Mam pomysł, wypiszecie mi teraz co wam sie NIE PODOBA w interlude, co jest waszym zdaniem zle zrobione a zostało poprawione w późniejszych kronikach. Tylko myślcie ciagle o LOW Rate...
Cytat: Asgota w Listopad 25, 2017, 07:18:38 PM
Mam pomysł, wypiszecie mi teraz co wam sie NIE PODOBA w interlude, co jest waszym zdaniem zle zrobione a zostało poprawione w późniejszych kronikach. Tylko myślcie ciagle o LOW Rate...
1. System Mail Box - przyjemna i użyteczna rzecz
2. Clan Entry (to już z goda) - super sprawa
3. Interfejs h5
4. 85lvl + dyna, vesper, vorpal sets
5. Zróżnicowane areny oly + rozpoczęcie walki z "klatki"
6. Territory Wars
7. Mana vampiric u WC i OL !!
wydzieliłam, żeby było przejrzyściej
Cytat: Zaksur w Listopad 25, 2017, 11:26:01 PM
Cytat: Asgota w Listopad 25, 2017, 07:18:38 PM
Mam pomysł, wypiszecie mi teraz co wam sie NIE PODOBA w interlude, co jest waszym zdaniem zle zrobione a zostało poprawione w późniejszych kronikach. Tylko myślcie ciagle o LOW Rate...
1. System Mail Box - przyjemna i użyteczna rzecz
2. Clan Entry (to już z goda) - super sprawa
3. Interfejs h5
4. 85lvl + dyna, vesper, vorpal sets
5. Zróżnicowane areny oly + rozpoczęcie walki z "klatki"
6. Territory Wars
7. Mana vampiric u WC i OL !!
Chodziło mi raczej o drobne rzeczy jak zmiany w questach itp. A nie o całkowita zmianę kroniki :P
Cytat: Asgota w Listopad 26, 2017, 12:06:22 AM
Chodziło mi raczej o drobne rzeczy jak zmiany w questach itp. A nie o całkowita zmianę kroniki :P
Nie sprecyzowałeś...
Cytat: Shanique w Listopad 26, 2017, 12:36:19 AM
Cytat: Asgota w Listopad 26, 2017, 12:06:22 AM
Chodziło mi raczej o drobne rzeczy jak zmiany w questach itp. A nie o całkowita zmianę kroniki :P
Nie sprecyzowałeś...
W sumie tak, ale można sie domyśleć ze chodzi o Interlude.
klikanie w urnie reagentow ..
ogólnie to bieganie (toi,fog,stakato,4s,it,mos,pi) w tej grze jest dołujące jak się nie ma summonera czy tez nobla...
2tygodnie 7s
wszystkie rb z tabletow po rr npc wstające na nowo
zariche za mocny w pve
lvl crysi 13 na anakazelu
okna epikow
oly feeduja sie jak maja duze ally i wez ich pilnuj codziennie...
Cytat: royy w Listopad 26, 2017, 11:20:16 AM
wszystkie rb z tabletow po rr npc wstające na nowo
Troszkę jaśniej jak możesz.
So do okien Rb i epikow na 200% bedą zmienione.
jaśniejsze wyjaśnienie: po restarcie npc na serwerze można kolejny raz przywołać wszystkie RBki, które są przywoływalne, czyli altary i inne ołtarzyki (normalna rzecz na offach) i koledze się to nie podoba.
Się powtórzę. Brak moba na party są tylko tyrki. Coś jak na HB czy LOA w nowszych kronikach gdzie solo mało kto da radę. Z jakąś szansą na fullfropy to się będzie farmić masowo.
skoro nie będzie buffa w późniejszym etapie gry to nie widzę problemu bo bez party nie zrobisz nic chyba ze masz fun z ciśnięcia na buffach z CH
co do niepodobna mi się to jeszcze
strzelanie/nukowanie przez ściany tak samo przechodzenie przez nie
wyciąganie rb powinien być jakiś range po którym się wraca, rb exp tez jakiś mały
buffblok by się przydał
bieganie za reckami na tateo hahah tego nienawidzę xD te skrypty i ludzie jak na tym zarabiają bo im boty biegają ...
