Po dzisiaejszych testach, dość dokładnych, z dodatkowo wykonanymi obliczeniami, doszedłem do wniosku, że soule nie dodają power do skilla bezpośrednio. Tzn. mając 5 souli skill nie będzie miał np. 113 power zamiast regularnego 108 tylko normalnie dalej 108. Soule przemnażają końcowy dmg przez stałą wartość. I z moich testów wyszło, że jest to 3% za 1 soul czyli maksymalnie zwiększają dmg o 15%. To jest dość istotne, dlatego próbowałem pokombinować jak w trakcie pvp częściej ładować soule z butelek. Ta dodatkowa czynność dość mnie spowalniała. Zrobiłem więc ingame macro (tak, używam takich bo często gram z kompa gdzie nie mam nostromo): - greater cp - butelka - cp Trochę się zdziwiłem, gdy okazało się że to makro nie przerywa się podczas biegu i wszystkie 3 elementy się odpalają. Dla tych którzy nie używają softu lub nostromo lub klawiatur z makro, myślę że bedzie to istotna informacja. W ten sposób ładnie mi się zaczęło spamować cp w trakcie pvp z jednoczesnym ładowaniem souli. Wada: spore zużycie butelek i zwiększone cp potów.
Czy ktoś ma jakies inne spostrzeżenia względem souli? Testy wykonałem dla skilli magicznych, nie wiem jak z fizycznymi.
Tytuł: Odp: soule
Wiadomość wysłana przez: Kamal w Styczeń 14, 2011, 11:22:24 am
Ja mam pytanie: czy ilość soul uzależnia % wejścia shoulder charge? Masz może kontakt z jakimś zerkiem/subkę zerka?
Na RPG ok. pół roku temu zauważyłem zależność ilości dusz od szansy na wejście shining edge, nie wiem jak to jest w nowych kronikach i nie wiem czy to kwestia mojego (nie)farta.
Tytuł: Odp: soule
Wiadomość wysłana przez: orlok w Styczeń 14, 2011, 11:45:41 am
Nie wiem, nie mam jak stestować. Tak jak pisałem na razie zrobiłem tylko test magic skilli. Będę testował shining edge, ale to wymaga czasu. Potrzeba wiele prób z broniami z różnym p.attack. Nie mówiąc o tym, że jeszcze nie stestowałem formuły obliczeniowej (inna jest dla physical skills, inna dla stab, inna dla charge skills) Shouder charge land rate możesz natomiast napewno zwiększyć na 2 sposoby. Jednym jest enchant na chance - niestety nie wiem o ile zwiększa się szansa i jak ma się efektywność tego wzmocnienia w stosunku do drugiej opcji. Kolejną opcją jest OE skilla na element. Wtedy bonus do debuff wyniesie: •(Attack Element Amount - Defender Element Amount) / 10 = Bonus% W przypadku broni 300 i enchntu +30 , otrzymasz 350 vs resist przeciwnika. W high lvl pvp resisty sięgają poziom 300-340 czyli od 1-5% bonusa do land rate. Jak trafisz na kogoś kto ma tylko 3x60 to raczej ze stuna nie wyjdzie. Ale ciekawie wyglądała współpraca jednego zerka z sh. On miał wind w broni i skillu. SH rzucał surrender i jak wszedł to cel naprawdę miał problemy. To jednak nie było zaplanowane tylko wynikało z random doboru party :).