Cześć, chciałbym by NPC dawał określony level lecz do końca nie wiem jak to zrobić. Jakiego wpisu użyć aby dawał określony level a nie go odejmował jak poniżej? Zmienić na give?
def onEvent (self,event,st) :
htmltext=event
if st.getQuestItemsCount(ITEM) < CDAD :
htmltext = "error.htm"
st.exitQuest(1)
elif event == "level" :
st.takeItems(ITEM,CDAD)
level = st.getPlayer().getLevel() - 1
exp = st.getPlayer().getStat().getExpForLevel(level)
st.getPlayer().getStat().setExp(exp)
st.getPlayer().getStat().setLevel(level)
htmltext = "ok.htm"
st.getPlayer().broadcastUserInfo()
st.exitQuest(1)
return htmltext
Z góry dzięki za odpowiedź - jestem zielony :s
level = st.getPlayer().getLevel() - 1
zmien na
level = st.getPlayer().getLevel() + 1
gdzie 1 to o ile chcesz podnieść so:
si.getPlayer().getLevel() = 40
to level = st.getPlayer().getLevel() + 2
wychodzi
level = 42
czaisz?
A jak to dodać do skryptu? Ja zrobiłem to tak:
def onEvent (self,event,st) :
htmltext=event
if st.getQuestItemsCount(ITEM) < CDAD :
htmltext = "error.htm"
st.exitQuest(1)
elif event == "level" :
st.takeItems(ITEM,CDAD)
level = st.getPlayer().getLevel() + 1
st.getPlayer().getLevel() = 40
htmltext = "ok.htm"
st.getPlayer().broadcastUserInfo()
st.exitQuest(1)
return htmltext
...i tak...
def onEvent (self,event,st) :
htmltext=event
if st.getQuestItemsCount(ITEM) < CDAD :
htmltext = "error.htm"
st.exitQuest(1)
elif event == "level" :
st.takeItems(ITEM,CDAD)
level = st.getPlayer().getLevel() + 1
si.getPlayer().getLevel() = 40
to level = st.getPlayer().getLevel() + 2
exp = st.getPlayer().getStat().getExpForLevel(level)
st.getPlayer().getStat().setExp(exp)
st.getPlayer().getStat().setLevel(level)
htmltext = "ok.htm"
st.getPlayer().broadcastUserInfo()
st.exitQuest(1)
return htmltext
jednak wywala mi error
Traceback (innermost last):
(no code object) at line 0
SyntaxError: ('invalid syntax', ('__init__.py', 28, 10, '\t si.getPlayer().getLevel() = 40'))
Próbowałem jeszcze inaczej jednak dalej to samo
przeczytaj dokładnie co napisałem:
Cytatlevel = st.getPlayer().getLevel() - 1
zmien na
level = st.getPlayer().getLevel() + 1
Tu Ci powiedziałem co masz zrobić a tu:
Cytatgdzie 1 to o ile chcesz podnieść so:
si.getPlayer().getLevel() = 40
to level = st.getPlayer().getLevel() + 2
wychodzi
level = 42
czaisz?
wytłumaczyłem co i jak i popełniłem literówke - zamiast si powinno być st.
Cytat: Maślan w Marzec 21, 2012, 10:05:37 PM
przeczytaj dokładnie co napisałem:
Cytatlevel = st.getPlayer().getLevel() - 1
zmien na
level = st.getPlayer().getLevel() + 1
Tu Ci powiedziałem co masz zrobić a tu:
Cytatgdzie 1 to o ile chcesz podnieść so:
si.getPlayer().getLevel() = 40
to level = st.getPlayer().getLevel() + 2
wychodzi
level = 42
czaisz?
wytłumaczyłem co i jak i popełniłem literówke - zamiast si powinno być st.
