Nieoficjalna polska strona Lineage 2

Inne MMORPG/Gry => Inne MMORPG/Gry => Wątek zaczęty przez: Sabaton w Listopad 12, 2011, 01:35:40 AM

Tytuł: Skyrim - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Sabaton w Listopad 12, 2011, 01:35:40 AM
Damn - LA Noire \ Call of Duty MW3 \ Battlefield 3 \ Skyrim and SW TOR Beta Test.... No time to play them all :beksa:

(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fs42.radikal.ru%2Fi095%2F1111%2Fdc%2F27ea4ea8f529.jpg&hash=f0530146ec6d99aba28ce520bfe2193c69ba0b90)
Tytuł: Odp: Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
Wiadomość wysłana przez: Solar w Listopad 12, 2011, 09:48:41 AM
Cytat: Sabaton w Listopad 12, 2011, 01:35:40 AM
Damn - LA Noire \ Call of Duty MW3 \ Battlefield 3 \ Skyrim and SW TOR Beta Test.... No time to play them all :beksa:

(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fs42.radikal.ru%2Fi095%2F1111%2Fdc%2F27ea4ea8f529.jpg&hash=f0530146ec6d99aba28ce520bfe2193c69ba0b90)
Prawda:P trzeba wyjaśnić te sparwe z smokiem. Skyrim wymiata:D
Tytuł: Odp: Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
Wiadomość wysłana przez: r3ni w Listopad 12, 2011, 11:50:04 AM
Dodaje bonusy przy enchancie ;)

btw.. Skyrim wymiata, skoro to spam topic to pozwole sobie zapytać: kim gracie ?
Tytuł: Odp: Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
Wiadomość wysłana przez: Vraghor w Listopad 12, 2011, 11:59:43 AM
Cytat: Sabaton w Listopad 12, 2011, 01:35:40 AM
.... Skyrim ....
downloading :)
Tytuł: Odp: Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
Wiadomość wysłana przez: AndyBishop w Listopad 12, 2011, 12:09:25 PM
ja ta ostatni rasą. murzyn z dredami. ale nie wiem czy dobrze zrobiłem bo walenie z ognia od 1 lvlu fajne jest:D no i te topory wielkie troche wolne. Jaki macie sposób zeby na 4 lvlu zabić te ogry wielkie. 1 obozowisko koło 1 miasta udało mi się wytłuc z pomocą łucznika tego który do ciebie się dołącza. ale to 2 koło białej grani nie moge ogarnąc. biegam z zagrowanymi 2 d siebie on strzela. ale zrywa sie agro i go zabija. a ja padam na 1 hita.
Tytuł: Odp: Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
Wiadomość wysłana przez: r3ni w Listopad 12, 2011, 12:25:36 PM
Chciałem grać w.elf łucznik ale celowanie mnie przeraziło, więc zastanawiam się nad dual wielding / mage. Co fajniejsze ? :) jeżeli ktoś ma jakieś doświadczenie ;)
Tytuł: Odp: Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
Wiadomość wysłana przez: bleble12 w Listopad 12, 2011, 03:51:53 PM
Cytat: Fatality w Listopad 12, 2011, 03:46:13 PM
Nuta na dziś http://www.youtube.com/watch?v=-UVWv9vQcgQ  wgniata w fotel : )

Wedle gustu ,mnie nie wgniata raczej odgniata

P.S ma ktoś może problem z dźwiękiem w the Elder Scrolls V ,chodzi mi o szumienie w trakcie rozmowy  :bump:
Tytuł: Odp: Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
Wiadomość wysłana przez: Arimas w Listopad 12, 2011, 04:07:53 PM
Cytat: r3ni w Listopad 12, 2011, 11:50:04 AM
Dodaje bonusy przy enchancie ;)

btw.. Skyrim wymiata, skoro to spam topic to pozwole sobie zapytać: kim gracie ?
Nord, bronie dwu-ręczne
Insta-kill wymiata :D
Tytuł: Odp: Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
Wiadomość wysłana przez: Solar w Listopad 12, 2011, 06:35:32 PM
Cytat: Arimas w Listopad 12, 2011, 04:07:53 PM
Cytat: r3ni w Listopad 12, 2011, 11:50:04 AM
Dodaje bonusy przy enchancie ;)

btw.. Skyrim wymiata, skoro to spam topic to pozwole sobie zapytać: kim gracie ?
Nord, bronie dwu-ręczne
Insta-kill wymiata :D
Się nie znasz ciemny elf mag przyzywacz to jest coś ;D zombi niszczą system ;D
Tytuł: Odp: Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
Wiadomość wysłana przez: r3ni w Listopad 12, 2011, 06:51:35 PM
A dwie bronie one handed podobno nie mają bloku i jest kiszka ;) chociaż strasznie mnie kusi.
a u mnie za oknem słoneczna jesień ;)
Tytuł: Odp: Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
Wiadomość wysłana przez: ractail w Listopad 12, 2011, 07:55:23 PM
Cytat: bleble12 w Listopad 12, 2011, 03:51:53 PM
P.S ma ktoś może problem z dźwiękiem w the Elder Scrolls V ,chodzi mi o szumienie w trakcie rozmowy  :bump:

Ustawienie w panelu sterowania dźwięków na 24 bit, 44100 Hz.
Tytuł: Odp: Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
Wiadomość wysłana przez: Arimas w Listopad 12, 2011, 08:48:44 PM
reni: imo łucznictwo jest zajebiste :D właśnie rozwaliłem jakiegoś przekoksanego maga który nawalał do mnie z cholernych fireballi(dragon age anyone?)

Podejść się za bardzo nie dało to go z łuku rozwaliłem i chowałem się za przeszkodami przed jego fireballami :p
Tytuł: Odp: Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
Wiadomość wysłana przez: AndyBishop w Listopad 12, 2011, 09:00:23 PM
ja nie wiem. próbuje sie teraz przekwalifikować na 2 bronie jednoreczne ale ciężko idzie :D jak pierdolnąłem z młota to ładnie padali a teraz klikam klikam i zabic nie moge

jaki macie sposób na wielkoludów trole mamuty itd
Tytuł: Odp: Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
Wiadomość wysłana przez: Arimas w Listopad 12, 2011, 09:12:28 PM
Z trollami nie walczyłem jeszcze ale jedno jest pewne, magowie źle znoszą kontakt z dwu-ręcznymi mieczami  :D
Tytuł: Odp: Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
Wiadomość wysłana przez: AndyBishop w Listopad 12, 2011, 09:52:17 PM
ale jak biegniesz po mapie to sa takie obozy i w kazdym sa takie wilekoludy jak je zabiajsz
Tytuł: Odp: Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
Wiadomość wysłana przez: r3ni w Listopad 12, 2011, 11:34:56 PM
Cytat: Arimas w Listopad 12, 2011, 08:48:44 PM
reni: imo łucznictwo jest -_-' :D właśnie rozwaliłem jakiegoś przekoksanego maga który nawalał do mnie z cholernych fireballi(dragon age anyone?)

Podejść się za bardzo nie dało to go z łuku rozwaliłem i chowałem się za przeszkodami przed jego fireballami :p

Z bossami, smokami łuk/mag jest spoko ;) ale denerwuje mnie walka z normalnymi mobami których składam na combo dualami, najlepsze sa cut-scenki jak wbija topór w czachę itd :D masakra
Tytuł: Odp: Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
Wiadomość wysłana przez: bleble12 w Listopad 13, 2011, 03:08:05 AM
Jeżeli ktoś miał problem z dźwiękiem w The Elder Scrolls V proszę ustawić w ustawieniach zaawansowanych dźwięku 16-bitowe ,44100 hz i śmiga w końcu działa poprawnie

Odnośnie błędu ,który tobie wyskakuje ,wykasuj system i włącz ponownie zapuskacza powinno pomóc
Tytuł: Odp: Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
Wiadomość wysłana przez: Nervoson w Listopad 13, 2011, 11:07:53 AM
obiło mi sie o uczy ze w skyrim mozna zostac WAMPIREM!!! jak gdzie i od kogo mozna sie tym zarazic?
Tytuł: Odp: Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
Wiadomość wysłana przez: AndyBishop w Listopad 13, 2011, 11:15:36 AM
wiem że ja zostałem wilkołakiem.
Tytuł: Odp: Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
Wiadomość wysłana przez: Nervoson w Listopad 13, 2011, 11:16:59 AM
faktycznie wilkołakiem pojeb mi sie :D to jak?
Tytuł: Odp: Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
Wiadomość wysłana przez: AndyBishop w Listopad 13, 2011, 12:00:59 PM
musisz wstąpić do towarzyszy. w białej grani jak wychodzisz z twierdzy sa w takim domku który wygląda jak odwrócona łódka. Jak zrobisz kilka zadan dostajesz moc wilkołaka i mozesz ise raz dziennie zamienić. On napierdla aż miło :D
Tytuł: Odp: Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
Wiadomość wysłana przez: EsTeCzteryRkA w Listopad 13, 2011, 12:38:12 PM
skyrim <3!
w ogole to CZESC wszystkim !
CZESC ALARIONIE!
Tytuł: Odp: Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
Wiadomość wysłana przez: Fatality w Listopad 13, 2011, 01:54:47 PM
Czy tylko ja mam wrażenie że grafika w Skyrim jest sporo słabsza niż np ta w Wiedzminie 2?:P
Tytuł: Odp: Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
Wiadomość wysłana przez: EsTeCzteryRkA w Listopad 13, 2011, 02:01:13 PM
Cytat: Fatality w Listopad 13, 2011, 01:54:47 PM
Czy tylko ja mam wrażenie że grafika w Skyrim jest sporo słabsza niż np ta w Wiedzminie 2?:P
da sie przestawic
http://uk.pc.ign.com/articles/121/1212277p1.html
Tytuł: Odp: Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
Wiadomość wysłana przez: Arimas w Listopad 13, 2011, 02:15:46 PM
Cytat: EsTeCzteryRkA w Listopad 13, 2011, 12:38:12 PM
skyrim <3!
w ogole to CZESC wszystkim !
CZESC ALARIONIE!
Hiya

Cytat: Fatality w Listopad 13, 2011, 01:54:47 PM
Czy tylko ja mam wrażenie że grafika w Skyrim jest sporo słabsza niż np ta w Wiedzminie 2?:P
Grafika nigdy nie była mocną stroną bethesdy ale www.skyrimnexus.com (http://www.skyrimnexus.com) stronka z modami, pierwszego dnia pojawiło się już parę modów poprawiający m.in wygląd NPC czy ogólnie poprawiających wygląd gry(jest tam też tona innych modów do DA:O/Fallout itp. )

p.s. jeśli stronka się nie wczytuje to spróbujcie później, jest mocno obciążona od kiedy wyszedł skyrim ;p
Tytuł: Odp: Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
Wiadomość wysłana przez: Solar w Listopad 13, 2011, 02:32:38 PM
Cytat: Fatality w Listopad 13, 2011, 01:54:47 PM
Czy tylko ja mam wrażenie że grafika w Skyrim jest sporo słabsza niż np ta w Wiedzminie 2?:P
Tylko, że wszystkie lokacje w wiedziminie to chyba nawet nie jest 1/10 otwartej przestrzeni skyrium a do tego dochodzą jeszcze zamkniete lokacje :D
Tytuł: Odp: Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
Wiadomość wysłana przez: Arimas w Listopad 13, 2011, 02:34:17 PM
Cytat: Solar w Listopad 13, 2011, 02:32:38 PM
Cytat: Fatality w Listopad 13, 2011, 01:54:47 PM
Czy tylko ja mam wrażenie że grafika w Skyrim jest sporo słabsza niż np ta w Wiedzminie 2?:P
Tylko, że wszystkie lokacje w wiedziminie to chyba nawet nie jest 1/10 otwartej przestrzeni skyrium a do tego dochodzą jeszcze zamkniete lokacje :D
No dostajesz quest gdzieś na początku gry a to każe ci wypierniczać gdzieś na drugi koniec mapy  :D
Tytuł: Odp: Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
Wiadomość wysłana przez: r3ni w Listopad 13, 2011, 02:41:41 PM
Jakby grafika w ogóle miała jakieś znaczenie.. Poza tym lubię ten styl grafiki, przypomina gothica 3 i fallouta. A gra sama w sobie, świat, zadania i cala oprawa to po prostu szok :D Dla mnie gra roku ;D

Denerwuje mnie to pokolenie graczy co oceniają grę po grafice i stawiają grafikę ponad grywalność ;/
Tytuł: Odp: Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
Wiadomość wysłana przez: AndyBishop w Listopad 13, 2011, 02:43:14 PM
nvincible Companion:

Go to Falkreath and find the smith called Lod. He will ask you to find his dog. You can find the dog Barbas outside of the village and it will take you to the Shrine of Clavicus Vile. Once you speak with the Daedra Lord, the dog will accompany you until you finish the "A Daedra's Best Friend" quest. The dog is technically a quest item and so can't be destroyed. It will automatically attack enemies who approach you and since he can't lose any health, he is THE BEST TANK EVER. Note: you may take another companion in addition to the dog.
Tytuł: Odp: Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
Wiadomość wysłana przez: Arimas w Listopad 13, 2011, 02:45:56 PM
Cytat: r3ni w Listopad 13, 2011, 02:41:41 PM
Jakby grafika w ogóle miała jakieś znaczenie.. Poza tym lubię ten styl grafiki, przypomina gothica 3 i fallouta. A gra sama w sobie, świat, zadania i cala oprawa to po prostu szok :D Dla mnie gra roku ;D

Denerwuje mnie to pokolenie graczy co oceniają grę po grafice i stawiają grafikę ponad grywalność ;/
Hold your horses! lul
Jak na razie gra mi się podoba ale skoro mogę grać w dobrą grę i przy okazji z dobrą grafiką to chyba wiadomo

btw. FF4 FF6 fan here  :)

eidt: ja kupiłem konia i to bydle morduje ludzi  :o jak pojechałem po nettlebane to sam zamordował paru magów xD
Tytuł: Odp: Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
Wiadomość wysłana przez: AndyBishop w Listopad 13, 2011, 02:57:12 PM
mój wilki zabija :D
Tytuł: Odp: Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
Wiadomość wysłana przez: r3ni w Listopad 13, 2011, 04:15:11 PM
Ja tam zbieram najpierw 5k na dom ;D Nie mam gdzie gratów trzymać a resztki po smokach są ciężkie jak diabli.
Gra dosłownie wgniata w fotel ;D
Tytuł: Odp: Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
Wiadomość wysłana przez: Fatality w Listopad 13, 2011, 04:16:31 PM
Cytat: r3ni w Listopad 13, 2011, 02:41:41 PM
Jakby grafika w ogóle miała jakieś znaczenie.. Poza tym lubię ten styl grafiki, przypomina gothica 3 i fallouta. A gra sama w sobie, świat, zadania i cala oprawa to po prostu szok :D Dla mnie gra roku ;D

Denerwuje mnie to pokolenie graczy co oceniają grę po grafice i stawiają grafikę ponad grywalność ;/

Lekko zaczynasz mnie irytować swoimi wypowiedziami.. Napisałem jedynie że mam wrażenie iż gra pod względem  grafiki wygląda słabiej, nie że jest brzydka ani tym bardziej mniej grywalna przez to.
Tytuł: Odp: Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
Wiadomość wysłana przez: r3ni w Listopad 13, 2011, 04:41:02 PM
Oj nie irytuj się od razu ;p moja wypowiedź nie była skierowana do Ciebie personalnie. A grafiki nie ma co porównywać do Wiedźmina bo to otwarty świat vs zamknięty.
Tytuł: Odp: Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
Wiadomość wysłana przez: Delios w Listopad 13, 2011, 04:41:13 PM
Grafika jest .. OK ale to tyle.
Animacje postaci są kiepskie D:
Polski Dub mi się nie podoba.

INTERFEJS JEST BEZNADZIEJNY KONSOLE adsmkldnsldfng


Ale po za tym, gra OK.
Do gry roku to temu daleko imo ._.
Battlefield poczynił większy postęp zarówno pod względem graficznym, społecznościowym, dźwiękowym D: jak i samej grywalności.
Wiedźmin był fajniejszy! (-epicki open world)
No ale gra jest ok.
Idę grać dalej, może trochę bardziej mi się spodoba.
Tytuł: Odp: Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
Wiadomość wysłana przez: Vraghor w Listopad 13, 2011, 05:00:27 PM
skyrim niezly - trzyma styl morrowinda , grafika moze i nie zachwyca ale nie o nia tutaj chodzi
dark elf lucznik wymiata na dystans ale chyba zrobie druga postac melee bo z lukiem w zamknietych przestrzeniach juz ciezko sie robi bez masterek
Tytuł: Odp: Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
Wiadomość wysłana przez: r3ni w Listopad 13, 2011, 05:05:54 PM
Interface jest tragiczny to prawda, nawet nie wiem która broń jest jednoręczna a która dwu. Może to poprawią w łatkach albo w modach :)
Tytuł: Odp: Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
Wiadomość wysłana przez: AndyBishop w Listopad 13, 2011, 05:06:35 PM
jak nie chcesz od nowa zaczynać to w tym linku co podał ktoś jak poprawić grafikę są kody do gry i jest komenda na reset postaci. bedziesz miec 1 lvl i 0 masterek ale progres nie powinien ci przepaść
i masz kolne kody na lvl up i golda więc u trenerów nadrobisz
Tytuł: Odp: Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
Wiadomość wysłana przez: Arimas w Listopad 13, 2011, 05:08:45 PM
Cytat: Vraghor w Listopad 13, 2011, 05:00:27 PM
skyrim niezly - trzyma styl morrowinda , grafika moze i nie zachwyca ale nie o nia tutaj chodzi
dark elf lucznik wymiata na dystans ale chyba zrobie druga postac melee bo z lukiem w zamknietych przestrzeniach juz ciezko sie robi bez masterek
Znajdź trenera od broni jakiej chcesz używać i poducz się na szybko :p
Zresztą łuk nawet mając mało mastery idzie efektywnie używać (jak np. ten gość od nettlebane co wali fireballami)

Cytat: r3ni w Listopad 13, 2011, 05:05:54 PM
Interface jest tragiczny to prawda, nawet nie wiem która broń jest jednoręczna a która dwu. Może to poprawią w łatkach albo w modach :)
Kiedyś manioliłem na emulatorach NDS i miałem kontrolki ustawione pod WSAD/Q/E, w skyrimie nie jest tak źle jak już się przyzwyczaisz
Tytuł: Odp: Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
Wiadomość wysłana przez: AndyBishop w Listopad 13, 2011, 05:49:38 PM
Polecam zrobić q co wrzuciłem. Pies jest dabingowany przez Gargamela :D :D
Tytuł: Odp: Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
Wiadomość wysłana przez: Arimas w Listopad 13, 2011, 06:11:39 PM
Cytat: AndyBishop w Listopad 13, 2011, 05:49:38 PM
Polecam zrobić q co wrzuciłem. Pies jest dabingowany przez Gargamela :D :D
Chyba nie grasz z polskim dub?  :o
Tytuł: Odp: Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
Wiadomość wysłana przez: r3ni w Listopad 13, 2011, 06:34:51 PM
Cytat: Arimas w Listopad 13, 2011, 05:08:45 PM
Kiedyś manioliłem na emulatorach NDS i miałem kontrolki ustawione pod WSAD/Q/E, w skyrimie nie jest tak źle jak już się przyzwyczaisz

