Witaj
Gość

Wątek: stun  (Przeczytany 5398 razy)

  • Wiadomości: 49

  • Pochwał: 0

stun
« dnia: Maj 12, 2007, 09:05:07 am »
Jak się ma częstotliwość wchodzenia stuna do jego lvl (lvlu stuna)
Jaka jest mniej wiecej szansa wejścia na bialym,zielonym mobku.
Mam wrażenie ,że czym lvl stuna mam wiekszy tym wchodzi on rzadziej.
Rower To Styl Życia


  • ********
  • Wiadomości: 1980

  • Pochwał: 57

Odp: stun
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 12, 2007, 04:24:24 pm »
To nie zależy tylko od lvlu moba i kolorou jego nicku. Bardziej od jego statystyk (p.def, m.def itp), a im lepszy mob, tym rzadziej Ci bedzie wchodzilo.
« Ostatnia zmiana: Maj 12, 2007, 08:55:54 pm wysłana przez Soul »
Prepare for unforeseen consequences...


  • *******
  • Wiadomości: 8076

  • Pochwał: 7

  • Slutty McSlut Fan//Oficjalny fanklub SK//RAWR Fan
Odp: stun
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 12, 2007, 04:44:01 pm »
Od CON moba :P a glownie od roznicy leveli.


  • ********
  • Wiadomości: 1980

  • Pochwał: 57

Odp: stun
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 12, 2007, 04:54:24 pm »
a glownie od roznicy leveli.
logiczne. im mniejszy ma mob w stosunku do Ciebie, tym wieksze prawdopodobienstwo, ze wejdzie xD
Prepare for unforeseen consequences...


  • *******
  • Wiadomości: 8076

  • Pochwał: 7

  • Slutty McSlut Fan//Oficjalny fanklub SK//RAWR Fan
Odp: stun
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 12, 2007, 05:36:52 pm »
Ale P.def nie ma wplywu.Roznica w lvl,lvl skilla i statystyki broniacej sie.


  • ********
  • Wiadomości: 1980

  • Pochwał: 57

Odp: stun
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 12, 2007, 08:55:29 pm »
Chodzilo mi o przyklad statystyk ;)
Prepare for unforeseen consequences...


  • Wiadomości: 41

  • Pochwał: 0

Odp: stun
« Odpowiedź #6 dnia: Maj 15, 2007, 07:55:11 pm »
Ej, a jak wrzuce stuna na moba/czlowieka to sa szanse aby podaczas bicia go moge go odsstunowac? przerwac reakcje stuna?
The Abyss x7 | Bishop | Ino | 6x | ZoMoPL |


Odp: stun
« Odpowiedź #7 dnia: Maj 15, 2007, 07:56:21 pm »
tak, nie wiem dokladnie jakie ale sa


  • Wiadomości: 1

  • Pochwał: 0

Odp: stun
« Odpowiedź #8 dnia: Maj 25, 2007, 11:45:23 am »
szansa wejscia stuna zalezy (tylko od n/w- zadne tam p.def atakowanego czy str atakujacego) od:
1 - con atakowanego,
2 - lvl stuna,
3 - lvl Twojego,
4 - lvl atakowanego.

+ew enchant skilla
+buff na res stun i res stun z maja i zakena.


  • Dev
  • Super Moderator
  • ********
  • Wiadomości: 4648

  • Pochwał: 16

  • Ryl to faja
Odp: stun
« Odpowiedź #9 dnia: Maj 25, 2007, 02:59:22 pm »
Cytuj
This section is an ongoing test. There are so many factors involved that it will require a large number of tests before any real conclusion can be developed.

Thus far, it seems that:

Monsters appear to have their own unique stun resistances, probably as a result of having their own CON. This probably also applies to summons, except it is a fact that summons do not have stat growth in the same sense as players' characters do.
The currently believed factors that determine whether a stun lands or not are:

CON of the target
level of the target
level the stun skill being used was obtained at
any buffs, armor, or natural resistance the target may have

--------------------------------------------------------------------------------

Test 1: Stun on Monsters
The goal of this test was to discover whether or not all monsters, barring those with "Resist Shock", had the same stun resistance or not. If it proved true, I would then be able to measure the rates of various stuns simply by trying it on monsters of a specific level.

By removing CON as an issue, it would be much, much easier to determine how stun works specifically, then apply CON later once the other parts were known.

The skill used for this test was Soul Breaker on a level 66/67 Tyrant versus level 65 and 66 monsters.

First try:
landed attempts rate skill lvl char lvl target lvl target name target type Resistance
10 30 33.3% 29 66 66 Bone Maker Humanoid none
17 30 56.7% 29 66 66 Bone Snatcher Humanoid none
16 30 53.3% 29 66 65 Trampled Man (weak type) Undead none

I leveled up during the initial test, so 30 tries was all I was able to obtain at first.

Second try:
landed attempts rate skill lvl char lvl target lvl target name target type Resistance
28 100 28.0% 29 67 66 Bone Maker Humanoid none
41 100 41.0% 29 67 66 Bone Snatcher Humanoid none

At this point it seems obvious that Bone Makers resist stun more than Bone Snatchers, so this test was concluded. Monsters do indeed seem to have their own individual stun resistances. This test also showed that classification type (humanoid, undead, etc) has nothing to do with the resistance of the monster. I doubt I'll do any more testing against monsters - the tests will have to be done with the CON of the target already known.
Lineage 2 Essence (L2 Reborn) - Divine Templar lvl 91
Lineage 2 Reborn Origins x1 - Adventurer lvl 77


  • ******
  • Wiadomości: 1422

  • Pochwał: 1

  • Veni, vidi, vici...
Odp: stun
« Odpowiedź #10 dnia: Maj 08, 2008, 08:14:20 pm »
Może ktoś wie ile zmiania CON w fragmencie "Base Land Rate/CON Modifier*Resistance".
Jestem ciekaw jaki bonus daje pojedynczy punkt CON, chodz to pewnie nie rośnie równomiernie.


Odp: stun
« Odpowiedź #11 dnia: Maj 11, 2008, 11:57:35 am »
Może ktoś wie ile zmiania CON w fragmencie "Base Land Rate/CON Modifier*Resistance".
Jestem ciekaw jaki bonus daje pojedynczy punkt CON, chodz to pewnie nie rośnie równomiernie.
Stunnin Shot bez zadnych bonusowych resistow :
w postac z 28 CON - 47.5% land rate
w postac z 29 CON - 45% land rate
w postac z 30 CON - 44.5% land rate
w postac z 31 CON - 43% land rate
zrodlo http://l2p.l2wh.com/hp.html

dalej nie chcialo mi sie liczyc


  • ******
  • Wiadomości: 1422

  • Pochwał: 1

  • Veni, vidi, vici...
Odp: stun
« Odpowiedź #12 dnia: Maj 11, 2008, 02:22:39 pm »
Ok a które z tego jest odnośnie stuna? Bo to chyba jest do liczenia HP.


Odp: stun
« Odpowiedź #13 dnia: Maj 11, 2008, 05:10:48 pm »
tam pod HP jest tabelka z CON modifier ktory jest potrzebny do liczenia ^^ a sam wzor w "Theory"

btw to co liczylem wczesniej to cel mial 78 lvl


  • ******
  • Wiadomości: 1422

  • Pochwał: 1

  • Veni, vidi, vici...
Odp: stun
« Odpowiedź #14 dnia: Maj 11, 2008, 08:52:07 pm »
Ja myślałem, że to jest modyfikacja do ilości HP nie odporności do stuna.

Czyli np.:

Land Rate shield stuna to 0.80 czyli w postacie na tym samym poziomie to, przy CON 51 (modyfikator 2.00

0.80/2*74/74=0.40

Zgadza się?


PS. To ja mam fajnego fuksa licząc w ten sposób koleś miał szansę mniejszą niż 38%, a stałem na stunie 4x pod rząd od niego.
« Ostatnia zmiana: Maj 11, 2008, 08:57:13 pm wysłana przez TruTherion »


Odp: stun
« Odpowiedź #15 dnia: Maj 11, 2008, 10:22:50 pm »
PS. To ja mam fajnego fuksa licząc w ten sposób koleś miał szansę mniejszą niż 38%, a stałem na stunie 4x pod rząd od niego.
bywa ;D


  • ******
  • Wiadomości: 1422

  • Pochwał: 1

  • Veni, vidi, vici...
Odp: stun
« Odpowiedź #16 dnia: Maj 16, 2008, 07:04:46 pm »
A to jeszcze się dopytam. Tabelka MEN modifier działa tak jak CON modifer? Czyli za pomocą jej mogę liczyć szansę na wejścia debuffów?


Odp: stun
« Odpowiedź #17 dnia: Maj 16, 2008, 11:00:29 pm »
A to jeszcze się dopytam. Tabelka MEN modifier działa tak jak CON modifer? Czyli za pomocą jej mogę liczyć szansę na wejścia debuffów?
tak ... tak mi sie przynajmniej wydaje :D


  • ******
  • Wiadomości: 1422

  • Pochwał: 1

  • Veni, vidi, vici...
Odp: stun
« Odpowiedź #18 dnia: Maj 20, 2008, 04:30:19 pm »
Ok jeszcze pytania odnośnie resistów. Bo nie jestem pewien jak sie to nalicza.
Jak mam Orka, mam tam 2 passivy na hold po 20% i MS 80%, to licze to wedle takiego wzoru:

(0,80/(1,31*1,2*1,2*1,8))*(74/78)

Czy jakoś inaczej się to nalicza?


Odp: stun
« Odpowiedź #19 dnia: Maj 20, 2008, 05:09:36 pm »
Ok jeszcze pytania odnośnie resistów. Bo nie jestem pewien jak sie to nalicza.
Jak mam Orka, mam tam 2 passivy na hold po 20% i MS 80%, to licze to wedle takiego wzoru:

(0,80/(1,31*1,2*1,2*1,8))*(74/78)

Czy jakoś inaczej się to nalicza?
mozliwe ze tak xD sam nie wiem ^^