ThornsPl najpierw jakiś obal, póxniej podyskutujemy...
ehh sam sie prosiles
1)
Tutaj nie wiem jak u was działają skille ale jeśli macie któryś z tych błędów to macie też problem:
- fist furry działa z każdym rodzajem broni
- totemy tyranta działają z każdą bronią
- wchodzenie blowów zależy od crit rate
- siła krytyków zależna od crit rate
- buffy na crit power działają na skille
nie mozesz wszystkiego porównywac do retaila.. u nas jak wiesz sa lączona skile z subbek wiec to o wiele podwyzsza
"POWER" charakterow.. to co opisales nie bylo by problemem dla GM by to zmienic... skoro czesc z tego zostawili to po to
by zachowac rownowage...
btw .. blowy az tak bardzo ne zalezą od crit rate.. raczej szansa samych crit ( wiadomo)
wiecej daje skill na blow & np. dagger +mm
sila crit zalezy bardziej od STR ... moze przy TH jest to nie zauważalne (gdzie wiadomo bardziej sie liczy DEX)
ale przy he/pp (wk) +1k p.atk daje duzo wieksze crit juz nie mowie o skilach death whisper/dance/vicious stance itd
Z crit rate napisałem, bo dość czesto spotykałem się, że szanse na krytyk ze skilli polega na crit rate z regularów.... Co jak co ale dostanie z jednego combosa ze skilli Glada na c5 gdy 5 z 7 to krytyki to nic przyjemnego....
Co do połaczenia totemu, z FF i frenzy... To tak podliczyłem na szybko, że z tym wszystkim krytyk ze skilla, jeśli jego siła nie jest zawsze x2, to może wyjść 55k DMG w robe usera...
A zmiany w kwesti działania skilli to czesto duży problem dla GM'a...
- frenzy - bugged
- cansel - bugged
- sleep - bugged
jak wyzej.. mocniejsze postacie mocniejsze skille.. (sam nie raz sie wk.. denerwowalem na CANCEL)
[/quote]
Moc skilli i tak musi być ograniczona... Nie można powiedzieć o balansie pvp, jak możesz zginąć od jednego ciosu mając podobny sprzęt i buffy... Ale to problem większości serverów...
Macie tattoo
no mamy ale pamietaj ze kazdy tatoo cos daje ale tez cos zabiera (wiecej) wiec trzeba dobrac odpowiednio dla chara
kazdy ma do nich dostep wiec nie widze problemu...
[/quote]
Dostępność tatuaży nie ma wpływu na to jak wpływają na rozgrywkę... Ale jeszcze nigdy nie spotkałem się z tym, aby pojawił się tattoo i balans nie przewrócił się do góry nogami... Zawsze jedna klasa dostaje bardziej, a druga mniej...
A wynik jest zawsze nieprzewidywalny...
No cóż. Jeśli safe enchant jest podwyższony, to macie problem. Jeśli ludzie mogą dość swobodnie biegać z broniami powyżej +10. Są donatorzy z +16, a jeśli jeszcze jest tak, że donat może mieć bardziej zenchantowany set od normalnego to już zupełnie masakra.
kolejna glupota... i czysta teoria... zrobic cos samemu S grade na +6-10 jest ciezko (na 40-50) BEWS moze zrobisz +10 i to z duzym szczesciem) juz nie wspomne o Arcana Mace ktora ma problem nawet z wejsciem na +4 dalej to juz porazka
[/quote]
I dlatego jak pojawia się mocno rozbudowany system dotacji to rozgrywka staje się co najmniej dziwna, bo enchanty dają bardzo duże plusy... A ten cytat powinien być poprawiony z dalszych wypowiedzi.
Mana potki... Ktoś tu napisał, że to nie wpływa na pvp... Z tym nie można się zgodzić...
jak wyzej.. kazdy ma do nich dostep wiec nie widze problemu.. wiadomo th potrzebuje do BLOW, HE do strzelania (crit) juz nie wspomne o magach
i jak ktos juz napisal potki te nie uzupelniaja ci
od razu mana tylko po woli uzupelniaja jej poziom)
grajac th/pal z nastawieniem na BLOW nawet potki regen + mana nie pomagaja
[/quote]
I znów dostępność nie ma znaczenia... Sprawa jest prosta, jednej klasie to bardziej pomoże, drugiej mniej... Wy macie coś co ja znam pod nazwą mana drugów, a nie mana potków akurat... Ale jeśli one odnawiają mane w takim stopniu, aby dagger mógł spokojnie mieć ciągle włączony focus skill mastery, to już jest bardzo mocna zmiana w rozgrywce...
A mana może się skończyć nawet z mana potkami odnawiającymi 500 many, wystarczy odpowiedni cast... W tym problem aby się nie skończył i do tego jest czasami potrzebna odpowiednia strategia...
No w zasadzie chodzi o to, że nie trzeba patrzeć, czy nam się mana kończy czy nie... Więc spamujemy ze skill, nuków itp bezmyślnie wręcz. Normalnie musimy liczyć się ze swoją maną, a u niektórych klas jest tak, że w walce z większą ilością ludzi mają przechlapane. Tutaj glad jest dobrym przykładem.
chyba nie widziales OL/EE jak mu sie mana skonczy hehe lata i nie wie co robic.. BTW kazdemu sie mana konczy bo jak pisalem potki ie sa takie cudowne.. i na mass pvp nie raz slyszalem nie mam MANY!!
[/quote]
A jednemu kończy się szybciej, drugiemu wolniej... A na mass pvp to rozgrywka właśnie ze względu na mane jest inna...
Mając mana potki nie musimy brać takich skilli jak BtB,
chyba BTS
Słysząłem, że u was można robić DYE +15...
to chyba najwiekszy hit twej wypowiedzi
[/quote]
To tekst jednej osoby z waszego servera... Nadal się przy tym upiera zresztą i to też już pisałem.
Łączenie wojowników z magami też chybione
nie sorry 2 hit .. he/pp he/wk th/pp th/wk da/necro ITD dobre subki
[/quote]
Większość z tego to bufferzy, więc to inna gadka już... Z summonerem tak samo.
PODSUMOWANIE:
czasami warto samemu sprawdzic niz polegac na opini kolegow.. i "plotek" w najblizszym czasie
ma ruszyc Arena x 1000 dobre do testowania subek.. bedziesz mogl sam sprawdzic..
o ile sie nie boisz mnogosci skili na twoim pasku
PS.
a czy sprawiedliwe jest to, ze taki dvp wyskakuje i rozwala Cie 1 crytem? Ma full bos jawelki, DB+F+5/6?
Ja juz niczego [raczej] tutaj nie napisze
oj sam nie raz walilem he/pp crit w np . sps/ee po 6-7 k
1 crit = 1 dead
ale nie raz dostalem od ol/ee 2 drainy po 4800 (crit) i tez padlem...
[/quote]