Witaj
Gość

Wątek: Co dziwnego w DN?  (Przeczytany 12666 razy)

  • ******
  • Wiadomości: 1081

  • Pochwał: 6

Odp: Co dziwnego w DN? (Spam Topic)
« Odpowiedź #75 dnia: Grudzień 03, 2007, 07:29:51 pm »
eh  TruTherion    obalil bym kazdy twój punkt ale mi sie nie chce za duzo glupot napisales..
napisze jedno...  na pewno nie wrocil bym do typowo retailowego serwa bo zjadla by mnie nuda grajac 1 char i tylko jego skilami
kazdy ma wybor gdzie grac..  kazdy serw ma swoje plusy i minusy...


peace & love

Wiedźmin poszedł przez ogień i wodę, wstecz się nie oglądał. Ale nie wziął ni butów żelaznych ni kostura. Wziął tylko swój miecz wiedźmiński. Nie posłuchał słów wróżki. I dobrze zrobił, bo to była zła wróżka.


  • ******
  • Wiadomości: 1370

  • Pochwał: 30

Odp: Co dziwnego w DN? (Spam Topic)
« Odpowiedź #76 dnia: Grudzień 03, 2007, 07:56:49 pm »
Nom, głupota na głupocie-tak to jest jak ocenia sie cos tylko po opowiadaniach.

Co do mana potow:
Myslisz ze to jest tak: Klikasz na mana potka i masz bam +500 many??? To podnosi tylko regeneracje many, na offie byly/sa (nie wiem) herby, ktore tez podnosily m. regen :P


Cytuj
Z tego co wyczytałem wynika, że albo bierze się jakiegoś DD, nukera albo coś w tym stylu i support. W tym wypadku na oli jesteśmy silniejsi.
Albo też bierzemy 2 klassy, które niwelują swoje słabości (wspomniany destro - tyrant).


Phi... Destro/Tyr sux :P wejdzie na target maga i pada jak mucha... jest tylko dobry na Frenzy/Bison/FF i jazda :D

Cytuj
Acha a jak jest u was z statystykami CON, STR? Jak dobieracie do takiego Orka woja, maga elfa, to zostają wam te najlepsze statystyki tego i tego? Jak tak jest to robi się jeszcze ciekawiej... W takim przypadku już jest różnorodnie, ale i bezsensownie...


co?  :shock:
« Ostatnia zmiana: Grudzień 03, 2007, 07:59:42 pm wysłana przez Nicolas »
Cytat: Tekilla
Miałem hero PP'szem koło 20 razy.Wiec nie mow mi ze nie umiem nim grać.
Skille:
Sleep - Zasypia przeciwnika 
Kiss of Eva - Dodaje pojemność w plecaku
Death Whisper - Zwiększa szansę krytyka
Concetration - Odporność na Cancel'a
Blessed Shield - Odporność na strzały
Elemental Protection - Odporność na atak Ogniem,Wodą,Powietrzem
Holy Resistance - Odpornośc na sekretny atak
Unholy Resistance - Odporność na ciemny atak


  • ******
  • Wiadomości: 1422

  • Pochwał: 1

  • Veni, vidi, vici...
Odp: Co dziwnego w DN? (Spam Topic)
« Odpowiedź #77 dnia: Grudzień 03, 2007, 09:12:29 pm »
To ostatnie, to byłem ciekaw jak wyglądają statystyki po zrobieniu subki... Czy też się sumują, czy mamy jedną do wyboru...

Herby... Hmm tu sprawa wygląda tak że one trwają 3 minuty chyba, no coś koło tego i najpierw musisz zabić moba... Czy też kilka z nich... A nie zauważyłem jeszcze jak na razie takiego, który by zwiększał regenerację many...

Nicolas, jak chcesz magiem takiego tyrka zabić? W kilka sekund jest koło ciebie, po chwili masz slowa, a on nawala w ciebie z miecza jak z daggera... No o ile FF i totemy działają z 2h sword...

Acha co do błedów, to jak już tez to pisałem, ja podałem przykładowe, które czesto się powtarzają, a wy sobie odpowiedzcie co u was nie tak działa i jak to na grę wpływa...


ThornsPl najpierw jakiś obal, póxniej podyskutujemy...

Bula. Co do siły krytyków to mi chodzi o normalne skille, nie blowy, które są trochę inaczej traktowane. NP taki hurricane Tyrka... Ciekawie się robi jak taki tyrant, czy glad walnie cię za 12k DMG...

Co do tych skilli działających na c4, jak to nazwałem "bugged" to chodziło mi o to, że skille te jakoś nie specjalnie pod pasowane pod realia gry były (walki sleep -> nuk ->sleep, o rany mam full buff -> cansel -> cry, o frenzy, ciekawe co się stanie jak łuk załozę...)...


  • Wiadomości: 590

  • Pochwał: -1

Odp: Co dziwnego w DN? (Spam Topic)
« Odpowiedź #78 dnia: Grudzień 03, 2007, 10:18:53 pm »
Cytuj
cansel
Co to za skill? :o
L2 DEX x4
Necro79/SwS79/Sps77:D - retired


  • ******
  • Wiadomości: 1370

  • Pochwał: 30

Odp: Co dziwnego w DN? (Spam Topic)
« Odpowiedź #79 dnia: Grudzień 03, 2007, 10:22:48 pm »
Cytuj
Nicolas, jak chcesz magiem takiego tyrka zabić? W kilka sekund jest koło ciebie, po chwili masz slowa, a on nawala w ciebie z miecza jak z daggera... No o ile FF i totemy działają z 2h sword...

slow, nuk, nuk GF. Z jego m.defa to n/c :P
Cytat: Tekilla
Miałem hero PP'szem koło 20 razy.Wiec nie mow mi ze nie umiem nim grać.
Skille:
Sleep - Zasypia przeciwnika 
Kiss of Eva - Dodaje pojemność w plecaku
Death Whisper - Zwiększa szansę krytyka
Concetration - Odporność na Cancel'a
Blessed Shield - Odporność na strzały
Elemental Protection - Odporność na atak Ogniem,Wodą,Powietrzem
Holy Resistance - Odpornośc na sekretny atak
Unholy Resistance - Odporność na ciemny atak


  • *******
  • Wiadomości: 1216

  • Pochwał: 17

  • The Soul of an Angel
Odp: Co dziwnego w DN? (Spam Topic)
« Odpowiedź #80 dnia: Grudzień 04, 2007, 02:03:35 pm »
a jak uwazasz, ze skille sa bugged, tylko dlatego ze nie podoba ci sie ich dzialanie.... LOL!
"The difficulty is not so great to die for a friend, as to find a friend worth dying for"
- Homer

Retarded SuperModerator

Piszę poprawnie po polsku


  • Wiadomości: 587

  • Pochwał: 2

Odp: Co dziwnego w DN? (Spam Topic)
« Odpowiedź #81 dnia: Grudzień 04, 2007, 06:17:12 pm »
Cytuj
cansel
Co to za skill? :o

Może z jakiej nowej nieznanej jeszcze kroniki  :shock:


  • Wiadomości: 590

  • Pochwał: -1

Odp: Co dziwnego w DN? (Spam Topic)
« Odpowiedź #82 dnia: Grudzień 04, 2007, 06:59:05 pm »
Ja juz wiem cansel to jest mass cancel :D

koniec offtopu, literowka, zwlaszcza ze sluchu sie zdarza, nie nabijac sie   /Reina

/Cubu$ skoro jest to spam topick to nie muszą kończyć spamu ;)
« Ostatnia zmiana: Grudzień 04, 2007, 09:53:17 pm wysłana przez Cubu$ »
L2 DEX x4
Necro79/SwS79/Sps77:D - retired


  • ******
  • Wiadomości: 1370

  • Pochwał: 30

Odp: Co dziwnego w DN? (Spam Topic)
« Odpowiedź #83 dnia: Grudzień 04, 2007, 07:27:36 pm »
Cytuj
Zaraz na początku ktoś napisał, że u was jest masa bugów na serverze... Czytałem wypowiedzi wielu osób na kilku forach na temat DN i akurat te błedy wydały mi się bardzo prawdopodobne... Proste...

podaj mi pare bugow. Najwiekszym sa takie opinie jak twoja, bo ktos mi tam powiedzial ze DN jest głupie, jest pełno bugow, sa mana poty (wiekszosc nie wie jak dzialaja, ale co tam) itp...

Cytuj
Herby... Hmm tu sprawa wygląda tak że one trwają 3 minuty chyba, no coś koło tego i najpierw musisz zabić moba... Czy też kilka z nich... A nie zauważyłem jeszcze jak na razie takiego, który by zwiększał regenerację many...


Na DN musisz pozbierac pare "matsow" (np. Orc Fingers-nie ma tego w L2, ale jest na DN), grac healerem 60lvl+, isc do IT i zrobic potki. Potem sprzedac w giran :D

Cytuj
Bula. Co do siły krytyków to mi chodzi o normalne skille, nie blowy, które są trochę inaczej traktowane. NP taki hurricane Tyrka... Ciekawie się robi jak taki tyrant, czy glad walnie cię za 12k DMG...

a czy sprawiedliwe jest to, ze taki dvp wyskakuje i rozwala Cie 1 crytem??? Ma full bos jawelki, DB+F+5/6???

Ja juz niczego [raczej] tutaj nie napisze :P
Cytat: Tekilla
Miałem hero PP'szem koło 20 razy.Wiec nie mow mi ze nie umiem nim grać.
Skille:
Sleep - Zasypia przeciwnika 
Kiss of Eva - Dodaje pojemność w plecaku
Death Whisper - Zwiększa szansę krytyka
Concetration - Odporność na Cancel'a
Blessed Shield - Odporność na strzały
Elemental Protection - Odporność na atak Ogniem,Wodą,Powietrzem
Holy Resistance - Odpornośc na sekretny atak
Unholy Resistance - Odporność na ciemny atak


  • ******
  • Wiadomości: 1081

  • Pochwał: 6

Odp: Co dziwnego w DN?
« Odpowiedź #84 dnia: Grudzień 04, 2007, 10:31:16 pm »
Cytuj
ThornsPl najpierw jakiś obal, póxniej podyskutujemy...

ehh sam sie prosiles :-)

1)

Cytuj
Tutaj nie wiem jak u was działają skille ale jeśli macie któryś z tych błędów to macie też problem:

- fist furry działa z każdym rodzajem broni
- totemy tyranta działają z każdą bronią
- wchodzenie blowów zależy od crit rate
- siła krytyków zależna od crit rate
- buffy na crit power działają na skille

nie mozesz wszystkiego porównywac do retaila..  u nas jak wiesz sa lączona skile z subbek wiec to o wiele podwyzsza
"POWER" charakterow..  to co opisales nie bylo by problemem dla GM by to zmienic...  skoro czesc z tego zostawili to po to
by zachowac rownowage...

btw .. blowy az tak bardzo ne zalezą od crit rate..  raczej szansa samych crit ( wiadomo)
 wiecej daje skill na blow & np.  dagger +mm

sila crit zalezy bardziej od STR ... moze przy TH jest to nie zauważalne  (gdzie wiadomo bardziej sie liczy DEX)
ale przy he/pp (wk)  +1k p.atk daje duzo wieksze crit  juz nie mowie o skilach death whisper/dance/vicious stance itd

Cytuj
- frenzy - bugged
- cansel - bugged
- sleep - bugged

jak  wyzej..  mocniejsze postacie mocniejsze skille..  (sam nie raz sie wk..  denerwowalem na CANCEL)

Cytuj
Macie tattoo

no mamy ale pamietaj ze kazdy tatoo cos daje ale tez cos zabiera (wiecej)  wiec trzeba dobrac odpowiednio dla chara
kazdy ma do nich dostep wiec nie widze problemu...

Cytuj
No cóż. Jeśli safe enchant jest podwyższony, to macie problem. Jeśli ludzie mogą dość swobodnie biegać z broniami powyżej +10. Są donatorzy z +16, a jeśli jeszcze jest tak, że donat może mieć bardziej zenchantowany set od normalnego to już zupełnie masakra.

kolejna glupota...   i czysta teoria... zrobic cos samemu S grade na +6-10  jest ciezko (na 40-50) BEWS moze zrobisz +10 i to z duzym szczesciem) juz nie wspomne o Arcana Mace ktora ma problem nawet z wejsciem na +4  dalej to juz porazka

Cytuj
Mana potki... Ktoś tu napisał, że to nie wpływa na pvp... Z tym nie można się zgodzić...


jak wyzej.. kazdy ma do nich dostep wiec nie widze problemu..  wiadomo th potrzebuje do BLOW,  HE  do  strzelania (crit)  juz nie wspomne o magach :-)   i jak ktos juz napisal potki te nie uzupelniaja ci od razu mana tylko po woli uzupelniaja jej poziom)
grajac th/pal z nastawieniem na BLOW  nawet potki regen + mana nie pomagaja :-)

Cytuj
No w zasadzie chodzi o to, że nie trzeba patrzeć, czy nam się mana kończy czy nie... Więc spamujemy ze skill, nuków itp bezmyślnie wręcz. Normalnie musimy liczyć się ze swoją maną, a u niektórych klas jest tak, że w walce z większą ilością ludzi mają przechlapane. Tutaj glad jest dobrym przykładem.


chyba nie widziales OL/EE jak mu sie mana skonczy  hehe  lata i nie wie co robic..  BTW kazdemu sie mana konczy bo jak pisalem potki ie sa takie cudowne.. i na mass pvp  nie raz slyszalem nie mam MANY!!

Cytuj
Mając mana potki nie musimy brać takich skilli jak BtB,
chyba BTS  :P

Cytuj
Słysząłem, że u was można robić DYE +15...
to chyba najwiekszy hit twej wypowiedzi :-)

Cytuj
Łączenie wojowników z magami też chybione
nie sorry   2 hit ..    he/pp   he/wk   th/pp  th/wk   da/necro  ITD dobre subki

PODSUMOWANIE:
czasami warto samemu sprawdzic niz polegac na opini kolegow.. i  "plotek"    w najblizszym czasie
ma ruszyc Arena x 1000   dobre do testowania subek..    bedziesz mogl sam sprawdzic..
o ile sie nie boisz mnogosci skili na twoim pasku  :P

PS.
Cytuj
a czy sprawiedliwe jest to, ze taki dvp wyskakuje i rozwala Cie 1 crytem??? Ma full bos jawelki, DB+F+5/6???

Ja juz niczego [raczej] tutaj nie napisze


oj sam nie raz walilem he/pp crit w np . sps/ee  po 6-7 k :-)  1 crit = 1 dead
ale nie raz dostalem  od ol/ee  2 drainy po 4800 (crit)  i tez padlem...  :)


« Ostatnia zmiana: Grudzień 04, 2007, 10:39:00 pm wysłana przez ThornsPL »

Wiedźmin poszedł przez ogień i wodę, wstecz się nie oglądał. Ale nie wziął ni butów żelaznych ni kostura. Wziął tylko swój miecz wiedźmiński. Nie posłuchał słów wróżki. I dobrze zrobił, bo to była zła wróżka.


  • ******
  • Wiadomości: 1422

  • Pochwał: 1

  • Veni, vidi, vici...
Odp: Co dziwnego w DN?
« Odpowiedź #85 dnia: Grudzień 09, 2007, 10:13:49 pm »
Cytuj
ThornsPl najpierw jakiś obal, póxniej podyskutujemy...

ehh sam sie prosiles :-)

1)

Cytuj
Tutaj nie wiem jak u was działają skille ale jeśli macie któryś z tych błędów to macie też problem:

- fist furry działa z każdym rodzajem broni
- totemy tyranta działają z każdą bronią
- wchodzenie blowów zależy od crit rate
- siła krytyków zależna od crit rate
- buffy na crit power działają na skille

nie mozesz wszystkiego porównywac do retaila..  u nas jak wiesz sa lączona skile z subbek wiec to o wiele podwyzsza
"POWER" charakterow..  to co opisales nie bylo by problemem dla GM by to zmienic...  skoro czesc z tego zostawili to po to
by zachowac rownowage...

btw .. blowy az tak bardzo ne zalezą od crit rate..  raczej szansa samych crit ( wiadomo)
 wiecej daje skill na blow & np.  dagger +mm

sila crit zalezy bardziej od STR ... moze przy TH jest to nie zauważalne  (gdzie wiadomo bardziej sie liczy DEX)
ale przy he/pp (wk)  +1k p.atk daje duzo wieksze crit  juz nie mowie o skilach death whisper/dance/vicious stance itd

Z crit rate napisałem, bo dość czesto spotykałem się, że szanse na krytyk ze skilli polega na crit rate z regularów.... Co jak co ale dostanie z jednego combosa ze skilli Glada na c5 gdy 5 z 7 to krytyki to nic przyjemnego....
Co do połaczenia totemu, z FF i frenzy... To tak podliczyłem na szybko, że z tym wszystkim krytyk ze skilla, jeśli jego siła nie jest zawsze x2, to może wyjść 55k DMG w robe usera...
A zmiany w kwesti działania skilli to czesto duży problem dla GM'a...

Cytuj
- frenzy - bugged
- cansel - bugged
- sleep - bugged

jak  wyzej..  mocniejsze postacie mocniejsze skille..  (sam nie raz sie wk..  denerwowalem na CANCEL)
[/quote]

Moc skilli i tak musi być ograniczona... Nie można powiedzieć o balansie pvp, jak możesz zginąć od jednego ciosu mając podobny sprzęt i buffy... Ale to problem większości serverów...

