Enhancements - Ulepszanie
W l2 istnieje bogaty system ulepszania, ktory imo jest jednym z bardziej ciekawych rozwiazan w calej grze. Czyni on ja bardziej zroznicowana (kto mial bron zenchantowana do +7 to wie o co chodzi :)), a tym samym ciekawsza - przejdzmy wiec do omowienia.
Ulepszanie przedmiotow
Bron jak i inne przedmioty mozna ulepszac. Sluza do tego specjalne zwoje (Scrolls): dla broni Scroll Enchant Weapon, dla zbroi Scroll Enchant Armor.
Dla kazdego Grade broni/armora wystepuja rozne zwoje. Jedynie itemow No Grade nie mozna ulepszyc.
Prawie wszystkie przedmioty moga zostac bezpiecznie enchantowane do wartosci +3, pozniej szansa ta jest obliczana za pomoca zdefiniowanego przez tworcow gry zakresu prawdopodobienstwa. Jedynie pancerze jednoczesciowe bezpiecznie mozna ulepszyc do wartosci +4.
Przedmiot, ktory zostal ulepszony do poziomu +4 swieci srebrzystym blaskiem i w miare zwiekszania wartosci ulepszenia ten blask staje sie bardziej intensywny. Na bardzo wysokich poziomach ulepszenia kolor ten zmienia sie na czerwony.
W przypadku (czego nikomu nie zycze) pecha przy enchantowaniu powyzej dopuszczalnych bezpiecznych wartosci przedmiot rozpada sie na krysztaly, ktorych Grade rowna sie Grade itemu zniszczonego. Ilosc krysztalow jest proporcjonalna do wartosci przedmiotu, aczkolwiek nie odzwierciedla jego rzeczywistej wartosci.
Specjalnymi zwojami sa natomiast Blessed Scroll Enchant Weapon i Blessed Scroll Enchant Armor. W przypadku ulepszania nimi przedmiotow powyzej dopuszczalnej maksymalnej bezpiecznej wartosci (:) fajnie sie napisalo) item nie rozpada sie, tylko poziom ulepszenia spada do zera.
Kilka obrazkow z ulepszonym sprzetem:
http://static.lineage2.co.kr/bbs/notice/enchant2.jpg
http://www.ovsem.net/images/hry/l2-04.jpg
http://www.gamasutra.com/features/20051219/lineage2.jpg
Ulepszenia skilli
Aby moc ulepszac umiejetnosci nalezy posiadac postac na trzeciej klasie i porozmawiac z NPC u ktrorego rozpoczynalismy questa na trzecia klase.
Owe ulepszenia roznia sie dosyc znaznie od tych, ktore kupowalismy za SP w swiatyni lub gildii - przebiega ono niezaleznie i mozliwe jest wybranie specyficznych efektow tego enchantowania. Jednakze te specyficzne efekty nalezy wybrac juz na poczatku ulepszania.
Ulepszac umiejetnosci mozemy w zamian za doswiadczenie oraz SP. Dodatkowo konieczne jest posiadanie Secret Book of Giants (ktora, jak mam nadzieje pamietacie, mozna otrzymac na Olimpiadzie). Jezeli ulepszanie sie powiedzie bedzie zuzywane doswiadczenie jedynie z danego levela i Skill Point'y przy kolejnych enchantach.
Jesli jednak proba ulepszenia sie nie powiedzie, wtedy wartosc ulepszenia skilla spada do poczatkowej wartosci.
Barwniki i Symbole (Dyes and Symbols)
W tym miejscu przedstawia sie imo wielka roznorodnosc Lineage 2. Dzieki opisanym ponizej przedmiotom mozliwe jest przerobienie postaci wedlug wlasnego uznania i upodoban - swietna rzecz. Przejdzmy do opisu tego cuda.
Rozne parametry poczatkowe, takie jak sila, zrecznosc, inteligencja, moga byc zmieniane za pomoca odpowiednich przedmiotow.
Sila - STR -- odpowiada za ilosc zadawanych obrazen fizycznych (P. Atk.)
Zrecznosc - DEX -- odpowiada za szybkosc ataku (Atk. Speed), szybkosc zadawania obrazen fizycznych, celnosc (Accuracy), uniki (Evasion), prawdopodobienstwo trafienia krytycznego, prawdopodobienstwo wejscia skilli daggerow, prawdopodobienstwo obrony tarcza, i szybkosc poruszania sie (Speed)
Kondycja - CON -- odpowiada za ilosc HP i CP, regeneracje HP, limit wagi, dlugosc wstrzymania oddechu pod woda, odpornosc na szok (shock) i krwawienie (bleed)
Inteligencja - INT -- odpowiada za dmg od czarow i szanse na wejscie klatwy
Czarownictwo - WIT -- odpowiada za sznase na magiczny krytyk, szybkosc czarowania (Cast. Speed), odpornosc na spetanie (Hold), odpornosc na klatwy
Mentalnosc - MEN -- odpowiada za obrone przeciw magii (M. Def.), maksymalna ilosc MP, szybkosc odnawiania MP (MP recovery speed), odpornosc na trucizny i klatwy, zmniejsza ryzyko przerwania czarowania
Aby zmienic te wlasciwosci nalezy udac sie do Symbol Maker'a, ktory utworzy odpowiedni Symbol.
Barwniki
Barwniki sluza do zmiany podstawowych statystyk postaci, a razem tworza tatuaze. Zmieniaja one niektore wartosci na +, a inne na -. Dziela sie one na zwykle i wysokiej jakosci - zwykle dla postaci pierwszo klasowych, a wysokiej jakosci dla drugo i wiecej klasowych.
Grawerowanie symboli
Gracz, ktory awansowal (przed awansem nie jest to dostepne) na I klase ma mozliwosc wygrawerowania 2 symboli, a po awansie na 2 klase dostajemy jeszcze 1 wolny slot w ekwipunku na symbol, co razem daje nam 3 miejsca na symbole.
Gdy juz zdecydujemy sie na wygrawerowanie symbolu udajemy sie do Symbol Maker'a, ktory z barwnikow jemu dostarczonych utworzy nam odpowiedni symbol. Jesli jednak nie posiadamy wystarczajaco duzo barwnikow, wtedy bedziemy musieli Symbol Maker'owi zaplacic.
Symbole nie moga zmienic danej statystyki na wiecej niz +5, ale moga obnizac az do 0. Jesli na przyklad mamy dwa symbole: jeden +3, a drugi +4 i dzialaja one np. na sile, wtedy sila wzrosnie jedynie o 5.
Zeby nie bylo za rozowo, niektore symbole posiadaja ograniczenia - nie wszystkie klasy moga z nich skorzystac.
Dopuszczalne jest uzywanie symboli zmieniajacych statystyki przez podane klasy:
- Siła, Kondycja, Zręczność -- wszystkie klasy
- Inteligencja i Mentalność -- Human Wizard, Sorcerer, Necromancer, Warlock, Elven Wizard, Spellsinger, Elemental Summoner, Dark Wizard, Spellhowler, Phantom Summoner
- Inteligencja i Czarownictwo -- Human Wizard, Sorcerer, Necromancer, Warlock, Elven Wizard, Spellsinger, Elemental Summoner, Dark Wizard, Spellhowler, Phantom Summoner, Warrior, Human Knight, Rogue, Gladiator, Warlock, Dark Avenger, Treasure Hunter, Hawkeye, Elven Knight, Temple Knight, Swordsinger, Plainswalker, Silver Ranger, Palus Knight, Assassin, Shillien Knight, Bladedancer, Abyss Walker, Phantom Ranger, Orc Raider, Orc Monk, Destroyer, Tyrant, Scavenger, Artiisan, Bounty Hunter, Warsmith
- Mentalność i Błyskotliwość -- Human Wizard, Sorcerer, Necromancer, Warlock, Elven Wizard, Spellsinger, Elemental Summoner, Dark Wizard, Spellhowler, Phantom Summoner, Cleric, Bishop, Prophet, Elven Oracle, Elven Elder, Shillien Oracle, Shillien Elder, Orc Shaman, Overlord, Warcryer
Usuwanie symboli
Aby pozbyc sie symbolu udajemy sie do Symbol Maker'a, placimy ile powie, a potem oddaje nam jeszcze polowe barwnikow z ktorych symbol zostal utworzony - proste.
