Na jakiej zasadzie działa tracenie przedmiotów po śmierci tzn. czy jak traci się przedmiot to jest on losowany z 1 lub kilku pól ekwipunku czy spośród posiadanych przedmiotów i czy w ogóle da się stracić trzymaną broń (bo tarczę na pewno się da - sam raz straciłem :_delf_5_4:)
Chyba nie ma zasady bo dropisz poprostu co masz przy sobie (jesli masz szczescie to nic nie dropniesz a jak nie masz to dropniesz nawet najlepsza zbroje albo bron) wszystko zalezy od szczescia. Tak samo jak jestes pk tez mozesz dropnac wszystko albo nic. Tak to dziala ludziska?
no to raczej nie do końca tak jest ze calkiem losowo bo to musi być opisane jakimś algorytmem, a znając algorytm można w jakiś sposób (mniej lub więcej) się od utraty dobrej broni uchronić.
Do C4 można wydropić losowo po zgonie wszystko poza bronią z ręki (chyba że sie jest PK). Od niedawna w C5 nie dropi sie nic, można dostać po zgonie death penalty (obniżenie statystyk) z szansą taką sama jak wcześniej drop itemu.
przy sposobie jak zabije cie mobek to mozesz dropnac item (losowy,nawet ten trzymany) a w przypadku PK to mozesz zrobic max 5 PK bez zadnego dropniecia (czyli moga cie ludzie zabic i nic nie dropniesz) powyzej 5 juz zaczynasz dropic jak choinka ;p
death penalty czyli jak umrę to trace czasem staty to one po iluśtam zgonach spadaja do zera czy da się jakoś je przywrócić??
Cytat: RyBa w Listopad 21, 2006, 09:27:19 PM
death penalty czyli jak umrę to trace czasem staty to one po iluśtam zgonach spadaja do zera czy da się jakoś je przywrócić??
Kupujesz scrolla recovery w grocery odpowiedniego grade żeby zdjąć penalty.
Wybor jest losowy!! Ale najgorsze jest to żę jak jesteś PK to potrafisz dropnąc wszystkie przedmioty jakie masz w ekwipunku!!!
Przeważnie nie wypadały mi żadne przedmioty jak mnie ktoś zabił(kiedy nie byłem PK).
Ale mój kolega zgubił broń jak go zabił MOBEK!!!
Zależy to od ustawień servera...
Jak ktoś sobie ustawi "50%" szansy na dropnięcie przedmiotu to jest tyle szansy że ci coś wyleci.
Spójrzcie ,jak to wygląda :
Cytat
# Player Drop Rate control, values are the percent values
PlayerDropLimit = 3
PlayerRateDrop = 5
PlayerRateDropItem = 70 (szansa na stracenie itemu z inventarza)
PlayerRateDropEquip = 25 (szansa na stracenie czegoś z ekwipunku, nie dotyczy broni)
PlayerRateDropEquipWeapon = 5 (szansa na wypadnięcie broni)
# Karma Drop Rate control, values are the percent values
KarmaDropLimit = 10
Oczywiście te procenty są przykładowe. Na każdym serverze może być inaczej.
Pozdro
DLA C4: (
uwaga - nie jest tak na wszystkich serwerach - czasem zmieniaja te wartosci Admini)
to sa wartosci jakie obily mi sie o uszy :)
- przy zgonie z reki moba szansa na wypadniecie przedmotow to jak dobrze pamietam 5%
-wypasc moga max 3 rzeczy. jak juz ma nam cos wypasc(czyli trafilismy na pechowa pule 5%) to na 100% poleci cos z plecaka(jakis mats czy soulshoty itp itd) albo mamy 50% szans, ze brane jest prawdopodobienstwo dropniecia zbroi i broni - przechodzimy do kolejnego losowania :D i tu dokladnie nie pamietam ale chyba 50% szans na zbroje i bizuterie oraz 20% na wypadniecie broni. - czyli bardzo mizerna szansa
- drop przy PK - wypada max 10 rzeczy(nie wazne czy z reki moba czy gracza) - schemat jak wyzej
- sznasa na drop kazdej rzeczy z plecaka to 75 aldbo 50%(bardzo zalezne od ustawien serwera)
-sznsa w pechowej puli na drop armoru i bizuteri to chyba 50%
-szansa na drop broni w pechowej puli to chyba 20%
przy pvp nie wypadnie nic, tak samo jak zabije nas gracz(PKer),
niepotwierdzone informacje:
dodatkowo szansa na dropniecie jest chyba mniejsza jak zabije nas BARDZO silny mob(czerwony), a wieksza jak zginiemy z reki SLABEGO dla nas mobka(zielony, niebieski, granatowy)
chyba wyrazilem sie jasno :D
Cytat: izo w Grudzień 11, 2006, 09:28:04 PM
DLA C4: (uwaga - nie jest tak na wszystkich serwerach - czasem zmieniaja te wartosci Admini)
to sa wartosci jakie obily mi sie o uszy :)
- przy zgonie z reki moba szansa na wypadniecie przedmotow to jak dobrze pamietam 5%
-wypasc moga max 3 rzeczy. jak juz ma nam cos wypasc(czyli trafilismy na pechowa pule 5%) to na 100% poleci cos z plecaka(jakis mats czy soulshoty itp itd) albo mamy 50% szans, ze brane jest prawdopodobienstwo dropniecia zbroi i broni - przechodzimy do kolejnego losowania :D i tu dokladnie nie pamietam ale chyba 50% szans na zbroje i bizuterie oraz 20% na wypadniecie broni. - czyli bardzo mizerna szansa
- drop przy PK - wypada max 10 rzeczy(nie wazne czy z reki moba czy gracza) - schemat jak wyzej
- sznasa na drop kazdej rzeczy z plecaka to 75 aldbo 50%(bardzo zalezne od ustawien serwera)
-sznsa w pechowej puli na drop armoru i bizuteri to chyba 50%
-szansa na drop broni w pechowej puli to chyba 20%
przy pvp nie wypadnie nic, tak samo jak zabije nas gracz(PKer),
niepotwierdzone informacje:
dodatkowo szansa na dropniecie jest chyba mniejsza jak zabije nas BARDZO silny mob(czerwony), a wieksza jak zginiemy z reki SLABEGO dla nas mobka(zielony, niebieski, granatowy)
chyba wyrazilem sie jasno :D
1.nie czasem tylko prawie zawsze te ustawienia są zmieniane.
2.Co do mocniejszych i słabszych mobów się nie zgodze. Szansa jest taka sama w obydwu przpadkach....