Cytuj
Macie tattoo

no mamy ale pamietaj ze kazdy tatoo cos daje ale tez cos zabiera (wiecej)  wiec trzeba dobrac odpowiednio dla chara
kazdy ma do nich dostep wiec nie widze problemu...
[/quote]

Dostępność tatuaży nie ma wpływu na to jak wpływają na rozgrywkę... Ale jeszcze nigdy nie spotkałem się z tym, aby pojawił się tattoo i balans nie przewrócił się do góry nogami... Zawsze jedna klasa dostaje bardziej, a druga mniej...
A wynik jest zawsze nieprzewidywalny...

Cytuj
No cóż. Jeśli safe enchant jest podwyższony, to macie problem. Jeśli ludzie mogą dość swobodnie biegać z broniami powyżej +10. Są donatorzy z +16, a jeśli jeszcze jest tak, że donat może mieć bardziej zenchantowany set od normalnego to już zupełnie masakra.

kolejna glupota...   i czysta teoria... zrobic cos samemu S grade na +6-10  jest ciezko (na 40-50) BEWS moze zrobisz +10 i to z duzym szczesciem) juz nie wspomne o Arcana Mace ktora ma problem nawet z wejsciem na +4  dalej to juz porazka
[/quote]

I dlatego jak pojawia się mocno rozbudowany system dotacji to rozgrywka staje się co najmniej dziwna, bo enchanty dają bardzo duże plusy... A ten cytat powinien być poprawiony z dalszych wypowiedzi.

Cytuj
Mana potki... Ktoś tu napisał, że to nie wpływa na pvp... Z tym nie można się zgodzić...


jak wyzej.. kazdy ma do nich dostep wiec nie widze problemu..  wiadomo th potrzebuje do BLOW,  HE  do  strzelania (crit)  juz nie wspomne o magach :-)   i jak ktos juz napisal potki te nie uzupelniaja ci od razu mana tylko po woli uzupelniaja jej poziom)
grajac th/pal z nastawieniem na BLOW  nawet potki regen + mana nie pomagaja :-)
[/quote]

I znów dostępność nie ma znaczenia... Sprawa jest prosta, jednej klasie to bardziej pomoże, drugiej mniej... Wy macie coś co ja znam pod nazwą mana drugów, a nie mana potków akurat... Ale jeśli one odnawiają mane w takim stopniu, aby dagger mógł spokojnie mieć ciągle włączony focus skill mastery, to już jest bardzo mocna zmiana w rozgrywce...
A mana może się skończyć nawet z mana potkami odnawiającymi 500 many, wystarczy odpowiedni cast... W tym problem aby się nie skończył i do tego jest czasami potrzebna odpowiednia strategia...

Cytuj
No w zasadzie chodzi o to, że nie trzeba patrzeć, czy nam się mana kończy czy nie... Więc spamujemy ze skill, nuków itp bezmyślnie wręcz. Normalnie musimy liczyć się ze swoją maną, a u niektórych klas jest tak, że w walce z większą ilością ludzi mają przechlapane. Tutaj glad jest dobrym przykładem.


chyba nie widziales OL/EE jak mu sie mana skonczy  hehe  lata i nie wie co robic..  BTW kazdemu sie mana konczy bo jak pisalem potki ie sa takie cudowne.. i na mass pvp  nie raz slyszalem nie mam MANY!!
[/quote]

A jednemu kończy się szybciej, drugiemu wolniej... A na mass pvp to rozgrywka właśnie ze względu na mane jest inna...

Cytuj
Mając mana potki nie musimy brać takich skilli jak BtB,
chyba BTS  :P

Cytuj
Słysząłem, że u was można robić DYE +15...
to chyba najwiekszy hit twej wypowiedzi :-)
[/quote]

To tekst jednej osoby z waszego servera... Nadal się przy tym upiera zresztą i to też już pisałem.

Cytuj
Łączenie wojowników z magami też chybione
nie sorry   2 hit ..    he/pp   he/wk   th/pp  th/wk   da/necro  ITD dobre subki
[/quote]
Większość z tego to bufferzy, więc to inna gadka już... Z summonerem tak samo.

PODSUMOWANIE:
czasami warto samemu sprawdzic niz polegac na opini kolegow.. i  "plotek"    w najblizszym czasie
ma ruszyc Arena x 1000   dobre do testowania subek..    bedziesz mogl sam sprawdzic..
o ile sie nie boisz mnogosci skili na twoim pasku  :P

PS.
Cytuj
a czy sprawiedliwe jest to, ze taki dvp wyskakuje i rozwala Cie 1 crytem??? Ma full bos jawelki, DB+F+5/6???

Ja juz niczego [raczej] tutaj nie napisze


oj sam nie raz walilem he/pp crit w np . sps/ee  po 6-7 k :-)  1 crit = 1 dead
ale nie raz dostalem  od ol/ee  2 drainy po 4800 (crit)  i tez padlem...  :)



[/quote]



  • Wiadomości: 141

  • Pochwał: 0

Odp: Co dziwnego w DN?
« Odpowiedź #86 dnia: Grudzień 13, 2007, 08:21:46 pm »
popraw ostatniego posta bo zielonego pojecia nie mam gdzie ty cytujesz a gdize ciebie cytuja.


  • Wiadomości: 2

  • Pochwał: 0

Odp: Co dziwnego w DN?
« Odpowiedź #87 dnia: Styczeń 09, 2008, 03:32:25 pm »
nie wiem po co wy sie kłucicie bo to i tak niema sęsu to jest tylko gra a jak ktos chce grac na dn to niech se gra a jak ktos ma zamiar płacic ze gre to niech se płaci  :P
^^


  • Wiadomości: 779

  • Pochwał: 5

  • DN forum staff member
Odp: Co dziwnego w DN?
« Odpowiedź #88 dnia: Styczeń 09, 2008, 03:53:32 pm »
nie wiem po co wy sie kłucicie bo to i tak niema sęsu to jest tylko gra a jak ktos chce grac na dn to niech se gra a jak ktos ma zamiar płacic ze gre to niech se płaci  :P
1. Jest roznica pomiedzy klotnia a dyskusja.
2. Dyskusja nigdy nie jest bez sĘsu (omfg)
3. I tak kazdy gra tam gdzie chce lul, padlo pytanie, padly odpowiedzi, wywiazala sie dyskusja a ty nie wiem po jakiego grzyba odkopujesz temat sprzed miesiaca pff


  • Wiadomości: 2

  • Pochwał: 0

Odp: Co dziwnego w DN?
« Odpowiedź #89 dnia: Styczeń 09, 2008, 04:08:48 pm »
dobra nie sraj
^^


  • *******
  • Wiadomości: 1044

  • Pochwał: 0

Odp: Co dziwnego w DN?
« Odpowiedź #90 dnia: Styczeń 09, 2008, 04:17:01 pm »
macie racje. każdy gra tam gdzie mu sie podoba mogę sie założyć ze 70% ludzi którzy wypowiadają sie na temat tego serwera tutaj nie grala znają go tylko z opowieści innych teraz pewnie będzie 10000 odpowiedzi typu \\\"ja tutaj gralem i wiem jaki ten serwer jest dziadowski\\\" a ten serv taki nie jest sa tu tylko pewne uproszczenia do gry a co do Bugów gram tutaj i jakoś nic mi nie przeszkadza, żadnych strasznych bugów nie ma. i teraz co do ludzi grających tutaj donatorów nie jest az tak bardzo dużo (mówię tu o ludziach z itemami +20) jest masa fajnych ludzi. ale jak ktoś tu nie gral to z gury zaklada ze na tym serwie jest 50%nooby 50% donatorzy. bylem w klanie gdzie byli porządni ludzie którzy potrafili pomóc i finansowo jak i w expie nie było chamstwa tylko jak leader padł w party i arma a grade +6 dropnoł to sie ostro wk*rwił

wiec jak oceniasz jakis server najpierw tam zagraj a nie dawaj z góry 1


  • Wiadomości: 779

  • Pochwał: 5

  • DN forum staff member
Odp: Co dziwnego w DN?
« Odpowiedź #91 dnia: Styczeń 09, 2008, 06:24:03 pm »
dobra nie sraj
Poczules sie dotkniety? ojejq... :oops:


  • *******
  • Wiadomości: 1216

  • Pochwał: 17

  • The Soul of an Angel
Odp: Co dziwnego w DN?
« Odpowiedź #92 dnia: Styczeń 09, 2008, 08:59:03 pm »
zamykam, sieko - uwazaj na slowa
"The difficulty is not so great to die for a friend, as to find a friend worth dying for"
- Homer

Retarded SuperModerator

Piszę poprawnie po polsku