Tytuł: Glory Days - Vitality, Mentor, PK
Wiadomość wysłana przez: Shanique w Listopad 11, 2012, 04:14:58 pm
Vitality Vitality jest teraz unikalne dla każdej postaci i klasy. Każda postać na koncie gry, każda Main klasa, Dual klasa, Subklasa będzie miała swój własny pasek Vitality, osobno będzie naliczało limit oraz reuse itemków zwiększających/zatrzymujących Vita. Zwiększono szybkość zużywania się Vitality podczas expienia. Należy pamiętać, że od wejścia GOD posiadanie Vitality nie zwiększa szansy na drop, natomiast brak Vitality daje karę do szansy na drop. Najlepiej by było, jeśli zawsze będziesz miał odrobinę Vitality na postaci.
Mentor System Kiedy Mentor i Mentee zmienią Main Classę na Dual/Subclassę w dalszym ciągu mogą użyć następujących skilli: Mentor’s Knight’s Harmony Mentor’s Warrior’s Harmony Mentor’s Wizard’s Harmony Mentor’s Mentee’s Appreciation Mentee’s Mentor Summon Mentee absolwent może stać się Mentorem szybciej niż wcześniej, bo już dzień po tym jak się przebudzi. Kiedy kontrakt pomiędzy Menteem a Mentorem zostanie anulowany, Mentor może nawiązać nowy kontrakt już po 2 dniach, a nie jak wcześniej po tygodniu.
PK System Reputacja oraz PK system zostały przebudowane tak, aby chronić graczy przed bezsensownym PKowaniem jednocześnie umożliwiając "czerwonym" odkupienie swoich win.
Zmiany w punktach reputacji Maksymalna ilość Punktów Reputacji jaką można zdobyć to +500 (nick gracza staje się wtedy zielony). Wraz z wejściem Glory Days Punkty Reputacji powyżej 500 zostaną ustawione na 500, natomiast te poniżej 0 zostaną ustawione na 0. Jeśli gracz ma powyżej 4 PK jego Punkty Reputacji będą spadał znacznie szybciej po kolejnym PKnięciu kogoś. Kiedy gracz z dodatnią ilością Punktów Reputacji PKnie kogoś: - Punkty Reputacji kasują się do 0 jeśli postać miała 0 PK wcześniej - Punkty Reputacji spadną poniżej 0 jeśli postać miała 1 lub więcej PK Nowe metody pozwalające zwiększyć ilość Punktów Reputacji: - Kiedy gracz posiada ujemną ilość Punktów Reputacji podczas zabijania mobów otrzymuje XP, SP oraz zwiększa ilość swoich Punktów Reputacji max do 0. - Zwiększyć swoją ujemną ilość Punktów Reputacji (max do 0) można poprzez umieranie, ale jeśli podczas śmierci nie traci się XP to również nie zyskuje się Punktów Reputacji. - Kiedy postać posiada zero lub dodatnią ilość Punktów Reputacji można je dodatkowo zwiększyć zabijając kogoś, kto jest PK.
Item Drop Penalty Kara polegająca na kasowaniu itemów w momencie jak się zginie na PK, z czasów zamierzchłej przeszłości powraca w Glory Days: kiedy gracz z ujemnymi Punktami Reputacji ("czerwony") i liczbą PK 4 lub więcej zginie, wtedy jest możliwość, że 1-5 itemków może zostać skasowanych (nawet te augumentowane). Im więcej PK tym większa szansa na zniszczenie większej ilości itemków (max 5 może być skasowanych podczas 1 śmierci).
Reputation Penalty Jest to debuff, który zwiększa swoją instensywność proporcjonalnie do liczby PK. Gracz z liczbą PK 3 lub mniej może otrzymać tylko Lv.1 Reputation Penalty, ale gdy liczba PK sięga 4 lub więcej Lv. Reputation Penalty wzrasta proporcjonalnie do ilości ujemnych Punktów Reputacji gracza. (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimg141.imageshack.us%2Fimg141%2F4608%2Freppenlv.jpg&hash=b98a1d507e5a2760f6c78f53dd47b6be)
Repent Your Sins Quest Jest to dzienny Quest, który pomoże w redukowaniu liczby PK.
Wymagania: Lv.61+, liczba PK 1+, 200 Gem B (potrzebnych do przysumonowania Sin Eatera) NPC: Black Judge - South of Floran Village - Hardin's Academy - South entrance of the Westelands Opis: Expiąc na mobach wraz z twoim przyjacielem Sin Eaterem musisz zebrać 10 Penitence Powders. (Jeśli zbierzesz więcej niż 10 to przy oddawaniu Questa skasują się wszystkie) Nagroda: Zmiejszenie liczby PK od 1-3