Nie wiem czy było, ale jest dostępny oficjalny Patch Notes Tauti .
http://boards.lineage2.com/showthread.php?t=240524
For Othell Rogues and Yul Archers, on their "Grand Light Armor Mastery" skill, an effect that increases speed and physical skill critical rate according to the character's DEX value has been added. When Othell Rogues and Yul Archers equip light armor, speed and physical skill critical rate may increase or decrease according to the character's DEX value.
no to trzeba zmieniać dye'ki w dexa :F
zastanawiałem się, jak ten festival of chaos może być rozegrany, skoro sama walka trwa 20 min. Teraz wszystko rozumiem i muszę przyznać, że zapowiada się naprawdę fajnie.
To w tym dodatku można sobie zmienić dual class u npc?
Bardziej to bym się martwił Glory Daysami. Swoją drogą ciekawe kiedy będzie.
z tego co widze usuneli TW a z 2 siege zrobil sie jeden , ciekawie :)
tw badge z donate na aden - ciekawe jaka szansa :p bo inaczej zrobienie nobla to bedzie znowu bicie mirmir elixir
minion aeore teraz bije jak kosiarz summonera - fajnie :)
Cytat: Vraghor w Czerwiec 10, 2012, 01:01:48 PM
tw badge z donate na aden - ciekawe jaka szansa :p bo inaczej zrobienie nobla to bedzie znowu bicie mirmir elixir
Jest całkiem inny Q na nobla.
TW Badge które zostają możesz wymienić u tego Donate blablabla Managera w Giran na skrzynki ;]
Co do samego patch note
Cytat
The success rate of the skill "Just Punishment" has been raised. The skill's effect does not apply on raid boss monsters.
Skończy się trzymanie Istiny na perma Punishmencie? ;o
Cytat: Vraghor w Czerwiec 10, 2012, 01:01:48 PM
z tego co widze usuneli TW a z 2 siege zrobil sie jeden , ciekawie :)
tw badge z donate na aden - ciekawe jaka szansa :p bo inaczej zrobienie nobla to bedzie znowu bicie mirmir elixir
minion aeore teraz bije jak kosiarz summonera - fajnie :)
Zmienili quest na sube i nobla, w rzeczywistości robi się go szybciej niż czekanie na wyfarmienie 100 badgy.
Duze zmiany dla daggerow... pytanie czy to cos da :P
fajne zmiany
szkoda walki o barakiela ;)
nic nie pobije rpg jak zrobilismy cc na prawie 400 osob żeby od ruskich wyłuskać barakiela i zrobic 7 czy 8 noblesów hahaha
Bardzo ciekawe zmiany i teź na plus, ale szkoda tego pvp na baraku :)
Tak mi się wydawało, że widziałam w tym patch note, że wszystkie stare skile zostaną skasowane i będzie trzeba nauczyć się nowych. Nie jestem pewna, bo nie mogę teraz znaleźć o tym wzmianki... całkiem możliwe, że coś mi się pomieszało...
LF confirm.
ta zmiana została już oficjalnie potwierdzona, ale w days of glory.
Cytat: Alarion w Czerwiec 11, 2012, 09:05:38 AM
ta zmiana została już oficjalnie potwierdzona, ale w days of glory.
Właśnie to info mnie martwi. Zastanawiam się jak mają zamiar rozwiązać problem wyższości jednej rasy nad drugą, np. Sigel z da vs Sigel z sk lub Wynn z DE vs Wynn z białego.
Tank dostał konkretnego boosta na skille.
Alarion, nie znasz godziny :D
Cytat: Horken w Czerwiec 11, 2012, 09:32:20 AM
Cytat: Alarion w Czerwiec 11, 2012, 09:05:38 AM
ta zmiana została już oficjalnie potwierdzona, ale w days of glory.
Właśnie to info mnie martwi. Zastanawiam się jak mają zamiar rozwiązać problem wyższości jednej rasy nad drugą, np. Sigel z da vs Sigel z sk lub Wynn z DE vs Wynn z białego.
ale w czym niby przewaga, lol?
w szybkosci chyba :D
Niektóre rasy bazują na tym, że mają zatrzymane niektóre skille sprzed przebudzenia.