Czyli skrypt powinien wyglądać tak?
def onEvent (self,event,st) :
htmltext=event
if st.getQuestItemsCount(ITEM) < CDAD :
htmltext = "error.htm"
st.exitQuest(1)
elif event == "level" :
st.takeItems(ITEM,CDAD)
level = st.getPlayer().getLevel() + 1
st.getPlayer().getLevel() = 40
to level = st.getPlayer().getLevel() + 2
exp = st.getPlayer().getStat().getExpForLevel(level)
st.getPlayer().getStat().setExp(exp)
st.getPlayer().getStat().setLevel(level)
htmltext = "ok.htm"
st.getPlayer().broadcastUserInfo()
st.exitQuest(1)
return htmltext
k*u*r*w*a mac ogarniasz?
st.getPlayer().getLevel() = 40
to level = st.getPlayer().getLevel() + 2
to z kodu wywal bo podałem Ci to tylko dla wytłumaczenia jak to w ogóle dziala.... no jejku rusz głową
Cytat: Maślan w Marzec 21, 2012, 10:15:00 PM
k*u*r*w*a mac ogarniasz?
st.getPlayer().getLevel() = 40
to level = st.getPlayer().getLevel() + 2
to z kodu wywal bo podałem Ci to tylko dla wytłumaczenia jak to w ogóle dziala.... no jejku rusz głową
No przecież napisałem Ci, że jestem zielony... Działa dodaje level, lecz jak zrobić aby dawał 85 level?
Cytat: P4CZU w Marzec 21, 2012, 10:48:31 PM
Cytat: Maślan w Marzec 21, 2012, 10:15:00 PM
k*u*r*w*a mac ogarniasz?
st.getPlayer().getLevel() = 40
to level = st.getPlayer().getLevel() + 2
to z kodu wywal bo podałem Ci to tylko dla wytłumaczenia jak to w ogóle dziala.... no jejku rusz głową
No przecież napisałem Ci, że jestem zielony... Działa dodaje level, lecz jak zrobić aby dawał 85 level?
A z którym levelem podchodzisz do npcka?
Cytat: Nayana w Marzec 22, 2012, 01:38:06 PM
Cytat: P4CZU w Marzec 21, 2012, 10:48:31 PM
Cytat: Maślan w Marzec 21, 2012, 10:15:00 PM
k*u*r*w*a mac ogarniasz?
st.getPlayer().getLevel() = 40
to level = st.getPlayer().getLevel() + 2
to z kodu wywal bo podałem Ci to tylko dla wytłumaczenia jak to w ogóle dziala.... no jejku rusz głową
No przecież napisałem Ci, że jestem zielony... Działa dodaje level, lecz jak zrobić aby dawał 85 level?
A z którym levelem podchodzisz do npcka?
Chciałbym aby niezależnie od levela podnosił do 85 a nie o jakąś liczbę.
Cytat: P4CZU w Marzec 22, 2012, 03:27:45 PM
Cytat: Nayana w Marzec 22, 2012, 01:38:06 PM
Cytat: P4CZU w Marzec 21, 2012, 10:48:31 PM
Cytat: Maślan w Marzec 21, 2012, 10:15:00 PM
k*u*r*w*a mac ogarniasz?
st.getPlayer().getLevel() = 40
to level = st.getPlayer().getLevel() + 2
to z kodu wywal bo podałem Ci to tylko dla wytłumaczenia jak to w ogóle dziala.... no jejku rusz głową
No przecież napisałem Ci, że jestem zielony... Działa dodaje level, lecz jak zrobić aby dawał 85 level?
A z którym levelem podchodzisz do npcka?
Chciałbym aby niezależnie od levela podnosił do 85 a nie o jakąś liczbę.
A to musisałbyś w .setlevel ustawić 85.
A jak to zrobić?
st.getPlayer().getStat().getExpForLevel(85)
i dziękuje ;)
/GenesiZ
Plusik.
Cytat: Maślan w Marzec 22, 2012, 06:34:45 PM
st.getPlayer().getStat().getExpForLevel(85)
i dziękuje ;)
Dziękuje, działa.