/* * Patch for filter_var() */ if(!function_exists('filter_var')){ define('FILTER_VALIDATE_IP', 'ip'); define('FILTER_FLAG_IPV4', 'ipv4'); define('FILTER_FLAG_IPV6', 'ipv6'); define('FILTER_VALIDATE_EMAIL', 'email'); define('FILTER_FLAG_EMAIL_UNICODE', 'unicode'); function filter_var($variable, $filter, $option = false){ if($filter == 'ip'){ if($option == 'ipv4'){ if(preg_match("/(\d{1,3}\.\d{1,3}\.\d{1,3}\.\d{1,3})/", $variable, $matches)){ $variable = $matches[1]; return $variable; } } if($option == 'ipv6'){ if(preg_match("/\s*(([:.]{0,7}[0-9a-fA-F]{0,4}){1,8})\s*/", $variable, $matches)){ $variable = $matches[1]; return $variable; } } } if($filter == 'email'){ if($option == 'unicode' || $option == false){ if(preg_match("/\s*(\S*@\S*\.\S*)\s*/", $variable, $matches)){ $variable = $matches[1]; return $variable; } } } } }
Atrybuty postaci
Jest ich 6 i wpływają na statystyki dodatkowe każdej postaci
* STR (Strength) - wpływa tylko na P.atak oraz skill 'Skill Mastery'
* DEX (Dexterity) - wpływa na dużo cech w małym stopniu: speed, atak speed, critical, accuracy, evasion, shield block rate. Niestety na każdą z tych cech wpływa w małym stopniu
* CON (Consitution) - wpływa na HP, 'udźwig' postaci oraz na szansę wejścia debufów (CON)
* INT (Inteligence) - wpływa tylko ma M.atak
* WIT (Wit - spryt, nie vitality) - wpływa na cast speed, magic critical rate oraz ilość oddzyskiwanego doświadczenia przy resowaniu (wskrzeszaniu).
* MEN (Mentality) - wpływa na ilość MP, MP regen, M.def oraz szansę wejścia debufów (MEN)
W przypadku broni, włożony atrybut zwiększa obrażenia zgodnie z atrybutem jaki został umieszczony (np. atrybut fire zwiększa obrażenia od ognia), natomiast dla zbroi, otrzymujemy odporność na atrybut przeciwny (np. wkładając fire otrzymamy resista na ataki o atrybucie water). Różnica między obrażeniami między bronią +0 a +150 oceniana jest na około 75% (na korzyść tej drugiej). Żeby skill również zadawały większy dmg ich enchant (o ile to możliwe) musi być zgodny z elementem broni (np łucznik, który posiada Draconic Bow +150 fire powinien zenchantować Double Shot na Fire Element, żeby robić nim większe obrażenia na PVE i PVP).Obecnie z racji zwiększonego resistu w każdej części armoru przy enchancie powyżej 24 lepiej opłaca się duel
Tak, ale dla destro warto jednak mieć spory DEX bo na frenzy/zealocie najlepiej bić regularami a DEX jest właśnie do krytów z regularów, STR jest do krytów ze skili (tak jak ktoś już wcześniej napisał).- za to nie ręczę,ale chyba tak :wink:
http://forum.lineage2.com.pl/index.php/topic,36283.0.html
http://www.lineage2universe.com/articles/lineage-2-talismans-exact-effects
Cosy mucusco? :shock:
Buff z Plains of Lizardmans dla łuków z tego co ogarniam :PCosy mucusco? :shock: