Mam pytanie gram konikarzem jakie atrybuty wkładać po przebudzeniu do broni łuku i magicznej jak by miał ktoś rozpiske dla wszystkich postaci po przebudzeni to moźe by w tym temacie napisał wiele osób by z tego skorzystało
Cytat: Neefrete w Maj 13, 2013, 11:31:05 AM
Mam pytanie gram konikarzem jakie atrybuty wkładać po przebudzeniu do broni łuku i magicznej jak by miał ktoś rozpiske dla wszystkich postaci po przebudzeni to moźe by w tym temacie napisał wiele osób by z tego skorzystało
do luku a wiec pod farme holy.
Pod pvp a wiec pałki magicznej fire
nefretet ty kiedyś napiszesz jakas wiadomość z komputera? wszystkie twoje posty są z telefonu. Grasz tez na tel?
A co ci to przeszkadza lub jest zabronione chyba ze nie moźesz się dorobić telefonu i źal ci d....... ściska
czy grając sumoenerem jak walne 300 holy atrybut do broni jaki to bedzie miało wpływ na "anioly" ktore mają cos takiego " silne przeciw atrybutowi świetości"
bedzie to na 0, bede zadawał bonus dmg z atrybutu czy bedzie to na minus z dmg jaki miałbym bez atrybutu
Kiedyś to było tak, że jak mob miał odpornośc na jakiś atrybut to było +20. Czyli jak w broni miałeś 150, to biłeś jakbyś miał w broni 130.
I podobnie było z weaknesem ino, że na minus.
Ale wszystko się zmienia i nie mam pojęcia czy tak to nadal działa.
Pozdrawiam
Cytat: kamiil w Maj 15, 2013, 09:57:50 PM
czy grając sumoenerem jak walne 300 holy atrybut do broni jaki to bedzie miało wpływ na "anioly" ktore mają cos takiego " silne przeciw atrybutowi świetości"
bedzie to na 0, bede zadawał bonus dmg z atrybutu czy bedzie to na minus z dmg jaki miałbym bez atrybutu
Twoje anioly i tak beda wyrywały dobre kapy. Mialem darka - bilem mocno, mialem watera tez mocno holy nie patrzylem ale mysle ze roznica w dmg nie jest ogromna
Na miejscówkach 90+ z jakiego atri moby bija i z jakiego najlepiej je lać. ?
Chodzi mi o typowe spoty analogicznie do SOA/HARNAK/TRAJAN/
Najczęściej leją z Dark/Fire/Wind.
Je najlepiej lać z przeciwnych.
Pozdrawiam
To juź wiem źe do broni magicznej mam włoźyć firy a czy bron 2 reczna magiczna dodaje m atk grim reaper bo pojędycza nie