Nieoficjalna polska strona Lineage 2

Archiwa => Wspierane Serwery => Archiwum - serwery prywatne => Dragon Network => Wątek zaczęty przez: discogabriel w Styczeń 26, 2011, 09:28:33 pm

Tytuł: Critical Error
Wiadomość wysłana przez: discogabriel w Styczeń 26, 2011, 09:28:33 pm
Witam, jak sama nazwa wskazuje że wyskakują mi Error,y :)
I w tym pytanie co powoduje ten error?

2011.1.26 21:23:35
OS : Windows XP 5.1 (Build: 2600)
CPU : AuthenticAMD PentiumPro-class processor @ 1925 MHz with 1023MB RAM
Video : NVIDIA GeForce FX 5500 (6371)
PosCode : LS1:-110936:217779:-2974 1/0

Insufficient Memory.
Please check the Virtual Memory Option and avilable hard drive space.
You can check them by going to : Control Panel->System->Advanced->Performance->Settings->Advanced->Virtual memory.

History: FMallocWindows::Malloc <- L2ParamStack::L2ParamStack <- UNetworkHandler::Tick <- Function Name=PartySpelledPac <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop


Zna ktoś odpowiedź?
Tytuł: Odp: Critical Error
Wiadomość wysłana przez: Margrit w Styczeń 27, 2011, 11:19:59 am
Spróbuj po najmniejszej linii oporu, zacznij od zgrania patcha jeszcze raz, jak to nie pomoże to spróbuj zainstalować grę od nowa jeśli dalej to nie przyniesie skutku wtedy pisz.
Tytuł: Odp: Critical Error
Wiadomość wysłana przez: P UE w Luty 02, 2011, 12:49:21 am
mi z kolei w ogóle nie chce się włączyć, wyskakuje mi taki critic:

2011.2.2 00:43:33
OS : Windows Vista 6.1 (Build: 7600)
CPU : GenuineIntel PentiumPro-class processor @ 2128 MHz with 4063MB RAM
Video : ATI Mobility Radeon HD 4570  (678)
PosCode : LS1:0:0:0 2/0

ReadFile beyond EOF 132044300+1/132044300

History: ULinkerLoad::Serialize <- FString<< <- UTexture::Serialize <- LoadObject <- (Texture LineageMonstersTex.onyx_beast.onyx_beast_ns_t00 132044272==132044272/132044272 118735288 44102) <- ULinkerLoad::Preload <- PreLoadObjects <- UObject::EndLoad <- UObject::StaticLoadObject <- (Engine.Texture LineageMonstersTex.Onyx_beast_ns_t00 NULL) <- UOrcMove::CalculateCRC32 <- 1.510000::0 <- UGameEngine::Init <- InitEngine

co robić?