/* * Patch for filter_var() */ if(!function_exists('filter_var')){ define('FILTER_VALIDATE_IP', 'ip'); define('FILTER_FLAG_IPV4', 'ipv4'); define('FILTER_FLAG_IPV6', 'ipv6'); define('FILTER_VALIDATE_EMAIL', 'email'); define('FILTER_FLAG_EMAIL_UNICODE', 'unicode'); function filter_var($variable, $filter, $option = false){ if($filter == 'ip'){ if($option == 'ipv4'){ if(preg_match("/(\d{1,3}\.\d{1,3}\.\d{1,3}\.\d{1,3})/", $variable, $matches)){ $variable = $matches[1]; return $variable; } } if($option == 'ipv6'){ if(preg_match("/\s*(([:.]{0,7}[0-9a-fA-F]{0,4}){1,8})\s*/", $variable, $matches)){ $variable = $matches[1]; return $variable; } } } if($filter == 'email'){ if($option == 'unicode' || $option == false){ if(preg_match("/\s*(\S*@\S*\.\S*)\s*/", $variable, $matches)){ $variable = $matches[1]; return $variable; } } } } }
Wcześniej też sprawdzał. Pliki są kodowane przez NCsoft i jeżeli były oryginalne to dało radę zrobić podmiankę, dlatego zawszę trzeba było czekać na zangielszczenie bo ruoff miał wcześniej updaty niż NCwest.imo frost po prostu wcześniej ignorował podmianę tych plików.
Nie wiem jak teraz - kiedyś na RU offie sie podmieniało pliki configu po starcie klienta, na ekranie wyboruy postaci (jak już sprawdził pliki, a jeszcze ich nie wczytał bo nie musiał). Tyle tylko, że przed grą trzeba było wkopiowac stare, oryginalne, sprawdził, przekopiowywało się swoje.Wcześniej też sprawdzał. Pliki są kodowane przez NCsoft i jeżeli były oryginalne to dało radę zrobić podmiankę, dlatego zawszę trzeba było czekać na zangielszczenie bo ruoff miał wcześniej updaty niż NCwest.imo frost po prostu wcześniej ignorował podmianę tych plików.
Gdyby dało się teraz modyfikować pliki z nazwami itemów/skillów, to można by było też dodać zoomhacki, własne sysmsg czy inne zmiany w options/l2 ini, a jak wiemy nie jest to możliwe.