender Element Amount) / 10 = Bonus%
W przypadku broni 300 i enchntu +30 , otrzymasz 350 vs resist przeciwnika. W high lvl pvp resisty sięgają poziom 300-340 czyli od 1-5% bonusa do land rate. Jak trafisz na kogoś kto ma tylko 3x60 to raczej ze stuna nie wyjdzie.
Ale ciekawie wyglądała współpraca jednego zerka z sh. On miał wind w broni i skillu. SH rzucał surrender i jak wszedł to cel naprawdę miał problemy. To jednak nie było zaplanowane tylko wynikało z random doboru party :).