Kontrola postaci jest ok, gorzej z interface :) Wygląd inventory, zmiana broni/czarów, ciężko zobaczyć statystyki postaci albo broni ;/ Poza tym nie mam zastrzeżeń ;D i też gram z polskim dubbingiem, jakoś nie znalazłem póki co czegoś co by mnie raziło :)
Tytuł: Odp: Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
Wiadomość wysłana przez: Solar w Listopad 14, 2011, 01:07:10 AM
Cytat: r3ni w Listopad 13, 2011, 06:34:51 PM
Cytat: Arimas w Listopad 13, 2011, 05:08:45 PM
Kiedyś manioliłem na emulatorach NDS i miałem kontrolki ustawione pod WSAD/Q/E, w skyrimie nie jest tak źle jak już się przyzwyczaisz

Kontrola postaci jest ok, gorzej z interface :) Wygląd inventory, zmiana broni/czarów, ciężko zobaczyć statystyki postaci albo broni ;/ Poza tym nie mam zastrzeżeń ;D i też gram z polskim dubbingiem, jakoś nie znalazłem póki co czegoś co by mnie raziło :)
Wszystko trzeba pod ulubione wkładać :P Polski dubbing jest dobry jak na tyle npców głosy aktorów rzadko się powtarzają. Patologiczne jest sterowanie towarzyszami no i z czasem te odległości zaznają denerwować:D
PS wie ktoś gdzie można dostać jakąś lepszą tunike dla maga przyzywacza ? Biegam cały czas w szacie nekromanty a szata ucznia jakiegoś szału nie robi.
Tytuł: Odp: Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
Wiadomość wysłana przez: orlok w Listopad 14, 2011, 06:55:26 AM
zabawna ta gra :)

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=rt5aUdijAN8

http://www.youtube.com/watch?v=6PG2CPSxE_0&feature=related

ale z tymi kociołkami uwaga, można się zabić :P

http://www.youtube.com/watch?v=DdMbyfl0tGg&feature=related
Tytuł: Odp: Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
Wiadomość wysłana przez: Solar w Listopad 14, 2011, 09:16:17 AM
Najlepiej przyzwać  umarlaka albo lodowego golema to wtedy npce zaczynają panikować :D
Tytuł: Odp: Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
Wiadomość wysłana przez: roli w Listopad 14, 2011, 10:02:08 AM
ja mam 10 lvl i żalowe czary zniszczenia zostałem arcymagiem q_q. Ciężko się gra bez masówek ale od czego jest nieśmiertelna towarzyszka która się przyłącza po zabiciu 1 smoka xD

Inną postacią to gigantów z 2h bluntem na 5 hitów składałem na 3 lvl'u ;f (swoją drogą to jak mnie trafili to padałem na 1 hita + wylatywałem w kosmos : D ).
Każdego enemy można zaciąć (i strzelać bez obaw) na ściętym drzewie, które występują co jakiś czas.

Lubię takie gry gdzie jest masa bugów, ale one tylko czynią tą grę lepszą podobnie jak gothic 1 ;D
Tytuł: Odp: Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
Wiadomość wysłana przez: Roxis w Listopad 14, 2011, 10:19:00 AM
26 lvl woj )
Tytuł: Odp: Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
Wiadomość wysłana przez: r3ni w Listopad 14, 2011, 12:13:47 PM
ale ta towarzyszka umiera ;) Mi raz padła jak się rzuciłem na stado wrogów :) Skończyłem quest na wilkołaka ;d Ta "uroczystość" gdzie wpadałem do obozu silver handów i mordowałem jak leci ;d polecam każdemu.
Tytuł: Odp: Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
Wiadomość wysłana przez: roli w Listopad 14, 2011, 12:19:26 PM
bo żeś sam ją dobił =), enemy nie mogą jej zabić bo jak uklęknie (końcówka hp) to zmieniają target lub ją ignorują, no chyba że jakiś rykoszet dostała : D lub się paliła.
Od mrozu, pioruna, mele ataku nie ginie (na normalnym poziomie trudności)
Tytuł: Odp: Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
Wiadomość wysłana przez: r3ni w Listopad 14, 2011, 02:23:35 PM
Gram na hardzie ;p Może dlatego, chociaż często słyszę że wyzywa jak dostanie ode mnie, bronie mają taki zasięg że sama wchodzi pod broń :(
Tytuł: Odp: Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
Wiadomość wysłana przez: Arimas w Listopad 14, 2011, 02:45:15 PM
Właśnie bronie mają trochę spieprzony zasięg, wystarczy popatrzeć na walkę 2h bronią

Orlok: lul o tym nie pomyślałem :D

btw. fajne jest to, że lockpick nie wymaga odpowiedniego lvla skilla do samego otwierania zamków(co prawda mając lvl novice i próbując otworzyć master lock, połamiesz xx lockpick'ów :p )
Tytuł: Odp: Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
Wiadomość wysłana przez: Solar w Listopad 14, 2011, 03:03:28 PM
Szkoda, że tak łatwo ubić te smoki XD Wie ktos może jak zwiekszyć kowalstwo i zaklinanie poza robieniem dziesiątków itemów ? BTW towarzysza da się skołować już w pierwszej wiosce.
Tytuł: Odp: Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
Wiadomość wysłana przez: heikero w Listopad 14, 2011, 03:27:08 PM
Dobra, dzieki   8)
Tytuł: Odp: Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
Wiadomość wysłana przez: AndyBishop w Listopad 14, 2011, 03:33:57 PM
Cytat: orlok w Listopad 14, 2011, 06:55:26 AM
zabawna ta gra :)

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=rt5aUdijAN8

http://www.youtube.com/watch?v=6PG2CPSxE_0&feature=related

ale z tymi kociołkami uwaga, można się zabić :P

http://www.youtube.com/watch?v=DdMbyfl0tGg&feature=related
Jak można podnosić tak przedmioty. bo nie mogę takiego czaru znaleźć.

aha Owek nie myliłeś sie można zostać wampirem.
Tytuł: Odp: Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
Wiadomość wysłana przez: Arimas w Listopad 14, 2011, 04:03:36 PM
Cytat: AndyBishop w Listopad 14, 2011, 03:33:57 PM
Cytat: orlok w Listopad 14, 2011, 06:55:26 AM
zabawna ta gra :)

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=rt5aUdijAN8

http://www.youtube.com/watch?v=6PG2CPSxE_0&feature=related

ale z tymi kociołkami uwaga, można się zabić :P

http://www.youtube.com/watch?v=DdMbyfl0tGg&feature=related
Jak można podnosić tak przedmioty. bo nie mogę takiego czaru znaleźć.

aha Owek nie myliłeś sie można zostać wampirem.
Przytrzymaj przycisk od podnoszenia zamiast naciskać tylko
Tytuł: Odp: Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
Wiadomość wysłana przez: AndyBishop w Listopad 14, 2011, 04:12:18 PM
http://uk.ign.com/wikis/the-elder-scrolls-5-skyrim/Vampirism
Tytuł: Odp: Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
Wiadomość wysłana przez: Provvokator w Listopad 14, 2011, 09:33:53 PM
Jak zabić nekromantę w grobowcu hillgrunda ? Nie mogę sobie z nim poradzić , chyba że mam za maly lvl bo mam 3 :P
Tytuł: Odp: Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
Wiadomość wysłana przez: Arimas w Listopad 14, 2011, 09:44:34 PM
Nekromanci źle znoszą kontakt ze stalą xD

Generalnie to nie wiem za bardzo o które miejsce Ci chodzi..
Tytuł: Odp: Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
Wiadomość wysłana przez: Provvokator w Listopad 14, 2011, 09:55:39 PM
Nie da rady go zabić w normalny sposób bo co chwila się teleportuje i przyzywa zombiaki  :beksa:
Tytuł: Odp: Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
Wiadomość wysłana przez: Solar w Listopad 14, 2011, 10:48:01 PM
Cytat: Provvokator w Listopad 14, 2011, 09:55:39 PM
Nie da rady go zabić w normalny sposób bo co chwila się teleportuje i przyzywa zombiaki  :beksa:
Trzeba było robić szkolę przyzwania :D Byś 1 hitnięciem odsyłał zombiaki i nasyłał swoje :D
Tytuł: Odp: Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
Wiadomość wysłana przez: AndyBishop w Listopad 15, 2011, 12:12:42 AM
zgliczowałem i mam 100 skradania jutro wypróbuje pietnastokrotność obrażeń w plecy :D

w ogóle to bawię się tera z tarczą. Zajefajna zabawa jak walisz shild basha na ryj i dobijasz odcięciem głowy z półobrotu :D
Tytuł: Odp: Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
Wiadomość wysłana przez: Severeen w Listopad 15, 2011, 12:30:50 AM
Panowie
to jest może i  temat z flame , ale ma on dotyczyć  Lancera i L2
najpierw było o BF3 , teraz o Skyrim- zróbcie sobie tematy w innych działach - w co teraz gramy albo nawet konkretnie dotyczące tych gier i ta sobie piszcie  , kto ma większego ... levela  :)
Tytuł: Odp: Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
Wiadomość wysłana przez: ractail w Listopad 15, 2011, 06:56:44 AM
Cytat: AndyBishop w Listopad 15, 2011, 12:12:42 AM
zgliczowałem i mam 100 skradania jutro wypróbuje pietnastokrotność obrażeń w plecy :D

Ja mam tego perka i zbroje mrocznego bractwa. Przy ciosie w plecy sztyletem jest wtedy mnożnik x30, fajna sprawa :)
Tytuł: Skyrim
Wiadomość wysłana przez: AndyBishop w Listopad 15, 2011, 05:36:38 PM
Analionie przyzywam cie przenieś posty stąd http://forum.lineage2.com.pl/index.php/topic,46059.0.html do tego topicu
Tytuł: Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
Wiadomość wysłana przez: Tirius w Listopad 15, 2011, 06:20:52 PM
Done. ;p
Tytuł: Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
Wiadomość wysłana przez: AndyBishop w Listopad 15, 2011, 07:26:11 PM
ale nazwe możesz zmienić na Skirm :D a nie lancer flame :D
Tytuł: Odp: Skyrim - duskusja
Wiadomość wysłana przez: Tirius w Listopad 15, 2011, 10:31:37 PM
o geez, dobra, już jest ok ^^
Tytuł: Odp: Skyrim - duskusja
Wiadomość wysłana przez: mpxx24 w Listopad 15, 2011, 10:43:04 PM
ja sobie zainstalowałem, na razie jakoś ochoty na grę brak
Tytuł: Odp: Skyrim - duskusja
Wiadomość wysłana przez: Soulern w Listopad 16, 2011, 04:19:59 PM
O, przy okazji. Czy ktokolwiek z obecnych zrobił już chain questów dla Zimowej Twierdzy?
(pomniejszy spoiler) Mam problemy z  zabiciem Morekeja (w angielskiej wersji - Morekei) z Labirynthianu, gugl nie przynosi praktycznie żadnych porad poza "try to glich him to death". Istnieje na niego jakiś sposób?
Tytuł: Odp: Skyrim - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Sebal w Listopad 16, 2011, 09:12:00 PM
Jakimi postaciami gracie? :P
Tytuł: Odp: Skyrim - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Xaxunio w Listopad 17, 2011, 11:56:06 AM
Może mi ktoś powiedzieć jak ustawić by mieć cały czas pasek HP i MP na ekranie? I da się jakoś mieć coś a la pikselowy celownik?
Tytuł: Odp: Skyrim - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Soulern w Listopad 17, 2011, 02:51:44 PM
Celownik włącza się i wyłącza w ustawieniach - i jest tylko jeden jego rodzaj, paski być może da się ustawić jakoś w konsoli albo jakimś modem...
Tytuł: Odp: Skyrim - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Xaxunio w Listopad 17, 2011, 04:27:34 PM
Cytat: Soulern w Listopad 17, 2011, 02:51:44 PM
Celownik włącza się i wyłącza w ustawieniach - i jest tylko jeden jego rodzaj, paski być może da się ustawić jakoś w konsoli albo jakimś modem...

Dzięki za  info, celownik niby jest włączony ale go nie widzę. :P
cóż to teraz szukanie moda.
Tytuł: Odp: Skyrim - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Vraghor w Listopad 17, 2011, 05:38:57 PM
mi sie znudzilo juz ciulowanie i uzylem kodow :) biegam teraz w smoczej zbroi z dwurecznym mieczem deadry i takimze lukiem majac po 1k health/mana/stamina :p yes call me cheater!!! ale nudzi mi sie juz ta gra i moge przynajmniej bezstresowo sobie kraine pozwiedzac :p
Tytuł: Odp: Skyrim - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Soulern w Listopad 17, 2011, 06:38:28 PM
Pff, cheater.

Cytat: Xaxunio w Listopad 17, 2011, 04:27:34 PM
Cytat: Soulern w Listopad 17, 2011, 02:51:44 PM
Celownik włącza się i wyłącza w ustawieniach - i jest tylko jeden jego rodzaj, paski być może da się ustawić jakoś w konsoli albo jakimś modem...

Dzięki za  info, celownik niby jest włączony ale go nie widzę. :P
cóż to teraz szukanie moda.

Polecam skyrimnexus.com, ja z tesnexus zawsze brałem miliony modów do Obliviona. Co prawda jeszcze trochę wieje pustkami, bo gra jest nowa, ale w ciągu miesiąca będzie tam już pierdyliard plików :P

Cytat: Sebal w Listopad 16, 2011, 09:12:00 PM
Jakimi postaciami gracie? :P

Breton, lekki pancerz, ostrza, łuk, zniszczenie. Przypadkiem zostałem też wilkołakiem, co mi się bardzo podoba.
Tytuł: Odp: Skyrim - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Xaxunio w Listopad 17, 2011, 07:48:39 PM
Wiem jak to wlaczyc. Trzeba pliki z moje dokumenty podmienic. Sa w zalaczniku.
Tytuł: Odp: Skyrim - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: mpxx24 w Listopad 18, 2011, 05:07:26 PM
a ja zabiję za chwilę swojego 'pierwszego smoka' !!1!111!


w co lepiej ładować pkt magia/broń biała ?
Tytuł: Odp: Skyrim - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Soulern w Listopad 18, 2011, 07:14:07 PM
Cytat: mpxx24 w Listopad 18, 2011, 05:07:26 PM
a ja zabiję za chwilę swojego 'pierwszego smoka' !!1!111!


w co lepiej ładować pkt magia/broń biała ?

Obydwa są fajne, to już zależy od upodobań :D
Tytuł: Odp: Skyrim - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Sebal w Listopad 18, 2011, 08:37:59 PM
Zadam jeszcze raz pytania, jakimi rasami gracie? Oraz kto gra dużo magią?
Tytuł: Odp: Skyrim - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Soulern w Listopad 18, 2011, 08:44:48 PM
(moar spoilers)



Ja jestem już arcymagiem Zimowej Twierdzy, chociaż rozwijam w zasadzie tylko szkołę zniszczenia. Gram Bretonem.
Tytuł: Odp: Skyrim - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: mpxx24 w Listopad 18, 2011, 08:58:08 PM
też chyba pójdę w czarodziejstwo, gdzie można się zapisać do jakiejś szkoły magii czy cuś:#? (lf spoil)
Tytuł: Odp: Skyrim - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Sebal w Listopad 18, 2011, 09:20:48 PM
Hm... to tylko ja jestem wojem, tak? :P
Tytuł: Odp: Skyrim - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Materid w Listopad 19, 2011, 11:41:21 AM
I ja gram Magiem ;)
Tytuł: Odp: Skyrim - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: mpxx24 w Listopad 19, 2011, 01:56:42 PM
na razie to inni magowie ściągają mnie na 2 fireball'e  :noob: :noob:
a moje ciosy 2-ręcznym toporem zadają większy dmg niż spelle :D

MANAAAAAAAA WTB MANAAAA
Tytuł: Odp: Skyrim - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: AndyBishop w Listopad 19, 2011, 02:07:07 PM
wts cheats :D
Tytuł: Odp: Skyrim - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: mpxx24 w Listopad 19, 2011, 04:04:50 PM
gra w RPGi na cheat'ach mija się z celem
Tytuł: Odp: Skyrim - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Provvokator w Listopad 19, 2011, 07:00:15 PM
Najpierw grałem magiem ale na 25 lvl znudziło mi się bo jest za prosto , wystarczy napieprzać kula ognia i nikt do ciebie nawet nie podejdzie  :P No i szata arcymaga wygląda strasznie chujowo. Zaczołem od nowa i gram kotem i bawię sie w zabójcę/złodziejaszka , imo zbroja słowika >>all. Dołaczylem do mrocznego bractwa i mam zamiar zostać wampirem , wilkołak jest zbyt OP.Oprócz towarzyszy , gildii złodzieji i mrocznego bractwa jest jakaś ciekawa frakcja ?
Tytuł: Odp: Skyrim - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: FokuSs w Listopad 20, 2011, 02:25:11 PM
Potrzebuje cd keya:D
Tytuł: Odp: Skyrim - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Soulern w Listopad 20, 2011, 02:43:16 PM
Cytat: FokuSs w Listopad 20, 2011, 02:25:11 PM
Potrzebuje cd keya:D

Polecamy http://www.keye.pl/games/product/id/3610/The-Elder-Scrolls-Skyrim-STEAM :>
Tytuł: Odp: Skyrim - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: mpxx24 w Listopad 20, 2011, 02:57:03 PM
Focus the Oculory

wow :D nie spodziewałem się czegoś takiego :P
Tytuł: Odp: Skyrim - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: FokuSs w Listopad 20, 2011, 06:11:39 PM
Darmowego...
Tytuł: Odp: Skyrim - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: mpxx24 w Listopad 20, 2011, 08:28:55 PM
wszystko co muszę pokonać, ściąga mnie na 2 hity :#
muszę sobie chyba przerobić swój armor
Tytuł: Odp: Skyrim - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: OsamaInAden w Listopad 22, 2011, 01:41:37 PM
Witam,
gram ostatnio w Skyrima i wiekszosc moich itemkow lagodnie mowiac sobie przywlaszczylem-maja one opis- "skradzione".
1. Zgodnie z mechanizmem gry zostali na mnie naslani straznicy za poleceniem listu gonczego ktorzy oczywiscie chca mnie zabic i ... im sie nie udaje.
Prosze o odp czy beda oni mnie nachodzic kolejna grupka czy jak zabije jedna to juz koniec.
2. Czy tak naprawde granie sobie takim zlodziejaszkiem sie oplaca na dluzsza mete- tzn nie blokuje sobie tym samym jakiegos fame czy kolejnych misji? Robie tak na duza skale tzn wlaczam skradanie i pladruje domy, jestem doskonalym kieszonkowcem i co wejde do wioski to wynosze pelne kieszenie itemkow. Po czym przerabiam je na eliksiry itp.
3. Czy moge posiadac przedmioty z opisem "skradzione " w eq i wtedy nikt mnie nie zlapie.
4. Czy zakladajac przedmioty skradzione automatycznie bede poszukiwany listem gonczym.


Jednym slowem prosze o wskazanie za i przeciw zostania kieszonkowcem w tej grze. Troche na ten temat przeczytalem i niestety te pyttania pozostaja u mnie bez odpowiedzi.
Tytuł: Odp: Skyrim - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Soulern w Listopad 22, 2011, 02:49:38 PM
Cytat: qba1987 w Listopad 22, 2011, 01:41:37 PM
Witam,
gram ostatnio w Skyrima i wiekszosc moich itemkow lagodnie mowiac sobie przywlaszczylem-maja one opis- "skradzione".
1. Zgodnie z mechanizmem gry zostali na mnie naslani straznicy za poleceniem listu gonczego ktorzy oczywiscie chca mnie zabic i ... im sie nie udaje.
Prosze o odp czy beda oni mnie nachodzic kolejna grupka czy jak zabije jedna to juz koniec.
2. Czy tak naprawde granie sobie takim zlodziejaszkiem sie oplaca na dluzsza mete- tzn nie blokuje sobie tym samym jakiegos fame czy kolejnych misji? Robie tak na duza skale tzn wlaczam skradanie i pladruje domy, jestem doskonalym kieszonkowcem i co wejde do wioski to wynosze pelne kieszenie itemkow. Po czym przerabiam je na eliksiry itp.
3. Czy moge posiadac przedmioty z opisem "skradzione " w eq i wtedy nikt mnie nie zlapie.
4. Czy zakladajac przedmioty skradzione automatycznie bede poszukiwany listem gonczym.


Jednym slowem prosze o wskazanie za i przeciw zostania kieszonkowcem w tej grze. Troche na ten temat przeczytalem i niestety te pyttania pozostaja u mnie bez odpowiedzi.


1. To pewnie nie strażnicy, tylko opłacone przez okradzionego sprzedawcę zabijaki. Są nasyłani na gracza, gdy ten okradnie sklep (nie wiem, jak jest z samymi npcami) i wymknie się bez złapania przez straż.

2. Yep, nic się nie zablokuje, grasz kim chcesz jak w poprzednim TESie. Możesz nawet dołączyć do gildii złodziei i wieść radosne życie kieszonkowca z kolegami.

3. Nic się nie stanie. Ale jeśli zostaniesz złapany przez straż, to będziesz musiał się natrudzić, by je odzyskać... O ile jest to możliwe.

4. Nie.

Nie wiem jak tu, ale w TES IV i III była możliwość sprzedaży i prania "brudnych itemów", trzeba było tylko być członkiem gildii złodziei. Co prawda w Oblivionie postać wysokolevelowego złodzieja (takiego rozwijającego tylko złodziejskie umiejętności zamiast armoru czy broni) była lekko niegrywalna przez system levelowania potworów wraz z graczem, gdyż taki złodziej mógł jedynie poskrobać po plecach Daedrotha i potężniejsze pod niego stworzenia, samemu będąc na kilka hitów. Teraz jednak twórcy zapewniali, że gra każdą postacią będzie "ultimate experience", a poza tym podobno (mi się ni razu nie udało :< ) można onehitować ludzi wbijając im nóż w plecy, więc nie będzie tak źle.
Tytuł: Odp: Skyrim - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Ryane w Listopad 24, 2011, 09:18:42 PM
Mam takie pytanie, gram elfem i oswajajac mamuty, wpadlem na takim pomysl, ktory nie moge wykonac, bo nie moge spotkac smoka :( A mianowicie czy da sie ta umiejetnoscia oswoic takiego smoka? :D
Tytuł: Odp: Skyrim - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Xaxunio w Listopad 24, 2011, 11:12:42 PM
Cytat: Ryane w Listopad 24, 2011, 09:18:42 PM
Mam takie pytanie, gram elfem i oswajajac mamuty, wpadlem na takim pomysl, ktory nie moge wykonac, bo nie moge spotkac smoka :( A mianowicie czy da sie ta umiejetnoscia oswoic takiego smoka? :D

xD

Raczej nie. Pewnie zresistują tą umiejkę bo wg fabuły smoki to rasa rozumna która gada w starożytnym języku. Szkoda, że smoczych dusz do kryształów się wsadzić nie da.

A mnie dziś 2 smoki zaatakowały w odstępie 3 min (od zgonu jednego do ataku drugiego).
Tytuł: Odp: Skyrim - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: mpxx24 w Listopad 24, 2011, 11:13:40 PM
ja już nie mam an co kasy wydawaćw tym Skyrimie, kupiłem sobie all spellbooki i Dom (+full dekoracja)


a questy nie przestają mnie zaskakiwać :D
Tytuł: Odp: Skyrim - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Solar w Listopad 25, 2011, 01:49:07 PM
Wie ktoś jak dostać czary mistrzowskie mam 32 lvl 100 w przywoływaniu wykupiony master a książek nawet w akademi dostać nie moge.
Tytuł: Odp: Skyrim - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: mpxx24 w Listopad 25, 2011, 02:37:19 PM
niektóre spelle trochę łatwo nabijają graczowi lvl (w moim przypadku Iluzji) cast spell 3x = +1 lvl iluzji i +1/4 lvl'a postaci

jakby ktoś się uparł można stać w mieście i spamować -.- bezsens trochę
Tytuł: Odp: Skyrim - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Ryane w Listopad 25, 2011, 02:59:47 PM
Na to sie raczej nic nie poradzi. Przynajmniej magii zniszczenia nie mozna tak nabijac :) A kase mozna zawsze wydac na trening :)
Tytuł: Odp: Skyrim - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: mpxx24 w Listopad 25, 2011, 03:51:28 PM
Cytat: Ryane w Listopad 25, 2011, 02:59:47 PM
A kase mozna zawsze wydac na trening :)
za późno :# pomyślałem o tym dopiero po wydaniu golda na mieszkanie (przynajmniej zostawiłem w nim wszystkie swoje śmieci i nie muszę nosić ze sobą 12837198231 niepotrzebnych rzeczy xD)
chociaż spellbooki kupiłem...
Tytuł: Odp: Skyrim - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Soulern w Listopad 26, 2011, 12:48:26 PM
Cytat: Xaxunio w Listopad 24, 2011, 11:12:42 PM
A mnie dziś 2 smoki zaatakowały w odstępie 3 min (od zgonu jednego do ataku drugiego).

Atakujący mnie smok kiedyś przelatując tuż nad ziemią chyba zahaczył o nią i się zabił. Faktycznie randomowe zachowanie, tegom się nie spodziewał. :P

Cytat: Solar w Listopad 25, 2011, 01:49:07 PM
Wie ktoś jak dostać czary mistrzowskie mam 32 lvl 100 w przywoływaniu wykupiony master a książek nawet w akademi dostać nie moge.

Teoretycznie książki posiadać powinien odpowiedni trener z Akademii, a zawartość tego, co ma do sprzedania zwiększać się razem ze skillem gracza.

Tytuł: Odp: Skyrim - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: AndyBishop w Listopad 26, 2011, 06:32:12 PM
A MAGIE ZNISZCZENIA MOZNA NABIĆ W 1 MIEŚĆIE ZAPISUJĄC SIE DO TOWARZYSZI I NA 1 Q ZAMIST  Z MIECZA WALIC Z OGNIA
Tytuł: Odp: Skyrim - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Xaxunio w Listopad 26, 2011, 09:40:23 PM
Spoiler dla magów.

A jak dostaniemy się do akademii magów to pomagamy tej studentce magii, najpierw sprawia, że przez kilka minut widzimy na zielono. Potem zmienia nas w różne pety. W konsekwencji q zostaje ukończony a my mamy na x czasu super regen MP, że nie tracimy w ogóle MP i można walić lvlowanie skilli, jedna ręka heal druga co chcemy :P
Tytuł: Odp: Skyrim - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Ryane w Listopad 27, 2011, 06:25:06 AM
Gra ktos moze kims w rodzaju łotrzyka? Zastanawiam sie nad gra glownie lukiem + sztylet i oczywíscie lekki pancerz. Ciekawi mnie to jak taka postac radzi sobie z silniejszymi przeciwnikami.
Tytuł: Odp: Skyrim - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Rival w Listopad 27, 2011, 11:52:49 AM
jest na youtube kilka filmików gdzie skradające się łotrzyki wszystkich jadą z ukrycia bez większego wysiłku, wykorzystując różne elementy otoczenia, tudzież bugi/glitche ^^

btw uwielbiam ten filmik  :D http://www.youtube.com/watch?v=j50u0zUeCmU&feature=player_embedded
świetnie koleś podkłada 'rap' pod trailery
Tytuł: Odp: Skyrim - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: mpxx24 w Listopad 27, 2011, 12:25:45 PM
bugs bugs bugs everywhere

Cytat: Ryane w Listopad 27, 2011, 06:25:06 AM
Gra ktos moze kims w rodzaju łotrzyka? Zastanawiam sie nad gra glownie lukiem + sztylet i oczywíscie lekki pancerz. Ciekawi mnie to jak taka postac radzi sobie z silniejszymi przeciwnikami.
mój kumpel nim gra i całkiem dobrze się bawi :D
Tytuł: Odp: Skyrim - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Xaxunio w Listopad 27, 2011, 04:08:28 PM
Ja tam nie lubie się skradać i -_-'ć w cieniu. Cios mieczem w plecy po 5 min zabawie w chowanego to nie dla mnie. 3x kulka ognista bądź piorun kulisty i jest zabawa.

A właśnie jakie mody stosujecie w skyrimie?
Ja sobie dałem na wykrycie rudy (podmienia tekstury na bardziej widoczne), jakiś bugfix po któym nie ma takich freezów na otwartej przestrzeni i usunięcie bethesdy przy włączaniu :P
Tytuł: Odp: Skyrim - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: mpxx24 w Listopad 27, 2011, 04:57:54 PM
mi się zbugował jeden z main Q i stoję w miejscu z fabułą :<
Tytuł: Odp: Skyrim - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Soulern w Listopad 27, 2011, 06:17:41 PM
Cytat: mpxx24 w Listopad 27, 2011, 04:57:54 PM
mi się zbugował jeden z main Q i stoję w miejscu z fabułą :<

Może Esbern? Poczytaj zawarte tu informacje: http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Esbern_%28Skyrim%29

Cytat: Xaxunio w Listopad 27, 2011, 04:08:28 PM
A właśnie jakie mody stosujecie w skyrimie?
Ja sobie dałem na wykrycie rudy (podmienia tekstury na bardziej widoczne), jakiś bugfix po któym nie ma takich freezów na otwartej przestrzeni i usunięcie bethesdy przy włączaniu :P

Jako że przed wydaniem SDK można się bawić tylko w wymianę tekstur, to tyle pozostało do zrobienia... HD tekstury twarzy, oczu, ust, wody, krwi, ciał, drzew, lodu, małych przedmiotów w stylu garnków czy lamp, ładniejsze promienie słoneczne, do tego plik pozwalający używać grze więcej niż 2GB RAMu.

Cytat: Rival w Listopad 27, 2011, 11:52:49 AM
btw uwielbiam ten filmik  :D http://www.youtube.com/watch?v=j50u0zUeCmU&feature=player_embedded
świetnie koleś podkłada 'rap' pod trailery

http://www.youtube.com/watch?v=RMKJ9fDM2mo ^^
Tytuł: Odp: Skyrim - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: mpxx24 w Listopad 27, 2011, 06:24:14 PM
Cytat: Soulern w Listopad 27, 2011, 06:17:41 PM
Cytat: mpxx24 w Listopad 27, 2011, 04:57:54 PM
mi się zbugował jeden z main Q i stoję w miejscu z fabułą :<

Może Esbern? Poczytaj zawarte tu informacje: http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Esbern_%28Skyrim%29
owszem Esbern - i czytałem już wikie, ale na razie wolę sobie 'zwiedzać' i lvlować destruction na przypadkowo odkrytych lokacjach :D



EDIT:
Esbern niby coś tam mowi, ale Brynjolf nie chce wtjść ze środka Riften, a co za tym idzie nie mogę sięz nim spotkać tam gdzie powinienem



EDIT#2:
jaki armor polecacie dla maga, ocziwiste jest tylko archmage robe - a reszta ;p? (cena nie gra roli :D)
Tytuł: Odp: Skyrim - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: roli w Listopad 28, 2011, 06:36:29 PM
Cytat: mpxx24 w Listopad 27, 2011, 04:57:54 PM
mi się zbugował jeden z main Q i stoję w miejscu z fabułą :<
wiem jak otworzyć te drzwi : D
http://www.uesp.net/wiki/Skyrim:A_Cornered_Rat
a właściwie to tutaj http://www.uesp.net/wiki/Skyrim_talk:A_Cornered_Rat
CytatAfter you talk to him, type setstage MQ202 160 and setstage MQ202 170, it'll open the door and make him talkative again..
nie ma dźwięku więc szybko przelatuje rozmowa, ale można wpisać w konsoli samo stage lub help stage nie pamiętam i potem page up'em przewinąć do góry i jest rozmowa w konsoli wyświetlona.
Tytuł: Odp: Skyrim - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: mpxx24 w Listopad 28, 2011, 06:50:35 PM
Cytat: roli w Listopad 28, 2011, 06:36:29 PM
Cytat: mpxx24 w Listopad 27, 2011, 04:57:54 PM
mi się zbugował jeden z main Q i stoję w miejscu z fabułą :<
wiem jak otworzyć te drzwi : D
http://www.uesp.net/wiki/Skyrim:A_Cornered_Rat
a właściwie to tutaj http://www.uesp.net/wiki/Skyrim_talk:A_Cornered_Rat
CytatAfter you talk to him, type setstage MQ202 160 and setstage MQ202 170, it'll open the door and make him talkative again..
nie ma dźwięku więc szybko przelatuje rozmowa, ale można wpisać w konsoli samo stage lub help stage nie pamiętam i potem page up'em przewinąć do góry i jest rozmowa w konsoli wyświetlona.
nie działa
Tytuł: Odp: Skyrim - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: roli w Listopad 29, 2011, 11:32:25 AM
hmm u mnie zadziałało, ale wcale to nie rozwiązuje problemu bo później ten niemowa znowu zacina grę w kilku miejscach : (
chyba trzeba poszukać tego pliku co jest zepsuty i go skądś pobrać ;s
Tytuł: Odp: Skyrim - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Soulern w Listopad 29, 2011, 01:41:30 PM
Ja przeszedłem przez drzwi komendą TCL, pogadałem z nim parę razy, wyszedłem TCLem z powrotem, quicksave, quickload, zadziałało. Z tego co pamiętam - w/g któregoś internetowego poradnika wystarczy quicksave i quickload przed drzwiami. Co do głosu:
CytatThis bug can be fixed if you unpack the Skyrim - Voice Extra.bsa files into the data folder, or download it already unpacked here (http://www.filesonic.pl/file/3930147964) with instructions inside. (For now, only confirmed on PC).
Jak najbardziej działa, poza tym Esbern jest dosyć istotną postacią i ma dobrego voiceactora, więc słyszenie jego głosu przydaje się później w grze.
Tytuł: Odp: Skyrim - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: mpxx24 w Listopad 29, 2011, 02:05:51 PM
ja go 'słyszę', ale rozmawiać ze mną nie chce

może jakiegoś Q nie wziąłem czy coś?
Tytuł: Odp: Skyrim - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Soulern w Listopad 29, 2011, 02:11:05 PM
A może nie uciekł na powierzchnię i nadal ucieka? Czy też ciągle stoi w swojej kwaterze?
Tytuł: Odp: Skyrim - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: mpxx24 w Listopad 29, 2011, 02:24:01 PM
Esbern stoi za zamkniętymi drzwiami, słyszę jak coś do mnie mówi w tle, ale nie mogę ani rozpocząć dialogu ani otworzyć drzwi (TCL nic nie dało, zabicie go tez nie)

EDIT:
CytatIf not on a mission related to Esbern, if attempting to open the door he asks for you to go away,
akurat to do mnie mówi...
... ktoś pamięta jaki Q trzeba mieć żeby z nim pogadać? bo mam ich tyle, że nie znajdę zapewne



drugą 'zbugowaną' postacią jest Brynjolf, który zaprosił mnie do kwatery 'Thieves Guild', ale nie chce ze mną rozmawiać -
wchodzi do pomieszczenia obok (nie tam gdzie domyślnie miałem go spotkać i z nim pogadać), a wejście tam kończy się walką z nim i jego kumplami -.-

strasznie mnie to wszystko już zniechęciło do gry
Tytuł: Odp: Skyrim - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Duna w Listopad 29, 2011, 03:32:39 PM
Wgrales najnowszego patcha ?
Tytuł: Odp: Skyrim - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: mpxx24 w Listopad 29, 2011, 04:01:17 PM
już nie ważne, przeszedłem po prostu (dzięki konsoli) do następnej części main questa, Esbern mi nie potrzebny (teraz przynajmniej ze mną rozmawiał)
Tytuł: Odp: Skyrim - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Xaxunio w Listopad 29, 2011, 04:48:46 PM
A wie ktoś jak wskrzesić NPCta?
Bo padł NPC od rewolty Markart (miałem się w kaplicy Talosa spotkać a tam widze truchło jego i żołnierzy cesarskich)
Tytuł: Odp: Skyrim - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: mpxx24 w Listopad 29, 2011, 06:15:44 PM
http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Console_Commands_%28Skyrim%29

