(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.dwarven-manufacture.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2016%2F05%2F9tcwo1-e1463430438170.png&hash=579900ac9ce45036fcc3c5489fd80a35f0ff70cd)
Dwarven Manufacture
High Five (MultiSkill)
Strona Serwera
www.dwarven-manufacture.com (http://www.dwarven-manufacture.com)
Serwerowa strona na Facebooku. Jest ona skierowana do szerokiego grona odbiorców dlatego też obowiązuje język Angielski.
https://www.facebook.com/Dwarven-Manufacture-397303447130151/ (https://www.facebook.com/Dwarven-Manufacture-397303447130151/)
// Bazowe ustawienia serwera High Five:
XP: x2 + Bonusy podnoszące XP do wyższego poziomu
SP: x2 + Bonusy podnoszące SP do wyższego poziomu
Drop: x3 Ilość (Wyłącznie dla podstawowych materiałów do craftu) / x12 Szansa
Spoil: x3 Ilość (Wyłącznie dla podstawowych materiałów do craftu) / x10 Szansa
Adena: x1.5 Ilość / x2 Szansa
Quest: x2 Ilość / x2 Szansa - Nie dla wszystkich zadań
// Opis Serwera
Serwery Dwarven Manufacture sa rozwijane z myślą o graczach, którzy chcieli by spróbować swych sił w świecie, który nie wybacza błędów ale również wynagradza tych którzy ponoszą ryzyko. Moim podstawowym założeniem jest zrezygnowanie z elementów kroniki High Five, które prowadzą gracza za rękę. Brak darmowych buffow, Common Items oraz Shadow Weapons są tylko przykładem. Nacisk jest kładziony na tworzenie przedmiotów, handel oraz wymagającą walkę.
Serwery będą casualowe i prowadzone jako hobby, nie praca. Pliki oraz sam serwer są stabilne a nasz dedykowany developer zajmie się naprawa błędów. Wszystko rozwijam w kierunku klimatycznej rozgrywki, nie masowego teen-rage-fest.
Na serwerach Dwarven Manufacture nie ma miejsca dla botów. Korzystamy z profesjonalnej ochrony, która zapewni uczciwą rozgrywkę.
// Podstawowe cechy:
Retailowe Sklepy
Prawie wszystkie Crafting Recipes będą miały 100% szansy na sukces; wystarczy zbierać materiały.
Retailowy GateKeeper
Manualna nauka Skilli
Wymagane Questy na Profesje
Retailowe Warehousy oraz wszelkie inne usługi
Wymagana nauka Buffów + Możliwość ich sprzedaży (czytaj poniżej)
Wymagany Quest na status Noblesse
Retailowy Seven Signs
Mana Potions dostępne tylko z craftu lub sklepu / Quick Healing Potion będzie rzadkie (ani MP ani QHP nie beda dostępne przez dotacje)
Brak Herbs
Twardsze i bardziej zabójcze potwory; Championy będą służyły jako Mini Raid Bossy
// 'Galim's Tavern x2' - MultiSkill - Będzie nie standardowym serwerem. Wiem, że wiele ludzi uważa, że MultiSkill musi zawierac zawsze te same elementy: brak ograniczenia prędkości, nakładające się skille, totalny brak ograniczenia itd; ale na tym serwerze nie wszystko to znajdzie swoje miejsce.
//Nauka skili oprocz SP wymaga przedmiotu zwanego Dwarven Skill Token, do zdobycia z dropu oraz eventòw
//Maksymalna predkosc ataku ustawiona na 2000 P.Atk oraz 2500 C.Speed
//Skille tego samego rodzaju (Armor Mastery) zostały ograniczone do tylko jednego; czyli nie duplikuja sie.
//Grade Penalty bedzie o wiele wyższe
//Moby, Raid Bossy, Champions, Defenders, Minions, Grand Bossy są nawet x6 silniejsze
//Skille posiadają swoje oryginalne ograniczenia, np. Totemy wymagają Fists
//Kilka nowych skilli które wprowadzają więcej balansu. Na przykład, spoil ktory działa z dystansu, zwiększony zasięg Sweep, nowe pasywne skille podnoszące STR, INT, DEX itd.
// Dodatkowe silniki oraz funkcje:
Community Board - Strona główna zawierająca linki do Rankingu Graczy / Listę Komend / Informacje o Raid Bossach oraz Grand Bossach / Opis podstawowych cech serwera
Community Board - Silnik Eventowy z myślą o graczach lubiących PvP / Eventy główne oraz Mini Eventy on-demand
Community Board - Auction House umożliwiający graczom sprzedaż maksymalnie 10 przedmiotów w każdym danym momencie
Community Board - *Museum Engine z rankingiem 20 najlepszych graczy w poszczególnych kategoriach / Najlepszy gracz otrzymuje nagrodę oraz zostaje upamiętniony jako posąg umieszczony w miastach
Community Board - Clan Tab z możliwością wyszukiwania klanów oraz ich podglądu
Community Board - *Achievement Engine - System zadań z wieloma kategoriami i wymogami do odblokowania poszczególnych zadań
Community Board - Friends Tab - Zakładka z lista przyjaciół, ich dostępnością online oraz czasem gry / Możliwość blokowania niechcianych graczy
Community Board - Drop Database - Baza dropu oraz spoilu umożliwiająca wyszukiwanie przedmiotów oraz potworów i sprawdzenia szansy oraz ilości dropu/spoilu / Możliwość zlokalizowania potwora na mapie oraz teleportacji po uiszczeniu opłaty (bardzo rzadkiej i eventowej monety)
Community Board - *Advanced Vote Engine - klasyczny silnik do głosowania z wyjątkowym systemem nagród; bonus do XP/SP, dropu, ilości materiałów z dropu itd.
* Nagrody z Museum, Achievement oraz Vote engines się kumulują. Np. +10% XP z Museum, +5% XP z Achievement (lub łączny bonus z nagród z kilku zadań), +10% XP z Vote da razem +25% do XP na określony czas.
Sell Buffs - możliwość tworzenia sklepów, również offline, w których gracze będą sprzedawać swoje buffy / silnik umożliwia tez tworzenie i sprzedaż 'schematów' - zestawów buffow (np. Fightera, Mystica, Tanka). Dodatkowo istnieje opcja darmowej 'sprzedaży' buffow dla tego samego IP.
DressMe - możliwość zmiany wyglądu broni, zbroi, tarczy, akcesoriów oraz płaszcza / Zawiera przedmioty z kroniki GOD (Antharas, Valakas and Lindvior, Seraph, Eternal +++ )
Panel gracza - miedzy innymi możliwość blokady XP/SP, efektu Soul/Spirit shotòw
Raid Boss Event - specjalny okresowe wydarzenie, które w ustalonym przedziale czasowym umiejscawia specjalnego Raid Bossa na wcześniej wyznaczonej pozycji / Pojawienie bossa jest ogłaszane wszystkim graczom
Gift Codes NPC - po uzyskaniu promocyjnego kodu gracz będzie mógł go użyć aby uzyskać specjalne nagrody
// Dotacje:
Zdaje sobie sprawę jak ważne jest aby low rate serwer nie pozwalał na zdobywanie broni, zbroi itd za pośrednictwem dotacji. Tworząc serwer zwracam uwagę na wymagania oraz styl graczy. Aby zapewnić możliwość szybszego rozwoju dla tych, którzy nie maja wiele czasu na grę serwer będzie posiadał funkcje premium. Dotacje PayPal będą zautomatyzowane, inne metody płatności tez będą uwzględnione. Wszystkie przedmioty oraz serwisy z Dotacji beda dostepne rowniez z samej gry.
Elementy, które będą dostępne:
- Konto Premium / 1 miesiąc
Bonus +25% do XP/SP
Bonus +25% do dropu (ilość + szansa) podstawowych przedmiotów do craftu
Bonus do czasu trwania buffów
- Recipes na Akcesoria + 2 'tubki kleju'** niezbędnego do tworzenia każdego z tych przedmiotów / 1 tubka = 1 przedmiot
- **Klej do tworzenia akcesoriów / 1 tubka = 1 przedmiot
- Runy XP oraz SP
- Vitality Maintaining Potion / Revita Pop
Elementy, które
NIE będą dostępne:
- Bronie, zbroje, jewele, płaszcze, tarcze, tatuaże ...
- Enchant Scrolls, Elemental Stones, Augment Stones
- Mana oraz Quick Heal Potions
// Sprawy techniczne:
Brak DualBox
Secondary Authentication System
Zaawansowana Captcha
Profesjonalny AntyBot
Serwer posiada dewelopera, który zajmie się naprawa błędów
Solidna GeoData
Ochrona DDoS
Pozdrawiam i zapraszam do śledzenia tego wątku oraz, przede wszystkim, naszej strony FB.
Sybar -
Dwarven Administrator
Cytat: Sybar w Kwiecień 28, 2016, 05:20:27 PM
Po śmierci gracz ma określona szanse na drop przedmiotów z inwentarza
Chyba najbardziej znienawidzony feature przez każdego gracza :D
Wydaje mi się, że nie bez powodu wymarł lata temu, sam NCSoft z tego zrezygnował.
Cytat: haran w Kwiecień 28, 2016, 05:47:25 PM
Cytat: Sybar w Kwiecień 28, 2016, 05:20:27 PM
Po śmierci gracz ma określona szanse na drop przedmiotów z inwentarza
Chyba najbardziej znienawidzony feature przez każdego gracza :D
Wydaje mi się, że nie bez powodu wymarł lata temu, sam NCSoft z tego zrezygnował.
Ale z tego co wiem funkcjonuje na L2 Classic. Rzecz w tym, ze choc znienawidzony, sprawi ze gracze troszke powazniej podejda do walki. Poza tym, wszystko bedzie testowane i jak mnie to dobije to zmienie :)
Cytat: haran w Kwiecień 28, 2016, 05:47:25 PM
Cytat: Sybar w Kwiecień 28, 2016, 05:20:27 PM
Po śmierci gracz ma określona szanse na drop przedmiotów z inwentarza
Chyba najbardziej znienawidzony feature przez każdego gracza :D
Wydaje mi się, że nie bez powodu wymarł lata temu, sam NCSoft z tego zrezygnował.
Nom doczytałem do tego momentu i przewinąłem dalej hahaha
Cytat: aqq123 w Kwiecień 28, 2016, 10:54:09 PM
Cytat: haran w Kwiecień 28, 2016, 05:47:25 PM
Cytat: Sybar w Kwiecień 28, 2016, 05:20:27 PM
Po śmierci gracz ma określona szanse na drop przedmiotów z inwentarza
Chyba najbardziej znienawidzony feature przez każdego gracza :D
Wydaje mi się, że nie bez powodu wymarł lata temu, sam NCSoft z tego zrezygnował.
Nom doczytałem do tego momentu i przewinąłem dalej hahaha
Nie wiem za bardzo jakie inne rozwiazanie sprawilo by ze gracze nie beda szli 'full retard' na moby.
Hmmm, przy low rate i czasie potrzebnym na zdobycie fajnej broni utrata jej w glupiej sytuacji byla by powodem do niezlego 'Rage Quitu' :)
Ja bym się nie martwił o graczy idących full retard na moby, głównym problemem byłyby disconnecty/critical errory/lagi. Nie wyobrażam sobie, żeby padł mi internet, loguję się, a tam broni nie ma. :)
Kolejną sprawą będą jacyś napaleńcy, którzy nie będą pozwalali farmić innym. Po co farmić samemu, jak można kogoś stunować lub przyprowadzić mu traina na plecy.
Cytat: haran w Kwiecień 29, 2016, 12:53:09 AM
Ja bym się nie martwił o graczy idących full retard na moby, głównym problemem byłyby disconnecty/critical errory/lagi. Nie wyobrażam sobie, żeby padł mi internet, loguję się, a tam broni nie ma. :)
Kolejną sprawą będą jacyś napaleńcy, którzy nie będą pozwalali farmić innym. Po co farmić samemu, jak można kogoś stunować lub przyprowadzić mu traina na plecy.
Ciekaw jestem jak zapatruja sie na to gracze z classica, którzy muszą grać z takim systemem.
W testach broń oraz inne itemy wypadły mi tylko raz bo szansa na owe zjawisko jest dosyć niska. W każdym bądź razie nie był to miły widok. Zobacze jak w otwartej becie bedzie to wyglądało. Możliwe, ze będzie lepiej wprowadzić coś innego.
Chcę aby gracze myśleli nad walką ale z drugiej strony podejmowanie ryzyka nie powinno być karane.
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
+1 haran,
Najbardziej znienawidzony feature ever... zaczałem grac na classic talking island i to jest JEDYNA rzecz, która mnie wkurwia właśnie...
Bonus +30 minut do trwania buffow za premke ?
xDDD
btw. w lineage macie powyżej 5 PK drop na PK i na tym pozostańmy. Chcesz bardziej hardcorowo to podnieś % wydropienia się po tym 5PK
Cytat: perfecT w Kwiecień 29, 2016, 10:53:11 AM
Bonus +30 minut do trwania buffow za premke ?
xDDD
btw. w lineage macie powyżej 5 PK drop na PK i na tym pozostańmy. Chcesz bardziej hardcorowo to podnieś % wydropienia się po tym 5PK
Na początku myślałem o +1h ale pomyślałem, że to troszkę dużo. Co sądzicie?
Widze, że drop przedmiotów po śmierci budzi bardzo negatywne emocje :). Albo zwieksze procent albo to wyłącze. Jeszcze zobaczymy ;)
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Uważam, że jakoś znacząco na rozgrywkę to nie wpłynie, jednak ja bym z tego zrezygnował, bo to będzie zniechęcało ludzi do grania aktywnie supportami, do tego jak w party będziesz miał ludzi z premką i bez, to jakoś dziwnie to wyjdzie. Zakładam, że to wpływa tylko na standardowe buffy, a nie na koty, covy czy dance i songi?
Cytat: haran w Kwiecień 29, 2016, 11:40:55 AM
Uważam, że jakoś znacząco na rozgrywkę to nie wpłynie, jednak ja bym z tego zrezygnował, bo to będzie zniechęcało ludzi do grania aktywnie supportami, do tego jak w party będziesz miał ludzi z premką i bez, to jakoś dziwnie to wyjdzie. Zakładam, że to wpływa tylko na standardowe buffy, a nie na koty, covy czy dance i songi?
Tańce i songi nie moga mieć retailowego czasu działania. Jeżeli nie bedzie chetnych na granie BD albo SM to bedzie kiepsko. Extra buff dla premium jest opcjonalny i bardziej rzeczą techniczną niż dającą przewage.
Buffy nadal sa te same tylko rzadziej trzeba je odświeżać.
Powiedzmy, że czas działania buffow był by +X% do podstawy (czasu trwanie dla nie premium), zamiast statyczne + 30 minut. Wiec wszystko zachowało by proporcje. Proporcjonalnie dłuższe Songi, Tańce itd.
Już zrezygnowałem z bonusa do adeny itd. bo to by dawało dużą przewage również w zadaniach/achievmentach.
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Cytat: Sybar w Kwiecień 29, 2016, 11:52:51 AM
Cytat: haran w Kwiecień 29, 2016, 11:40:55 AM
Uważam, że jakoś znacząco na rozgrywkę to nie wpłynie, jednak ja bym z tego zrezygnował, bo to będzie zniechęcało ludzi do grania aktywnie supportami, do tego jak w party będziesz miał ludzi z premką i bez, to jakoś dziwnie to wyjdzie. Zakładam, że to wpływa tylko na standardowe buffy, a nie na koty, covy czy dance i songi?
Tańce i songi nie moga mieć retailowego czasu działania. Jeżeli nie bedzie chetnych na granie BD albo SM to bedzie kiepsko. Extra buff dla premium jest opcjonalny i bardziej rzeczą techniczną niż dającą przewage.
Buffy nadal sa te same tylko rzadziej trzeba je odświeżać.
Powiedzmy, że czas działania buffow był by +X% do podstawy (czasu trwanie dla nie premium). Wiec wszystko zachowało by proporcje. Proporcjinalnie dluzsze Songi, Tańce itd.
Już zrezygnowałem z bonusa do adeny itd. bo to by dawało dużą przewage również w zadaniach/achievmentach.
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Zostałbym przy exp/sp tylko na Twoim miejscu.
Dance i songi będą trwały 20 min czy jak? Ogólnie mogę Ci opisać jak dla mnie wygląda idealna sytuacja z BD/SWS. Zostałbym przy 2min, jednak BD mógłby mieć też songi, a sws dance. Lub jak to zostało wprowadzone na GOD - combo song/dance. Pierwsza opcja wydaje się o tyle fajna, że potrzebujesz 2 takich lub sprawnego rechargera, żeby taki bd wyrobił z MP. Jednak to jest taka moja osobista fantazja, wtedy bardzo się wcinasz w balance klas :)
Cytat: haran w Kwiecień 29, 2016, 12:02:02 PM
Cytat: Sybar w Kwiecień 29, 2016, 11:52:51 AM
Cytat: haran w Kwiecień 29, 2016, 11:40:55 AM
Uważam, że jakoś znacząco na rozgrywkę to nie wpłynie, jednak ja bym z tego zrezygnował, bo to będzie zniechęcało ludzi do grania aktywnie supportami, do tego jak w party będziesz miał ludzi z premką i bez, to jakoś dziwnie to wyjdzie. Zakładam, że to wpływa tylko na standardowe buffy, a nie na koty, covy czy dance i songi?
Tańce i songi nie moga mieć retailowego czasu działania. Jeżeli nie bedzie chetnych na granie BD albo SM to bedzie kiepsko. Extra buff dla premium jest opcjonalny i bardziej rzeczą techniczną niż dającą przewage.
Buffy nadal sa te same tylko rzadziej trzeba je odświeżać.
Powiedzmy, że czas działania buffow był by +X% do podstawy (czasu trwanie dla nie premium). Wiec wszystko zachowało by proporcje. Proporcjinalnie dluzsze Songi, Tańce itd.
Już zrezygnowałem z bonusa do adeny itd. bo to by dawało dużą przewage również w zadaniach/achievmentach.
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Zostałbym przy exp/sp tylko na Twoim miejscu.
Dance i songi będą trwały 20 min czy jak? Ogólnie mogę Ci opisać jak dla mnie wygląda idealna sytuacja z BD/SWS. Zostałbym przy 2min, jednak BD mógłby mieć też songi, a sws dance. Lub jak to zostało wprowadzone na GOD - combo song/dance. Pierwsza opcja wydaje się o tyle fajna, że potrzebujesz 2 takich lub sprawnego rechargera, żeby taki bd wyrobił z MP. Jednak to jest taka moja osobista fantazja, wtedy bardzo się wcinasz w balance klas :)
Moja jedyną obawą jest to, że w przypadku braku chętnego do rozdawania tańców i songów w party nieszczesnicy latali by bez owych buffów. Albo stawiali owych na DualBox, co było by uciążliwe.
Z wiadomych względów nie będzie się opłacało kupować Tańca w mieście trwającego 2 minuty.
Na początku zastanawiałem się nad wszystkimi buffami trwającym 1h. I wykorzystać w pełni Sell Buff jako odpowiednik Buff Managera etc.
Poważne party i tak weźmie support classy aby nie biegać do miasta co godzine. Zwłaszcza, ze nie będzie Global Gate Keepera.
No i wolał bym uniknąć manipulowania klasami bo to zazwyczaj kończy się chaosem ;)
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Dla mnie za duży custom, za dużo "bonusowych" pierdół, ja niestety jestem na nie w takim projekcie :/
h5 nie jest dobrą kroniką do tego typu zmian imo.
Cytat: RaMi w Kwiecień 29, 2016, 12:35:05 PM
Dla mnie za duży custom, za dużo "bonusowych" pierdół, ja niestety jestem na nie w takim projekcie :/
h5 nie jest dobrą kroniką do tego typu zmian imo.
Masz racje co do tego, że serwer ma sporo customowych silników. Większość, jeżeli nie wszystkie, są niczym wiecej jak rozszerzeniem funkcjonalności.
Jedynie Achievement Engine może być traktowany jako ingerencja w rozgrywke bo bedzie on wynagradzal graczy za wykonanie zadań. Same nagrody nie będą game breaking. Drop Database jest dokladnie tym czego ludzie używają tak czy siak w przegladarce. Z ta różnicą, że ten jest w grze i pokazuje dokładnie co gdzie dropi, w jakich ilościach itd. Teleport do moba bedzie tylko za uiszczeniem eventowej monety niedostepnej z dotacji. Nie bedzie mozna sie teleportowac do 'krytycznych' mobow lub Raid Bossow.
Niestety, pójście w czysty H5 raczej zniechęci więcej osób niż te customy odstraszą.
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Na siłę chcesz zrobić jakąś hybryde low-mid rate. Przez 10 lat grania BD praktycznie tylko BDstwierdzam że dając na x3 nie retailow buff time zabijesz sens grania BD/SWS. Bo po co mieć aktiv supp skoro Dance/songi będą trwały te 30 min. Pt będą wolały wziąć 2 dd a supp odpalić na boxie.
Cytat: aqq123 w Kwiecień 29, 2016, 12:43:55 PM
Na siłę chcesz zrobić jakąś hybryde low-mid rate. Przez 10 lat grania BD praktycznie tylko BDstwierdzam że dając na x3 nie retailow buff time zabijesz sens grania BD/SWS. Bo po co mieć aktiv supp skoro Dance/songi będą trwały te 30 min. Pt będą wolały wziąć 2 dd a supp odpalić na boxie.
Na siłę nie chcę zrobić nic. Szukam praktycznych rozwiązań. Gdyby serwer mial low populacje to retailowy czas trwania bufow wyrządzi większe szkody.
A moim celem, ogłaszając sie na tym forum, jest tylko i wylacznie poznanie opinii takich graczy jak Ty. Bo ja uwielbiam dłubać przy serwerze. Ale bez wiedzy i ekspertyzy doswiadczonych graczy zrobię bałagan.
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Cytat: aqq123 w Kwiecień 29, 2016, 12:43:55 PM
Na siłę chcesz zrobić jakąś hybryde low-mid rate. Przez 10 lat grania BD praktycznie tylko BDstwierdzam że dając na x3 nie retailow buff time zabijesz sens grania BD/SWS. Bo po co mieć aktiv supp skoro Dance/songi będą trwały te 30 min. Pt będą wolały wziąć 2 dd a supp odpalić na boxie.
+1
Zabijesz aktywnych bd/sws :)
Mi custom nie przeszkadza, o ile jest dobrze przemyślany i fajnie się gra z tymi zmianami.
Cytat: Sybar w Kwiecień 29, 2016, 12:17:19 PM
Moja jedyną obawą jest to, że w przypadku braku chętnego do rozdawania tańców i songów w party nieszczesnicy latali by bez owych buffów. Albo stawiali owych na DualBox, co było by uciążliwe.
Z wiadomych względów nie będzie się opłacało kupować Tańca w mieście trwającego 2 minuty.
Na początku zastanawiałem się nad wszystkimi buffami trwającym 1h. I wykorzystać w pełni Sell Buff jako odpowiednik Buff Managera etc.
Poważne party i tak weźmie support classy aby nie biegać do miasta co godzine. Zwłaszcza, ze nie będzie Global Gate Keepera.
No i wolał bym uniknąć manipulowania klasami bo to zazwyczaj kończy się chaosem ;)
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Doświadczenie podpowiada mi, że zamiast aktywnych buferów większość postawi sobie swojego boxa z offline buff shopem na lokacji, na której expi :P
Cytat: Shanique w Kwiecień 29, 2016, 01:18:02 PM
Cytat: Sybar w Kwiecień 29, 2016, 12:17:19 PM
Moja jedyną obawą jest to, że w przypadku braku chętnego do rozdawania tańców i songów w party nieszczesnicy latali by bez owych buffów. Albo stawiali owych na DualBox, co było by uciążliwe.
