Jakie znacie buffy/debuffy typu Cosy mucus, Hot springs malaria, cholera etc?
Może są jeszcze jakieś z mobów albo transformacji?
Skille najlepiej enchantować na duel (jeśli skill ma ten sam atrybut co broń) i na atrybut (jeśli skill nie ma w ogóle atrybutu)?
Jakie są zmiany w tej nowej kronice H5? Które profesje rosną w siłę i w jaki sposób, a które zostają osłabione?
Za co konkretnie odpowiadają współczynniki STR, CON, WIT, MEN, INT, DEX? Bo różnie słyszałem i już nie wiem.
Zależy mi na tym od czego zależy crit dmg ze skilli, crit dmg normalnie, wytrzymałość na popularne debuffy (bluff, stun, arrest itp itd). W internecie jest cała masa informacji ale każda jest inna i nie wiem w co wierzyć.
Gram na serverze H-rate, wiem, że wiele zależy od ustawień serwera ale warto spytać.
Może są jeszcze jakieś itemy, które nie są ogólnie dostępne? Np z questa? (paski, potki, talizmany etc)
Z góry dzięki.
CytatAtrybuty postaci
Jest ich 6 i wpływają na statystyki dodatkowe każdej postaci
* STR (Strength) - wpływa tylko na P.atak oraz skill 'Skill Mastery'
* DEX (Dexterity) - wpływa na dużo cech w małym stopniu: speed, atak speed, critical, accuracy, evasion, shield block rate. Niestety na każdą z tych cech wpływa w małym stopniu
* CON (Consitution) - wpływa na HP, 'udźwig' postaci oraz na szansę wejścia debufów (CON)
* INT (Inteligence) - wpływa tylko ma M.atak
* WIT (Wit - spryt, nie vitality) - wpływa na cast speed, magic critical rate oraz ilość oddzyskiwanego doświadczenia przy resowaniu (wskrzeszaniu).
* MEN (Mentality) - wpływa na ilość MP, MP regen, M.def oraz szansę wejścia debufów (MEN)
CytatW przypadku broni, włożony atrybut zwiększa obrażenia zgodnie z atrybutem jaki został umieszczony (np. atrybut fire zwiększa obrażenia od ognia), natomiast dla zbroi, otrzymujemy odporność na atrybut przeciwny (np. wkładając fire otrzymamy resista na ataki o atrybucie water). Różnica między obrażeniami między bronią +0 a +150 oceniana jest na około 75% (na korzyść tej drugiej). Żeby skill również zadawały większy dmg ich enchant (o ile to możliwe) musi być zgodny z elementem broni (np łucznik, który posiada Draconic Bow +150 fire powinien zenchantować Double Shot na Fire Element, żeby robić nim większe obrażenia na PVE i PVP).
Obecnie z racji zwiększonego resistu w każdej części armoru przy enchancie powyżej 24 lepiej opłaca się duel
Polecam topic http://forum.lineage2.com.pl/index.php/topic,37636.0.html
Co o dmg ze skili chodzi i crit dmg przejrzyj temamty o dagerach i soulbrekerach
CytatTak, ale dla destro warto jednak mieć spory DEX bo na frenzy/zealocie najlepiej bić regularami a DEX jest właśnie do krytów z regularów, STR jest do krytów ze skili (tak jak ktoś już wcześniej napisał).
- za to nie ręczę,ale chyba tak :wink:
A co do buffów, słyszał ktoś coś? Podobno oprócz cosy mucus jest jeszcze buff dodający crit dmg i p atk do short range weaps.
hm?
Dobra doczytałem teraz i są rzeczy które jeszcze nie doczytałem:
-Tak są jeszcze specjalne itemy pvp, o których jest poradnik tutaj
Cytathttp://forum.lineage2.com.pl/index.php/topic,36283.0.html
-Tu masz o talizmanach,też grają dużą rolę:
Cytathttp://www.lineage2universe.com/articles/lineage-2-talismans-exact-effects
-No i jeszcze pozostaje kwestia agumentacji, w agu, np możesz dostać pomocnego skilla lub passiva- dajmy na to duel mighta co daje już sporego kopa
Więcej chyba nie zdołam pomóc
Pozdrawiam :)
Hm, te rzeczy znam. Najbardziej interesują mnie te buffy typu Cosy mucus bo wiem, ze jeszcze co najmniej 1 taki jest dla fighterow.