I bardzo dobrze, że utną cwaniaczkowanie z zostawianiem skilli :)
Zrobili mniejszą ilość klas by je zbalansować. Możliwość zostawienia starych skilli całkowicie przeczy temu założeniu.
Ja tam widziałem info odnośnie wszystkich old skilli więc wnioskuje, że tyczy się to też między innymi:
(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fbase.l2j.ru%2Fimg%2Ficons%2Fskill1333.png&hash=f444d0cccaef2af7d1c0fe8f86dc1d757780f71d) Nightshade
(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fbase.l2j.ru%2Fimg%2Ficons%2Fskill1331.png&hash=985793bac9cc5428cc1f200b456c18975516cd75) Feline Queen
(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fbase.l2j.ru%2Fimg%2Ficons%2Fskill1332.png&hash=42b4e5fea7292d32d5a2c2da532828a5ce12624c) Seraphim
które zostają na Wynnach po przebudzeniu.
Cytat: Horken w Czerwiec 12, 2012, 08:43:48 AM
Ja tam widziałem info odnośnie wszystkich old skilli więc wnioskuje, że tyczy się to też między innymi:
(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fbase.l2j.ru%2Fimg%2Ficons%2Fskill1333.png&hash=f444d0cccaef2af7d1c0fe8f86dc1d757780f71d) Nightshade
(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fbase.l2j.ru%2Fimg%2Ficons%2Fskill1331.png&hash=985793bac9cc5428cc1f200b456c18975516cd75) Feline Queen
(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fbase.l2j.ru%2Fimg%2Ficons%2Fskill1332.png&hash=42b4e5fea7292d32d5a2c2da532828a5ce12624c) Seraphim
które zostają na Wynnach po przebudzeniu.
Już wydze te płacze jasnych i ludziów :D
No właśnie o to chodzi ^^
Ja bym powiedzial ze skasowanie wszytkich starych skilli to poprostu zmniejszenie urozmaicenia,teraz ta gra sie jeszcze bardziej sklonuje , mogli przynajmniej cos pokombinowac u kazdej rasy by postacie sie nie roznily kikloma pasywami rasowymi.
Jakoś wciąż mam na nukerze 85 i Empowering Echo i Arcane Power i Cyclone i Corpse Life Drain i inne takie bajery.
Fakt - Echo nie stackuje się teraz z sonatami... ale do solo na buff-potach jest jak znalazł
Pozdrawiam
ogólnie coś zrypali. gdzieś była drama że mając iss buff BD nie rzuci sobie dance nawet jeżeli nie ma sonat.
Cytat: MastJedi w Czerwiec 19, 2012, 08:59:36 PM
Jakoś wciąż mam na nukerze 85 i Empowering Echo i Arcane Power i Cyclone i Corpse Life Drain i inne takie bajery.
Fakt - Echo nie stackuje się teraz z sonatami... ale do solo na buff-potach jest jak znalazł
Pozdrawiam
chyba chodzi o harmonie a nie o sonaty...
I harmonie i sonaty.
Pozdrawiam
Siege w Tauti = zero ścin, zero frezów, alt+p any more! (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.yesemoticons.com%2Ffree-cool-d%2F5418-1%2Fwhite-rabbit-yesemoticons-007.gif%3F&hash=8d4d7e04fad95e288cf3acfa8b815299e20f2c54) yeah!
czemu tak?
Cytat: roli w Czerwiec 24, 2012, 05:47:12 PM
Siege w Tauti = zero ścin, zero frezów, alt+p any more! (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.yesemoticons.com%2Ffree-cool-d%2F5418-1%2Fwhite-rabbit-yesemoticons-007.gif%3F&hash=8d4d7e04fad95e288cf3acfa8b815299e20f2c54) yeah!
Ironia czy rzeczywiście coś poprawili??
Poprawili zdecydowanie, miałem tak samo jak roli ;)
Normalnie się podjadałem bo ostatnio mi siege w mare dobrze chodziło na GF, tymczasem w Tauti jest jeszcze lepiej! Bez porównania lepiej niż GoD i Harmony.