Z wiadomych względów nie będzie się opłacało kupować Tańca w mieście trwającego 2 minuty.
Na początku zastanawiałem się nad wszystkimi buffami trwającym 1h. I wykorzystać w pełni Sell Buff jako odpowiednik Buff Managera etc.
Poważne party i tak weźmie support classy aby nie biegać do miasta co godzine. Zwłaszcza, ze nie będzie Global Gate Keepera.
No i wolał bym uniknąć manipulowania klasami bo to zazwyczaj kończy się chaosem ;)
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Doświadczenie podpowiada mi, że zamiast aktywnych buferów większość postawi sobie swojego boxa z offline buff shopem na lokacji, na której expi :P
Buff Sklepy bedzie mozna postawić tylko w strefach handlu, tak samo jak inne sklepiki wiec ten problem powinien byc zalatwiony :)
Zastanawiam sie nad DualBoxem. Czy nie zakazac kompletnie. Oczywiście zdaję sobie sprawę z ryzyka i tego ze ukaram normalnych graczy bo Ci co mają wiedze i tak pewnie obejda zabezpieczenie.
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
IMO main +1 box +1 off shop powinno być ok.
połączenie low z mid + rzeczy za donate dające boost (PA) + features, które mają utrudniać zycie, a tego nie robią a tylko irytują.
IMO. mowisz tyle ze nie chcesz broni armorów w donate, to ja Ci mowie ze wolalbym niech beda clean vespery za donate, a nie to Premium Account :P
Skupiłbym się na innych modyfikacjach, a nie drop itemów z killa w PVE.
Nie mam nic do donate, może być, w dodatkowo w H5 masz tyyyyyyyyyyle rzeczy do wstawienia w donate.
Zrób normalny Low Rate, donate na cloaks, head accesories, a nawet jakies kurde enchanty/GC i inne o które w H5 łatwo, pozostaw normalny craft od S grade (w h5 i tak dużo), questy retail, gatekeeper retail, 7s retail, buffy np. 30min+dance 2/4min itd.
Dobre pomysły do custom:
- mana pot/qhp z crafta
- ograniczenie boxów do 2-3+1 offline shop
- champion mobs
Z takimi ustawieniami napewno bedziesz mial community jakiestam :) + dobra reklama.
Retail quest na 2 profesje? Pociąłbym sie chyba.
Co do doty... wydaje mi się, że wrzucanie w dotę itemów typu GC na serwerze x3 to p2w. Chyba RaMi jestes przyzwyczajony do x20 :D
Ile ludzi, tyle pomysłów. Nie dogodzisz każdemu.
chodzi mi o to ze o Gc jest relatywnie łatwo w h5 - dropią z mobów
a takie Premium Acc? zrobi ci z serwera x3 serwer x10 :p to jest p2w :p
Cytat: haran w Kwiecień 29, 2016, 02:46:38 PM
Chyba RaMi jestes przyzwyczajony do x20 :D
gram teraz na classicu, questy mi nie straszne ;p
Cytat: RaMi w Kwiecień 29, 2016, 02:42:06 PM
połączenie low z mid + rzeczy za donate dające boost (PA) + features, które mają utrudniać zycie, a tego nie robią a tylko irytują.
IMO. mowisz tyle ze nie chcesz broni armorów w donate, to ja Ci mowie ze wolalbym niech beda clean vespery za donate, a nie to Premium Account :P
Skupiłbym się na innych modyfikacjach, a nie drop itemów z killa w PVE.
Nie mam nic do donate, może być, w dodatkowo w H5 masz tyyyyyyyyyyle rzeczy do wstawienia w donate.
Zrób normalny Low Rate, donate na cloaks, head accesories, a nawet jakies kurde enchanty/GC i inne o które w H5 łatwo, pozostaw normalny craft od S grade (w h5 i tak dużo), questy retail, gatekeeper retail, 7s retail, buffy np. 30min+dance 2/4min itd.
Dobre pomysły do custom:
- mana pot/qhp z crafta
- ograniczenie boxów do 2-3+1 offline shop
- champion mobs
Z takimi ustawieniami napewno bedziesz mial community jakiestam :) + dobra reklama.
Jednak stara prawda mówiąca o tym, że ilu ludzi, tyle pomoslów jak najbardziej i w tym przypadku jest aktualna :)
Dla mnie bronie, zbroje, enchanty, GCM itd sa jak najbardziej P2W. Konto Premium zwieksza tepo w jakim gracz leveluje i zdobywa nowe skille; nie zapewnia ono innej przewagi. Jeszcze nie slyszłem aby ktoś definiował kompletne przedmioty i enchanty jako nie p2w, w szczegolnosci na serwerach z low XP.
Jezeli dal bym bronie i zbroje do Donate to na dobra sprawe powinienem dodac tez GM Shop z tymi samymi przedmiotami, bo inaczej to gdzie bylo by to fair?
Oprocz tego dropu przedmiotow po smierci nie jestem w stanie odizolowac ani jednego custom feature, ktory by bardziej irytowal niz pomagal. A lista dostepnych customow jest dosyc dluga. Pokusze, sie nawet stwierdzic ze ani jeden z silnikow nie zapewnia nikomu przewagi nad innymi graczami. Nic nie jest zablokowane 'pay wallem' :)
Mysle, ze jak serwer wejdzie w faze bety i bedzie mozna sie zalogowac i zobaczyc jak wszystko 'w praniu' wyglada tylko wtedy uzyska sie pelen obraz.
Cytat: haran w Kwiecień 29, 2016, 02:46:38 PM
Retail quest na 2 profesje? Pociąłbym sie chyba.
Co do doty... wydaje mi się, że wrzucanie w dotę itemów typu GC na serwerze x3 to p2w. Chyba RaMi jestes przyzwyczajony do x20 :D
Ile ludzi, tyle pomysłów. Nie dogodzisz każdemu.
Masz skrócony q za 3kk wiec looz ;)
Mi się marzy low rate z retail buff timem + jakieś małe custom ala champion moby itp. A w donate: mounty, agationy, runy, jakieś itemy do vita też ą jeszcze ok ale bronie, armory, gcm, ennhanty retail. H5 jest i tak prostą kroniką. Co do PA to może być :)
Widze ze najwiecej do powiedzenia maja serwerowe skoczki. Ta i tak pogracie 3 tygodnie i bedzie bol dupy ze to i tamto i jeb na drugi serwer. Do tego przy dobrym onile bedzie sianie propagandy ze serwer "dead" i namawianie wszystkich do okola na emo quit. Typowa cebula elo.
Cytat: emtehade w Kwiecień 29, 2016, 09:52:28 PM
Widze ze najwiecej do powiedzenia maja serwerowe skoczki. Ta i tak pogracie 3 tygodnie i bedzie bol dupy ze to i tamto i jeb na drugi serwer. Do tego przy dobrym onile bedzie sianie propagandy ze serwer "dead" i namawianie wszystkich do okola na emo quit. Typowa cebula elo.
Wypraszam sobie skoczka :)
Jednak dobrze, że to oni mają sporo do powiedzenia, bo widzieli masę serwerów, na których były zarówno dobre jak i złe pomysły wprowadzane.
Osobiście nie jestem coś przekonany do tego buffa, ale chciałbym z ciekawości zobaczyć jak to wygląda.
Cytat: emtehade w Kwiecień 29, 2016, 09:52:28 PM
Widze ze najwiecej do powiedzenia maja serwerowe skoczki. Ta i tak pogracie 3 tygodnie i bedzie bol dupy ze to i tamto i jeb na drugi serwer. Do tego przy dobrym onile bedzie sianie propagandy ze serwer "dead" i namawianie wszystkich do okola na emo quit. Typowa cebula elo.
wniosłeś do tematu, no to elo!