ogólnie to boty spoilowanie, farmienie na łatwych mobach itemow mnie trochę boli ..
u zakena restart mode z twoimy buffami do 61? można to wykorzystać nie wiem czy mi się to podoba xD
ant q do nest niech wchodzą tylko postacie 49
Cytat: royy w Listopad 26, 2017, 02:19:58 PM
strzelanie/nukowanie przez ściany tak samo przechodzenie przez nie
To wina Geodaty, ale tego u nas jakoś nie doświadczyłem. :o
Cytat: royy w Listopad 26, 2017, 02:19:58 PM
wyciąganie rb powinien być jakiś range po którym się wraca, rb exp tez jakiś mały
Mamy ustawiony range RBków, wracają się przy próbie ich wyciągnięcia.
Cytat: royy w Listopad 26, 2017, 02:19:58 PM
buffblok by się przydał
Jest w silniku, tylko czy warto na low rate to włączać?
Cytat: royy w Listopad 26, 2017, 02:19:58 PM
bieganie za reckami na tateo hahah tego nienawidzę xD te skrypty i ludzie jak na tym zarabiają bo im boty biegają ...
Niestety Retail... Ale będziemy pilnować i sprawdzać ten spot.
Cytat: royy w Listopad 26, 2017, 02:19:58 PM
ogólnie to boty spoilowanie, farmienie na łatwych mobach itemow mnie trochę boli ..
Zabezpieczenie przeciwko botom jest, ale jak to wszystko wygląda to każdy wie... Płatne boty będziemy wyłapywać osobiście, postaramy się jeszcze zrobić system reportowania botów.
Cytat: royy w Listopad 26, 2017, 02:19:58 PM
ant q do nest niech wchodzą tylko postacie 49
Można takie coś zrobić, żaden problem. Pytanie co na to reszta graczy?
a przez drzwi ? ze ścianami przejęzyczenie
Cytat: royy w Listopad 26, 2017, 04:52:34 PM
a przez drzwi ? ze ścianami przejęzyczenie
przez drzwi nie przejdziesz bo sa wyłączone strzałki całkowicie ;)
Byłeś w ogóle na becie?
nie wiem czy będę na live a ty o betę pytasz :D
Co się nie podoba?
1. Brak s grade full/recek z dropa/spoila
2. Bezużyteczne epici orfen/Core
3. Dwarf bez skill (fatal strike by się chociaż przydal)
4. 0 bonusów dla nowych graczy
5. Nieużywane spoty
6. Spellbooki za często dropia
7. Scrolle, spellbooki etc się nie stackuja
8. 1 sposób na zdobycie suby/Nobla
9. Łucznicy bez balansu żadnego balansu
10. Za mało slotow na buffy (powinny być oddzielnie buffy, dance song)
11. Brak ma na vampa u WC i PL
12. Oly tylko 2 buffy I do tego są one niesprawiedliwe
13. Brak mozliwosci zdobycia jakis zamiennikow epickow. (nastepne kroniki maja z Olimpiady)
Będę edytował jak się coś przypomni.
A jakby tak oly z h5 przenieść ? :DD
Nie możemy przesadzić bo to jednak Interlude i trzeba jednak jakąś jego cześć zachować.
Z tym możemy coś zrobić:
2. Bezużyteczne epici orfen/Core
4. 0 bonusów dla nowych graczy
6. Spellbooki za często dropia
7. Scrolle, spellbooki etc się nie stackuja
8. 1 sposób na zdobycie suby/Nobla
Z tym to tak 50/50 ale można coś pomyśleć.
13. Brak mozliwosci zdobycia jakis zamiennikow epickow. (nastepne kroniki maja z Olimpiady)
Cytat: Asgota w Listopad 26, 2017, 09:54:37 PM
Z tym to tak 50/50 ale można coś pomyśleć.
13. Brak mozliwosci zdobycia jakis zamiennikow epickow. (nastepne kroniki maja z Olimpiady)
nie masz mozliwosci zrobienia "custom" epikow o statach identycznych jak te z kolejnych kronik i dodania ich do oly sklepu za ngp?
btw, podoba mi sie jak ludzie pisza ze interlude to ostatnia dobra kronika, ale chca miec w cholere ulatwien z goda i h5
Bez problemu moge to zrobić, raczej widziałbym tam custom baiuma i custom zakena tylko 50%-75% ich statystyk.
Ostatnia dobra kronika to h5.
Chcemy Dyna bo zwykłe S to jest przeciętne pod każdym względem. No może light jest ładny.
Nie wiem czy to przez superhaste ale dostaję dmg biegając po schodach w Giran.
Podoba się że wszystko jest dopracowane, stabilne, normalne.
Nie podoba się . brak.
Ktoś się dorwał i robi restarty co 3 minuty :(.
Jakiego drop kalkulatora się trzymać?
Cytat: projektl2 w Listopad 26, 2017, 11:18:49 PM
Ostatnia dobra kronika to h5.
Chcemy Dyna bo zwykłe S to jest przeciętne pod każdym względem. No może light jest ładny.
Nie wiem czy to przez superhaste ale dostaję dmg biegając po schodach w Giran.
Podoba się że wszystko jest dopracowane, stabilne, normalne.
Nie podoba się . brak.
Ktoś się dorwał i robi restarty co 3 minuty :(.
Jakiego drop kalkulatora się trzymać?
Trzymaj się pmfun i będzie OK.
Ja robię te restarty bo naprawiamy kary za zerwanie alliance z ketrą/varka.
Tak ten DMG może być spowodowany speedem 1200+ :P
Mi w Interlude najbardziej przeszkadza to, że nie można tak, jak w takim GoD, zebrać się w party randomów i robić wszystko (a przynajmniej takie miałem wrażenie na GoD) to, co topowe klany w instancji. Mass pvp jakich najczęściej doświadczałem to LAG i spamowanie na pół ślepo skillami.
Wąskie gardła - grałem zwykle magami (warlock, sorc, OL się zdarzył) i reckę na DC glovsy można dropnąć z kilku mobów, albo męczyć toi. No i jeśli online jest, to o to, żeby móc sobie podropić coś bywa ciężko. KSowanie mobów, PKowanie itd.
Farma matsów - wiadomo, spoil. No siedzi się i spoiluje, spoiluje, spoiluje... W branded walki, stakato to już w ogóle...
Recki S grade na armory - 5 lvl ally zajmuje kupę czasu. :(
Generalnie craft nawet lubię, ale nie w sytuacji, gdy muszę zebrać recki, matsy, keye i jeszcze męczyć się o miejsce przy korycie. :(
Feed na oly (co się na to poradzi...), przejmowanie zamków alt clanami, PKowanie praktycznie bez konsekwencji randomów.
Boost powera ze skilli melasow lub p.atk z broni, zeby dalo sie tym grac a nie tylko magami/archerami, ew. dodanie rasha.
Q na sube -> zabicie 30 aniolkow
Mass Sweeper.
Cytat: mattz w Listopad 27, 2017, 07:38:27 AM
Boost powera ze skilli melasow lub p.atk z broni, zeby dalo sie tym grac a nie tylko magami/archerami, ew. dodanie rasha.
Na naszych plikach akurat nie zauważyłem problemu z dmg mele, Glad, Tyr oraz daggery zamiatają ładnie, nawet za bardzo...
Problem w tym mało kto tym gra gdyż nie jest to do walki na range i tu właśnie brak rusha, ale niestety on odpada :(
Cytat: mattz w Listopad 27, 2017, 07:38:27 AM
Q na sube -> zabicie 30 aniolkow
Właśnie zastanawiałem się nad dodaniem tej opcji zamiast baiuma, dla mnie ten baium to błąd i głupota tylko dla fabuły...
Myślę dać zebranie 30 quest itemów które lecą z szansą 30%i powinno to być spoko opcją ;)
Co na to reszta? (ofc odsetek tych co będą grać...)
Quest na sube powinien być prosty. Więc 30 wiesz itemkow może być.