Wzmacnianie broni
Wzmocnienia, zwane rowniez specjalnymi zdolnosciami (Special Abilities, SA) mozna dodac do wiekszosci broni od C Grade poczynajac. Aby nadac taka zdolnosc nalezy posiadac Soul Crystals', informacje jak je zdoby uzyskasz u Grand Magister Jurek (:D) w Giran.
Poziom i typ krysztalow, rodzaj SA, i ilosc przedmiotow niezbednych do wzmocnienia roznia sie w roznych przypadkach (czyt. rozne bronie inaczej sie ulepsza).
Po zebraniu wszystkich potrzebnych itemkow idziemy do kowala w danym miescie, dajemy mu te itemy, placimy ile powie i otrzymujemy w zamian bron z nadanym SA.
SA dla broni A Grade mozna wbic u Blacksmisth of Mammon.
Bron, ktora wzmacniamy musi znajdowac sie w plecaku, poziom zenchantowania pozostaje nie zmieniony, a po wzmocnieniu mozna dalej bron ulepszac.
Usuwanie wzmocnienia
Wzmocnienie mozna usunac u Blacksmith of Mammon i Black Marketeer of Mammon.
Lista Special Abilities
- Acumen Szybkość -- rzucania czarów wzrasta o określoną wartość procentową
- Anger Wzmacnia -- atak fizyczny (P. atk) kiedy maksymalna wartość HP spada o odpowiednią wartość procentową
- Back Blow -- Zwiększa szansę na krytyczny atak zadany w plecy wroga
- Bodily Blessing -- Szansa na rzucenie czaru Bless the Body na wybrany cel w momencie użycia 'dobrej magii'
- Cheap Shot -- Wykonując zwykły atak, zmniejsza zużycie MP
- Conversion -- Zwiększa maksymalną ilość MP i obniża maksymalną ilość HP
- Crt. Anger -- Zmniejsza ilość HP celu kiedy zadane zostaną obrażenia podczas krytycznego ataku
- Crt. Bleed -- Gdy nastąpi atak krytyczny, jest szansa, że cel będzie krwawił (Bleed)
- Crt. Damage -- Powoduje dodatkowe obrażenia, kiedy nastąpi udany atak krytyczny
- Crt. Drain -- Dzierżący broń absorbuje HP celu, jeżeli uda się atak krytyczny
- Crt. Poison -- Gdy nastąpi atak krytyczny, jest szansa, że cel zostanie zatruty
- Crt. Stun -- Gdy nastąpi atak krytyczny, jest szansa na ogłuszenie wroga (Stun)
- Empower -- Zwiększa moc magiczną
- Evasion -- Zwiększa uniki
- Focus -- Zwiększa szansę na atak krytyczny
- Guidance -- Zwiększa skuteczność
- Haste -- Zwiększa prędkość ataku
- Health -- Zwiększa o odpowiedni procent maksymalną ilość HP
- Light -- Zmniejsza wagę broni
- Long Blow -- Zwiększa zasięg ataku
- Magic Chaos -- Szansa rzucenia czaru Chaos na wybrany cel, w momencie użycia 'złej magii'
- Magic Damage -- Dodaje procentową ilość obrażeń magicznych gdy zostanie użyty czar zadający obrażenia magiczne.
- Magic Focus -- Szansa na rzucenie czaru Focus na wybrany cel w momencie użycia 'dobrej magii'
- Magic Hold -- Szansa na rzucenie czaru Dryad Root na wybrany cel w momencie użycia 'złej magii'
- Magic Paralyze -- Daje procentową szansę na rzucenie czaru Paralyze, gdy zostanie użyty czar zadający obrażenia magiczne.
- Magic Poison -- Szansa na rzucenie czaru Poison na wybrany cel w momencie użycia 'złej magii'
- Magic Power -- Podczas ataku magicznego, ilość MP użytego do rzucenia czaru zostaje zwiększona i zwiększa się również moc czaru
- Magic Regeneration -- Regeneruje życie wybranego celu w momencie użycia 'dobrej magii'
- Magic Silence -- Daje procentową szansę na rzucenie czaru Silence, gdy zostanie użyty czar zadający obrażenia magiczne.
- Magic Weakness -- Szansa na rzucenie czaru Weakness na wybrany cel w momencie użycia 'złej magii'
- Mana Up -- Zwiększa maksymalny poziom MP o odpowiedni procent
- Mental Shield -- Szansa na rzucenie czaru Mental Shield na wybrany cel w momencie użycia 'dobrej magii'
- Miser -- Zmniejsza ilość zużycia soul shotów
- Quick Recovery -- Zmniejsza czas potrzebny do ponownego użycia (ataku [przypis tłumacza])
- Rsk. Evasion -- Zwiększa uniki, gdy poziom HP spadnie do niskiego poziomu
- Rsk. Focus -- Zwiększa szanse na krytyczny atak, gdy poziom HP spadnie do niskiego poziomu
- Rsk. Haste -- Zwiększa szybkość ataku, gdy poziom HP spadnie do niskiego poziomu
- Wide Blow -- Poszerza kąt rażenia podczas ataku
SA - dokladniej
W celu wzmocnienia broni musimy zdoby odpowiednie materialy: krysztaly i gemstony. Te pierwsze dziela sie na red, green i blue oraz roznia sie lvl'em. Te drugie potrzebne beda o Grade takim jak broni. Kazda bron, ktora mozna wzmocnic ma z gory okreslone trzy SA z ktorych wybieramy jedno i zaleznie od tego, ktore wybierzemy musimy zdobyc krysztaly odpowiedneigo koloru. Z tym wszystkim idziemy do kowala w danym miescie.
Bardzo pomocna moze byc ta strona: http://lineage2.bo.pl/infopage.php?id=99
Questa na lvl'owanie krysztalow mozemy rozpoczac w Giran u Grand Magister Jurek, Oren u Magister Gaider lub Aden u Magister Winonin. Oni powiedza nam na jakich mobach mozemy levelowac krysztal. Lista mobow:
LVL 2:
Okolice Oren: Timak Orc, Timak Orc Warrior, Timak Orc Soldier, Timark Orc Troop Archer, Timak Orc Troop Soldier
LVL 3:
Forest of mirrors: Forest of Mirror Ghost (low and medium level)
Okolice Oren: Timak Orc Overlord, Timak Orc Shaman, Timak Orc Troop Leader, Timak Orc Troop Shaman
LVL 4:
Forest of Mirrors: Mirror and Forest of Mirror Ghost (highest level)
LVL 5:
Forest of Mirrors: Harit Lizardman, Harit Lizardman Grunt, Harit Lizardman Archer
LVL 7:
Giants Cave: Hamrut, Yintzu, Halingka, Paliote and Kranrot
LVL 9:
Devastated Castle: Doom Servant
LVL 10:
Devastated Castle: Doom Guard, Doom Archers, Doom Knights
Tower of Insolence: Erin Edunce, Platinum Tribe, Anioły.
Antharas Lair: Malruk Knights, Malruk Beserkers, Malruk Lords, Limal Karinness, Karik, Pytans, Pytan Knights
LVL 11 i 12:
Antharas, Baium, Valakas, Lilith, Anakim.
LVL 13:
Antharas, Baium, Valakas, Lilith, Anakim, Raid Monster Ember, Invading Army Leader Anakazel (rift)
Nieznany LVL:
Garden of Eva: Nos, Blade Stakato Series, Water Giant, Queen Undine Lads, Eva's Seekers, Theeder Piker, Theeder Mages, Doll Masters, Light Worms, Garden Guard, Garden Guard Leader.
Devils Isle: Bloody Bat, Unpleasent Humming, Death Flyers, Fiend Archers, Musverens, Zakens Royal Guard, Kaim Vanuls, Pirate Zombie Captains, Doll Bladers, Vale Masters, Sairons, Sairons Puppets, Sairons Dolls and Light Bringers.
Podane levele oznaczaja maksymalny level krysztalu jaki mozemy nabic na podanym mobie.
Levelowanie krysztalow
Po odebraniu krysztalu od NPC (trzeba bedzie kombinowac, zeby wziąć kilka - dropic te ktore juz wzielismy i brac kolejny) idziemy na moby ktore nam pasuja i bijemy je. Krysztalu uzywamy na mobie ktory ma mniej niz 1/2 HP i koniecznie musimy zadac mu ostatni cios.
Po zabiciu moba na ktorym planowalismy levelowac krysztal mozemy otrzymac rozne komunikaty:
BRAK - robiliśmy to na złym mobku, nie zadaliśmy ostatniego ciosu, użyliśmy kryształu za wcześnie lub nie mamy wziętego questa
Kryształ rezonuje - mamy więcej niż 1 kryształ w plecaku,
Nie udała się absorbcja duszy - wszystko zrobiliśmy OK, po prostu nie wyszło, znaczna wiekszosc komunikatow brzmi wlasnie tak :(
Udała się absorbcja duszy - gratuluje - udalo sie :),
Kryształ się rozpadł - no pech, ale wszystko robiliśmy jak trzeba.
Dodatkowe info o SA
- SA na broniach A i powyżej dają bonus - dodatkowe obrażenia w PvP (ok. 10%),
- Bronie typu Dual swords otrzymują SA automatycznie jeśli są enchantowane na +4 lub więcej (i to jedyna droga otrzymania SA na dualach!),
- Szansa na wylvlowanie kryształu lvl 10 na 11 i 11 na 12 wynosi 100%. Może robić to całe party, czyli max 9 kryształów na bossie można wylvlować. Party musi zadać ostatni cios bossowi.
- Szana na wylvlowanie kryształu lvl 12 na 13 NIE wynosi 100%.
- Zakładaniem i zdejmowaniem SA na broniach A i S zajmuje się Blacksmith of Mammon
zrodla: lineage2.com,lineage2.bo.pl, lineage2.pl
//edit: temat byl zakladany od nowa, dlatego wszystkie komentarze zostaly skasowane. poprawka zwiazana z tlumaczeniem dexa wprowadzona.
Cytat: ainaarwen
W l2 istnieje bogaty system ulepszania, ktory imo jest jednym z bardziej ciekawych rozwiazan w calej grze. Czyni on ja bardziej zroznicowana (kto mial bron zenchantowana do +7 to wie o co chodzi :)), a tym samym ciekawsza - przejdzmy wiec do omowienia.
ja l2x staris raty X7 mialem dark screamera +13 a bula +15 (niestety bula rowalil go przy probie enchantu do +16)
btw, bardzo sie postarales z tymi opisami.
mialbym prosbe napisal by ktos dokladniej jak sie zmiena p,atak m.atak wraz ze stopniem ulepszenia broni np.sls do +3 leci po 3 p.atak a potem leci po 6 czy wicej ?
Jest taka zasada, że enchant od +4 daje podwójny bonus do psychical i magical atak.
Np. Samurai Longsword na +1 ma p atk 3 więcej, na +2 6 więcej na +3 9 więcej, a na +4 15 więcej. Od +4 bonus jest podwójny czyli 6p.atk (to samo tyczy się m.atk)
a ja mam pytanie skąd wziosc blessed enchant weapon np c grade ?
Wymienić za ancient adenę.
blesed enchantów nie dostaniesz za AA- najczęściej wypadają z RB
a co do Współczynnika WIT to teraz(w c5) odpowiada za wszystkie stany nienaturalne - te za które teraz odpowiada MEN
Generalnie good job - napracowałeś się
Mam pytanie jak zrobic sybmolnp. +5 Con/-5 Str.
jeśli u mnie na serwerze są takie wartości np. +4 Con/-5/6 Str.(tzn. 1 dye daje taką wartośc,a wiadomo potrzeba 10). i własie przez takie wartości nie moge zrobić takiego symbolu jak chce :x
pozdrawiam
Cytat: BaRtMam pytanie jak zrobic sybmolnp. +5 Con/-5 Str.
jeśli u mnie na serwerze są takie wartości np. +4 Con/-5/6 Str.(tzn. 1 dye daje taką wartośc,a wiadomo potrzeba 10). i własie przez takie wartości nie moge zrobić takiego symbolu jak chce :x
pozdrawiam
3x10 i 2x10=5 - wychodzi taniej jak 4/1
Cytat3x10 i 2x10=5 - wychodzi taniej jak 4/1
nie rozumiem :oops: ,czyli ile mam kupic ?? :oops:
Cytat: BaRtCytat3x10 i 2x10=5 - wychodzi taniej jak 4/1
nie rozumiem :oops: ,czyli ile mam kupic ?? :oops:
10dye
3 i 10dye
2 - do zrobienia 1 tatoo potrzeba 10 jednakowych farbek.
btw obudze pixela bo czasem nie mam juz sily.
Cytat: ainaarwen
Sila - STR -- odpowiada za ilosc zadawanych obrazen fizycznych (P. Atk.)
Zrecznosc - DEX -- odpowiada za szybkosc ataku (Atk. Speed), szybkosc zadawania obrazen fizycznych, celnosc (Accuracy), uniki (Evasion), prawdopodobienstwo trafienia krytycznego, prawdopodobienstwo wejscia skilli daggerow, prawdopodobienstwo obrony tarcza, i szybkosc poruszania sie (Speed)
Kondycja - CON -- odpowiada za ilosc HP i CP, regeneracje HP, limit wagi, dlugosc wstrzymania oddechu pod woda, odpornosc na szok (shock) i krwawienie (bleed)
Inteligencja - INT -- odpowiada za dmg od czarow i szanse na wejscie klatwy
Czarownictwo - WIT -- odpowiada za sznase na magiczny krytyk, szybkosc czarowania (Cast. Speed), odpornosc na spetanie (Hold), odpornosc na klatwy
Mentalnosc - MEN -- odpowiada za obrone przeciw magii (M. Def.), maksymalna ilosc MP, szybkosc odnawiania MP (MP recovery speed), odpornosc na trucizny i klatwy, zmniejsza ryzyko przerwania czarowania
....
- Mentalność i Błyskotliwość -- Human Wizard, Sorcerer, Necromancer, Warlock, Elven Wizard, Spellsinger, Elemental Summoner, Dark Wizard, Spellhowler, Phantom Summoner, Cleric, Bishop, Prophet, Elven Oracle, Elven Elder, Shillien Oracle, Shillien Elder, Orc Shaman, Overlord, Warcryer...
erm wtf is blyskotliwosc O.o?
A ja mam może troche smiesznawe pytanko, ale czy jesli proboje levelowac krysztalek bedac summonerem to moze ostani cios zadac moj summon czy jednak musze sam dobic moba, bo czasem ciezko zatrzymac summona jak sie rozrkeci i zaczna mu wchodzic krytyki. Tak sa mo w party, czy jesli summon zada ostani cios to osoba levelujaca krysztal niema szans na jego podbicie?
Z góry dzięki.
Summon moze zadac ostatni cios, zreszta gdzies zadawalem niemal identyczne pytanie:)
Mozliwe, ale nie szukalem tylko od razu skoczylem do tematu z ulepszeniami :)
Ale czy moze zadac ten ostani cios [summon] w party i solo i nie bedzie zadnych problemow z levelowaniem krysztalka?
summon jest w tym wypadku traktowany jak skill
bo jak dobijesz mobka np. stunem u warsmitha to jest ok - krysztal moze sie rozwinac,
tak samo z summonem, jesli dobijesz mobka tym "skillem" - wszystko jest ok
sprawdzone na przykladzie warsmitha i jego golema ^^
Czyl jesli bije z kolega w party i on chce levelowac sobie krysztalek to spokojnie moj kocur [gram warlockiem] moze sobie bic mobka i nie bedzie to przeszkadzalo koledze w podbiciu poziomku? Jesli tak to bardzo mnie to cieszy, bo nie ebde musial juz glowic sie jak w odpowiednim czasie wychamowac kocurka :)
Dzieki.
a ja mam takie pytanie:
możne by coś konkretniej o tym ulepzaniu skilli?
jakie to są te specyficzne efekty i o ile się zwiększają??
Witam!
CytatPrawie wszystkie przedmioty moga zostac bezpiecznie enchantowane do wartosci +3, pozniej szansa ta jest obliczana za pomoca zdefiniowanego przez tworcow gry zakresu prawdopodobienstwa.
Czy ktoś zna ten zakres prawdopodobieństwa? Jakiś link!
z tego wynika ze SR nie moze sobie dac dye do MEN ale do WIT moze ?
Nie może zmieniac MENu. Może natomiast dodawac WIT kosztem INT, i na odwrót.
Cytat: kosed w Listopad 23, 2006, 02:02:16 PM
Czy ktoś zna ten zakres prawdopodobieństwa? Jakiś link!
click (http://l2p.bravehost.com/skillenchant.html)
Bonusy do +6 armor set
Bonusy te sa dodawane do setów zbroi które sa +6 lub wiecej
Warunki :
-Kazda czesc setu musi byc podniesiona do +6 lub wiecej
-Tylko czesci setu musza byc podniesione do +6 lub wiecej:
-Zalozmy ze mamy Full Plate Boots, Gloves, Body Armor and Helmet. Jedyne czesci wymagane z tej zbroi aby tworzyly set to Body Armor i helm. Jednakze aby dostac bonusy zwiazane z enhantem do zbroi +6 potrzeba podniesc tylko Full plate Body armor i Helm. Mozemy miec Body armor +6 helm +6 a reszte na przyklad +1 czy w ogóle nie ulepszoną.
- Bonusy dziela sie na 3 typy : heavy light i robe
Heavy Armor
S grade P.Def. +?? MP Regeneracja +??
A Grade P.Def. +50 MP Regeneracja +??
B Grade P.Def. +44 MP Regeneracja +2.25
C Grade P.Def. +38 MP Regeneracja +??
D Grade P.Def. +?? MP Regeneracja +??
Light Armor
S Grade Evasion +? M.Def. +??
A Grade Evasion +? M.Def. +??
B Grade Evasion +2 M.Def. +24
C Grade Evasion +? M.Def. +??
D Grade Evasion +? M.Def. +??
Robes
S Grade P.Def. +?? Wskaźnik obciążenia +????(maksymalny mozliwy ciezar)
A Grade P.Def. +?? Wskaźnik obciążenia +????
B Grade P.Def. +?? Wskaźnik obciążenia +????
C Grade P.Def. +?? Wskaźnik obciążenia +????
D Grade P.Def. +?? Wskaźnik obciążenia +????
Przetlumaczone (nawet niezle :P ) z htmlhttp://l2p.bravehost.com/armorbonus6.html (http://l2p.bravehost.com/armorbonus6.html)
A mam takie pytanko z czego leci Blessed Scroll Enchant Weapon i Blessed Scroll Enchant Armor
I jak to sie używa ??? czy się nakłada na bron ten zwój i na to potem Scroll Enchant Weapon proszę o wyjaśnienie z góry thx
BEW i BEA leca z RB, a dzialaj tak jak normalne enchanty tylko jezeli nie wyjdzie to item robi sie +0 a nie dezintegruje :P
Można mieć także z tzw "Hero Shopu" :P
aa no tak zapomnialem....tylko trzeba miec troche duzo punktow :D
Cytat: bula w Maj 15, 2007, 06:31:01 PM
BEW i BEA leca z RB, a dzialaj tak jak normalne enchanty tylko jezeli nie wyjdzie to item robi sie +0 a nie dezintegruje :P
RB to Rajd Bosy??. A możesz mi powiedzieć z jakich np. BEW leci ?
nie wiem :P ale sprawdz w drop kalkulatorze moze bedzie :D
hmm troche dawno temat nie byl ruszany ale nigdie nie moge znalezc odpowiedzi an nurtujace mnie pytanie.
zakladajac ze mam SA magic hold w imperial staff,
magic upon the target with 20% chance of success when using bad magic.
ok fajnie niby proste ale teraz zasadnicze pytanie czy ktos wie jak sie maja do tego bonusy np z aq ring albo NM setow? czy te 20% to jest bankowe 20% szans na wejscie roota w co bym nie walil z magii czy to jest base land rate modyfikowany potem przez inne statystyki postaci (mental shield, zbroje/bizu itp)?
ktos ma jakies pojecie? jakos trudno znalezc gdziekolwiek jakas konkretna informacje na ten temat
20% to jest szansa, że rzucisz roota przy rzucaniu złego zaklęcia - to czy ten root wejdzie czy nie to już całkiem inna bajka.
Cytat: bula w Maj 15, 2007, 06:31:01 PM
BEW i BEA leca z RB, a dzialaj tak jak normalne enchanty tylko jezeli nie wyjdzie to item robi sie +0 a nie dezintegruje :P
warto dodac, ze SA z broni nie spada przy nieudanym enchancie
Cytat: Reina w Październik 02, 2007, 04:42:43 PM
Cytat: bula w Maj 15, 2007, 06:31:01 PM
BEW i BEA leca z RB, a dzialaj tak jak normalne enchanty tylko jezeli nie wyjdzie to item robi sie +0 a nie dezintegruje :P
warto dodac, ze SA z broni nie spada przy nieudanym enchancie
Spadaja przy dualach :P
gdzie mode znalesc enchanty ?