resurrect
Tytuł: Odp: Skyrim - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Shen w Listopad 30, 2011, 05:52:36 PM
Jednak wymiękłem i kupiłem skyrim, wciąga jak bagno.
Tytuł: Odp: Skyrim - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: mpxx24 w Listopad 30, 2011, 06:41:42 PM
Cytat: Shen w Listopad 30, 2011, 05:52:36 PM
Jednak wymiękłem i kupiłem skyrim, wciąga jak bagno.
ja sobie robię prezent na święta, ale śśśśśśśś! bo to niespodzianka ma być! :# xD
Tytuł: Odp: Skyrim - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Nervoson w Listopad 30, 2011, 07:18:52 PM
Cytat: Xaxunio w Listopad 29, 2011, 04:48:46 PM
A wie ktoś jak wskrzesić NPCta?
Bo padł NPC od rewolty Markart (miałem się w kaplicy Talosa spotkać a tam widze truchło jego i żołnierzy cesarskich)
Tak ma być to jest pewien NORMLANY etap questa w ktorm on zostaje przez nich zabity.
Tytuł: Odp: Skyrim - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Xaxunio w Listopad 30, 2011, 08:30:11 PM
@Nerv
W takim razie Q się zjebał, bo nie mogę go ruszyć dalej, mam strzałkę na ziemi i widzę jego trupa. Może innym razem go zrobie bo nie chce nikomu czasu zabierać by pokazać jak to odbugować.
Przynajmniej dzięki za info.
Tytuł: Odp: Skyrim - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Shen w Grudzień 01, 2011, 06:31:48 PM
Cytat: Ryane w Listopad 27, 2011, 06:25:06 AM
Gra ktos moze kims w rodzaju łotrzyka? Zastanawiam sie nad gra glownie lukiem + sztylet i oczywíscie lekki pancerz. Ciekawi mnie to jak taka postac radzi sobie z silniejszymi przeciwnikami.
Ja gram i sam nie wiem co myslec.  Nie kazdego da sie zajsc i sprzedac kose a w light armor spory dmg wylapuje.
Tytuł: Odp: Skyrim - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Ryane w Grudzień 02, 2011, 06:29:30 AM
Aktualnie mam 16lvl takiej postaci i jestem z niej bardzo zadowolony. Zdecydowanie jeden z ciekawszych buildow. Minus taki, ze niektorych silniejszych przeciwnikow bez tanka nie da rady pokonac.
Tytuł: Odp: Skyrim - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Shen w Grudzień 02, 2011, 10:11:55 AM
Ja mam 18  i jeszcze nie uzywalem zadnych pomocnikow. Zrobiłem dopiero dwie misje u złodzieji i są niezłe, pierwsza z podrzuceniem typowi skradzionego przedmiotu a druga gdzie kanałami wszedłem do rezydencji, ubilem wszystkich po cichu i włamałem sie do sejfu.
Tytuł: Odp: Skyrim - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: mpxx24 w Grudzień 02, 2011, 10:54:14 AM
wbijanie Enchantów to mozolne zajęcie -.-
i weź to dobij do 100
Tytuł: Odp: Skyrim - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Ryane w Grudzień 03, 2011, 08:12:00 PM
Cytat: Shen w Grudzień 02, 2011, 10:11:55 AM
Ja mam 18  i jeszcze nie uzywalem zadnych pomocnikow. Zrobiłem dopiero dwie misje u złodzieji i są niezłe, pierwsza z podrzuceniem typowi skradzionego przedmiotu a druga gdzie kanałami wszedłem do rezydencji, ubilem wszystkich po cichu i włamałem sie do sejfu.

To tez zalezy na jakim poziomie trudnosci grasz. Ja gram na Ekspercie i mialem juz 3-4 sytuacje, gdzie musialem wezwac na pomoc dremore albo zabrac ze soba pomocnika. Denerwuje mnie tylko jedna rzecz - przy spowolnionym uplywie czasu podczas celowania z luku, kondycja spada w normalnym tempie :(
Gra jest tak dobra, ze trzeba kupic orginal :)
Dzisiaj spodobała mi sie jedna sytuacja: W sali bylo dwoch przeciwnikow (jeden zwykly, drugi byl celem questa). Po cichu zabilem tego pierwszego, nastepnie zakradlem sie do drugiego i okradlem go z wyposazonej bronii. I, ku mojemu zaskoczeniu przeciwnik ten nie walczyl na piesci, lecz podbiegl do zabitego wczesniej przeze mnie wroga i wzial jego bron. Zdziwilo mnie to bardzo, poniewaz normalnie AI przeciwnikow jest dosc kiepskie, a tu nagle taka rozsadna decyzja.
Tytuł: Odp: Skyrim - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Tirius w Grudzień 04, 2011, 09:56:43 AM
Co za wciągająca i rozbudowana gra, nienawidzę was.
Tytuł: Odp: Skyrim - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Shen w Grudzień 04, 2011, 11:51:16 AM
Zrobiłem drugi save, gdzie latam z mieczem i w heavy armor, ale to easy mode, ide i siekam wszystko co się rusza. Złodziej daje mi więcej frajdy.  :)
Tytuł: Odp: Skyrim - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Soulern w Grudzień 04, 2011, 11:54:27 AM
Cytat: Ryane w Grudzień 03, 2011, 08:12:00 PM
Dzisiaj spodobała mi sie jedna sytuacja: W sali bylo dwoch przeciwnikow (jeden zwykly, drugi byl celem questa). Po cichu zabilem tego pierwszego, nastepnie zakradlem sie do drugiego i okradlem go z wyposazonej bronii. I, ku mojemu zaskoczeniu przeciwnik ten nie walczyl na piesci, lecz podbiegl do zabitego wczesniej przeze mnie wroga i wzial jego bron. Zdziwilo mnie to bardzo, poniewaz normalnie AI przeciwnikow jest dosc kiepskie, a tu nagle taka rozsadna decyzja.

W Oblivionie NPC też potrafił podnieść broń - leżącą na ziemi, od przeciwnika albo np. ze stojaka obok.


Do wszystkich narzekających na łatwość zabijania smoków: od ~26 levela już nie jest tak fajnie, a przy jakimś 30 zaczyna się od smoków uciekać :P
Tytuł: Odp: Skyrim - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Shen w Grudzień 04, 2011, 12:01:53 PM
Ja mam ciężko w lekkiej ze smokami, chociaż jednego zaszedłem śpiącego i szybko poszło. Warto smoka zwabić do strażników przy jakimś mieście albo do olbrzymów, wtedy jest łatwo.

Można zrobić broń ze smoczych materiałów? Bo wbiłem kowalstwo na 100 i mam tylko zbroje.
Tytuł: Odp: Skyrim - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Soulern w Grudzień 04, 2011, 02:17:25 PM
Śpiącego smoka? Tego jeszcze nie widziałem :P Też używam lekkiej zbroi, i nie, bronie są takie, jak zwykle w TESach - najlepsze są daedryczne albo z misji od daedr. Swoją drogą, udało mi się przypadkiem wybugować dwa Przedświty (http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Dawnbreaker) (a walczę właśnie dwoma mieczami), więc teraz przynajmniej walka z nieumarłymi to żart.
Tytuł: Odp: Skyrim - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Xaxunio w Grudzień 04, 2011, 07:47:23 PM
Cytat: Soulern w Grudzień 04, 2011, 11:54:27 AM
Do wszystkich narzekających na łatwość zabijania smoków: od ~26 levela już nie jest tak fajnie, a przy jakimś 30 zaczyna się od smoków uciekać :P

Mam 46-48. Jeszcze nie zdażyło mi się uciekać przed smokiem. Chyba, że wylądował koło mojej magicznej (_|_)


A właśnie. Jak wygląda, walka bronią białą ze smokiem?
Tytuł: Odp: Skyrim - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Shen w Grudzień 04, 2011, 08:17:43 PM
Mi wyskoczyl na 29lvl  ancient dragon i mnie zabija dwoma spellami albo zjada zabierajac 100% hp. Mam calkiem niezly set i 30% resistow ale widac to za malo.
Tytuł: Odp: Skyrim - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Soulern w Grudzień 04, 2011, 08:49:10 PM
Cytat: Xaxunio w Grudzień 04, 2011, 07:47:23 PM
Cytat: Soulern w Grudzień 04, 2011, 11:54:27 AM
Do wszystkich narzekających na łatwość zabijania smoków: od ~26 levela już nie jest tak fajnie, a przy jakimś 30 zaczyna się od smoków uciekać :P

Mam 46-48. Jeszcze nie zdażyło mi się uciekać przed smokiem. Chyba, że wylądował koło mojej magicznej (_|_)


A właśnie. Jak wygląda, walka bronią białą ze smokiem?

No dobra, magia czy łuk to jedyne uniwersalne rozwiązanie. Problem zaczyna się właśnie wtedy, gdy jesteś melee. Walka wygląda tak: podchodzisz od przodu, smok robi GRYZ, umierasz. :P Zawsze można iść od boku po uziemieniu odpowiednim shoutem, po czym włączyć spowolnienie albo liczyć na łut szczęścia i próbować zadać jak najwięcej demejdża, póki się nie odwróci (i nie zrobi GRYZ), ewentualnie cały czas go trzymać na stunie (tarcza, potężne ataki, oburęczna magia), ale to zdecydowanie większe wyzwanie niż naposypywaniepieprzem magią z bezpiecznej odległości.


Zdecydowałem się w końcu na ukończenie wątku głównego. Krótki i prosty, ale przynajmniej naszpikowany fajnymi efektami (choćby końcówka, cała kraina - i muzyka!). Szkoda, że Beth nie zrobiła jakiegoś końcowego filmika, takiego z silnika gry jak w Oblivionie albo takiego za milion dolarów a la Blizzard.
Tytuł: Odp: Skyrim - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Shen w Grudzień 04, 2011, 08:57:58 PM
Dmg z luku nie powala, do tego trzeba sie chowac za filarami czy innymi przeszkodami. Zlodziejem to mam ogolnie przewalone, moze jakiegos pomocnika wreszcie wezme.

edit: te ancient dragony chyba takie przegięte, wyskoczył mi teraz normalny i zabiłem go bez problemu.
Tytuł: Odp: Skyrim - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Sebal w Grudzień 05, 2011, 06:55:03 AM
http://www.youtube.com/watch?v=4z9TdDCWN7g

A co do tematu, to ja zacznę grę od nowa. Zastanawiam się czy brać podwójny młot + kowalstwo  + magia leczenia, czy tarcza + miecz, kowalstwo + magia leczenia. Jak sądzicie?
Tytuł: Odp: Skyrim - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Xaxunio w Grudzień 05, 2011, 08:24:08 AM
Sebal graj jak ci się podoba, ja mam jako główne cechy: retoryka złodziejstwo+zamki, kowal, zaklinanie, magia zniszczenia, heal,  ciężka zbroja i jest fajnie ^^
Tytuł: Odp: Skyrim - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Shen w Grudzień 05, 2011, 09:40:09 AM
Polecam jednak opcje z tarczą bo później jest perk który pozwala blokować 50% obrażen z elementów.

Niezłą walkę ze smokiem miałem, wbił się głową w ściane i mogłem go okładać przez kilkanaście sekund  :D
Tytuł: Odp: Skyrim - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Rival w Grudzień 05, 2011, 09:46:19 PM
Cytat: Sebal w Grudzień 05, 2011, 06:55:03 AM
http://www.youtube.com/watch?v=4z9TdDCWN7g
<3
tu podobnie: http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=cAnQQcIncq0
komentarze "marry me" w pełni uzasadnione  8)
Tytuł: Odp: Skyrim - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Sebal w Grudzień 06, 2011, 04:44:54 PM
A jakie modki macie jeśli chodzi po grafikę (prosiłbym o linki, albo konkretne nazwy)
Tytuł: Odp: Skyrim - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Solar w Grudzień 06, 2011, 06:00:35 PM
Zauważyliście, że alchemia jest mało użyteczna ?
Tytuł: Odp: Skyrim - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Soulern w Grudzień 06, 2011, 09:25:03 PM
Cytat: Sebal w Grudzień 06, 2011, 04:44:54 PM
A jakie modki macie jeśli chodzi po grafikę (prosiłbym o linki, albo konkretne nazwy)
Polecam:
http://skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=607
http://skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=711
http://skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=26 - i całą resztę z tej "serii" modów, linki w opisie
http://skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=60
http://skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=822 (mi nie poszło, za duży fps drop, ten pliczek odblokowujący obsługę 4GB RAM nic nie dał)
Tytuł: Odp: Skyrim - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: AndyBishop w Grudzień 06, 2011, 10:30:36 PM
a ja mam 81 lvl i mi sie już nudzi :(
Tytuł: Odp: Skyrim - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Sebal w Grudzień 06, 2011, 10:33:16 PM
Dzięki Soulern, a co do tego ostatniego to już go mam. Teraz tego Skyrim HD zainstaluje, ale to bydle waży 156 MB !
Tytuł: Odp: Skyrim - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Gandam w Grudzień 08, 2011, 12:27:04 AM
Cytat: Rival w Grudzień 05, 2011, 09:46:19 PM
Cytat: Sebal w Grudzień 05, 2011, 06:55:03 AM
http://www.youtube.com/watch?v=4z9TdDCWN7g
<3
tu podobnie: http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=cAnQQcIncq0
komentarze "marry me" w pełni uzasadnione  8)

Bethesda ma genialnych fanow :)
Tytuł: Odp: Skyrim - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Ryane w Grudzień 08, 2011, 01:17:13 PM
Dla tej muzyki wylaczylem spolszczenie dialogow w grze.
Tytuł: Odp: Skyrim - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Gandam w Grudzień 11, 2011, 01:10:17 AM
http://www.youtube.com/watch?v=xE4uzGaQDQg

epic!
Tytuł: Odp: Skyrim - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Sebal w Grudzień 11, 2011, 09:28:54 AM
Co za kot...

btw http://www.skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=607#content wersja 1.2 jest dostępna, archiwum wazy tylko ~ 750 MB
Tytuł: Odp: Skyrim - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Shen w Grudzień 11, 2011, 09:35:20 AM
Zdobyliście najlepszą broń dla pomocnika?

http://youtu.be/T7NXLYBO7MQ
Tytuł: Odp: Skyrim - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Ryane w Grudzień 11, 2011, 02:00:52 PM
Sebal to jest ten patch wycofany ze steama?
Tytuł: Odp: Skyrim - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Sebal w Grudzień 11, 2011, 05:16:01 PM
To nie patch, to dodatek który zmienia tekstury HD : )
Tytuł: Odp: Skyrim - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Ryane w Grudzień 11, 2011, 06:16:36 PM
Nie zauwazylem, ze to nexus :) Na telefonie pisalem i linka nie sprawdzilem
Tytuł: Odp: Skyrim - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Tirius w Grudzień 13, 2011, 06:12:39 PM
Uciekły mi save'y z jakichś 10 godzin gry, cool gra.
Tytuł: Odp: Skyrim - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Solar w Grudzień 14, 2011, 12:33:22 AM
grał ktoś z was w morowinda na tych nowych teksturach ?
Tytuł: Odp: Skyrim - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Materid w Grudzień 28, 2011, 07:27:20 PM
Cytat: Solar w Grudzień 14, 2011, 12:33:22 AM
grał ktoś z was w morowinda na tych nowych teksturach ?

Nie a gdzie mozna takie tekstury sciagnac?
Tytuł: Odp: Skyrim - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Soulern w Grudzień 28, 2011, 10:56:39 PM
Cytat: Materid w Grudzień 28, 2011, 07:27:20 PM
Cytat: Solar w Grudzień 14, 2011, 12:33:22 AM
grał ktoś z was w morowinda na tych nowych teksturach ?

Nie a gdzie mozna takie tekstury sciagnac?

http://morrowindoverhaul.rpgitalia.net/

Tu masz trailer moda: http://www.youtube.com/watch?v=pCEc7SA0rWY
Tytuł: Odp: Skyrim - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Tirius w Grudzień 28, 2011, 10:58:58 PM
Po 40 już tak trochę nuda jest, jakieś fajne questy może macie?
Tytuł: Odp: Skyrim - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Soulern w Grudzień 28, 2011, 11:07:24 PM
Cytat: Tirius w Grudzień 28, 2011, 10:58:58 PM
Po 40 już tak trochę nuda jest, jakieś fajne questy może macie?

Ja zrobiłem sobie drugą postać.
Hangover quest w karczmie Białej Grani?
Tytuł: Odp: Skyrim - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Tirius w Grudzień 29, 2011, 01:20:09 PM
Robiłem, ciekawy, nietuzinkowy  :P
Tytuł: Odp: Skyrim - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Russe w Grudzień 29, 2011, 06:54:25 PM
(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fiv.pl%2Fimages%2F83481819084381191659.jpg&hash=a20427c017e2d4fe646ff83f5ca2de16919dee44) (http://iv.pl/)
A tak na poważnie to też muszę w to zagrać, wydaje się naprawdę ciekawa gierka :)
Tytuł: Odp: Skyrim - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Ryane w Styczeń 02, 2012, 08:02:27 PM
Tytuł obowiazkowy. Gra tak bardzo rozbudowana, ze mi sie juz znudzila :D Gram, gram i konca nie widac :P
Tytuł: Odp: Skyrim - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: mpxx24 w Styczeń 02, 2012, 09:05:19 PM
ja po zrobieniu main Q i wbiciu destr. i ench. na 100 już się nudzę (teraz mój mag biega głównie z łukiem, a co mi tam...)
nie mam w co wbić 7 perków xD

w dodatku zrobiłem prawie wszystkie Questy poboczne jakie dostałem.... :D


Cytat: Soulern w Grudzień 28, 2011, 11:07:24 PM
Hangover quest w karczmie Białej Grani?
nagroda mogła by być trochę lepsza
Tytuł: Odp: Skyrim - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Soulern w Styczeń 02, 2012, 10:04:25 PM
Można też spróbować znaleźć psa w Falkret, albo pomóc Pelagiusowi w Samotni i dostać bardzo randomowy staff.
Tytuł: Odp: Skyrim - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Slomek w Styczeń 05, 2012, 08:44:09 PM
Znajdzcie ukrytego smoka w jaskini :)
Tytuł: Odp: Skyrim - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Soulern w Styczeń 07, 2012, 07:03:40 PM
Cytat: Slomek w Styczeń 05, 2012, 08:44:09 PM
Znajdzcie ukrytego smoka w jaskini :)

Znalazłem! :P Chociaż nigdy bym się nie domyślił gdzie jest ani jak go przywołać bez sprawdzenia w guglach.
Tytuł: Odp: Skyrim - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: lukasz09091 w Styczeń 10, 2012, 08:31:19 PM
Skyrima wyłączyłem definitywnie po około 90 godzinach gry jakiś miesiąc temu. Nie widziałem sensu dalszej gry, bo jako master wszystkich frakcji i po zwiedzeniu 90 kilku procent lokacji stwierdziłem, że już nic kompletnie mnie nie zaskoczy. Zrobiłem wszystkie deadryczne misje,wybiłem wszystkie gniazda smoków, zrobiłem (tak myśle) większość questów (jak dałem ukończone q to przewijałem na prawdę długo :D ) Wątek główny mnie nie powalił, a najbardziej spodobała mi się gildia złodziei <3 Grałem leśnym elfem, a moim głównym atrybutem był łuk, który w połączeniu ze skrytobójstwem i skradaniem robił ładną miazgę :) co tam magowie, smoki.. Ściąganie dragonów na hita mnie znużyło  :P Nie sądzę, abym wyciągnął z tej gry 100%, ale 90- mogę powiedzieć śmiało. Czekam na dodatki :) Archer+sztylet- super postać i gra się na prawdę zajebiście. Mag- coś tam pykałem i jest dość efektowny. Warrior- daje rade
Jako fan Morrowinda i Obliwiona liczyłem, że fabuła mnie powali, niestety, poza tym reszta ok, trochę dla mnie za mało ciekawych questów i różnorodności ekwipunku oraz bonusów w nich

Pozdrawiam