A jaki rate będzie drop/spoila bo to ważne pod względem craft. Raczej wątpię, że komukolwiek chce się robić po 3 alty żeby tylko spoilowac. Rate musi dawać sporo marszów tak aby zwykłym koksaniem można było uzbierać chociaż większa część A resztę dokupić. A nie że na 75 lvlu ja mam matsow tyle że mogę sobie scrafic low D armor :D
Rate x1 Chance x7 amount przy exp x7 byłby idealny i w 100% retail like tak jak wszyscy chca.
Spoil / Drop na moje powinien być x4/x5, a raty EXP/SP x7 do 70, a od 70 do 80 x5. Tak jak ktoś wcześniej wspomniał, wtedy wszyscy gracze zwalniają w danym przedziale lvlowym i spotykają sie na tych samych spotach.
Ew zrobić to fake vitality, czyli odgórny Exp x4/x5 i dzienna runka dla każdego z Exp/SP x2 lub x1.75 wtedy ci co mając więcej czasu zwalniają codziennie po upływie czasu runki, a ci co mniej nadrabiają wtedy przez te powiedzmy 3h. Oczywiście ci co maja po powiedzmy godzinie dziennie mogą wykorzystać nawet jedna runke przez 3 dni (bo działa jak shadow) a resztę przechowywać w wh i wykorzystać np w weekend.
Naprawde nie podoba ci sie ta opcja?
Cytat: Asgota w Listopad 27, 2017, 09:34:23 AM
Spoil / Drop na moje powinien być x4/x5, a raty EXP/SP x7 do 70, a od 70 do 80 x5. Tak jak ktoś wcześniej wspomniał, wtedy wszyscy gracze zwalniają w danym przedziale lvlowym i spotykają sie na tych samych spotach.
Ew zrobić to fake vitality, czyli odgórny Exp x4/x5 i dzienna runka dla każdego z Exp/SP x2 lub x1.75 wtedy ci co mając więcej czasu zwalniają codziennie po upływie czasu runki, a ci co mniej nadrabiają wtedy przez te powiedzmy 3h. Oczywiście ci co maja po powiedzmy godzinie dziennie mogą wykorzystać nawet jedna runke przez 3 dni (bo działa jak shadow) a resztę przechowywać w wh i wykorzystać np w weekend.
Tak casuale się spotkają na tych spotach i będą tam siedzieć miesiącami bo nagle im ego spadł A oni I tak nie mają czasu dużo na grę :) do tego zejdzie im dużo dłużej żeby dogonic topke. Wiec takim czyms zrobisz tylko wiekszosc przepasc miedzy casual be hardcore A powinieneś to zniwelować a nie powiększać.
Cytat: gebaftw w Listopad 27, 2017, 11:17:19 AM
Cytat: Asgota w Listopad 27, 2017, 09:34:23 AM
Spoil / Drop na moje powinien być x4/x5, a raty EXP/SP x7 do 70, a od 70 do 80 x5. Tak jak ktoś wcześniej wspomniał, wtedy wszyscy gracze zwalniają w danym przedziale lvlowym i spotykają sie na tych samych spotach.
Ew zrobić to fake vitality, czyli odgórny Exp x4/x5 i dzienna runka dla każdego z Exp/SP x2 lub x1.75 wtedy ci co mając więcej czasu zwalniają codziennie po upływie czasu runki, a ci co mniej nadrabiają wtedy przez te powiedzmy 3h. Oczywiście ci co maja po powiedzmy godzinie dziennie mogą wykorzystać nawet jedna runke przez 3 dni (bo działa jak shadow) a resztę przechowywać w wh i wykorzystać np w weekend.
Tak casuale się spotkają na tych spotach i będą tam siedzieć miesiącami bo nagle im ego spadł A oni I tak nie mają czasu dużo na grę :) do tego zejdzie im dużo dłużej żeby dogonic topke. Wiec takim czyms zrobisz tylko wiekszosc przepasc miedzy casual be hardcore A powinieneś to zniwelować a nie powiększać.
Wiec dynamika rate odpada w takim przypadku, co z fake vitality? Czyli dziennymi runkami? One każdemu podkręca tempo na 3h.
Fake vitality jest spoko opcja, ale tylko wtedy jeśli drop/spoil też podniesie bo inaczej to już casuale zostaną mega w tyle :D
Dynamic ratę jest opcja Ale jeśli będzie rósł a nie malal.
Cytat: gebaftw w Listopad 27, 2017, 11:30:42 AM
Fake vitality jest spoko opcja, ale tylko wtedy jeśli drop/spoil też podniesie bo inaczej to już casuale zostaną mega w tyle :D
Dynamic ratę jest opcja Ale jeśli będzie rósł a nie malal.
Vitality na h5 dropa nie podnosi i jakoś sie żyje. Moim zdaniem tutaj tez nie powinien podnosić.
No ale to nie jest h5 i tu się liczą dropy/adena od low lvli.
W H5 vitality było po to żeby dogonic innych graczy, gra miała multum tanich commonow i ważne było aby tylko dogonic resztę bo i tak itemy poniżej s się nie liczyły. A później było dużo więcej możliwości na dorobienie sie.
spoil można dodać to do shopa jako runkę na 1-3h, którą można wykupić lub jako premium acc
I co zrobię jak mi się skończy 3 godziny Vita? Pójdę na inną postać albo zacznę ciągać innego box buffera z pełnym Vitem. Zamiast skupiania się na jednym porządnym mainie będzie rozdrobnienie. Spoil 3x to też jest odciąganie ludzi od podstawowej postaci na długie godziny. Jeśli ktoś kiedyś poważnie traktował tą klasę, to wie że dla efektywnego zdobywania materiałów trzeba mieć kilku spoili na różnych levelach od 40.
Ktoś tu chce zrobić wszystko razy 1 a to miało być MID rate. Może być i 3 razy ale dzieciaki które mają dużo czasu nie grają w L2 a dorośli w większości nie będą zarywać nocek. Nawet jeśli ktoś wszystkich przegoni to co? Wskoczy jakieś party grających na zmiany 24 na dobę to 2 dnia będą ganiać w A grade a po tygodniu będzie po grze i nie ma co się przeciwstawiać. Utrudnianie gry to nie jest sposób na zatrzymanie ludzi. Jeśli ktoś gra tylko w weekend przez dzienne vitality będzie pokrzywdzony. Liniowo i bez zbytnich ograniczeń jest prosto, naturalnie i odpowiada wszystkim sposobom gry jakie sobie ludzie wymyślają. Nie można powiedzieć że 3 godziny dziennie będą premiowane a 2 razy po 10 godzin w weekend już nie.
Jeśli ktoś się narobi żeby wbić lvl, zrobić sprzęt to nie po to żeby zaraz kończyć grę. Zresztą jeśli według części z nas gra polega tylko na biciu lewelu to najlepiej robić wipe raz w miesiącu :).
Cytat: projektl2 w Listopad 27, 2017, 05:23:26 PM
Jeśli ktoś gra tylko w weekend przez dzienne vitality będzie pokrzywdzony.
(...)
Nie można powiedzieć że 3 godziny dziennie będą premiowane a 2 razy po 10 godzin w weekend już nie.
ty chyba nie zrozumiałeś pomysłu i wykonania który był zasugerowany defacto przeze mnie
nie będzie żadnego vitality, tej funkcji nie wprowadzą, tylko myślą nad czymś PRZYPOMINAJĄCYM vitality, czymś co jednak działa z deka inaczej
jak już BYŁO wspomniane, byłyby to albo runy dające buffa na expa, albo shadow itemy (efekt ten sam), które miałbyś, jak podawał asgota np. od npc raz na 24 godziny, co znaczyłoby, że NIE MUSISZ dziennie grać np. tych 3 godzin, a mógłbyś owe itemy odkładać i dwa dni z rzędu nie grać wcale, a na weekend przywalić np. 10 godzin pod rząd, a efekt levelowy byłby TEN SAM
marudzisz że utrudniając ludziom grę zniechęcasz ich, że 'jak to tak', co ty masz robić po tych "3" godzinach? no przecież nie expić bo po co? no właśnie po to, że możesz dalej expić by wybić się ponad przeciwników, LUB efektywnie spędzić resztę czasu na czymś INNYM niż expienie, dalej robiąc coś dla swojej GŁÓWNEJ postaci, jak farmienie questów na matsy/spoilanie/handlowanie, więc w czym problem?