W słowniku ortograficznym...
A tak na seria w drop calculatorze masz napisane gdzie to leci.
PS. Mógłby ktoś zmienić opis WIT? Bo jest jeszcze z czasów c4.
jasne, podaj tresc, zaraz sie wklei :)
W sumie to zmiana dotyczy tego, że WIT już nie broni przeciw debuffami, tylko to przeszło na MEN.
1. Co odzyskam usuwając ulepszenie z broni? (oprócz nie ulepszonej broni +n jak się domyślam;) - czy jest jakaś szansa zniszczenia czegos?)
-Co uda mi się odzyskać w przypadku usuwania SA z broni?
-Co uda mi się odzyskać w przypadku usuwania "Augmentacji" z broni?
2. Co oznacza, że Focus - "zwiększa atak krytyczny o 71" rozumiem, że nie chodzi tu o przypadek obrażeń, kiedy już nastąpił atak krytyczny ale wzrost szansy na atak krytyczny... Zgadza się?
- Na ile więc wzrośnie szansa krytyków?
- Jaki parametr za to odpowiada i jaki zostanie zwiększony?
- Załóżmy, że na 100 uderzeń mam 20 krytycznych (;P)... Jeżeli dołożę wspomniany powyżej Focus - ile będzie tych krytyków?
+71? 7,1 % wieksza szansa na krytyk
Cytat: vahanara w Czerwiec 23, 2008, 03:40:32 PM
-Co uda mi się odzyskać w przypadku usuwania SA z broni?
odzyskasz bron z takim ++ jaki byl gdy miales SA, zero ryzyka/szansy na cokolwiek
Cytat2. Co oznacza, że Focus - "zwiększa atak krytyczny o 71" rozumiem, że nie chodzi tu o przypadek obrażeń, kiedy już nastąpił atak krytyczny ale wzrost szansy na atak krytyczny... Zgadza się?
zgadza sie
Cytat- Na ile więc wzrośnie szansa krytyków?
7,1%, jak to szewa mowil
Cytat- Jaki parametr za to odpowiada i jaki zostanie zwiększony
za krytyki odpowiada DEX, ale nie zostaje zwiekszony dzieki focusowi
Dziękuję:)
Cytat: Reina w Czerwiec 23, 2008, 04:15:37 PM
Cytat: vahanara w Czerwiec 23, 2008, 03:40:32 PM
-Co uda mi się odzyskać w przypadku usuwania SA z broni?
odzyskasz bron z takim ++ jaki byl gdy miales SA, zero ryzyka/szansy na cokolwiek
Czyli użyty LS przepada..:( (przy cofnięciu augmentacji)
I kryształy (RGB) też przepadają... (przy cofnięciu SA)
Dobrze zrozumiałem, tak?
Jak przedstawia się sytuacja łączenia mieczy z których jeden już ma enchant +n... lub oba mają enchanty +n1 i +n2... ? I czy jest możliwe zrobienie duala z jednego miecza z SA i drugiego bez SA...
Wiem, że mógłbym to sprawdzić... ;) ale to kosztowne... dlatego proszę o informację uprzejmych i lepiej zorientowanych;)... przepraszam, że może pytam o rzeczy oczywiste ale ciągle są jak widać ludzie którzy nie wszystko wiedzą i chyba przyda się to też innym osobom które tu zajrzą po mnie:)
Cytat: vahanara w Czerwiec 23, 2008, 03:40:32 PM- Załóżmy, że na 100 uderzeń mam 20 krytycznych (;P)... Jeżeli dołożę wspomniany powyżej Focus - ile będzie tych krytyków?
27 na 100 :P
Cytat: vahanara w Czerwiec 23, 2008, 09:17:35 PMCzyli użyty LS przepada..:( (przy cofnięciu augmentacji)
I kryształy (RGB) też przepadają... (przy cofnięciu SA)
Dobrze zrozumiałem, tak?
Tak.
Cytat: vahanara w Czerwiec 23, 2008, 09:17:35 PMprzepraszam, że może pytam o rzeczy oczywiste ale ciągle są jak widać ludzie którzy nie wszystko wiedzą i chyba przyda się to też innym osobom które tu zajrzą po mnie:)
W porządku :) Od tego jest forum ;)