L2J czy GoD - potrolujmy :)

Zaczęty przez szponiasty, Grudzień 04, 2011, 12:50:14 AM

Poprzedni wątek - Następny wątek

szponiasty

W odpowiedzi na http://forum.lineage2.com.pl/index.php/topic,46287.msg562143.html#msg562143 :D
Może nie dokładnie to o co prosiłeś, ale i tak pewnie feature którego jeszcze jakiś czas nie będzie w l2off:
Cytat
-'skakanie'
-skile z efektrem, przepychania/przyciągania/powalania/podniesienia

(skakanie nie problem zrobić, ale po co?)
- skile z efektem przepychania, palenia, wybuchu (i fali uderzeniowej), fizyczne obrażenia przy kolizji (czyli po prostu: fizyka w L2)

http://youtu.be/PmAn1NYc7Uk

[objaśnienie: różnego typu przedmioty mogą wywierać różnego rodzaju wpływ na otoczenie, na filmiku widać "granat odłamkowy", który roznieca ogień i podpala moby w okolicy, a te najbliżej zabija fala uderzeniowa. te moby, które znajdowały się dalej, zaczynają uciekać przed siebie w panice]
Nie wiem co masz na myśli przez "system markowania targetów"? Chodzi o zapamiętanie położenia w świecie?
- przycisk "Book Mk" (wbudowany dokładny drop calculator w grze, z kalkulatorem recept itd - tego też off nie miał i nie ma)
Cytatja dorzucę od siebie: Zupełnie inna gra na PvP względem poprzednich kronik. Inne priorytety, inna dynamika itd.
o pvp na privie nie będę się wypowiadął, bo pół biedy gdy był to jakiś l2ws, rpg club itd. ale jakieś l2j to był żart, a nie pvp.
Jak będzie potrzeba więcej przykładów, to wrzucę. Póki co (odnośnie PvP) powtórzę pierwszy jaki opisałem: fizyka i przedmioty potrafiące wywierać złożony wpływ na otoczenie (np. event TvT, gdzie przeciwnika należy unieszkodliwić rzucając w niego i trafiając, sztyletem). Dalej idąc, przykładowe, kolejne 3 typy złożonego AI, którego off nie ma i pewnie nigdy nie będzie miał, a urozmaicający całkiem rozgrywkę (moby służą nie tylko do farmienia - mogą wpływać na ekonomię i sytuację polityczną regionu, czy też np. przyjść farmić graczy).

http://youtu.be/XAVuTEQ2hSE

I kolejna rzecz [Jeszcze nie jest w pełni ukończona] raczej przerastająca obecny (od gdzieś tak Interlude) team w nc$oft zajmujący się rozwojem gry... A dokładniej - możliwość formowania sojuszów, czy też wynajmu najemników, w celu najechania (i ew. podbicia) sąsiadujących regionów. W zamyśle rozwinięcie prostego i od lat już dość nudzącego systemu TW/siege z L2off. Ale tym razem rozgrywka typowo strategiczna: armie mobów sterowane przez np. władców walczących zamków i pola bitwy nie do zobaczenia (przynajmniej w niedalekiej przyszłości) w L2off... Jak widać L2J (po przeróbkach i poprawkach) daje radę bez problemu:

http://youtu.be/hDEEl7NSV28

2100+ mobów w jednym miejscu - 0 lagów, 0 opóźnień (klient za to nie wyrabia, ale po włączeniu Alt+P da się w miarę grać). Nie wiem jak jest w chwili obecnej ale kiedyś jak próbowaliśmy zrobić coś podobnego na l2off (kronika gracia 1 lub kamael - nie pamiętam), to w momencie gdy w jednym miejscu stawiało się ponad 500 mobów, lagi były nie do pokonania i nie można było się nawet ruszać. I nie była to kwestia sprzętu, bo serwer stał na 4 procesorowym dedyku, a powyższy filmik pochodzi z serwera uruchomionego na komputerze domowym, z klienta uruchomionego na tym samym komputerze...

I po co to?! Żeby pokazać że się da i że ncsoft jebie od dawna fajną grę jaką była (kiedyś) Lineage II, mając na celu jedynie jak najwięcej wydusić grosza przy maksymalnie małym wkładzie własnym (w rozwój i wreszcie coś nowego i ciekawego...)
Oj tam oj tam

MastJedi

Cytat: szponiasty w Grudzień 04, 2011, 12:50:14 AM
(...) mając na celu jedynie jak najwięcej wydusić grosza przy maksymalnie małym wkładzie własnym (w rozwój i wreszcie coś nowego i ciekawego...)
szponiasty - Pierniczysz jak mały Kazio.
Ależ oczywiście... Przecież nowe lokacje/postacie/itemy/animacje/skille/tekstury/muza/.../.../...  i w ogóle co jest w kliencie to sie robi samo. Wystarczy żeby 1 człowiek posiedział nad kompem 1 godzinkę i już wszystko co nowe np. w GoDzie jest...
O koncepcji, działaniu skilli questach itp "nikomu niepotrzebnych pierdołach" nie wspominając.

Pamiętaj, że projekty L2J są jedynie KOPIAMI tego co NCSoft WYMYŚLIŁ i STWORZYŁ. Z mniejszymi/większymi zmianami, ale kopie. Jedynie co bym chciał, żeby ściągnęli jeszcze z privatów to auto pick-up :) Zawsze mnie to wkurza.

I w związku z tym pytanie za 10000000 punktów - kiedy wyjdzie L2J klient?
Że co? Nigdy? Uuu, jak mi przykro....

Pozdrawiam
Piszę poprawnie po polsku
************************************
Official/Retail NA serv.Hindemith->Phoenix->Chronos-> Naia
Heallweg Iss Enchanter 99 /Siegel Knight 99 /ElementalSummoner80/ HawkEye80  - Clan: Einheit (Nova) Ally: Twilight
Ponadto: Feoh; Aeore; Yul;


szponiasty

Cytat: MastJedi w Grudzień 04, 2011, 08:29:39 AM
I w związku z tym pytanie za 10000000 punktów - kiedy wyjdzie L2J klient?
Że co? Nigdy? Uuu, jak mi przykro....

Pozdrawiam

Klient jakiś był już parę lat temu. Nie wiem czy ktoś go dalej rozwija:
http://www.l2jserver.com/forum/download/file.php?id=2085

(co do nowych lokacji itd - wyjątkowo dużo w "nowym" L2 przypomina widziane w innych mmo - ayonach i innych guildwarsach)
:P
Oj tam oj tam

szponiasty

Oj tam oj tam

Polopiryn

Innova na EU działa tak jak L2J więc byście nic nie stracili.
Jak się wszyscy wpisują to ja też, nie chce być inny :(

Core:

Nobopiryn - 64 ES ;)