Witaj
Gość

Wątek: Gladiator Na lvl 50 szuka klanu (Dragon X15)  (Przeczytany 1318 razy)

• Pochwał: 0

Gladiator Na lvl 50 szuka klanu (Dragon X15)
« dnia: Czerwiec 25, 2007, 06:54:14 am »

Witam Szukam klanu dla mojej 50 lvl postaci o profesji Gladiatora . szukam klanu gdzie jest dużo osób 15+ ma 3lvl+ ,klanowicze nie olewają się na wzajem panuje miła atmosfera.Są częste party ,wypadki na RB .Gram w L2 od 4 miesięcy na Dragonie od 6 dni (Expiłem 3 dni i 3 sprzedawałem dropu) na razie zapoznaje się z cenami serwerowymi . Proszę o składanie propozycji dołączenia do klanu mojej postaci

:oops: Prosze nie spamować i nie wystawaiać złośliwych komentarzów :oops:

• Pochwał: 17

• The Soul of an Angel
Odp: Gladiator Na lvl 50 szuka klanu (Dragon X15)
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 25, 2007, 09:56:20 am »
sam powiedziales - 3 dni expiles, do dobrego klanu nie przyjmuja ludzi, ktorzy poswiecili na swoja postac 3 dni expa o.O
podexp  lepiej tak na 70lvl, bo inaczej dostaniesz sie jedynie do jednego z tysiecy noob clanow, ktore nigdy do niczego nie dojda
taka mala rada
zreszta na tym lvlu mozesz spodziewac sie tylko zlosliwych  komentarzów (lol)
"The difficulty is not so great to die for a friend, as to find a friend worth dying for"
- Homer

Retarded SuperModerator

Piszę poprawnie po polsku

• Pochwał: 1

« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 25, 2007, 12:38:00 pm »
Reina popieram cie lecz gdy czytałem to nie miałem nic zamiaru pisać a co do błędów każdy je popełnia. Więc Reina na drugi raz nie musisz krytykować nabijać posty : PP tylko ominąć jak ja robie z większością sam nie jestem jakiś PRO w L2.
NEWBIE PLAYER

• Pochwał: 17

• The Soul of an Angel
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 25, 2007, 12:41:13 pm »
ten dodatek o bledzie byl przy okazji tylko, pisze o tym, jak wyglada "rekrutacja" na dragonie
btw. senitolas, wejdz sobie na forum dragona i tam w polskiej sekcji jest dzial z reklamujacymi sie klanami, znajdziesz cos dla siebie