Mam kilka pytań związanych z Elfem Daggerem :)
1.Co zrobić , żeby wyciągnąć więcej Evasionu ? mam 189 , ludzie mają po 200+ :/
2.Jakie najlepiej Certy porobić ? (Mam UD/Barrier/Haste)
3.Jakie Dye ? ( na razie nie mam żadnych )
4.PvP lepiej 1h dagger czy dualki ? z 1h mam 470+ Crita z dualami 500 :)
5.Skille jakich używać , a jakich się nie opłaca i jakie enchantować i na co ? ( Blowy i backstab mam na duel/Bluff Chance )
6.Jaki element w broń ? ( Earth mam )
GRAM NA H5 serw mid rate , na serwie najlepszy set to Vorpal , broń Skull Edge ( Dla daggera )
http://forum.lineage2.com.pl/index.php/topic,40920.msg495269.html#msg495269
Polecam!
Za dużo czytania chce tylko te konkretne rzeczy
Co za paskudne lenistwo...
1.Co zrobić , żeby wyciągnąć więcej Evasionu ? mam 189 , ludzie mają po 200+ :/Pasywne skille enchant na evansion, augment evansion, evansion z certow, z dye +dex.
2.Jakie najlepiej Certy porobić ? (Mam UD/Barrier/Haste)UD, Barrier, Evansion
3.Jakie Dye ? ( na razie nie mam żadnych )Cytat: Itherus w Styczeń 31, 2011, 11:09:56 AM
I tak zaczynając od bazowych statystyk dex juz od wieków nie ma wpływu na siadanie blow'ow aktualnie jest chyba najmniej ważna statystyka i specjalne boostowanie dexa kosztem str bądź tez cona nie odgrywa szczególnej roli. Pare pkt atk.speeda oraz acc nie wspominając o evasion nie będzie wam robiło większej różnicy w momencie kiedy dysponujemy hide'm badz tez shadow stepem lub tez wind riding, największym atutem +dex na dzien dzisiejszy jest tylko i wyłącznie speed. Siła natomiast zmieniła swoje znaczenie i w chwili obecnej odgrywa bardzo duza role u sztyleta, szczególnie jesli bawimy sie dulami. Jedną z podstawowych zalet to częstotliwość siadania krytów w przypadku backstaba może to być x2 dmg zadanego z blowa, land rate lethala ktory w tej chwili pozostał juz tylko w formie half killa oraz częstotliwości odpalania skill mastery x2 czasu trwania/dmg skilli. Na dzien dzisiejszy moj WR biega z tatuażami +4 vit i przynajmniej na razie tak pozostanie. Dobrym wyborem na end game jest + str lub tez +dex wszystko zależy od tego kto co lubi. Zdecydowanie odradzam w obecnych kronikach robienie sztyleta z bulidem -9str era C5 już dawno przeminęła a z tak niskim współczynnikiem sily możemy długo czekać na kryta a na to obecnie podczas pvp nie ma czasu.
4.PvP lepiej 1h dagger czy dualki ? z 1h mam 470+ Crita z dualami 500 :)Dualki
5.Skille jakich używać , a jakich się nie opłaca i jakie enchantować i na co ? ( Blowy i backstab mam na duel/Bluff Chance )Blowy na duel+
Cytat: Itherus w Styczeń 31, 2011, 11:09:56 AM
Focus Death i jego opis zdecydowanie wprowadza nas w błąd dokładne wyglądają dokładnie tak:
front -15%
side -5%
back +35%
(informacja dotyczy skilli) w przypadku regularów z tyłu faktycznie FD daje 90%. W przypadku OE tego skilla zdecydowałem się na zwiekszenie dmg z tyłu. Pamietajamy o tym ze FD dodaje również do szansy wejscia blow jednak w G+ ta szansa została podniesiona wszystkim daggerom statystycznie i nie ogrywa już takiego znaczenia. Tutaj mała uwaga FD nie sprowadza się tylko do pvp ten skill również świetnie sprawdza się w na pve z tylu wasze dmg będzie naprawdę wysokie.
Light mastery + evasion
Evasion + boost evasion
Bluff + chance tutaj chyba sprawa jasna
UE+ time
Mortal Strike + crt chance.
Sprint + evasion
Wisdom + mental attack ( cholernie ważny skill palić ile wlezie enchantownie pozwoli nam uniknąć częstego detargetu szczególnie ze strony TH.
Vicous Stance + cost ze względu na to ze w obecnej kronice zostala podniesiona konsumpcja mp per tick. Robienie go na power mija się z celem gdyż podobnie jak w przypadku critical dmg wartosc jest dodawana do końcowego damage.
6.Jaki element w broń ? ( Earth mam )Zależy od serwa, earth ma większość DD, ja proponuję water.
Pięknie dziękuję ;)
:)