Nieoficjalna polska strona Lineage 2

Lineage 2 => Serwer partnerski => Raporty o błędach => Wątek zaczęty przez: royy w Listopad 27, 2017, 07:56:21 pm

Tytuł: test
Wiadomość wysłana przez: royy w Listopad 27, 2017, 07:56:21 pm
jak ktoś poważnie chce grac na tym serwerze niech wbiegnie do ant nestu i mi powie ze tak ma byc, to ze obraca kamere przy kamieniach to jest nic ale jak się kliknie na ścianę to postać robi krok w tym i staje H@H@H@H super //Zrobione
Tytuł: Odp: test
Wiadomość wysłana przez: Asgota w Listopad 27, 2017, 08:08:08 pm
1. Albo rób poważnie testy, albo daj sobie spokój.
2. Testuj takie rzeczy bez Super Haste.
3. Screeny filmik z instrukcją o co biega.
4. Po to są Testy by eliminować błędy.
Tytuł: Odp: test
Wiadomość wysłana przez: royy w Listopad 27, 2017, 08:19:31 pm
wchodzisz do ant nestu biegnij na dol i klikaj na ściany i powiedz mi ze ci się postać nie zatrzymuje
Tytuł: Odp: test
Wiadomość wysłana przez: Asgota w Listopad 27, 2017, 10:43:08 pm
wchodzisz do ant nestu biegnij na dol i klikaj na ściany i powiedz mi ze ci się postać nie zatrzymuje

robiliśmy dziś AQ więc sprawdzone, rzeczywiście jest jak piszesz, będzie naprawione.
Tytuł: Odp: test
Wiadomość wysłana przez: royy w Listopad 28, 2017, 06:33:14 pm
- grade penality chodzi o wepony chyba nie takie coś było w IL ?
- daimon the white eyed NPC nie rb chyba powinien rzucać buffy ?

- mobow na devils isle jest za dużo powinny się pojawiać po zabiciu 1/2hp - x2hp - x4 itd a wygląda tak jakby były wszystkie spawned
- na HS jak sie skacze zaraz na prawo z normalnego TP można wpaść pod mape //Usuwam, Dxtory i test przy 60FPS - Asgota
- summon friend nie dziala
- moby używające aoe skilli bija się nawzajem stunuja etc.. // Zrobione
Tytuł: Odp: test
Wiadomość wysłana przez: TankerEk w Listopad 28, 2017, 08:45:09 pm
Sprawdzałęm grade penalty jesli chodzi o weapony i jest ok, duzo mniejszy attack speed i słabe accuracy, jak na moje oko jest git
Tytuł: Odp: test
Wiadomość wysłana przez: royy w Listopad 28, 2017, 08:59:35 pm
no właśnie o ten atak speed mi chodzi tam kary to jest jakieś 90% tyle powinno być ? chyba niee
Tytuł: Odp: test
Wiadomość wysłana przez: Asgota w Listopad 28, 2017, 09:02:25 pm
- daimon the white eyed NPC nie rb chyba powinien rzucać buffy ?
Rozpisz to dokładniej, gdzie on jest co dokładnie powinien dawać i komu.

- mobow na devils isle jest za dużo powinny się pojawiać po zabiciu 1/2hp - x2hp - x4 itd a wygląda tak jakby były wszystkie spawned
Sprawdzimy.

- na HS jak sie skacze zaraz na prawo z normalnego TP można wpaść pod mape
To problem twojego komputera, a raczej jego zaleta, Interlude nie ogarnia więcej niż 60FPS, na każdym serwerze wpada się pod tekstury, tylko niektóre robią sobie Fixy w postaci Teleportu...
Pobierz sobie program o nazwie "Dxtory" zainstaluj i włącz limit na 60FPS, a zobaczysz magię
Możesz też skoczyć na Full Screenie, specjalnie w patchu ograniczyłem do 60FPS, ale tylko i wyłącznie przy Full Screenie!


- summon friend nie dziala
Z tego co wiem i sam sprawdzałem działa, miałeś Summoning Crystal na postaci którą summonowałeś?

- moby używające aoe skilli bija się nawzajem stunuja etc..
Do sprawdzenia.
Tytuł: Odp: test
Wiadomość wysłana przez: royy w Listopad 28, 2017, 09:17:36 pm
ta bylem w combacie, nie miałem cryszy, nie bylem w party,  a w ogolę to klikałem spellbooka i teraz ci o tym pisze

- moby na PI rzucaja spell force //Zrobione
Tytuł: Odp: test
Wiadomość wysłana przez: Asgota w Listopad 28, 2017, 11:32:21 pm
ta bylem w combacie, nie miałem cryszy, nie bylem w party,  a w ogolę to klikałem spellbooka i teraz ci o tym pisze

- moby na PI rzucaja spell force

Jak mnie pamięć nie myli to one muszą mieć Spell Force i Battle Force, ale nie jestem pewien w 100%.
Był nawet taki bug, dawno dawno temu, chodziło się na PI, zbierało Force i biegiem do Mastera, zmieniałeś sube i sie bugowało że nie znikało. (tu ofc nie działa)
Tytuł: Odp: test
Wiadomość wysłana przez: Asgota w Marzec 01, 2018, 12:00:00 am
- mobow na devils isle jest za dużo powinny się pojawiać po zabiciu 1/2hp - x2hp - x4 itd a wygląda tak jakby były wszystkie spawned

Liczba mobów poprawiona, ale co do ich przemian w x2 i x4 to chyba nie tak to działa, moby się przemieniają, ale nie w mnożnik HP.
Moby według kalkulatorów powinny być zespawnione wszystkie tak jak są, porównałem to nawet z serwerem TheMega i jest identycznie.

Reasumując tylko liczba mobów była za duża.
Jeżeli jednak ktoś jednak pamięta lepiej to niech napisze :)
Tytuł: Odp: test
Wiadomość wysłana przez: Asgota w Marzec 11, 2018, 09:36:50 pm
Wszystkie błędy z tego tematu zostały naprawione, Zamykam.