Witaj
Gość

Wątek: Połaącznenie z RPG CLUB  (Przeczytany 1708 razy)

• Pochwał: 0

Połaącznenie z RPG CLUB
« dnia: Sierpień 18, 2010, 10:31:29 am »
Witam!

Kiedyś grałem w lineage w czasach gimnazjum technikum hoho tyle lat :) ale teraz miałem przerwę i już zupełnie się nie łapię...

doczytałem że RPG CLUB jest bardzo dobrym serwerem z dużą ilością graczy .. no i chciałbym sobie na nim zagrać tylko mam mały problem..

ściągąłem sobie klienta lineage gracia epilogue ? a tam chyba jest potrzebna gracia final tak ? ja już zupełnie nie znam się na tych nowych edycjach proszę o pomoc :) ??... czy jak zaktualizuję epiloguę tym "fabrycznym" updaterem to będzie final ??

lub podajcie prosze dobre źródło do zassania... po potem to tylko wgrać pacza i z głowy ? można grać ?

pozdrawiam i wielkie dzięki z góry za pomoc :)

• Pochwał: -3

• Lineage 2-Old Times...
Odp: Połaącznenie z RPG CLUB
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 18, 2010, 10:33:59 am »
Ja tam jak serwy byly pod Final i tak wbijalem majac Epilogue wiec moze sprobuj:p
Tekilla nasz ogarniety forum user:

szable w dlon :) , jak serwer bedzie dobry to zrywam z laska :) ma ktos jakies info o jakims klanie z setupem dla magow?

Jestem noobskim graczej l2jotuf i serferuf ofofopotopnyh,a admin tego forum to zyd bo zydzi 665 minusuf.

« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 18, 2010, 10:35:30 am »
jak zaktualizujesz fabrycznyk updaterem to bedze freja a nie final :)

« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 18, 2010, 10:36:50 am »
czyli musze gdzieś od nowa sciągnąć final'a ?? nie dam rady na tym epilogue ??? bo szczerze mówiąc to mam słabego neta żeby ciągnąć takie rzeczy :) a chciałbym zacząć grać  jak najszbciej :)

• Pochwał: -3

• Lineage 2-Old Times...
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 18, 2010, 10:39:50 am »
To sprobuj sie zalogowac lul.
Rpg club posiada wlasny klient jak ruoff czy tylko system?
Jezeli system to wklej do epiloga,jezeli masz juz konto to sprobuj sie polaczyc...
Tekilla nasz ogarniety forum user: