mam pytanie czy oprócz zabijania mobow jest inny sposob w GOD na zbicie karmy ? (slyszalem plotke ze po 24h zniknie - prawda to ? )
When hunting and completing quests, Chaotic characters do not gain XP or SP, but they do gain Reputation points. This is the only way Chaotic characters can gain Reputation points. When a character is no longer Chaotic (when that character's Reputation level reaches zero), hunting and completing quests give XP and SP but not Reputation points.
If a Chaotic character dies, that character's Reputation points are not affected.
:bump:
Moim zdaniem system tragiczny.
Jeżeli ktoś ciągle KS'uje moby to dotychczas było pk i po sprawie. Co teraz zrobimy?? odpowiedź brzmi:NIC! po wbiciu pk dostaje sie ponad 700 karmy (wiem wiem, minusowa reputacja)zabicie moba na swoim lvlu dodaje tej reputacji 1 = 700 zabitych mobów podczas których nie będziemy dostawać exp/sp. Zrobienie q (ktory normalnie powinien dać +/- 1 lvl) około + 20 do repa(przetestowane na serwerach us)
Czytalem na jakimś forum także ze facet poswiecil okolo 10h na zbicie 1 pk. Śmiech na sali, pk to część gry!
Jeżeli chcą ograniczyć pkowanie np low lvli, to powinni wprowadzić jakiś mnożnik karmy związany z różnicą lvli
sam rzadko pk'uje ludzi ale to jest jak na mój gust przesada
da sie zbić pk w 1-2 godziny
To i tak długo. Nie rozumiem po co zmienia się coś co dobrze działało.
system imo porazkowy troszku ;p
(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi41.tinypic.com%2Fjsilap.jpg&hash=6268ca111fe56fab7d8b5ccd38bec44cb0b8e1be)
SYstem pk dzialal dobrze, ale na c4 gdy nie bylo lipnych agumentacji uniemozliwiajacych drop broni.
Było o tym w FAQ. Zamykam i polecam czytać przyklejone.