Strona prowizorycznie postawiona. Czekam, aż hosting zakończy optymizacje bo troszkę powoli się ładuje. W miare czasu dodam kolejne działy. Rejestracja juz chyba działa. Pozdrawiam
www.forgeofgods.eu
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Cytat: emtehade w Kwiecień 29, 2016, 09:52:28 PM
Widze ze najwiecej do powiedzenia maja serwerowe skoczki. Ta i tak pogracie 3 tygodnie i bedzie bol dupy ze to i tamto i jeb na drugi serwer. Do tego przy dobrym onile bedzie sianie propagandy ze serwer "dead" i namawianie wszystkich do okola na emo quit. Typowa cebula elo.
Odezwał się gostek który gra na Talesie, GreenWord, Lionna czyli na najgorszych 2 tyg. midach hahaha hahaha A co do typowej cebuli to twój post jest nią przepełniony.
Cytat: emtehade w Kwiecień 29, 2016, 09:52:28 PM
Widze ze najwiecej do powiedzenia maja serwerowe skoczki. Ta i tak pogracie 3 tygodnie i bedzie bol dupy ze to i tamto i jeb na drugi serwer. Do tego przy dobrym onile bedzie sianie propagandy ze serwer "dead" i namawianie wszystkich do okola na emo quit. Typowa cebula elo.
Jestem w miare nowy na tym forum i chyba nie poznałem jeszcze wszystkich wyjadaczy aby zrozumieć o kogo dokładnie może chodzić :)
W każdym bądź razie, w duszy Twojego przekazu, wspomne tylko że jako admin już przerabialem mase ludzi którzy podpinaja się pod development ze swoimi taczkami pełnymi wiedzy. Okazuje się, że 'się znają' i że 'są pro' w każdym aspekcie a jak się później okazuje, że serwer nie będzie w 100% taki jak ONI chcą to robią rage quit.
Łatwo się patrzy i ocenia z poziomu gracza, od strony admina rzeczy już nie jednoznacznie i tak lekko wyglądają. No i Vice Versa gdy admin myśli, że dobry serwer się stawia w 5 minut a gracze to lemingi. ;)
Pozdro 600!
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Strona postawiona, serwery odpalone pod testy. Na razie w prawie końcowych ustawieniach, ale postaram sie w najbliższym czasie dodac jakieś ułatwienia do testowania.
Będę musiał zmienić grupę docelową bo serwer idzie w casualowe klimaty. Na taki tylko serwer starczy mi czasu i sam na razie wolę grać na takim.
Z systemów w grze nie dokończony jest Sell Buff Engine, czekam na nowy taki jak z opisu; ponadto moby jeszcze nie są podkoksowane. Tak poza tym wszystko jest. Achievement system nie ma dobranych nagród i wymagań więc będzie często resetowany.
Jak znajdę wiecej czasu to wszystko ogarnę i pójdę na przód z solidną betą.
Strona działa a więc można korzystać z dobrodziejstw.
Ahhh, no i serwery sa dwa. Jeden klasyczny, bazujący na klasach itd. A drugi to taki MultiSkill for fun.
Pozdrawiam
Hej,
Troszkę się działo na serwerach więc postanowiłem napisać krótkie uaktualnienie.
(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi0.wp.com%2Fwww.dwarven-manufacture.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2016%2F05%2FHigh-Five-Logo.png%3Ffit%3D268%252C118&hash=2a704af38ec24750f84d4a7fb79c89846e165b96)
Największą zmianą jest dodanie modyfikatora do statystyk mobów i Raid Bossów. Obecnie obie grupy mają x2 HP, x1.2 p.Attack/m.Attack , x1.3 p.Def/m.Def , x1.2 attack speed. Oznacza to, że walka stała się dużo trudniejsza. Teraz tylko pozostaje dobranie nagród z różnych źródeł aby nie zmęczyć nikogo psychicznie ;). Poczatkowe moby są jeszcze ok, ale wypuszczenie się za daleko to już 'pewna' śmierć.
Serwer bazujący na standardowym układzie klas otrzyma podobny update ale nie aż tak hardcorowy.
(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi0.wp.com%2Fwww.dwarven-manufacture.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2016%2F05%2Fhelios_logo.png%3Fresize%3D300%252C83&hash=e3cc8994ec501d400fffb9fb608b9dad82b0bd1c)
Chciałem również ogłosić, że postawiłem trzeci serwer pod testy. Helios, nie tylko z nazwy bo to jest faktycznie Lineage 2: Helios, będzie aktualizowany wraz z rozwojem samych plików serwerowych. Na razie wczesna beta, ale aktualizacje są wpuszczane każdego dnia. Wszystko dzięki chłopakom z L2Junity. Pliki są płatne, więc otrzymuje wsparcie od developerów. Wystarczy zgłaszać błędy a z czasem będą one naprawione. Zapraszam wszystkich chętnych.
Więcej informacji na naszej stronie.
www.dwarven-manufacture.com (http://www.dwarven-manufacture.com)
Do usłyszenia :)
Drogie Krasnoludy,
Wraz z rozwojem serwera Helios wstrzymuję prace nad High Five bazującym na standardowym układzie klas. Nie widzę sensu konkurowania z innymi serwerami a pozyskany czas wolę poświęcić pozostałym serwerom. Helios bardzo szybko się rozwija i osobiście wolę odkryć nową kronikę niż trwać przy oklepanym już troszkę H5.
High Five - Multi Skill za nie długo przejdzie w fazę końcowej bety w trakcie której zdobyte doświadczenie i przedmioty nie zostaną usunięte gdy przejdziemy do pełnego live. To takie podziękowanie i chęć lekkiego startu. Nie interesuje mnie Wielkie Otwarcie.
Sam projekt przyciągnął już parę fajnych graczy, którzy aktywnie uczestniczą w rozwoju serwera. Społeczność nie jest duża ale klimatyczna więc mój cel jest powoli osiągany.
Zapraszam wszystkich zainteresowanych na naszą stronę/forum, fan-page na FaceBooku oraz do dyskusji tutaj.
http://www.dwarven-manufacture.com/ (http://www.dwarven-manufacture.com/)
Pozdrawiam
Sybar
Witam,
Mam przyjemność ogłosić, że ostatni etap bety serwera High Five MultiSkill rozpocznie się 08.10.2016.
Serwer jest już prawie gotowy a ostatni etap bety ma na celu dopracowanie szczegółów i płynne przejście do live. Po rozpoczęciu tego etapu nie planuję wymazania bazy danych. Cały postęp zostanie zachowany. Jedynym wyjątkiem może być jakaś katastrofa lub nadużycie ze strony graczy.
Wszyscy którzy uczestniczyli w becie zostaną teraz wynagrodzeni w zależności od ich wkładu. Nagrodami głównie będą to akcesoria, konta premium oraz punkty do Premium Sklepu. Dla tych którzy byli z nami najdłużej przewidział coś specjalnego.
To ważny etap i ciesze się, że cała ta ciężka praca którą włożyłem w rozwój serwera w końcu zaowocuje.
Pozdrawiam i do zobaczenia na serwerze Dwarven Manufacture.
Sybar
Cytat: Sybar w Październik 04, 2016, 09:21:10 AM
Witam,
Mam przyjemność ogłosić, że ostatni etap bety serwera High Five MultiSkill rozpocznie się 08.10.2016.
Serwer jest już prawie gotowy a ostatni etap bety ma na celu dopracowanie szczegółów i płynne przejście do live. Po rozpoczęciu tego etapu nie planuję wymazania bazy danych. Cały postęp zostanie zachowany. Jedynym wyjątkiem może być jakaś katastrofa lub nadużycie ze strony graczy.
Wszyscy którzy uczestniczyli w becie zostaną teraz wynagrodzeni w zależności od ich wkładu. Nagrodami głównie będą to akcesoria, konta premium oraz punkty do Premium Sklepu. Dla tych którzy byli z nami najdłużej przewidział coś specjalnego.
