nie ale u SK jedyna rzecz jaka mi się podoba to cubiki..
U mnie to jest tak:
-cuby
-fajna mieszanina postaci(dd,tank i mag fakt ze kijowe to po trochu ale jest)
-szybki
-dobry blok tarcza
-Mroczny Elf
-Duzo buildow i w kazdym czuje sie dobrze
-walczy mieczami
-duzo skilli i debuffow
-lubie zabijac elfy
Osobiscie bym dawno gral AW tylko tu nie mozna sie skradac jak np. w wow i dlatego AW odpadl.
ogóle uwielbiam summony ..pety cubiki najbardziej...
Tez lubie summonerow.Stylowo to mi pasuje warlock(jeszcze zanim byl taki przegiety no i jest emo
),z wygladu summonow i postaci to PS,sila cubow to tez PS a ES ma fajne buffy i dosc dobre konie(dlatego ze mozna dac WS,BS,acumen i Spell Stance).
Dobra a co do opisywania walki z SK daggerem:
(licze ze doswiadczenie jako TH sie liczy bo roznica to w sumie w dex i CB->BB)
Pierwsze co to sprzet,osobiscie na tankow wole NM ze wzgledu na ten ich zasrany root.Jako ze musimy podejsc to taki Arrest nas i tak siegnie.Druga rzecz opisuje walke tak zeby dostac +1 za tanka a nie zeby sciagnac moby.Licze ze mamy tez buffy typu:haste,dw,focus,ressist shock,na zywioly,na darkness,magic barrier btb i bts.
Powoli:
1)zasadzamy mu(o ile mamy) Sand Bomb.
Czemu sand bomb? Bo moze sie zdarzyc walek ze dostaniemy LS i ze wejdzie,wtedy SK nie bedzie nas trafial,ressisty na zywioly i buffy na m.def zmniejsza dmg z nukow(30 sekund to okolo 2-4 nuki).
2)Kolejna rzecz to detarget.
Zazwyczaj SK w pierwszej chwili wali DH lub LS,dlatego walimy detarget zeby mu przerwac nuka.
3)Powinnismy byc juz kolo SK lub jezeli nie trafil na nas to poszedl kawalek do przodu,wtedy ladujemy BS.
Moze sie trafic krytyk ale ja nie nie licze nigdy jak tak to juz ma troche hp w plecy.
4)Deadly Blow powinien isc w ruch.
Tak samo moze byc lethal ale tez na to nie licze nigdy.
5)(nie pamietam Reuse)jezeli zaladowal sie switch to znowu uzywamy,w tym czasie SK mogl nam zasadzic juz albo Arrest albo Arrest i Judgment.
Stojac w miejscu tracimy dodatkowy evasion wynikajacy z ruchu wiec jestesmy latwiejszym celem.Jezeli wszedl judgment mamy od -25% do -35% dmg z blowa w plecy co jest sporo.SK jezeli ma SB to pewnie odbiegnie zeby nukowac,jezeli mamy Escape to uzywamy i dobiegamy do niego i zasadzamy blowa.Jezeli nie mamy to jezeli jest luk pod reka mozemy sprobowac go zestunowac a jak nie to poprostu walimy w niego.
6)kolejny switch jezeli jest dostepny,potem obiegamy i zasadzamy BS.
W zwarciu napewno dostaniemy Stinga,jezeli tak to pieprzyc to i nie leczymy go tylko uzywamy emergency dressing,jak go nie masz to stracisz mane stinga nie wyleczysz jak SK ma 72 lvl.
7)moze sie zdarzyc(raczej sie zdarzy) ze wyczerpie sie mana,wtedy walisz BB i SPIERDALAJ DZIWKO.Nie jestes rycerzem na bialym koniu wiec kto powiedzial ze masz grac czysto
8)Zaleznie od buildu walka z SK moze byc albo trudna albo latwa.Teoretycznie SK z DD buildem ma mniej HP ale DPS ma spory,HP bedzie mial duzo HP i sredni niski dps,nuker dobry blok,hp ale walczy tylko na dystans jego dps jest maly jak cholera,a czysty ma wszystko po trochu.
Taka garsc porad:
-SK na 43 zdobywa Guard stance i Vampire cubic oraz cubic mastery 1.Wiec ma 2 cubici i moze zwiekszyc sobie blok tarcza.Niby nic ale 2 cuby i lepszy blok to mniejszy dmg dla ciebie.
-Na 55 ma cubic mastery 2 wiec przywola 3 cuby naraz...dostaje tez 1 lvl Arrest i Judgment...
-58 dostaje LS najgrozniejsza bron jaka ma SK,dobry dmg i moze wejsc paraliz.Niby nic ale ma to tez swoj efekt psychologiczny.
-60...Tutaj SK dostaje Aegis,inaczej mowiac moze blokowac ataki nawet jak za nim stoisz.Jest to naprawde wkurzajace bo ja w walce z Tk mialem cos takiego:1 blow za 1 dmg,2 blow za 1 dmg a 3 nie wszedl...
-64 Shield Fortres ten skill zwieksza p.def tarczy max o 560 def,dla porownania IC shield ma 290 p.def wiec przy bloku bedzie mial mniejszy dmg.A kombinacja GS + SF jest zabojcza.
Chain w stylu Judgment,power brake,hex,sf,gs i wind shackle to cos zabojczego i sk dlugo wytrzyma w zwarciu.
Ale lepiej unikac walki z Tankami i skupic sie na walce z robe userami.Ja osobiscie wygralem z SK bo wszedl lethal z effect 2.