Lineage 2 => Inne => Wątek zaczęty przez: Minus w Lipiec 17, 2018, 11:57:34 pm
Tytuł: Lineage 2 na nowym silniku EU4.
Wiadomość wysłana przez: Minus w Lipiec 17, 2018, 11:57:34 pm
Nie to nie jest żart. Grupa Rosjan zabiera się za postawienie klienta L2 na nowym silniku Unreal Engine 4. Klient ma obsługiwać obecne serwery gry. Początek prac prezentują na filmie : https://www.youtube.com/watch?v=Gm47rU_7EGE&feature=youtu.be (https://www.youtube.com/watch?v=Gm47rU_7EGE&feature=youtu.be) Wygląda to super. Jeśli możecie postawcie im Like-a i Suba żeby wesprzeć ich pracę. Pytanie co na to NCSOFT.
Tytuł: Odp: Lineage 2 na nowym silniku EU4.
Wiadomość wysłana przez: Li w Lipiec 18, 2018, 12:47:14 pm
Nie to nie jest żart. Grupa Rosjan zabiera się za postawienie klienta L2 na nowym silniku Unreal Engine 4. Klient ma obsługiwać obecne serwery gry. Początek prac prezentują na filmie : https://www.youtube.com/watch?v=Gm47rU_7EGE&feature=youtu.be (https://www.youtube.com/watch?v=Gm47rU_7EGE&feature=youtu.be) Wygląda to super. Jeśli możecie postawcie im Like-a i Suba żeby wesprzeć ich pracę. Pytanie co na to NCSOFT.
Projekt stary. Robią to chyba już trzeci rok i końca nie widać. Przyjrzyj się jak wyglądają realia napisania emulatora L2 - 15 lat i jedno gie z tego jest. Legalnie tego nie można używać - silnik UE4, ale siatki, animacje, dźwięk i tekstury zripowane z oryginalnego klienta gry, jedynie adoptowane do UE4. I wątpię, by można tego używać z dotychczasowymi serwerami, może po dużych modyfikacjach - UE4 engine to nie tylko grafika ale całe protokoły, które "gadają" z serwerem. Poza tym oryginalny klient L2 (zmodyfikowany UE2) był znany z tego, że dawało się go uruchomić nawet na słabym sprzęcie, a UE4 ma już wymagania. Jako ciekawostka - był też podobny projekt oparty na Unity3d. O problemach legalnego hostingu L2 opartego o własne oprogramowanie można było poczytać swojego czasu na forum l2jserver.com, pewnie z 12 lat temu. Klient musiałby być zrobiony całkowicie na nowo, co mija się z celem, bo popularność L2 leżała między innymi w talentach grafików (i ścieżki muzycznej i dźwiękowej) z NCSoft. Jeśli nawet ci Rosjanie ukończą projekt za kilka lat, powiedzmy na poziomie c5-Interlude to będzie się go używać jedynie na pirackich serwerach - będą sprzedawać te pliki pewnie z własnym emulatorem
A co do lajka i suba to zlinkowałeś reklamę witryny zajmującej się handlem walutami w grach, oryginalny kanał twórców jest tutaj: https://www.youtube.com/channel/UCocS9RU4I57u2oA6OIFNhDA?pbjreload=10
Z tym, że nawet ich strona leży, a rok temu była online, kto wie, czy ten projekt jest ciągle live. Chyba live, na TT tutaj: https://twitter.com/RSurovyagin