No trzeba przyznać, że tym razem NCsoft odwalił bardzo dobrą robotę :_delf_3_1:
Cytat: roli w Czerwiec 24, 2012, 07:59:38 PM
Normalnie się podjadałem bo ostatnio mi siege w mare dobrze chodziło na GF, tymczasem w Tauti jest jeszcze lepiej! Bez porównania lepiej niż GoD i Harmony.
No trzeba przyznać, że tym razem NCsoft odwalił bardzo dobrą robotę :_delf_3_1:
Szydera czy naprawde jest wydajność poprawiona?
Cytat: Revix9 w Czerwiec 24, 2012, 07:40:10 PM
Poprawili zdecydowanie, miałem tak samo jak roli ;)
Nie wiem o jakich usprawnieniach mowa, ale ja osobiscie zadnej roznicy wzgledem goda, w tauti podczas siege nie zauwazylem.
Po pierwsze, nie lagowało jak nacierało na nas DH (a przynajmniej nie w takim stopniu jak chociażby 2 tygodnie temu). Pomimo mojego średniego laptopa, na pvp mogłem grać na full detalach, podczas gdy na godzie podczas przełączanie się alt + p na siege kończyło się crashem. Więc jak dla mnie progres jest ;)
a co myslicie o daggerach w tauti , wychodzi na to ze najlepszym bedzie z bialego elfa bo duzo dex
Cytat: mate1986 w Lipiec 05, 2012, 11:01:45 AM
a co myslicie o daggerach w tauti , wychodzi na to ze najlepszym bedzie z bialego elfa bo duzo dex
nie, dark elf jest najlepszy i to nie dzięki dex ale skillowi rasowemu
a jest sens cos zostawiac u daggera z Da z 3 profki na 4 ?
Będzie się opłacać w Tauti dla Feoh'a z kamaela zrobić broń na dark atrybut i w ten sposób mieć 310 dark? Czy lepiej pozostać przy fire/water/wind/earth atrybucie?
Cytat: Yoma w Lipiec 11, 2012, 04:14:39 PM
Będzie się opłacać w Tauti dla Feoh'a z kamaela zrobić broń na dark atrybut i w ten sposób mieć 310 dark? Czy lepiej pozostać przy fire/water/wind/earth atrybucie?
Nie.
Cytat: milan9 w Lipiec 11, 2012, 05:04:39 PM
Cytat: Yoma w Lipiec 11, 2012, 04:14:39 PM
Będzie się opłacać w Tauti dla Feoh'a z kamaela zrobić broń na dark atrybut i w ten sposób mieć 310 dark? Czy lepiej pozostać przy fire/water/wind/earth atrybucie?
Nie.
Byłbym wdzięczny za uzasadnienie :P
Bo nie masz dark stance, robiac weapon pod dark zyskujesz +10 dark elem z passive'a i nic poza tym, a tracisz bonusy zwiazane uzywaniem wind/earth/water/fire stance.
Cytat: milan9 w Lipiec 11, 2012, 05:53:42 PM
Bo nie masz dark stance, robiac weapon pod dark zyskujesz +10 dark elem z passive'a i nic poza tym, a tracisz bonusy zwiazane uzywaniem wind/earth/water/fire stance.
Wiem, że nie ma dark stance, ale z tego co rozumiem w Tauti skille czy są czy nie są związane z którymś atrybutem to i tak będą miały bonus z takiego atrybutu jaki jest w statystykach postaci więc mogę mieć na feohu włączony np fire stance, w broni mieć 300 dark, a skille i tak będą mieć bonus za atri w broni
nawet jeżeli tak jest w przypadku maga (wątpię) to:
1) Z dark w weapon nie poexpisz
2) brak stance'a uniemożliwi ci prawdopodobnie korzystanie z stance'a (mówię o bonusie, bo masz tylko 4 podstawowe)
Cytat: Alarion w Lipiec 12, 2012, 10:23:23 AM
Z dark w weapon nie poexpisz
Myślałem bardziej o PVP :P
Cytat: Alarion w Lipiec 12, 2012, 10:23:23 AM
2) brak stance'a uniemożliwi ci prawdopodobnie korzystanie z stance'a (mówię o bonusie, bo masz tylko 4 podstawowe)
Bonus za stance jest taki, że skille są powiązane z danym atrybutem. Nigdzie nie znalazłem informacji żeby stance dawały dodatkowy bonus attri do samych skilli
zmiana