coś wspominałeś 'że przecież to miał być mid', z tego co pamiętam to miał być low-mid, jako że voty w ratach były w miarę równo rozłożone pomiędzy wszystkimi opcjami, a to czy x7 to low czy mid zależy czy ktoś gra 2 czy 8 godzin dziennie
jeszcze raz wspomne, ograniczanie expa dziennego miało być dla osób które tu się już wypowiadały o problemie nolajfów, którzy zzergują wszystko i przez nich casuale (których notabene będzie zapewne więcej) nie mogą 'normalnie' grać
każdy wie, że jeżeli nie taka 'motywacja' do expienia maksymalnie 2-3 godziny dziennie, niektórzy wjebią lvl 70 w pierwszy dzień, i jeszcze raz wspomne to, że takie rozwiązanie z boostowanym expem tylko przez pewien okres czasu to MOTYWACJA, motywacja do krótszego expienia, a nie kara za to że nie pracujesz i nie masz co robić z wolnym czasem
Ogolnie to troche odszedlbym od grindu. W IL grind był ekstremalny no tacy juz są koreance. Troszke podpatrzyłbym najnowsze kroniki GOD, zwiekszyłbym exp za questy w early lvl albo jakies daily quest dające sporo expa cos jak w WoW.
Tak trochę poza tematem, ale wam podpowiem w jaki sposób będzie działać wprowadzanie customow, a wiec wybieramy custom który nas interesuje i go tworzymy na serwerze, następnie dajemy ludziom do testów i robimy poprawki, ale najważniejsze jest to aby pliki serwera przed dodaniem customow były w jak najlepszej kondycji.
Reasumując może zamiast spierać sie czy runki są Ok, czy nie Ok może warto sie zalogować na 20min i machnąć jakiś Quest? Sprawdzić jakiś spoil? Istnienie mobow? Może brak obstawy mobow?
Serio to wszystko zjada kupę czasu, a sami wszystkiego nie sprawdzimy...
Czym szybciej pliki bedą gotowe, tym szybciej zaczniemy prace nad ich customozacja...
usunąć destroyera/titana albo znerfić frenzy (w przypadku pve) i ludzie by się uczyli expić na kronice od nowa :D .
a tak poza tym to zawsze jak już się żalę to w interlude (mimo że to moja ulubiona kronika) oprócz powyższego raziła mnie moc i częstotliwość krytów na end game zarówno łuczników, jak i nuków.
Quest na subę skrócony o część z baiumem - jak najbardziej na plus, samo kampienie rbków na toi jest już wystarczające.
A moim zdaniem, im mniej customów tym lepiej. Nie bez powodu Interlude posiada miano najlepszej kroniki L2. Jeżeli zaczniecie mieszać Interlude z H5 i GoD, to kompletnie nic z tego nie wyjdzie. Community L2 to w 90% ludzie z kilkunastoletnim doświadczeniem. W L2 grają automatycznie, wg schematów. Wiedzą ze tego questa się nie robi bo bez sensu, ta lokalizacja jest słaba bo drop/exp ssie itp. Jeżeli chcecie implementować coś na wzór vitality, to nikt nie bedzie expil bez tej runki/shaddowa. Casuale bedą się logować tylko na czas vita, nolify bedą farmić swoje mainy + alty jak na mainie nie bedzie vita. Nerfienie destro to już w ogóle poroniony pomysł. Farmienie RB deskami, nawet tych low lvl to jeden z podstawowych elementów Interluda!! Tak jak napisał Asgota, skupcie się na sprawach podstawowych, tj jakości plików, geodata, skille, poprawny drop/spoil. Dyskusje o customach można na razie odstawić na bok bo jest wiele ważniejszych aspektów gry do przetestowania, które to właśnie utrzymają populacje serwera na przyzwoitym poziomie. Potrzebna jest solidna grupa testerów żeby ten projekt miał przyszłość. Wczorajsze testy QA pokazały ze obecni testerzy przyszli się pobawić a nie testować. Na prośbę admina o wejście na TSa odpowiedziałem bodaj tylko ja oraz kilku znajomych admina. Reszta zadowalała się komendami admina na czacie. Test wyszedł ale jego jakość była mizerna. Namawiam wiec piszących tutaj o bardziej aktywny udział w testowaniu serwera a nie ograniczaniu się jedynie do przedstawiania pomysłów które finalnie ułatwia rozgrywkę. Doprowadzmy ten serwer do jak najbliżej l2off a customy zostawmy sobie na pózniej.
Aż się zalogowałem, żeby napisać.
Jeśli chodzi o quest na sube i baiuma - jak dla mnie super przeżyciem było czekanie (czasami po 3-4 dni) i wejście do Baiuma.
Na serwerze, na którym grałem dawno dawno temu po prostu był teleport na 10 piętro - dalej na nogach :)
Jak dla mnie to powinno się dać kupić/dostać Blooded Fabric i samego Baiuma powinno się potrafić drasnąć.
Dawno nie grałem (w ogóle) a jeszcze dawniej magiem więc zapytam. Czy powinno być tak że magiem (SH) expi się 5 razy szybciej i łatwiej niż wojami? Mag bije po 2000 na podobnym sprzęcie kras po 200. Może przyzwyczaiłem się już do odmulonego spojla na nowszych kronikach. Dziś porównam z tyrkiem. Postaram się też wyspojlować wszystkie recepty do przetwarzania materiałów a jutro na SSy.
Cytat: projektl2 w Listopad 28, 2017, 05:25:31 PM
Dawno nie grałem (w ogóle) a jeszcze dawniej magiem więc zapytam. Czy powinno być tak że magiem (SH) expi się 5 razy szybciej i łatwiej niż wojami? Mag bije po 2000 na podobnym sprzęcie kras po 200. Może przyzwyczaiłem się już do odmulonego spojla na nowszych kronikach. Dziś porównam z tyrkiem.
Dokładnie tak jest, Nuker to typowy super farmer, dlatego tez zawsze od tego ludzie zaczynają.
Deska jest OP i do expa i do RB. Podoba mi się sposób bicia RB na interludzie, ale wtedy deska powinna być średniakiem jeśli chodzi o exp. Czyli podoba mi się limit na target pole
Nie podoba mi się wprowadzanie możliwości kupowania questa na 1 i 2 profe czy to za adene czy za dote, bo uważam to za główną przyczynę, że wielu graczy ma swoją własną armię boxów.
EDIT: Jeszcze nie podoba mi się, że na late game bardziej opłaca się iść spoilować EWS na lower fogu niż bić zwykłe RB. Jak dla mnie każdy RB +70 powinien dropić EWS/BEAS i to ze zwiększoną szansą
Jaka jest szansa,ze serwer wstanie w maju tego roku? Nie wiadomo jak sie nastawiać:)
https://forum.lineage2.com.pl/index.php?topic=61003.msg713847#msg713847
Cytat: camar w Kwiecień 28, 2018, 11:53:34 AM
Deska jest OP i do expa i do RB. Podoba mi się sposób bicia RB na interludzie, ale wtedy deska powinna być średniakiem jeśli chodzi o exp. Czyli podoba mi się limit na target pole
Nie podoba mi się wprowadzanie możliwości kupowania questa na 1 i 2 profe czy to za adene czy za dote, bo uważam to za główną przyczynę, że wielu graczy ma swoją własną armię boxów.
EDIT: Jeszcze nie podoba mi się, że na late game bardziej opłaca się iść spoilować EWS na lower fogu niż bić zwykłe RB. Jak dla mnie każdy RB +70 powinien dropić EWS/BEAS i to ze zwiększoną szansą
A magowie to nie sa op do bicia rb i do expa ? Malo tego sa tez op na pvp juz od najnizszych leveli
A trzymajac sie tematu
Pobawilbym sie i pozmienial nagrody w czesci questow tak by byly bardziej zachecajace do gry
Magowie OP do bicia RB na interlude? To ja chyba na jakiś innych interludach grałem
Magowie na late game pvp to już jest lipa, jeszcze jak na tym serwie będzie cap na m.crit to tym bardziej więc to, że expią szybciej od łuczników jest OK jak dla mnie
gralem na serwerze swiatecznym i gwarantuje Ci ze magowie beda skladac wszystko na mass pvp
m cryty wchodza po 5k na full resie ;) luk czy inna deska moze zapomniec na pvp buffie o full resie magowie beda op do expa i op do pvp
Cytat: camar w Kwiecień 30, 2018, 03:38:22 PM
Magowie OP do bicia RB na interlude? To ja chyba na jakiś innych interludach grałem
Magowie na late game pvp to już jest lipa, jeszcze jak na tym serwie będzie cap na m.crit to tym bardziej więc to, że expią szybciej od łuczników jest OK jak dla mnie
cap będzie ustawiony na 50%.
Cytat: Sheani w Kwiecień 30, 2018, 03:45:21 PM
gralem na serwerze swiatecznym i gwarantuje Ci ze magowie beda skladac wszystko na mass pvp
m cryty wchodza po 5k na full resie ;) luk czy inna deska moze zapomniec na pvp buffie o full resie magowie beda op do expa i op do pvp
Na świątecznym serwerze cap był wyłączony, magowie osiągali ~80/90% cryta przy epikach i WM, co nie było trudne :)
Ogólnie świąteczny server wyglądał tak:
-Magowie płakali na łuki i na daggerów
-Łuki płakały na daggerów i magów (Mcrit)
-Dagger płakał na Magów (Mcrit)
Poważnie, praktycznie co chwile ktoś płakał na inny typ postaci. A prawda jest taka że OP postaci zależy od tego jak ją zbuduje właściciel.
Cytat: Asgota w Kwiecień 30, 2018, 05:11:18 PM
Cytat: camar w Kwiecień 30, 2018, 03:38:22 PM
Magowie OP do bicia RB na interlude? To ja chyba na jakiś innych interludach grałem
Magowie na late game pvp to już jest lipa, jeszcze jak na tym serwie będzie cap na m.crit to tym bardziej więc to, że expią szybciej od łuczników jest OK jak dla mnie
cap będzie ustawiony na 50%.
mozesz jeszcze zrobic to co weszlo od gracii final, czy nawet troche wczesniej, ale na pewno po IL - zwieksz bazowy m crt rate, ale cap max ustaw na 20%(czy ile tam w pozniejszych kronikach bylo) i po problemie
Najbardziej to mi się nie podoba że nie jest takie jak H5 :).
Topowe lokacje IT i FoG - trochę cienko. Jak się widziało DV, LoA, MoS po nowemu to nie bardzo chce się wracać do tych starych lokacji. Wiadomo że nie może być takie jak w H5 bo w S gradach trzeba by w 3 party ganiać za 1 dziką świnią .. a może to właśnie było by ciekawe gdyby w ramach eventu pojawiły się mordercze bestie :). PI też chyba było dużo słabsze. S grade jako szczyt marzeń .. . No i ogólne bolączki starszych kronik. Balans mag - VS mele tragedia. Spadanie na 1 Hurricane z topowym sprzętem +5 i niezłymi buffami nie jest fajne. Może fajnie było by zrobić szybszy progres przyrostu statystyk pasywnych za overenchantowany sprzęt. Może zrobić ekstra hard i nabijanie kryszy od lvlu 1 a shotki tylko z krystalizacji? :).
Mi brakuje w interludzie łączonych danców i songów które dodano w godzie na 52lvlu+, jedyne co w na tej kronice mi się podobało, szkoda ze tam gra się zaczynała po przebudzeniu.
Z mojej strony propozycja aby dodać amulet heart of paagrio był z możliwością kupna za adenę w luxury, ze względu na powtarzalność questa i brak pewności że dostaniemy amulet ten quest jest bardziej uciążliwy niż quest na profę.
Poniżej link z tego forum dotyczący questa.
https://forum.lineage2.com.pl/index.php?topic=7887.0
Potykanie sie o moby
WSAD nie dziala
I buf OLa tylko na ally/clan a nie na pt
:D
Ja chce jeździć na wilku :beksa: Nigdy nie za pomnę chwili kiedy po mozolnym expieniu go do 70lvlu dostawało się wierzchowca! Jak z gracją się na nim jeździło :). Nie to co na tym obleśnym smoku co biegnąc robił hałas na pół miasteczka że aż się ziemia trzęsła.
brak autolota