No ale w PvP znaczki idealnie się odwracaja na drugą stronę i widać różnice.
Czyli co TK rozwali kazdego innego tanka?
Mea Culpa, myśle PvE, pisze PvP, już poprawiłem
Dla mnie w IL jest wyważone dopiero pomiędzy klasami. Do C4 L2 to troche paranoja... W C5 łucznicy troche przepakowani, niektórzy niedopakowani...jak TK. Jak jest teraz
Co do TK...
Bezapelacyjnie najlepszy do PvE...
3 Cubici, jeden do nadrabiania ubogich możliwości ofensywnych, 2 typowo defensywne jak można je tak nazwać. Działają fajnie, szczególnie ten nowy. A co jest najlepsze
Że poprostu zawsze mamy MP. Na wszystko, na Hate, na SF, na GS. Tutaj jest ta zaleta. Co z tego, że DA ma bajery, które w PvE się średnio przydają, co z tego, że SK ma mase skilli, jak nie ma użytecznego Cubica do przywracania HP, tylko z Drainem który wydajnościowo działa gorzej...ok, ma HEX'a, ale on zazwyczaj jest niepotrzebny dla party, bo jest BD w 90% przypadkach party 3+ osobowego... A Paladin, zgoda, ma heala, ale który genialnie pozwala wypłukiwać się z MP, mało tego, gówniany Shield Defense rate który widać jak działa. I widać zależność w PvE, TK>SK/Paladin>DA. Nic tak nie boli, jak brak MP na Hate a o to nie trudno, bo jje MP dużo, TK ma go z automatu, leczenie też i to całego party. IMHO najlepszy tank do dużych PT, do małych Paladin/SK. Małych, znaczy np. SK+TH i np. na buffach z CH lepszy jest SK/Pal. Ale tylko wtedy.