To ważny etap i ciesze się, że cała ta ciężka praca którą włożyłem w rozwój serwera w końcu zaowocuje.
Pozdrawiam i do zobaczenia na serwerze Dwarven Manufacture.
Sybar
WG mnie wybraliście złą kronikę. Trzeba było celować w Interlude.
H5 to i tak stara kronika, a ze starych to Interlude cieszy się największym uznaniem. l2j miało zawsze to do siebie, że gonili najnowsze kroniki a mieli niedopracowane features jeszcze z czasów c1. Czyli i że tak nie dostaniemy wszystkich features z Lineage 2, dodatkowo kronika ni w kij ni w oko. Są w tej chwili 2-3 forki dawnego l2jserver które rozwijają Interlude. A jako, że NCSoft i tak potrafił zamknąć serwery oparte na l2j jak i sam projekt to najlepiej było wziąć pliki retailowe PTS i przy nich grzebać.
Dyskusja nad tym, czy postać ma dropić itemy po śmierci czy nie jest śmieszna w obliczu nieprawidłowo działających skili postaci.
Ekipa l2j, tzn wszyscy ci którzy grzebią w javie powinni skupić się i napisać dobry silnik skilów dla klas i npc, bo to jest największa wada l2j. Iść na server tylko dla craftu? No sorry, Lineage 2 to przede wszytki walki pomiędzy graczami i siege.
Cytat: Li w Październik 07, 2016, 06:16:49 AM
Cytat: Sybar w Październik 04, 2016, 09:21:10 AM
Witam,
Mam przyjemność ogłosić, że ostatni etap bety serwera High Five MultiSkill rozpocznie się 08.10.2016.
Serwer jest już prawie gotowy a ostatni etap bety ma na celu dopracowanie szczegółów i płynne przejście do live. Po rozpoczęciu tego etapu nie planuję wymazania bazy danych. Cały postęp zostanie zachowany. Jedynym wyjątkiem może być jakaś katastrofa lub nadużycie ze strony graczy.
Wszyscy którzy uczestniczyli w becie zostaną teraz wynagrodzeni w zależności od ich wkładu. Nagrodami głównie będą to akcesoria, konta premium oraz punkty do Premium Sklepu. Dla tych którzy byli z nami najdłużej przewidział coś specjalnego.
To ważny etap i ciesze się, że cała ta ciężka praca którą włożyłem w rozwój serwera w końcu zaowocuje.
Pozdrawiam i do zobaczenia na serwerze Dwarven Manufacture.
Sybar
WG mnie wybraliście złą kronikę. Trzeba było celować w Interlude.
H5 to i tak stara kronika, a ze starych to Interlude cieszy się największym uznaniem. l2j miało zawsze to do siebie, że gonili najnowsze kroniki a mieli niedopracowane features jeszcze z czasów c1. Czyli i że tak nie dostaniemy wszystkich features z Lineage 2, dodatkowo kronika ni w kij ni w oko. Są w tej chwili 2-3 forki dawnego l2jserver które rozwijają Interlude. A jako, że NCSoft i tak potrafił zamknąć serwery oparte na l2j jak i sam projekt to najlepiej było wziąć pliki retailowe PTS i przy nich grzebać.
Dyskusja nad tym, czy postać ma dropić itemy po śmierci czy nie jest śmieszna w obliczu nieprawidłowo działających skili postaci.
Ekipa l2j, tzn wszyscy ci którzy grzebią w javie powinni skupić się i napisać dobry silnik skilów dla klas i npc, bo to jest największa wada l2j. Iść na server tylko dla craftu? No sorry, Lineage 2 to przede wszytki walki pomiędzy graczami i siege.
Zdaję sobie sprawę, że Interlude jest w większości przypadków stabilniejszą kroniką gdy ma się pliki bazujące na javie. Dla mnie bardziej interesujące jest High Five. To wszystko sprowadza się tylko i wyłącznie do preferencji.
Dwarven Manufacture jest małym projektem nie nastawionym na dużą populacje. Wszystko rozwija się w swoim tępie i zgodnie z tym jaką ja mam wizję na swój własny serwer. I to jest właśnie najlepsze, prywatny serwer może być tym czym zechcemy aby był.
Jak każdy inny serwer, java czy off, błędy były i będą. Z czasem może być tylko lepiej.
Serwer jest nastawiony na PvE i Craft. Ale każdy będzie robił to co lubi najbardziej.
Pozdrawiam
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Cytat: Sybar w Październik 07, 2016, 08:59:57 AM
Zdaję sobie sprawę, że Interlude jest w większości przypadków stabilniejszą kroniką gdy ma się pliki bazujące na javie. Dla mnie bardziej interesujące jest High Five. To wszystko sprowadza się tylko i wyłącznie do preferencji.
Dwarven Manufacture jest małym projektem nie nastawionym na dużą populacje. Wszystko rozwija się w swoim tępie i zgodnie z tym jaką ja mam wizję na swój własny serwer. I to jest właśnie najlepsze, prywatny serwer może być tym czym zechcemy aby był.
Jak każdy inny serwer, java czy off, błędy były i będą. Z czasem może być tylko lepiej.
Serwer jest nastawiony na PvE i Craft. Ale każdy będzie robił to co lubi najbardziej.
Pozdrawiam
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Bardzo szanuję twoje indywidualne podejście, koncepcję i wytrwałość, ale wybacz, sensu w tym nie widzę żadnego.
Z tego co wiem, L2jUnity rozwija a i to się kończy, Infinite Odyssey (ekipa się wykrusza, są posty na maxcheaters).
Twój pomysł to zaprzeczenie idei Lineage 2 - MMO, uwierz, nic tak nie robi tej gry, jak masowa ilość graczy na serwerze o każdej porze dnia i nocy.
Gdybyś wziął pliki od acisa miałbyś przynajmniej dodatkową silę roboczą, bo oni systematycznie wypuszczają wersję opensource, co 2-3 miesiące, z różnymi poprawkami. Wasz koder miałby ułatwione życie. Są ponoć świetne pliki do wzięcia, ale za grubą kasę, oparte na indywidualnym, zamkniętym do tej pory projekcie pewnego Francuza, L2Tenkai, czytałem opinię developerów którzy testowali jego server, same pochlebne, człowiek przez chyba 10 lat tworzył indywidualnie emulator servera, ponoć działa masę rzeczy, które nie działały na l2jserver. Ma postawiony server demo, można się zalogować i samemu protestować. Problem w tym taki, że chce chyba kilka tysięcy € za swoje pliki. Hajtnął się i już nie ma czasu rozwijać projektu. Jedyna , dla nas, nadzieja, ze nikt tego nie kupi i wypuści pliki jako opensource.
To takie tylko luźne uwagi, wiem, że pewnie zabrnęliście z pracami tak daleko, ze sensu nie ma wracać do innej kroniki, oglądając twój projekt widzę, że poważnie podchodzisz do swojego pomysłu, ale, powtórzę, sam pomysł z punktu widzenia przeciętnego gracza jest trochę nie teges..... A szkoda, bo w dobie serwerów na kilka tygodni twoje angażowanie i wytrwałość mogłyby zaowocować dobrym serwerem dla wszystkich graczy. A tak skończysz prawdopodobnie z dziwakami po Arsleornie (czy jak tam się nazywa ten polski "klimatyczny RPG" serwer)
[edit]
ups, sry, dopiero teraz gdzieś znalazłem, że ty z Allseronem masz coś wspólnego. Sorry, ale idea Allserona była totalnym wypaczeniem l2. Mam nadzieję, że się nie obraziłeś za tego 'dziwaka"
[/edit]
Cytat: Li w Październik 07, 2016, 09:53:44 AM
Cytat: Sybar w Październik 07, 2016, 08:59:57 AM
Zdaję sobie sprawę, że Interlude jest w większości przypadków stabilniejszą kroniką gdy ma się pliki bazujące na javie. Dla mnie bardziej interesujące jest High Five. To wszystko sprowadza się tylko i wyłącznie do preferencji.
Dwarven Manufacture jest małym projektem nie nastawionym na dużą populacje. Wszystko rozwija się w swoim tępie i zgodnie z tym jaką ja mam wizję na swój własny serwer. I to jest właśnie najlepsze, prywatny serwer może być tym czym zechcemy aby był.
Jak każdy inny serwer, java czy off, błędy były i będą. Z czasem może być tylko lepiej.
Serwer jest nastawiony na PvE i Craft. Ale każdy będzie robił to co lubi najbardziej.
Pozdrawiam
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Bardzo szanuję twoje indywidualne podejście, koncepcję i wytrwałość, ale wybacz, sensu w tym nie widzę żadnego.
Z tego co wiem, L2jUnity rozwija a i to się kończy, Infinite Odyssey (ekipa się wykrusza, są posty na maxcheaters).
Twój pomysł to zaprzeczenie idei Lineage 2 - MMO, uwierz, nic tak nie robi tej gry, jak masowa ilość graczy na serwerze o każdej porze dnia i nocy.
Gdybyś wziął pliki od acisa miałbyś przynajmniej dodatkową silę roboczą, bo oni systematycznie wypuszczają wersję opensource, co 2-3 miesiące, z różnymi poprawkami. Wasz koder miałby ułatwione życie. Są ponoć świetne pliki do wzięcia, ale za grubą kasę, oparte na indywidualnym, zamkniętym do tej pory projekcie pewnego Francuza, L2Tenkai, czytałem opinię developerów którzy testowali jego server, same pochlebne, człowiek przez chyba 10 lat tworzył indywidualnie emulator servera, ponoć działa masę rzeczy, które nie działały na l2jserver. Ma postawiony server demo, można się zalogować i samemu protestować. Problem w tym taki, że chce chyba kilka tysięcy € za swoje pliki. Hajtnął się i już nie ma czasu rozwijać projektu. Jedyna , dla nas, nadzieja, ze nikt tego nie kupi i wypuści pliki jako opensource.
To takie tylko luźne uwagi, wiem, że pewnie zabrnęliście z pracami tak daleko, ze sensu nie ma wracać do innej kroniki, oglądając twój projekt widzę, że poważnie podchodzisz do swojego pomysłu, ale, powtórzę, sam pomysł z punktu widzenia przeciętnego gracza jest trochę nie teges..... A szkoda, bo w dobie serwerów na kilka tygodni twoje angażowanie i wytrwałość mogłyby zaowocować dobrym serwerem dla wszystkich graczy. A tak skończysz prawdopodobnie z dziwakami po Arsleornie (czy jak tam się nazywa ten polski "klimatyczny RPG" serwer)
[edit]
ups, sry, dopiero teraz gdzieś znalazłem, że ty z Allseronem masz coś wspólnego. Sorry, ale idea Allserona była totalnym wypaczeniem l2. Mam nadzieję, że się nie obraziłeś za tego 'dziwaka"
[/edit]
Dzięki za otwarte podejscie do tematu. Niestety za często konstruktywna krytyka jest tłamszona przez zwykłe buractwo. Jak zawsze, z miłą chęcią poznaje opinię innych graczy.
Pliki serwerowe High Five mam płatne. Developer z owego projektu zajmuje się naprawą błędów i ulepszanie paczki. Ja sam mam minimalną wiedzę na temat javy więc od tej kwesti mam paru zaprzyjaźnionych developerów.
Dwarven Manufacture to moje hobby, nic więcej. Nawet jeżeli miał bym czas na poważny projekt to i tak o wiele większej populacji bym nie miał. Najzwyczajniej w świecie, mój serwer jest za trudny. Dużo mocniejsze moby, niski XP, brak darmowych przedmiotów oraz kilka innych elementów, które po prostu mają utrudnić rozgrywkę. Co wbrew pozorom przyciąga ludzi. Ponadto, przez to że nie idę w masówkę mam zerową tolerancję dla botów, krętaczy i ogólnego chamstwa. Ci którym ten styl pasuje będą chcieli grać, reszta ominie serwer bokiem.
Zawsze staram się grać w otwarte karty i jasno prezentować czym mój projekt jest a czego nie należy się po nim spodziewać. Dwarven Manufacture to twór niszowy i takim pozostanie bo ja na taki mam i czas i ochotę :)
Nie ufaj wszystkiemu co piszą na MXC. Z l2jUnity jestem już trochę czasu i gadam z całą ekipą codziennie. Wiem jakie mają cele i jak projekt się rozwija. Nie ma drugiego takiego teamu, który szedł by tak głęboko w jakość zamiast ilość. To nie Mobius aby wciskać customowe rozwiązania byle by było kolorowo. Serwer testowy stoi a na forum robie co tygodniowy changelog więc można Heliosa testować na takim etapie na jakim się znajduje. Pliki mam też płatne, więc najnowsze. A ludzie od projektu sie odbijają bo większość albo chce darmowe pliki albo nie zdaje sobie sprawy, że dopracowanie najnowszej kroniki Lineage 2 będzie jeszcze trwało i trwało. Tu naprawdę chodzi o jakość.
W sobotę startuję z ostatnim etapem bety, już bez kasacji bazy danych. Mam już kilku zapaleńców którzy chcą grać i z projektem sa już ładne parę miesięcy. Ich pasja mnie cieszy tak jak kreowanie swojego własnego serwera L2. A o to w tym chodzi.
A o przetrwanie Allserona trochę walczyłem ale na tym kończy się mój związek z tym serwerem. Więc spoko :)
Pozdrawiam
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
AFAIK ten serwer jest już online.
Jak długo będzie nie wiem, śmiem wątpić by ktokolwiek na nim grał.
Sybar chyba zapomniał uaktualnić wpisy na forach.
Tak, serwer wystartował i przyciągnął mase graczy włącznie z całymi klanami. Online oscyluje pomiędzy 5,000 a 8,000 wieczorami.
Oczywiście żartuję. Zazwyczaj jest 10 - 15 graczy co nie jest najlepszym wynikiem ale tak naprawdę odzwierciedla to czym Dwarven Manufacture MutiSkill jest, tylko takim hobby dla mnie. Zawsze będę grał w otwarte karty jeżeli chodzi o to czym mój serwer jest. Nie interesuje mnie sciemnianie i popowanie licznika online.
Rozpocząłem pracę nad równoległym serwerem bazującym na układzie klas. Czyli standardowy Lineage 2 role play. Bardzo skoncentrowany na craft, bez dualboxu, bez NPC Buffera, zbliżony do retailu czas trwania buffów, buff shop od graczy itd. Możliwe też, że support klasy otrzymają bonusy bo moby, tak jak w MultiSkill, będą silniejsze. Serwer casualowy na niskich x2 rates z masą bonusów do XP/SP/Dropu itd. Sam drop na poziomie x12 ze wzgledu na nacisk na craft.
Helios nadal otrzymuje sporą dawkę poprawek każdego dnia. Pełna GeoData już włączona od jakiegoś czasu. L2JUnity ma 2 nowych developerów więc zespół rosnie w siłę. Dołączył do nich też ten Francuz (który jest Hiszpanem :)), twórca L2Tenkai. Nic dodać, nic ująć.
Zainwestował też w 'profesjonalny' anty bot. Co zaowocowało sporą ilością zablokowanych graczy, którzy "tylko chcieli sprawdzić czy bot działa a jak tak to zaraz by mi o tym powiedzieli". Szansa na zdjęcie blokady jest, ale tylko dla tych co nie cwaniakuja.
Wszystko na spokojnie i relaksie. Ci którzy chcą spróbować low rate w wydaniu Dwarven Manufacture są mile widziani.
Pozdrawiam
Przy takim małym online myślę, że dobrym rozwiązaniem byłoby customowe ograniczenie rozmiaru mapy. 3 zamki, kilka fortec, aden zone + dion + głudio. Dużo dłubania w geodacie i kliencie ale zagęściło by to społeczność.
