Nieoficjalna polska strona Lineage 2

Lineage 2 => HELP! => Wątek zaczęty przez: zygota w Wrzesień 23, 2014, 01:37:31 PM

Tytuł: Daggerzy - GRACIA FINAL
Wiadomość wysłana przez: zygota w Wrzesień 23, 2014, 01:37:31 PM
Witam, proszę o profesjonalną poradę odnośnie wyboru Daggera do CP i mass pvp na kronice GF.
Jeśli chodzi o moją opinię to w grę wchodzi AW / TH

Moje badania na OFF plikach H5 RPG CLUB (bo nie miałem innej możliwości) jeśli chodzi o blowy, rate, staty itp.
Full BUFF 79 lvl / Mj Light / Demon dagger CD / Dye (+5dex,+4Con/ -9STR)

TH:
2600 CP  10080 HP  2400 MP
P atk: 568                    Evasion 145
Accuracy 131                Spd 170 (+dash 236)
Crit rate 376
Atk spd 1014

DEX 36  / CON 46

Hity w NPC z Focus POWER (Testy od pleców i boku)
Backstab            4.4 - 5.2 k
Lethal                3.5 - 4.1 k
Deadly blow       3.3 - 3.8 k

Trafialność od pleców - 80 %
od przodu - 75 %
Szansa na double DMG blow:  1/7

AW:
2200 CP  8600 HP  2400 MP
P atk: 581                    Evasion 147
Accuracy 136                Spd 181 (+blowspd 221)
Crit rate 331
Atk spd 953

DEX 40 / CON 35

Hity w NPC z Focus DEAD (Testy od pleców i boku)
Backstab            4.0 - 5.8 k
Lethal                3.2 - 4.4 k
Deadly blow       3.0 - 4.3 k

Trafialność od pleców - 95%
od przodu - 95 %
Szansa na double DMG blow:  1/5

____________

Wiadomo AW lepiej wychodzi z dmg i pod party, lecz roznica CON i DEX jest ogromna. TH to zezol ale się utrzyma i trochę  oporny na stuny a w przypadku AW perma stun gg ress pls.

Proszę o opinię eksperta co lepiej się prezentuje na kronice Gracia Final. Weźcie pod uwagę berserkerów i te stuny..

To mój pierwszy temat, nie spalcie mnie od razu. Wiem, że są poradniki daggerów itp, ale mi chodzi o to utrzymanie się w lategamie, przydatność i oporność na stuny.
Tytuł: Odp: Daggerzy - GRACIA FINAL
Wiadomość wysłana przez: toshiro- w Wrzesień 23, 2014, 02:19:26 PM
Szkoda, że odrzuciłeś od razu najlepszego daggera :D Z tej dwójki AW moim zdaniem lepszy. Counterattack > Mirage, Focus Death > Focus Power, Ghost Walking > Exciting Adventure   , Evasion Counter > Evasion Haste, dodatkowo ma Hexa, Binding Blow, Stinga, których TH nie ma. Jedyny minus to właśnie niski CON, dlatego składasz jak najszybciej Majestic Light'a i masz ten problem z głowy na jakiś czas. Jak już będziesz przechodzić na Dynasty Light'a to niestety znowu będą stuny się Ciebie trzymać, dlatego musisz zdobyć epicki ;D Na mass pvp nie będzie to wielki problem, bo cały czas jesteś w biegu i szukasz okazji na staby na najsłabszych targetach, a nie lejesz się w zwarciu z jakimś dd, łapiąc jego stuny :P
Tytuł: Odp: Daggerzy - GRACIA FINAL
Wiadomość wysłana przez: zygota w Wrzesień 23, 2014, 05:48:33 PM
Nie zapominaj, że to kronika berserkerów, na mass pvp moje pt 2x zginie zanim wyjdę ze stuna.
Mj light wiadomo będzie potrzebny, ale wolałbym jak najszybciej wskoczyć w draco z elementami na water/fire. Bo co mi po stunie, jak i bez stuna na 1-2 hity spłynę od kogokolwiek z bronią 150.

A o epikach nawet nie wspominaj :D planuję grać na rpg clubie jak wyjdzie, ruskie nie dopuszczą tam nikogo :>

Przy okazji, ile mniej więcej się czeka na otwarcie hb?
Oraz ile czasu może zabrać sprawne zbieranie essentiali na krysze atri do 300?