Tak się zastanawiam, czy ja coś pomyliłem czy inaczej... Wydaje mi się, a raczej jestem rpawie pewien, że widziałem na video różnych DA, w tym DLM, efekt silence na graczach, gdy ten użył na nich Shield Slam. I wczoraj grając na serverze uparcie kłócę się z GMem, że shield slam nie działa tutaj tak jak na retailu - ten wmawia mi, ze działa tak jak na retailu...
No to ja wchodzę na lineage2.com - patrzę w opis skilla, a tam zonk - taki sam jak na serverze na jakim gram, lol? Zaraz potem kopię newsy, listy zmian szukam... Ale nie dokopałem sie do niczego konkretnego i w związku z tym pytam:
czy Shield Slam u DA faktycznie miał oprócz stuna efekt na "rzucenie" Silence na wroga? teraz z tego co widzę, ma tylko stun i usunięcie celu z przeciwnika (tj. jego zaznaczonego celu). Domyślam sie, ze zostało to zmienione, ale... kiedy, jak, gdzie? Czy to ostatni patch na retailu zmienił to i nie ma już Silence w shield slam? z tego co pamiętam to Shield Bash u SK stunował i zdejmował broń wrogowi, a shield slam u DA stunował i nadawał silence właśnie... jak to jest?
Shield Slam nigdy nie powodowal sillence, tylko stunowal i gubil target.
Ahm, to chyba coś pomyliłem. Dzięki za odpowiedź.
to byl chyba touch of dead a nie slam :D
No ale jak? ToD nie daje silence:
CytatSacrifices HP to cast a dark curse upon an enemy that has a chance to remove multiple buffs and significantly decrease maximum CP for a brief time. Decreases resistance to debuff attacks and the effectiveness of HP regeneration magic. Only usable when HP is 75% or lower.
No chyba, że masz na myśli wizualny efekt zastosowania ToD? Choć na privach i tak to różnie działa, na zbugowanej javie ściąga prawie całe HP wrogowi zamiast CP.;)
sorki ;p pomylilo mi sie silience z cancelem :D
CytatShield Slam nigdy nie powodowal sillence, tylko stunowal i gubil target.
On nie dawal stunta i gubienia celu to dawal Bash ST/ET.On wycisza Skille Fizyczne.