Bądźmy szczerzy gra była projektowana na online 5k+ nawet te tysiąc osób rozsiane po tak wielkiej mapie sprawia wrażenie pustawego serwera.
I nie mówię o usunięciu mobków z rożnych lokacji a o edycji mapy w kliencie, tp portów, i geodaty(zamiana lokacji w góry i morze, lub niewidoczna ściana). No ale to dużo roboty dla kilkunastu graczy, i może kolidować z poprawkami.
Ruszył już Live serwer, czy to Beta jest?
Cytat: Shanique w Listopad 30, 2016, 04:06:12 PM
Ruszył już Live serwer, czy to Beta jest?
Serwer MultiSkill nie dawno wystartował. Miałem dosyć sporo na głowie i zapomniałem poprosić o przeniesienie.
Jak uporządkuję pierwszy wpis to się zgłoszę do moderatora.
Pozdrawiam
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Cytat: QRQ w Listopad 30, 2016, 01:30:53 PM
Przy takim małym online myślę, że dobrym rozwiązaniem byłoby customowe ograniczenie rozmiaru mapy. 3 zamki, kilka fortec, aden zone + dion + głudio. Dużo dłubania w geodacie i kliencie ale zagęściło by to społeczność.
Bądźmy szczerzy gra była projektowana na online 5k+ nawet te tysiąc osób rozsiane po tak wielkiej mapie sprawia wrażenie pustawego serwera.
I nie mówię o usunięciu mobków z rożnych lokacji a o edycji mapy w kliencie, tp portów, i geodaty(zamiana lokacji w góry i morze, lub niewidoczna ściana). No ale to dużo roboty dla kilkunastu graczy, i może kolidować z poprawkami.
Takie drastyczne trochę.
Ja bym proponował wywalić Hellbound, Gracie, IsleOfPrayer.
Zostawiłbym PI jako ciekawostkę.
Kamaele też bym wywalił, nigdy nie miałem przekonania do tych kurczaków, łamali narrację L2. (BTW wiecie, że na retailu jest ewent pt: "Odeprzyj inwazję kosmitów"? kekekekekeke)
Zaraz zaraz, coś mi ten układ przypomina...
xD
Nie chcę ograniczać świata gry. Wolał bym wprowadzić od czasu do czasu jakieś nowe rozwiązania dla mniej atrakcyjnych lokacji. A Kamaelem nigdy nie grałem wiec chce kurczaka przetestować.
Rzecz w tym, że mi nie przeszkadza bardzo niska populacja. Oczywiście okolice 30 - 50 online było by fajne, ale od samego początku projekt jest nastawiony na to czym obecnie jest. Dwarven Manufacture to nisza bo ani teamu nie ma ani rozmachu; poza tym troszkę ciężko się wkręcić w scene na której dominującą grupą są gracze którzy już wszystko widzieli a przy tym custom ich nie interesuje. Nawet czasu bym nie miał na zarządzanie dużą grupą graczy.
Tak więc MultiSkill będzie nadal funkcjonował w tej samej formie bo są na nim gracze a klasyczny role play będzie z czasem rozwijany. Kręci mnie opcja hardcorowego craftu więc w tym kierunku pójdziemy.
Ps. Jak kurczak miesza w narracji to co dopiero kosmici? :)
Witam,
Dwa dni temu miała miejsce aktualizacja serwera. Dokładna lista zmian jest dostępna pod poniższym linkiem
https://www.dwarven-manufacture.com/21-01-2017-2/
Najważniejszymi elementami aktualizacji były:
Przedłużenie licencji na Anty Bot o kolejny rok.
Zmiana Updatera na taki, który nie korzysta z l2.exe co wprowadza dodatkową warstwe zabezpieczeń.
Silnik kontrolujący statystyki potworów został ulepszony i teraz zwieksza poziom trudności względem poziomu potwora. Czyli nowi gracze maja troszkę łatwiej, gdzie ci na wyższym poziomie odczują zwiekszony poziom trudności.
Maksymalny limit prędkości ataku i castu został zwiekszony o 500.
Zaktualizowano 'Tutorial Guide' tak aby udzielał podstawowych informacji na temat serwera i jego unikalnych ustawień.
Następna aktualizacja wprowadzi nowe nagrody za zabijanie Championów, które w obecnej chwili są twarde jak Raid Bossy. Ponadto, system Enchantu zostanie ulepszony i pozwoli na wymiana scrolli na ich lepsze wersje. Backup Stony zostana usunięte kompletnie z Prime Store.
To tyle na teraz. Zapraszam na naszą stronę i do wspólnej gry.
Pozdrawiam
Zaciekawiła mnie koncepcja serwera. Gra tam ktoś w ogóle? Zacząłbym ale jak mały online to pewnie ciężko będzie expić bez buffów i z bidnym sprzętem.
Hej,
Srednio 15 graczy + sklepy + nie ma dual box. Serwer jest niszowy i prowadzony jako hobby. Jest maly ryneczek a Ci co graja sa pomocni.
O sprzet ciężko bo nie ma GM Shopu a Buff NPC to fuj fuj. Wiec albo nauka buffow/craft albo kupno od innych graczy.
Potwory sa twarde, niekore az 6 razy bardziej od retailowych.
Serwer maly. Jakosc wysoka. Niszowy klimat. Pozdrawiam
Lubie takie ale to jest większy hard core niż retail. Zrobiłem tanka DE bo to lubie ale widze ze wyexpic go to bedzie kosmos. A questy na profki to super pomysł jednak npc buffer by sie przydał skoro moby takie silne to samemu a jeszcze tankiem se mozna w łeb prędziej strzelić. Pogram zobacze
Cytat: skrzydlaty w Luty 05, 2017, 07:49:21 AM
Lubie takie ale to jest większy hard core niż retail. Zrobiłem tanka DE bo to lubie ale widze ze wyexpic go to bedzie kosmos. A questy na profki to super pomysł jednak npc buffer by sie przydał skoro moby takie silne to samemu a jeszcze tankiem se mozna w łeb prędziej strzelić. Pogram zobacze
Adventure Guildsman sprzedaje buffy za PCBangPoints, ktore dostajesz co 10 minut. Poza tym jak zaglosujesz z Community Board to dostaniesz Vote Coiny. Po zabiciu 10 gremlinow Achievement Engine da Ci scrolle z buffami. Sprawdz tez inne achievementy z CB bo jest tam troche dla newbies. W CB jest sekcja Services. Teleportnij sie do New Dwarven Palace. Ktos na pewno ma sklep z buffami otwarty a chlopaki sprzedaja je za 1 VC. Z buffem nie ma problemu.
Nowa wersja Sell Buff pozwoli na tworzenie schemow wiec caly zestaw buffow bedzie do kupna od graczy po wcisnieciu jednego guzika.
Serwer jest ciężki ale daje to satysfakcje.
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Szkoda ze dualboxa ni mozna bo robiłbym równolegle craftera i spoilera. W pt lepszy exp
Cytat: skrzydlaty w Luty 05, 2017, 08:32:01 AM
Szkoda ze dualboxa ni mozna bo robiłbym równolegle craftera i spoilera. W pt lepszy exp
Na MultiSkill nie muszisz sie rozdwajac itd. Mozesz byc i Crafterem i Spoilerem w tym samym czasie.
Tak naprawde to jest to raczej wymagane abys uczyl sie skilli Krasnoludow. W New Dwarven Palace w samym Palacu sa wszyscy nauczyciele od kazdej profesji.
Musze dodac wiecej info tego typu na serwer.
Dla kogoś kto słabo zna angielski ciężko jest sie zorientować czytając teksty NPCów
Cytat: skrzydlaty w Luty 05, 2017, 09:12:05 AM
Dla kogoś kto słabo zna angielski ciężko jest sie zorientować czytając teksty NPCów
Serwer jest anglo-języczny. Wiec znakomita okazja aby sie podszkolic troszke. Retailowe NPC mówią to co mają powiedzieć a wszystkie moje customowe NPC to raczej nie maja dużo tekstu.
Koniec końców to gra RPG więc nie ma ucieczki od czytania :)